SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat is lastig te zeggen op dit moment aangezien het medisch gezien niet snel zal worden toegegeven. Waarschijnlijk krijgen we de daadwerkelijke feiten omtrent de slachtoffers en bijwerkingen pas over jaren, als niet decennia, te horen.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En van wie heb je het vermoeden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen op dit moment aangezien het medisch gezien niet snel zal worden toegegeven. Waarschijnlijk krijgen we de daadwerkelijke feiten omtrent de slachtoffers en bijwerkingen pas over jaren, als niet decennia, te horen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik kijk niet zo heel vaak in dit topic.
Maar begrijp ik nu dat je dus aids krijgt van vaccins..
En 1 jarige baby's plegen zelfmoord met vuurwapens..
Dus... Wat is next?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Next is dat over 10 jaar de wetenschap toegeeft dat het vaccin verantwoordelijk is voor de dood van een 1-jarige baby met een dodelijke schotwond...quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef theguyver het volgende:
Ik kijk niet zo heel vaak in dit topic.
Maar begrijp ik nu dat je dus aids krijgt van vaccins..
En 1 jarige baby's plegen zelfmoord met vuurwapens..
Dus... Wat is next?
En dat het vaccin verantwoordelijk is voor AIDS..
Begin jaren negentig was AZT verantwoordelijk voor AIDS volgens de voorloper op BNW (ZapRuder)zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ik denk niet dat 'al die jonge gezonde pechgevallen' voor een overbelasting van de zorg zorgen, dit zijn namelijk incidenten. Er is een duidelijk profiel van de mensen met corona op de IC. Schandalig dat dit niet vaker benoemd wordt en er gezonde jongeren in angst zitten omdat ze denken dat er een redelijke kans is dat ze komen te overlijden door covid.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Individueel is het pech hebben als je ernstig ziek wordt door Covid, maar in de grote groep is dat juist de reden waarom we in lockdown zitten: bij elkaar opgeteld zijn die pechgevallen een te grote belasting op de zorg.
En vaccinatie man dat terugdringen.
[..]
Nou nee, als je van Covid zieker zou worden dan van het vaccin, dan betekent dood door Covid niet automatisch dat je ook aan het vaccin was overleden.
Maar eerder stelde je dat iemand die komt te overlijden aan Covid een pechgeval.
Geldt dat dan niet voor het vaccin? Waarom is een pechgeval door het vaccin wel een reden om niet te vaccineren, en een pechgeval door Covid geen reden om juist wel te vaccineren?
[..]
Er zijn best veel in COR tegen het vaccineren van kinderen.
Er wordt hier altijd net gedaan alsof iedereen in COR pro vaccinatie, pro maatregelen, pro QR code, etc. is. Maar dat is helemaal niet zo.
Waarom is een pechgeval door het vaccin wel een reden om niet te vaccineren, en een pechgeval door Covid geen reden om juist wel te vaccineren?
Een pechgeval door het vaccin is voor mij in ieder geval geen reden om me niet te vaccineren hoor maar het geval Maddy moet wel bellen doen rinkelen hopenlijk. En hoe ze ermee om zijn gegaan, dit zegt mij dan weer veel, daaraan kun je goed zien dat die fabrikanten niet te vertrouwen zijn en de boel flink manipuleren. Geen wonder dat ze hun onderzoeken liefst 50 jaar willen achterhouden.To BG or not to BG!![]()
Dat is inderdaad een fout in het beleid, dat de overheid niet gericht campagne voert op degenen die een reëel risico lopen, ipv jacht te maken op alle ongevaccineerdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'al die jonge gezonde pechgevallen' voor een overbelasting van de zorg zorgen, dit zijn namelijk incidenten. Er is een duidelijk profiel van de mensen met corona op de IC. Schandalig dat dit niet vaker benoemd wordt en er gezonde jongeren in angst zitten omdat ze denken dat er een redelijke kans is dat ze komen te overlijden door covid.
Waarom is een pechgeval door het vaccin wel een reden om niet te vaccineren, en een pechgeval door Covid geen reden om juist wel te vaccineren?
Een pechgeval door het vaccin is voor mij in ieder geval geen reden om me niet te vaccineren hoor maar het geval Maddy moet wel bellen doen rinkelen hopenlijk. En hoe ze ermee om zijn gegaan, dit zegt mij dan weer veel, daaraan kun je goed zien dat die fabrikanten niet te vertrouwen zijn en de boel flink manipuleren. Geen wonder dat ze hun onderzoeken liefst 50 jaar willen achterhouden.
En ik snap ook wel dat mensen juist daardoor gaan denken dat de overheid een andere motivatie heeft dan het uitdammen van het virus.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1867603146/president-macron-vastbesloten-ongevaccineerden-dwars-te-zitten-ik-heb-veel-zin-om-ze-te-pestenDie idioot geeft zo een mooi voorbeeld.quote:PARIJS - In een interview met krant Le Parisien heeft de Franse president Emmanuel Macron dinsdag gezegd vastbesloten te zijn mensen zonder coronavaccinatie „tot het einde te willen pesten” door „hen zo veel mogelijk de toegang tot activiteiten in het sociale leven te beperken.”
„De ongevaccineerden: ik heb veel zin om ze te pesten. En we zullen dit ook tot op het bot blijven doen. Dat, dat is de strategie”, zei het Franse staatshoofd. Hij benadrukt verder dat de zorg onder druk is komen te staan „door een aantal mensen dat zich weigert te laten vaccineren. Dat is het beste argument voor de strategie van de regering.”Mai pben rai~!![]()
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fout in het beleid, dat de overheid niet gericht campagne voert op degenen die een reëel risico lopen, ipv jacht te maken op alle ongevaccineerden
En ik snap ook wel dat mensen juist daardoor gaan denken dat de overheid een andere motivatie heeft dan het uitdammen van het virus.
Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.
Stiekeme leugenaars zijn het terwijl jij blijkbaar veel goedpraat en het allemaal niet zo erg vind en ze blindelings gelooft en daardoor een onbekend en nog niet uitgefaseert product in je laat spuiten.
Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.
Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten.
To BG or not to BG!![]()
Op zich ben ik het wel met Macron eens. Alleen had hij het wat slimmer moeten zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1867603146/president-macron-vastbesloten-ongevaccineerden-dwars-te-zitten-ik-heb-veel-zin-om-ze-te-pesten
[..]
Die idioot geeft zo een mooi voorbeeld.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Jij hebt dit, jij hebt dat...quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid
Nu ga je voor mij invullen.
Ik geef juist aan dat ik niet achter dit beleid sta.Dat stel ik helemaal niet, ik geef aan dat ik steeds meer begrip krijg voor het vermoeden dat de overheid andere motieven heeft.quote:en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.
Of in jouw woorden, dat mijn vertrouwen in de overheid tanende is...Mja, zelf ben je ook blind voor hoe een ander er in staat kennelijk.quote:Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.
Stiekeme leugenaars zijn het terwijl jij blijkbaar veel goedpraat en het allemaal niet zo erg vind en ze blindelings gelooft en daardoor een onbekend en nog niet uitgefaseert product in je laat spuiten.
Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.Da's ook een beetje raar.quote:Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten.
Wat maakt het uit of ik Covid heb gehad en jij niet...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Medische apartheid, echt, maak gehakt van die kerellapzwans, s.v.p.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1867603146/president-macron-vastbesloten-ongevaccineerden-dwars-te-zitten-ik-heb-veel-zin-om-ze-te-pesten
[..]
Die idioot geeft zo een mooi voorbeeld."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik geloof zelf niet enorm in data manipulatie, als in, de methode van een fraudeur zegmaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.
Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.
Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.
Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten.
Ik geloof wel in data manipulatie door gewoon de methodiek van de statistiek een beetje aan te passen / verkeerd toe te passen / verkeerd uit te leggen. Geloof namelijk wel in de ethiek van de uitvoerders...
Geloof ook zeker dat het vaccin effectief is maar dat zal eerder een factor 5 zijn dan factor 33.
Adverse reactions sluit ik niet uit. Derhalve ook niet dat het vaccin meer levens kost dan red voor groepen die gewoon héél weinig risico lopen.
En het vaccin is uiteraard niet super dodelijk, dat zou opvallen, maar Covid is ook nauwelijks dodelijk, dus dat zijn allemaal niet opvallende cijfers.
Maar stel dat 1/20.000 komt te overlijden, zonder direct aan te tonen verband met Covid Vaccinatie. Wie gaat dat dan opmerken??
Dat de non-covid deaths in 2021 hoger liggen dan in 2020 is een grote indicator.
Als je die statistiek nou eens specificeert op vaccinatiestatus.... En het liefste ook gewoon alle andere belangrijke variabelen.......
De risico's zijn totaal niet uniform verdeeld, totaaaal niet. Dus pas gewoon eens de normale statistieken toe."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt dit, jij hebt dat...
Nu ga je voor mij invullen.
Ik geef juist aan dat ik niet achter dit beleid sta. Toch heb je het vaccin genomen? Waarom dan?
[..]
Dat stel ik helemaal niet, ik geef aan dat ik steeds meer begrip krijg voor het vermoeden dat de overheid andere motieven heeft.
Of in jouw woorden, dat mijn vertrouwen in de overheid tanende is... Heel begrijpelijk ja
[..]
Mja, zelf ben je ook blind voor hoe een ander er in staat kennelijk. Nou, vanmorgen stond er een en ander en daar was ik niet echt blind voor.
[..]
Da's ook een beetje raar.
Wat maakt het uit of ik Covid heb gehad en jij niet... Dat maakt mij ook helemaal niet uit maar als ongevaccineerde tart ik de statistieken. Had al besmet of dood moeten zijn voor het begin van dit jaar volgens sommigen. Was zomaar stomme toevoeging en geen reactie op jou eigenlijk.To BG or not to BG!![]()
Hij is er in elk geval duidelijk over. Ook wat waard toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Medische apartheid, echt, maak gehakt van die kerellapzwans, s.v.p.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Heb je daar een vergunning voor nodig?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fout in het beleid, dat de overheid niet gericht campagne voert op degenen die een reëel risico lopen, ipv jacht te maken op alle ongevaccineerden
En ik snap ook wel dat mensen juist daardoor gaan denken dat de overheid een andere motivatie heeft dan het uitdammen van het virus.
En wat kan je beste gebruiken voor aas?
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ga je dan ook in zo'n pakkie over straat lopen?quote:
Hoop dan wel dat je beetje buff bent en zo.
Als je dat gaat doen ben ik er wel voorstander van.
BTW je weet dat Spartanen kinderen met een geboorte defect een ravijn in smeten.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Gros van de hedendaagse politici zijn psycho's, narcisten en sadisten, dit soort uitspraken als daar zelfs veel zin in hebben bewijst het wel weer. Net als onze clown die wil het voor geen goud willen missen. Ze sporen niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die idioot geeft zo een mooi voorbeeld.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Nee, jij mag dat zonder vergunning.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je daar een vergunning voor nodig?
En wat kan je beste gebruiken voor aas?
Je hebt geeneens aas nodig hier in Drenthe, wees welkom, je valt hier geneens op.
Enige puntje is dat ik ook wapens heb maar das alleen maar spannend en net zo eerlijk toch?
To BG or not to BG!![]()
Vraagje aan de pure bloods geld dit ook als je andere vaccins hebt gehad ja/nee?
En vitamine shots etc..Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Nja ze zijn straks wel makkelijk te vinden..quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, jij mag dat zonder vergunning.
Je hebt geeneens aas nodig hier in Drenthe, wees welkom, je valt hier geneens op.
Enige puntje is dat ik ook wapens heb maar das alleen maar spannend en net zo eerlijk toch?
![]()
Als ik op zoek moet na personen zie plaatje cad.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ja, daar moet je naar zoeken dan komt het helemaal goed jonguh.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja ze zijn straks wel makkelijk te vinden..
Als ik op zoek moet na personen zie plaatje cad.To BG or not to BG!![]()
Helaas komt die onzin op een gegeven moment vanzelf hierheen omdat ze vaak niet achter kunnen blijven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gros van de hedendaagse politici zijn psycho's, narcisten en sadisten, dit soort uitspraken als daar zelfs veel zin in hebben bewijst het wel weer. Net als onze clown die wil het voor geen goud willen missen. Ze sporen niet.![]()
Nog even vraagje aan de pure bloods..
Puur omdat ik wat issues zie daar in..
Geld ook dat als je bijvb Jansen hebt gehad maar geen booster.. want je weet wel geen zin.
En wat als je ouders gevaccineerd zijn voor je geboorte.
Dat soort dingen..
Misschien wat regeltjes voor maken en zo.. want best lastig zo.
Moet je ook bloed test ondergaan voor je bij clubje mag komen of is beweren dat je pure blood bent voldoende.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef theguyver het volgende:
Geld ook dat als je bijvb Jansen hebt gehad maar geen booster.. want je weet wel geen zin.
Dat soort dingen..
Moet je ook bloed test ondergaan voor je bij clubje mag komen of is beweren dat je pure blood bent voldoende.![]()
Naast jou in de rij voor een 5e booster staan zou leuk tijdverdrijf zijn met je scherpe grapjes
Mai pben rai~!![]()
Ik ben bloedserieus!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:01 schreef KNAK het volgende:
[..]![]()
Naast jou in de rij voor een 5e booster staan zou leuk tijdverdrijf zijn met je scherpe grapjesEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Prik die ezels maar lek, je hebt er geen ene reet aan is de afgelopen 2 jaar gebleken.
Hopelijk moeten ze om de 4 maanden geüpdate worden met het Pfizergen![]()
![]()
Ondertussen worden ze ook nog eens belachelijk gemaakt
![]()
![]()
![]()
voor wie dachten dat ze klaar waren na 2 prikken zoals Hugo de Jonge had beloofd.dansen met Janssen
Nederland slaat 35 miljoen boosterprikken in voor 2022
https://www.blikopnieuws.(...)en-in-voor-2022.html
De Jonge: volgend jaar kunnen er drie boosterrondes komen
https://www.hartvannederl(...)oosterrondes-in-2022![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:44 schreef Mytho het volgende:
voor wie dachten dat ze klaar waren na 2 prikken zoals Hugo de Jonge had beloofd.![]()
Nederland slaat 35 miljoen boosterprikken in voor 2022
https://www.blikopnieuws.(...)en-in-voor-2022.html
De Jonge: volgend jaar kunnen er drie boosterrondes komen
https://www.hartvannederl(...)oosterrondes-in-2022
[ afbeelding ]
hosting бесплатный![]()
Je moet sowieso geen waterpokken, koortslip e.d hebben gehad, want dan is je DNA permanent gewijzigd. Alleen Crispr zou daar verandering in kunnen brengen, maar dat valt onder gentherapie en dus evil...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef theguyver het volgende:
Dat soort dingen..
Moet je ook bloed test ondergaan voor je bij clubje mag komen of is beweren dat je pure blood bent voldoende.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Ach, vaccinatieplicht is niet ver meer aan de horizon, inclusief speciale gevangenissen voor ongevaccineerdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:38 schreef PSVCL het volgende:
Prik die ezels maar lek, je hebt er geen ene reet aan is de afgelopen 2 jaar gebleken.
Hopelijk moeten ze om de 4 maanden geüpdate worden met het Pfizergen![]()
![]()
Ondertussen worden ze ook nog eens belachelijk gemaakt
[ twitter ]
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, vaccinatieplicht is niet ver meer aan de horizon, inclusief speciale gevangenissen voor ongevaccineerdenGekkiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, vaccinatieplicht is niet ver meer aan de horizon, inclusief speciale gevangenissen voor ongevaccineerden
Verder alles goed overheidstrolletje, lang geleden![]()
![]()
Ja, lach er maar om.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Gekkie
Verder alles goed overheidstrolletje, lang geleden
Het is vlakbij al bijna werkelijkheid...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
lijkt wel de besmettelijke untermenschen die in kampen werden gezet in het verleden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, vaccinatieplicht is niet ver meer aan de horizon, inclusief speciale gevangenissen voor ongevaccineerden
aan alles komt een eind,
en uiteindelijk ook tribinalen zoals Neurenberg![]()
![]()
Kan niet wachten, liever op kamp dan meewerken aan een QR samenlevingquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om.
Het is vlakbij al bijna werkelijkheid...
Denk trouwens dat de kampen bedoelt zijn voor mensen die "positief" testen/zichzelf naar de tyfus helpen door de vaccines.. heb altijd gezegd dat de qr code de nieuwe gele ster is.
Zolang je daar niet aan meewerkt is er niks aan de hand. Het is allemaal bluf.![]()
Jij stemt vast fvdquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef Mytho het volgende:
[..]
lijkt wel de besmettelijke untermenschen die in kampen werden gezet in het verleden.
aan alles komt een eind,
en uiteindelijk ook tribinalen zoals Neurenberg
Nou, was laatst in Duitsland, en daar kon je zelfs bij een kraampje buiten niets kopen zonder QR code.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan niet wachten, liever op kamp dan meewerken aan een QR samenleving
Denk trouwens dat de kampen bedoelt zijn voor mensen die "positief" testen/zichzelf naar de tyfus helpen door de vaccines.. heb altijd gezegd dat de qr code de nieuwe gele ster is.
Zolang je daar niet aan meewerkt is er niks aan de hand. Het is allemaal bluf.
Het lijkt erop dat hier straks de winkels onder die voorwaarden open gaan...
In Oostenrijk gaan ze een stuk verder met een lockdown voor ongevaccineerden, gevolgd door vaccinatieplicht, met hoge straffen bij overtreding...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Niet uit politieke overweging.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Toch heb je het vaccin genomen? Waarom dan?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
![]()
Het loopt echt storm. Zou de angstporno bij veel mensen uitgewerkt zijn? Een mens mag hopen.
Een opkomst van 100 mensen is wel heel erg treurig.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Is allemaal tijdelijk totdat ze hun doel hebben bereikt, kan persoonlijk ook prima zonder leven zonder winkelbezoek. Of de horeca.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, was laatst in Duitsland, en daar kon je zelfs bij een kraampje buiten niets kopen zonder QR code.
Het lijkt erop dat hier straks de winkels onder die voorwaarden open gaan...
In Oostenrijk gaan ze een stuk verder met een lockdown voor ongevaccineerden, gevolgd door vaccinatieplicht, met hoge straffen bij overtreding...
Ze doen maar. Wil niet eens meewerken aan zoiets,.. had ik ook gezegd als ik gevaccineerd was.
Hoe controleer je zoiets, een lockdown voor ongevaccineerden? dat is onmogelijk. Een plicht gaat er ook niet komen anders hadden ze dat allang ingevoerd. Zoals ik eerder aangaf, het is allemaal bluf.
Je rug recht houden en niet bang laten maken door die rattendan komt het wel goed. Je principes zijn veel meer waard. Zodra je dat opgeeft ben je een worm. Niks meer waard.
![]()
![]()
![]()
De staat probeert je te overtuigen met nonsense, men prikt daar blijbkaar dwars doorheen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Rechtbank: Lockdown-maatregelen kunnen in stand blijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is allemaal tijdelijk totdat ze hun doel hebben bereikt, kan persoonlijk ook prima zonder leven zonder winkelbezoek. Of de horeca.
Ze doen maar. Wil niet eens meewerken aan zoiets,.. had ik ook gezegd als ik gevaccineerd was.
Hoe controleer je zoiets, een lockdown voor ongevaccineerden? dat is onmogelijk. Een plicht gaat er ook niet komen anders hadden ze dat allang ingevoerd. Zoals ik eerder aangaf, het is allemaal bluf.
Je rug recht houden en niet bang laten maken door die rattendan komt het wel goed. Je principes zijn veel meer waard. Zodra je dat opgeeft ben je een worm. Niks meer waard.
OMT zijn advies --> Juridische zin per definitie geen evidente onjuiste keuze --> altijd geoorloofd.quote:Alleen als evident is dat de Staat onjuiste keuzes maakt, is plaats voor ingrijpen. De Staat laat zich steeds voorzien van deskundig advies van het OMT. Het OMT heeft de lockdown geadviseerd en de Staat mag zijn beleid op dat advies afstemmen.
Het is volstrekt onduidelijk waar de grens ligt van de macht van het ondemocratisch verkozen clubje OMT leden, waarvan de expertise minder dan 0 is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:19 schreef ludovico het volgende:
waarvan de expertise minder dan 0 is.![]()
![]()
Wat een totaalidioot, is dit wat men bedoelt met massavorming? Het begin inmiddels wel duidelijk te worden dat we worden geregeerd door psychopaten met totalitaire trekjes, alleen wisten "wij" dit al wat langer. Nu de rest nog die met dit soort signalen op hun wenken bediend worden, je hoeft alleen de puntjes aan elkaar te verbinden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die idioot geeft zo een mooi voorbeeld.
Ook koren op de molen voor Zemmour/Le Pen.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
No worries, de gevaccineerden vallen straks bij bosjes om.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:57 schreef Mytho het volgende:
[..]
lijkt wel de besmettelijke untermenschen die in kampen werden gezet in het verleden.
aan alles komt een eind,
en uiteindelijk ook tribinalen zoals Neurenberg
Door aids baby zelfmoord en allerlei andere nare dingen die ik hier las, en meeste hing een tijdslimiet van half jaar aan vast.
Dus tegen de tijd dat er wat besloten is in de regering (zie ander topic Baudet waarbij men aangaf dat er te laat actie werd ondernomen.) Ruimte straks mooi op en dus kan regering pure blood aan de slag.
Toch?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Wel de eerste infiltrant staat al klaar, kun je wantie een handje geven die haat ons in BNW en ongevaxxed volk.quote:There is only one religion![]()
Mirror talkquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel de eerste infiltrant staat al klaar, kun je wantie een handje geven die haat ons in BNW en ongevaxxed volk.
Heb er niks op tegen we leven in vrij land. Maar de fear porn tegen gevaccineerden vind ik veelal bizar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel de eerste infiltrant staat al klaar, kun je wantie een handje geven die haat ons in BNW en ongevaxxed volk.
Bedoel ik had allang dood moeten zijn geweest een zombie moeten worden die zelfmoord had gepleegd.. kort samengevat.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Jij denkt dat het andersom niet voorkomt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen we leven in vrij land. Maar de fear porn tegen gevaccineerden vind ik veelal bizar.
Bedoel ik had allang dood moeten zijn geweest een zombie moeten worden die zelfmoord had gepleegd.. kort samengevat.
Mij is meerdere keren verteld dat ik het einde van het (vorig) jaar niet zou halen, ook best bizar, toch?To BG or not to BG!![]()
Het punt is dat je het er niet meer uit kunt halen. Als het wel spul is wat niet al te best is. Waarom zou dat het eerste jaar al zichtbaar moeten zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen we leven in vrij land. Maar de fear porn tegen gevaccineerden vind ik veelal bizar.
Bedoel ik had allang dood moeten zijn geweest een zombie moeten worden die zelfmoord had gepleegd.. kort samengevat.
Asbestkanker bijvoorbeeld ontwikkelt zich ook niet in een jaartje.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Maar de fearporno richting ongevaccineerden is niet bizar? Macron, treudau, hugo, oostenrijk, duitsland?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vind het nogal kortzichtig als je alle ongevaccineerden onder dezelfde noemer plaatst, er zijn best terechte vragen omtrent het vaccin en de manier hoe het aan de man gebracht wordt.
Volgens mij heeft niemand hier geopperd dat je al dood zou moeten zijn, eigenlijk het tegenovergestelde , ja dat soort info komt hier ook voorbij en wordt vaak ook met de nodige sceptisme bekeken, en dat weet jij ook .Zo erg als in COR is het hier niet want daar vind je engere meningsuitingen dan hier anders even het demo-topic in news openen.There is only one religion![]()
Gebeurt niet in korte tijd want als mensen bij de bosjes om zouden vallen na vaccinatie dan zouden zelfs gevaccineerden argwaan kijken. Geleidelijk aan werkt beter want dan heeft de massa het niet door en kan het weg gebagatelliseerd worden zoals we nu zien met die hartklachten. Bijwerkingen kunnen ook pas na jaren aan het licht komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bedoel ik had allang dood moeten zijn geweest een zombie moeten worden die zelfmoord had gepleegd.. kort samengevat.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Mijn frans is non existent, korte samenvatting of is het het bekende piss them off more?quote:There is only one religion![]()
![]()
In een lockdown nog welfijn, omicron is zo besmettelijk dat maatregelen vrijwel zinloos zijn. Misschien wel de uitweg uit de maatregelpavlov van het kabinet, op naar climate repressie
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Nou, ik gooide een paar zinnen in de vertaalmachine maar het had met neuken te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mijn frans is non existent, korte samenvatting of is het het bekende piss them off more?
To BG or not to BG!![]()
Maar we hebben nog een plothole rondom de QR-code/ Ctb. Er zal nog een 'chain of events' moeten plaatsvinden om deze absoluut noodzakelijk te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
In een lockdown nog welfijn, omicron is zo besmettelijk dat maatregelen vrijwel zinloos zijn. Misschien wel de uitweg uit de maatregelpavlov van het kabinet, op naar climate repressie
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nja het is me hier meermaals belooft dat ik snel de pijp uit zou gaan..quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het punt is dat je het er niet meer uit kunt halen. Als het wel spul is wat niet al te best is. Waarom zou dat het eerste jaar al zichtbaar moeten zijn?
Asbestkanker bijvoorbeeld ontwikkelt zich ook niet in een jaartje.
Vandaag las ik dat je er ook nog eens gratis aids bij kreeg.
Zie vorig deel.
Het punt wat ik probeer te maken is dat ik prima vind dat je niet laat vaccineren.
Moet je lekker zelf weten ik ben ook niet voor verplichte vaccinaties.
Zolang je de gevolgen maar accepteert.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Nee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
No worries, de gevaccineerden vallen straks bij bosjes om.
Door aids baby zelfmoord en allerlei andere nare dingen die ik hier las, en meeste hing een tijdslimiet van half jaar aan vast.
Dus tegen de tijd dat er wat besloten is in de regering (zie ander topic Baudet waarbij men aangaf dat er te laat actie werd ondernomen.) Ruimte straks mooi op en dus kan regering pure blood aan de slag.
Toch?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Alleen met die leuke rubberen handschoenen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:16 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wel de eerste infiltrant staat al klaar, kun je wantie een handje geven die haat ons in BNW en ongevaxxed volk.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Nee, ze weten waar je woont en komen vanavond langs om je keihard in je reet te neuken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mijn frans is non existent, korte samenvatting of is het het bekende piss them off more?
(Grapje)In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Fetishquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alleen met die leuke rubberen handschoenen.
Tsja....kan je ook zeggen over 6 keer per jaar vaccineren.quote:In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
De VN-gezant Nils Melzer die schreef dat het politieoptreden in Amsterdam vorig jaar, waar oa een demonstrant die op de grond lag aangevallen werd door een politiehond, onnodig wreed was en de betrokken agenten ontslagen moeten worden, loopt nu kans om zelf ontslagen te worden. De Nederlandse politiebond wil onder andere dat er maatregelen tegen Melzer genomen worden.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Oke, ik neem dat risico, kunnen we dan weer naar normaal terug?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef theguyver het volgende:
Zolang je de gevolgen maar accepteert.
Want ik heb het idee zo langzamerhand of het niets uitmaakt of je gevaccineerd bent of niet, je kan het nog steeds krijgen en overdragen , granny isn;t save en al die achterlijke regels gelden zowel voor de vaxxed als unvaxxed.
Is het leven voor jou terug naar normaal dan? Je kunt leven met vinkjes en je vp (Vaxxed Person) bewijs? waarvan je weet at je dat de komende jaren als normaal moet gaan zien?There is only one religion![]()
Weet ik niet. Speculatie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dus die verhalen waren dus BS?
Je post onduidelijk is.
Dit hele corona shitstorm is nu net zo onduidelijk, idioot en onzeker als twee jaar terug is.
Ik heb helemaal niks tegen gevaxte mensen, ik heb geen vrienden (gevaxt of niet) verloren.
Sorry hoor, maar ik vind jouwe verhalen meestal BS zijn.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Dus er zit wel een timer op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gebeurt niet in korte tijd want als mensen bij de bosjes om zouden vallen na vaccinatie dan zouden zelfs gevaccineerden argwaan kijken. Geleidelijk aan werkt beter want dan heeft de massa het niet door en kan het weg gebagatelliseerd worden zoals we nu zien met die hartklachten. Bijwerkingen kunnen ook pas na jaren aan het licht komen.
Want er zijn miljarden gevaccineerd en miljoenen met booster. En tot dusver merkt men er nog niks van..
Nja beetje pijn in je arm misschien 2 dagen beroerd.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Waar geen sprake van is...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tsja....kan je ook zeggen over 6 keer per jaar vaccineren.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Maar je hoopt dus wel dat de gevaccineerden op langere termijn met bosjes tegelijk neervallen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gebeurt niet in korte tijd want als mensen bij de bosjes om zouden vallen na vaccinatie dan zouden zelfs gevaccineerden argwaan kijken. Geleidelijk aan werkt beter want dan heeft de massa het niet door en kan het weg gebagatelliseerd worden zoals we nu zien met die hartklachten. Bijwerkingen kunnen ook pas na jaren aan het licht komen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Kijk ze hier dan ook deze zware criminelen eens aanpakken! #iksteundepolitiequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
De natte droom van mensen in COR.![]()
Jij zei ook dat er geen maatregelen meer zouden komen (door het vaccin). Je loopt nog al achterquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want dat staat je te wachten zonder QR code?![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Jij denkt dat het andersom niet voorkomt?
Mij is meerdere keren verteld dat ik het einde van het (vorig) jaar niet zou halen, ook best bizar, toch?![]()
![]()
Zoals in COR mensen zijn die de ongevaccineerden zelfs dood wensen is dat hier anders. En weet je waarom? Omdat de meesten van onze vrienden en familie wél gevaccineerd zijn. Mijn dochter bv die in de zorg werkt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je hoopt dus wel dat de gevaccineerden op langere termijn met bosjes tegelijk neervallen?
Wat 'wij' vrezen is niet wat wij 'hopen'.
En als iemand dat wél hoopt dan is die niet helemaal fris in zijn pan.To BG or not to BG!![]()
Westerse overheden verkondigen aan de lopende band dat er een winter vol dood en verderf komt voor de ongevaccineerden die ze graag willen marginaliseren, pesten, treiteren en het leven in het algemeen onmogelijk willen maken maar het echte probleem zit bij een enkele 4channer die hoopt dat alle gevaccineerden voor december 2023 omvallen na booster #69quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zoals in COR mensen zijn die de ongevaccineerden zelfs dood wensen is dat hier anders. En weet je waarom? Omdat de meesten van onze vrienden en familie wél gevaccineerd zijn. Mijn dochter bv die in de zorg werkt.
En als iemand dat wél hoopt dan is die niet helemaal fris in zijn pan.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie wordt er precies gearresteerd? Agent noteert alleen de naam van die vrouw, en als ze aangeeft dat ze geen ID-kaart bij zich draagt, wordt ze gematst (terwijl je daar beboet voor kunt worden).quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef yinxs het volgende:
[..]
Kijk ze hier dan ook deze zware criminelen eens aanpakken! #iksteundepolitie
[ twitter ]
Daarna lopen wapperts weer hysterisch te doen om niks, terwijl die agenten de mensen gewoon heel kalm toespreken.
Demonstranten waren ook echt weer van die stinkerds.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Eens persoonlijke mening is dat de hele wereld een beetje achter de feiten aan loopt naar mijn mening.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oke, ik neem dat risico, kunnen we dan weer naar normaal terug?
Want ik heb het idee zo langzamerhand of het niets uitmaakt of je gevaccineerd bent of niet, je kan het nog steeds krijgen en overdragen , granny isn;t save en al die achterlijke regels gelden zowel voor de vaxxed als unvaxxed.
Is het leven voor jou terug naar normaal dan? Je kunt leven met vinkjes en je vp (Vaxxed Person) bewijs? waarvan je weet at je dat de komende jaren als normaal moet gaan zien?
Maar vaccin helpt ook al is het maar iets.
En zowel gevaccineerden als niet gevaccineerden zijn het allemaal wel beu.. het is niet zo dat we dit voor de lol doen.
De regels vind ik op een bepaalde manier bijzonder. Vorige week viel me een bepaald ding namelijk behoorlijk op (had ik eerder moeten zien)
Ik had namelijk vrij genomen om wat dingetjes te doen.
Voor de striktere regels waren supermarkten tot 22:00 los nu tot 20:00
Dus wat doet iedereen althans de gene die werken die bestormen de winkel als het ware tussen 18:00 en 20:00 daarvoor was het gewoon heel wat minder druk omdat iedereen dus meer tijd had om even boodschappen te kunnen doen.
Nja andere winkels zijn gewoon dicht omdat men dan zegt dat het anders te druk word.. ofzo..
Maar denk bij mezelf ehhh de supermarkt zit rond die tijd propvol en men bereikt dus het tegenovergestelde lijkt me.
En daarvoor hadden veel winkels de regel ik maar een bepaald aantal mensen tegelijk toe te laten.. prima regel dacht ik zo.
Nja vind gewoon krom.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
De een wel de ander niet..quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Speculatie?
Je post onduidelijk is.
Dit hele corona shitstorm is nu net zo onduidelijk, idioot en onzeker als twee jaar terug is.
Ik heb helemaal niks tegen gevaxte mensen, ik heb geen vrienden (gevaxt of niet) verloren.
Sorry hoor, maar ik vind jouwe verhalen meestal BS zijn.
En wees blij dat je dat niet hebt.
Maar waar ik op dulden is wat je allemaal wel niet kan krijgen van het vaccin, aids zelfmoord neigingen andere horror ziekte en binnen no time de pijp uit of je word een zombie..
Ik heb dat zelf niet dedacht dat stond hier.
Dus als dat komt door vaccin blijven dus de niet gevaccineerden (pure bloods noemen men zich) dus over.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Dus jij verwacht dat ongevaccineerden dat staat te wachten...quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij zei ook dat er geen maatregelen meer zouden komen (door het vaccin). Je loopt nog al achter
Angstporno...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat ik wat niet hebt? Zware influenza wil ik ook nooit weer hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
De een wel de ander niet..
En wees blij dat je dat niet hebt.
Maar waar ik op dulden is wat je allemaal wel niet kan krijgen van het vaccin, aids zelfmoord neigingen andere horror ziekte en binnen no time de pijp uit of je word een zombie..
Ik heb dat zelf niet dedacht dat stond hier.
Dus als dat komt door vaccin blijven dus de niet gevaccineerden (pure bloods noemen men zich) dus over.
En niemand hier heeft dat gezegd.
Gelukkig zijn er geen corona doden op straat gevallen he, maar misschien dat je die idiotische verhaaltjes van 2 jaar terug nog geloven.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Klopt, dat is die inderdaad niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zoals in COR mensen zijn die de ongevaccineerden zelfs dood wensen is dat hier anders. En weet je waarom? Omdat de meesten van onze vrienden en familie wél gevaccineerd zijn. Mijn dochter bv die in de zorg werkt.
En als iemand dat wél hoopt dan is die niet helemaal fris in zijn pan.
Toch wordt er met enige gretigheid verkondigt dat gevaccineerden de meest afgrijselijke, onvermijdelijke dood zullen gaan sterven.
En dan niet op 4chan, zoals hier beweerd wordt.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Er zijn al aardig wat mensen die binnen 6 maanden 2 coronie priks, 1 booster + 1 flushot heeft gehad.quote:
Heb je je booster al geboekt? Er lijkt ruimte zat te zijn.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Nee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dat is die inderdaad niet.
Toch wordt er met enige gretigheid verkondigt dat gevaccineerden de meest afgrijselijke, onvermijdelijke dood zullen gaan sterven.
En dan niet op 4chan, zoals hier beweerd wordt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Flushot?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn al aardig wat mensen die binnen 6 maanden 2 coronie priks, 1 booster + 1 flushot heeft gehad.
Heb je je booster al geboekt? Er lijkt ruimte zat te zijn.
Anyway, waarom ben je zo tegen vaccineren?
En waarom zo'n haat richting mensen die zich wel laten vaccineren?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Of die idiotische verhaaltjes dat gevaccineerde sporters dood neervallen op het veld...quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ik wat niet hebt? Zware influenza wil ik ook nooit weer hebben.
Gelukkig zijn er geen corona doden op straat gevallen he, maar misschien dat je die idiotische verhaaltjes van 2 jaar terug nog geloven.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Mislukte inferieure mensen leven er op de wereld.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
.. Weg met die mensen ze zijn knettergek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
De natte droom van mensen in COR."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Corrupt zooitje! Tijd dat agenten zich afkeren van zinloos geweld in de eigen top.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De VN-gezant Nils Melzer die schreef dat het politieoptreden in Amsterdam vorig jaar, waar oa een demonstrant die op de grond lag aangevallen werd door een politiehond, onnodig wreed was en de betrokken agenten ontslagen moeten worden, loopt nu kans om zelf ontslagen te worden. De Nederlandse politiebond wil onder andere dat er maatregelen tegen Melzer genomen worden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
De injectie creëert omstandigheden waarin een vaccin ontwijkende virusstammen een comparative advantage krijgen.quote:
Maar who knows."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
tis een nobelprijs winnaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De injectie creëert omstandigheden waarin een vaccin ontwijkende virusstammen een comparative advantage krijgen.
Maar who knows.
zal hij niet voor niks zijn toch
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
WHO waarschuwt voor opkomst nog gevaarlijkere variantennet als je denkt dat het niet meer erger kan..quote:De WHO kijkt met bezorgdheid naar de “zeer sterke stijging van het aantal besmettingen in West-Europa”.
De WHO heeft gewaarschuwd voor de opkomst van nog gevaarlijkere virusvarianten als gevolg van de wereldwijd ongebreidelde ommicron-variant. Hoe meer Omicron zich verspreidt en vermenigvuldigt, “hoe waarschijnlijker het is dat het een nieuwe variant zal produceren”, zei WHO-noodexpert Catherine Smallwood tegen AFP en Die Welt.
“We bevinden ons in een zeer gevaarlijke fase”, zegt Smallwood. “We zien in West-Europa een zeer sterke stijging van het aantal besmettingen, waarvan de effecten nog niet helemaal duidelijk zijn.”
Het risico om bij een infectie met Omikron naar het ziekenhuis te moeten gaan is “individueel bekeken” waarschijnlijk lager is dan bij de voorheen dominante Delta-variant, aldus Smallwood. Maar vanwege de brede spreiding kan Omikron echter over het algemeen een groter risico vormen.
Nu verliezen de Corona-managers het doel uit het oog
“Als het aantal gevallen stijgt, zullen er waarschijnlijk nog veel meer mensen ernstig ziek worden, in het ziekenhuis worden opgenomen of mogelijk overlijden”, zei Smallwood. Alleen al in de laatste dagen van 2021 verwees de deskundige naar de extreme toename van infectiegevallen in Europa.
Sinds het begin van de pandemie zijn er in Europa meer dan 100 miljoen coronabesmettingen geregistreerd, waarvan meer dan vijf miljoen in de laatste week van 2021. En als het virus op grote schaal rondgaat is er veel meer kans op kwalijke mutanten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of die idiotische verhaaltjes dat gevaccineerde sporters dood neervallen op het veld...
Het is bijna elke week raak sinds mensen worden geïnjecteerd .. waarom bagatelliseren ?![]()
Men doet alsof mensen met een andere mening dan die je non stop hoort domme mensen zijn oid maar als je Malone hoort praten is het een schande dat de wetenschappelijke wereld niet achter het recht gaat staan van anderen om hun wetenschappelijke inzichten te geven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een nobelprijs winnaar
zal hij niet voor niks zijn toch
The hell man, de tijd van boekverbrandingen staat weer aan de deur."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In all fairness.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is bijna elke week raak sinds mensen worden geïnjecteerd .. waarom bagatelliseren ?
De media kan door x te laten zien gewoon dik propaganda voeren. Dat werkt twee kanten op.
Men Moet gewoon met de feiten op tafel komen. Dat gebrek aan feiten onderzoeken en delen is de schande."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Die verhaaltjes heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of die idiotische verhaaltjes dat gevaccineerde sporters dood neervallen op het veld...In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Griepprik ja + 2 x corona prik + 1 booster....dat heeft aardig wat mensen al gedaan....quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Flushot?
Anyway, waarom ben je zo tegen vaccineren?
En waarom zo'n haat richting mensen die zich wel laten vaccineren?
en dan over aantal maanden komt er de hooikoorts prik aan.
Ik heb helemaal geen haat richting gevaxte mensen. or anybody else for that matter.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Wat mij betreft is momenteel alles geoorloofd , zo ook het verspreiden van zogenaamde fake news. Laat ze het maar weerleggen als het niet klopt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
In all fairness.
De media kan door x te laten zien gewoon dik propaganda voeren. Dat werkt twee kanten op.
Men Moet gewoon met de feiten op tafel komen. Dat gebrek aan feiten onderzoeken en delen is de schande.
Gebeurd ook vanuit de msm media hoek met hun tovergrafiekjes en fake cijfers.![]()
quote:
Wat een bully zo noem je iemand toch die graag pest en zelfs tot op het bot? Vraag me af wat hij bedoelt met "tot op het einde", welk einde?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Italië verplicht coronavaccinatie voor 50-plussers
Coronavaccinaties worden verplicht voor inwoners van Italië van vijftig jaar en ouder. De regering heeft dat unaniem besloten. De verplichting geldt tot medio juni, staat in de wet die het virus moet terugdringen en de zorg ontlasten.
Vaccinatie is al verplicht voor zorgmedewerkers en leraren. Sinds oktober moeten werknemers al een bewijs van vaccinatie of een negatieve test overleggen voor ze naar hun werkplek mogen. Voor 50-plussers vervalt die laatste optie
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ariant-covid-19-2022Steun het Kiva Fok! team!
Hm....Kary Mullis ook heeft veel kritische woorden over die Montagnier had (voormalige collega van Fauci) ivm AIDS/HIV research.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een nobelprijs winnaar
zal hij niet voor niks zijn tochIn the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Soldiers dressed as cops and used to control civil unrest is not new.quote:
They did the same in the UK during the miners strikes back in the 1980's.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Noem het maar ‘de weg plaveien naar de vaccin fall-out om zo deze in het leven geroepen killer varianten ervan te beschuldigen om zo nóg verder te gaan met alle waanzin - de ongevaccineerden nóg verder in het verdomhoekje te duwen, nóg meer uitsluiting en discriminatie’.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:
WHO waarschuwt voor opkomst nog gevaarlijkere varianten
[..]
net als je denkt dat het niet meer erger kan..Mai pben rai~!![]()
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6884324184651051008quote:
Hij heeft meer sterke teksten.
Bij deze: mensen, als je werkelijk denkt dat een hond als wapen geschikt is om demonstranten weg te slaan... Dan moet je echt heeeel snel wakker worden want dit loopt helemaal fout. Word wakker, kap met die blinde haat, de haat wordt letterlijk gevoed door de staat, niemand anders.
Ik lees ook op dit forum zoveel mensen die het geweldig leedvermaak vinden, ze zijn ziek in de kop. Denk eens na!
Niet te bereiken die mensen..."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Don't worry - er komt zeker nog een nieuwe vaccinatie voor....quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef KNAK het volgende:
[..]
Noem het maar ‘de weg plaveien naar de vaccin fall-out om zo deze in het leven geroepen killer varianten ervan te beschuldigen om zo nóg verder te gaan met alle waanzin - de ongevaccineerden nóg verder in het verdomhoekje te duwen, nóg meer uitsluiting en discriminatie’.
"This one will be effective! The last vax to defeat The Virus once and for all! Honest!" said the TV scientist.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Je hebt maar een paar sleutelfiguren nodig mbt partijpolitiek.
We praten wel over versplintering enzo maar dat zou er toch niet toe moeten doen.. Neejoh, de macht van buiten de politiek is juist hoog met grote partijen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Kijk wat ik nu vind op het mooie internet:
"information and guidance from WHO regarding the current outbreak of coronavirus disease (COVID-19) that was first reported from Wuhan, China, on 31 December 2019."
https://penta-id.org/news(...)the-age-of-big-data/Ook te vinden op https://www.health-holland.com/events/2020/01/digital-id2020quote:Digitalization and Infectious Diseases: Improving patient outcome in the age of big data
Tags: Big data, Machine learning | October 16th, 2019
The city of Basel, Switzerland is set to host the international research conference ‘Digital ID 2020‘ on 20-21 January, 2020. Precision medicine experts and key opinion leaders will be on hand to offer exciting insights into range of topics, including digitalization, machine learning, biomedical research, and personalized health in infectious diseases. The most recent breakthroughs and translation into applications to clinics will be presented and discussed.
It goes without saying that digitalization and machine learning (a branch of artificial intelligence) will soon have a profound impact on the daily workflow of modern hospitals. In particular, the diagnostic process and the management of infectious diseases will be significantly improved due to data-driven approaches. These will involve the usage of digital biomarkers, complex medical decision support systems, and patient advice based on sophisticated big data.
Chaired by Nicole Ritz and Urs Frey, both of the University Children’s Hospital in Basel, there will be a dedicated session on Paediatrics and Infectious Disease on Tuesday, 21 January. The development of tools particularly useful in limited resource settings, challenges in the development of digital tools in paediatrics, and the application of digital tools to improve vaccine coverage worldwide will all be discussed.
If you wish to participate, the early bird registration and abstract submission deadline is 31 October!
Event info:
Date: 20-21 January, 2020
Venue: Congress Center, Basel, Switzerland
Conference website: Digital ID 2020
Heul toevalligIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Je bedoeld die ene van het eerste topic.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ik wat niet hebt? Zware influenza wil ik ook nooit weer hebben.
Gelukkig zijn er geen corona doden op straat gevallen he, maar misschien dat je die idiotische verhaaltjes van 2 jaar terug nog geloven.
Nou dat bleek dus heel iets anders te wezen.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
ondertussen Macron.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een bully zo noem je iemand toch die graag pest en zelfs tot op het bot? Vraag me af wat hij bedoelt met "tot op het einde", welk einde?![]()
![]()
Zó voorspelbaar maar vreselijk link. Wij gaan het over niet al te lange tijd enorm moeilijk krijgen. Het plaatsen van al die complete waanzin hier in BNW zoals we nu afkeurend doen gaat dalijk een nieuwe fase in. Afschuw en paniek gaat een steeds grotere vorm krijgen omdat het ons leven volledig op z’n kop zet, meer en erger dan dat het nu al doet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Don't worry - er komt zeker nog een nieuwe vaccinatie voor....
"This one will be effective! The last vax to defeat The Virus once and for all! Honest!" said the TV scientist.
Geruchten over een nieuwe variant doen nu al de ronde. Vergeet het maar dat we eind januari open gaan. Tot april blijft de booster campagne volle toeren draaien. Het blijft gissen welke kant we op gaan maar het is alles behalve goed.Mai pben rai~!![]()
Zieke sadistische dictator.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Booster.. Lol.. Zielige onwetenschappelijke bullshit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zó voorspelbaar maar vreselijk link. Wij gaan het over niet al te lange tijd enorm moeilijk krijgen. Het plaatsen van al die complete waanzin hier in BNW zoals we nu afkeurend doen gaat dalijk een nieuwe fase in. Afschuw en paniek gaat een steeds grotere vorm krijgen omdat het ons leven volledig op z’n kop zet, meer en erger dan dat het nu al doet.
Geruchten over een nieuwe variant doen nu al de ronde. Vergeet het maar dat we eind januari open gaan. Tot april blijft de booster campagne volle toeren draaien. Het blijft gissen welke kant we op gaan maar het is alles behalve goed."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Lijkt mij vooral een probleem voor de mensen die voor de derde of zelfs vierde keer gedoseerd zijn met het Wuhan-serum.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:
WHO waarschuwt voor opkomst nog gevaarlijkere varianten
[..]
net als je denkt dat het niet meer erger kan..![]()
Gelukkig maar dat je GEEN vergelijkingen mag maken, anders zou je er haast wat van gaan denken.quote:![]()
One of Scotland’s largest newspapers is asking its readers if the country should follow Australia’s example by introducing “COVID internment camps.”
https://summit.news/2022/(...)hould-be-introduced/
Komt zo wel steeds dichter bij huis![]()
australie leidt de weg naar 1934?
wanneer regeringsleiders turn in to bullies, wat is het volgende wat we "normaal" gaan vinden.There is only one religion![]()
Je moet er rekening mee houden dat al die keiharde, belachelijke onzin in landen waar wij als toeristje vrij rond kunnen banjeren, plezier beleven, wat wij zien/zagen als ontwikkeld en modern hier net zo goed ook ingevoerd kan gaan worden. Het ene land is er echter iets sneller mee dan het andere. Maatwerk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:31 schreef Dance99Vv het volgende:
One of Scotland’s largest newspapers is asking its readers if the country should follow Australia’s example by introducing “COVID internment camps.”
wanneer regeringsleiders turn in to bullies, wat is het volgende wat we "normaal" gaan vinden.
We gaan jaar 3 in, nog steeds in een fucking lockdown, geruchten dat er meer varianten op komst zijn, meldingen dat we dit jaar minimaal 3 of 4 boosters nodig hebben, op het punt staan 2G over ons heen gaan krijgen net als die CoronaPas dat een deel v/h volk gaat uitsluiten, we beginnen aan een kabinet met de grootste wandelende fuckups mogelijk die aan de touwtjes gaan trekken etc etc.. 2022 was al mislukt voor het begon
Mai pben rai~!![]()
Kan mij iets voorstellen bij het feit dat Macron een zuurpruim is, doet niet onder voor Michael Obamaquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:50 schreef Mytho het volgende:
[..]
neemt pas vaccine als Brigitte Macron zwanger is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Die heeft er al heel wat boosters in zitten.. damn...quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:50 schreef Mytho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mai pben rai~!![]()
trannyquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:50 schreef Mytho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Plaats hier uw advertentie![]()
ja vind ik ook, je kinderen weer naar school willen sturen gaat inderdaad te ver , hup nog 2 weken eraan vast-plakken, ik heb ook rechten om niet ziek te worden volgens hugo, van jou kinderen of van jou!quote:Op donderdag 6 januari 2022 03:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Bij een aantal normies begint het besef te komen![]()
There is only one religion![]()
valt nog mee dat er in Europa nog geen kampen zijn gebouwd, of zijn die er al?quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:31 schreef Dance99Vv het volgende:
wanneer regeringsleiders turn in to bullies, wat is het volgende wat we "normaal" gaan vinden.Plaats hier uw advertentie![]()
Brussel zal wel weer tegen zijn.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dit serum bestaat helemaal niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 01:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral een probleem voor de mensen die voor de derde of zelfs vierde keer gedoseerd zijn met het Wuhan-serum.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
In elk geval zijn veel Fransen het met Macron eens. Met met komende verkiezingen is dat uiteindelijk het belangrijkste.quote:Op donderdag 6 januari 2022 04:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
valt nog mee dat er in Europa nog geen kampen zijn gebouwd, of zijn die er al?Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ja de media massahypnose werkt beter dan het vaccinquote:Op donderdag 6 januari 2022 06:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval zijn veel Fransen het met Macron eens. Met met komende verkiezingen is dat uiteindelijk het belangrijkste.
Ze zullen zo nog oorlog voeren om hun idioterie.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
In elk geval denk ik dat jij naar andere media kijkt dan ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja de media massahypnose werkt beter dan het vaccin
Ze zullen zo nog oorlog voeren om hun idioterie.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Je online uitspraken bewijzen het tegendeel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:40 schreef Megumi het volgende:
In elk geval denk ik dat jij naar andere media kijkt dan ik.I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Jawel, je hebt verwijt naar mensen die een zwakke gezondheid hebben en daardoor in aanmerking komen voor het griepvaccin, dat die het griepvaccin nemen en daarnaast de 3 Covid vaccins.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Griepprik ja + 2 x corona prik + 1 booster....dat heeft aardig wat mensen al gedaan....
en dan over aantal maanden komt er de hooikoorts prik aan.
Ik heb helemaal geen haat richting gevaxte mensen. or anybody else for that matter.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Nou, antivaxxers zijn de wanhoop nabij.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is bijna elke week raak sinds mensen worden geïnjecteerd .. waarom bagatelliseren ?
Het vaccin moet en zal levensgevaarlijk zijn. Daarom is elke sporter die op het veld instort het gevolg van vaccinatie, ongeacht of hij gevaccineerd is of niet...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Niet helemaal lekker die kerelquote:Op donderdag 6 januari 2022 02:50 schreef Mytho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Maareh, opdat hij net zo behandeld mag worden als Bruls.quote:Op donderdag 6 januari 2022 02:50 schreef Mytho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zijn vrouw heeft er niks mee te maken dus hou ik er liever buiten."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Of die van jou juist.quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je online uitspraken bewijzen het tegendeel.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nou, de provaxxers blijven verheerlijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, antivaxxers zijn de wanhoop nabij.
Het vaccin moet en zal levensgevaarlijk zijn. Daarom is elke sporter die op het veld instort het gevolg van vaccinatie, ongeacht of hij gevaccineerd is of niet...
Het vaccin moet en zal heilzaam zijn. Daarom wordt elk mogelijk neveneffect totaal genegeerd en direct een andere oorzaak toegewezen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
ow ow ow een vergelijking met WO2 ... dat hebben ze niet graag hoorquote:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Ja, wel een beetje denk ik (ben niet zo goed in BMI's inschattenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heeft ze overgewicht? Oprechte vraag.) maar niet extreem.
Huilen dan.![]()
Nee hoor, er is een hele lijst aan neveneffecten, en het vaccinatiebeleid is daar ook op aangepast.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou, de provaxxers blijven verheerlijken.
Het vaccin moet en zal heilzaam zijn. Daarom wordt elk mogelijk neveneffect totaal genegeerd en direct een andere oorzaak toegewezen
Da's wat anders dan wanneer een ongevaccineerde sporter in elkaar zakt op het veld vanwege een hartaandoening, of oververhitting, etc, dat krampachtig toe te wijzen aan het vaccin...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Toch grappig hoe het RIVM het land met verzonnen cijfers zou beduvelen zonder dat daarvoor argumenten worden aangedragen, maar een willekeurig lijstje op twitter waarbij je binnen 10 tellen kan aantonen dat er geen zak van klopt klakkeloos geslikt wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, er is een hele lijst aan neveneffecten, en het vaccinatiebeleid is daar ook op aangepast.
Da's wat anders dan wanneer een ongevaccineerde sporter in elkaar zakt op het veld vanwege een hartaandoening, of oververhitting, etc, dat krampachtig toe te wijzen aan het vaccin...Huilen dan.![]()
Is niet mijn vergelijking ik plaats alleen de tweet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow ow ow een vergelijking met WO2 ... dat hebben ze niet graag hoor"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Maar je staat er niet achter dus...quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is niet mijn vergelijking ik plaats alleen de tweet.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Tja, als iemand wanhopig wil dat het vaccin levensgevaarlijk is, dan is elke strohalm welkom natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Toch grappig hoe het RIVM het land met verzonnen cijfers zou beduvelen zonder dat daarvoor argumenten worden aangedragen, maar een willekeurig lijstje op twitter waarbij je binnen 10 tellen kan aantonen dat er geen zak van klopt klakkeloos geslikt wordt.
En veel mensen lezen alleen maar de koppen, dus als je maar vaak genoeg van die koppen post krijg je vanzelf medestanders die het ook gaan geloven....zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Al zouden de spuitjes niet levensgevaarlijk zijn dan zie ik het nut er nog steeds niet van in om mij om de zoveel tijd te laten vaccineren voor iets waar het gros van de mensen niet eens ziek van worden.Goedzo, laat je je brood niet afnemen. Van de NOS.quote:Branchevereniging ziet aantal thuisknippers toenemen
Kappersbranchevereniging Anko ziet het aantal thuiskappers toenemen dat ondanks de lockdown door blijft knippen. Woordvoerder Gonny Eussen van de branchevereniging zegt tegen Omroep Brabant dat een derde van de klanten die de Anko ondervroeg advertenties van illegale thuisknippers voorbij ziet komen.
Volgens Omroep Brabant knippen talloze thuiskappers in Brabant gewoon door. "Ik moet wel, anders heb ik geen eten", vertelt een 31-jarige kapper uit Eindhoven aan de regionale omroep. "Ik krijg twee tot drie klanten per dag. Het verschilt heel erg. Voor Oud en Nieuw was het erg druk."
Branchevereniging Anko roept kappers op om te stoppen met het thuis knippen van hun klanten. "Wij proberen bij de regering aan te tonen dat de kappers weer veilig open kunnen en dan helpt dit niet mee", zegt Eussen.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Als iedereen zo dacht dan zou het zomaar kunnen dat je geen zorg krijgt mocht je die toch onverhoopt nodig hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Al zouden de spuitjes niet levensgevaarlijk zijn dan zie ik het nut er nog steeds niet van in om mij om de zoveel tijd te laten vaccineren voor iets waar het gros van de mensen niet eens ziek van worden.Huilen dan.![]()
Bijzonder fenomeen. Net zoals het hopen dat de ongevaccineerden bij de bosjes omvallen. Je gunt elkaar toch het beste zou je denken?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als iemand wanhopig wil dat het vaccin levensgevaarlijk isHuilen dan.![]()
Ik pleit dan ook voor het afschaffen van het poliovaccin, maar krijg daarvoor geen medestanders.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Al zouden de spuitjes niet levensgevaarlijk zijn dan zie ik het nut er nog steeds niet van in om mij om de zoveel tijd te laten vaccineren voor iets waar het gros van de mensen niet eens ziek van worden.
Kan ik wel op jouw steun rekenen?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Eeuwige dooddoenerquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als iedereen zo dacht dan zou het zomaar kunnen dat je geen zorg krijgt mocht je die toch onverhoopt nodig hebben.. Ik doe het al sinds jaar en dag zonder zorg maar ik betaal er wel voor, ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen zelfs de tandarts is snel klaar met me. Dat de zorg op springen staat ligt aan het beleid olv Pinokkio niet aan de paar mensen die door corona (en de griep) in het ziekenhuis belanden. Dit zagen we al aan de jaren ervoor met een grieppiek.
Over dooddoeners gesprokenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eeuwige dooddoener. Ik doe het al sinds jaar en dag zonder zorg maar ik betaal er wel voor, ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen zelfs de tandarts is snel klaar met me.
.
Ja, dus? Al zou dat zo zijn, dan doet dat toch niks af aan mijn uitspraak?quote:Dat de zorg op springen staat ligt aan het beleid olv Pinokkio niet aan de paar mensen die door corona (en de griep) in het ziekenhuis belanden. Dit zagen we al aan de jaren ervoor met een grieppiek.Huilen dan.![]()
De grieppiek wordt sterk overdreven. Die is niet te vergelijken met Covid de afgelopen 2 jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eeuwige dooddoener. Ik doe het al sinds jaar en dag zonder zorg maar ik betaal er wel voor, ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen zelfs de tandarts is snel klaar met me. Dat de zorg op springen staat ligt aan het beleid olv Pinokkio niet aan de paar mensen die door corona (en de griep) in het ziekenhuis belanden. Dit zagen we al aan de jaren ervoor met een grieppiek.
Verder zie je dat een land als Duitsland harder jacht maakt op ongevaccineerden dan Nederland, terwijl ze daar veel meer zorgcapaciteit hebben...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Behalve als je een pannenkoek bent en op oudejaarsavond op tv bent. Dan kan het allemaal prima en wordt er zelfs hartelijk en smakelijk om gelachen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow ow ow een vergelijking met WO2 ... dat hebben ze niet graag hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
vosss die verontwaardiging veinst over mensen die lomp doen. Dat ik dit nog mag meemakenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Behalve als je een pannenkoek bent en op oudejaarsavond op tv bent. Dan kan het allemaal prima en wordt er zelfs hartelijk en smakelijk om gelachen..
Huilen dan.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
vosss die verontwaardiging veinst over mensen die lomp doen. Dat ik dit nog mag meemaken.
vosss is de naam,
Echt hoor, ga maar over op een zwarte markt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Al zouden de spuitjes niet levensgevaarlijk zijn dan zie ik het nut er nog steeds niet van in om mij om de zoveel tijd te laten vaccineren voor iets waar het gros van de mensen niet eens ziek van worden.
[..]
Goedzo, laat je je brood niet afnemen. Van de NOS."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik vind die dwaas eigenlijk gewoon matig en wie weet of zijn politieke views daar iets mee van doen hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Behalve als je een pannenkoek bent en op oudejaarsavond op tv bent. Dan kan het allemaal prima en wordt er zelfs hartelijk en smakelijk om gelachen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Goedgekeurde staatshumor in dezelfde lijn als die andere engnek Lubach.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind die dwaas eigenlijk gewoon matig en wie weet of zijn politieke views daar iets mee van doen hebben.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Dat zal zonder vast en zeker een rol kunnen spelen. Wat je bijvoorbeeld ook veelal ziet op de IC's (afgaande op de verslagen van NICE) is dat echt niet iedereen dat morbide obesitas heeft, maar net die vijf, tien of vijftien kilo te veel (BMI 25.0 - 30.0). Een mate van overgewicht die wij helaas in de westerse maatschappij als "normaal" zijn gaan beschouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje denk ik (ben niet zo goed in BMI's inschatten) maar niet extreem.
Ik las een paar maanden geleden in een studie dat er een verband is tussen bepaalde vetcellen (vooral visceraal ook) en de mate waarin cytokinen door het lichaam worden uitgescheiden bij een infectie met corona. Iets dat in sommige gevallen tot een (fatale) cytokinestorm kan leiden.
Vanuit dat oogpunt is het ook zo vreemd dat er niet sneller is ingestoken op voorlichting over overgewicht, zelfs al als het om kleine hoeveelheden gaat. Zo kwam CNN pas afgelopen week met een artikel dat afvallen wellicht wel zou kunnen helpen om ernstig ziek worden bij een corona besmetting te verminderen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Kan af en toe nog grappig zijn die Lubach. Maar ze zijn allemaal zo D66 achtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goedgekeurde staatshumor in dezelfde lijn als die andere engnek Lubach."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
tipje bij een demonstratie
draag een bodycam
dan heb je tenminste zelf bewijsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb niets met ze, aan hun tronie zie je al dat ze hun ziel en zaligheid hebben verkocht voor wat roem en geld.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan af en toe nog grappig zijn die Lubach. Maar ze zijn allemaal zo D66 achtig.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
En nog steeds wordt het niet duidelijk hé ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:36 schreef Wantie het volgende:
Verder zie je dat een land als Duitsland harder jacht maakt op ongevaccineerden dan Nederland, terwijl ze daar veel meer zorgcapaciteit hebben...I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
Je gunt elkaar toch het beste zou je denken?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Domme domme domme agenten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
tipje bij een demonstratie
draag een bodycam
dan heb je tenminste zelf bewijs"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ook 0 input vanuit de wereld dat Australië te ver gaat, gek he, dat als de wereld synchroon extremistisch doet dat men het niet meer gelooft.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nee hoor ik heb gewoon geschreven dat sommige mensen gaan 6 keer per jaar laten vaccineren, je probeert weer woorden in mn mond te leggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jawel, je hebt verwijt naar mensen die een zwakke gezondheid hebben en daardoor in aanmerking komen voor het griepvaccin, dat die het griepvaccin nemen en daarnaast de 3 Covid vaccins.
Mensen die in aanmerking voor de griepvaccin komen niet perse een 'zwakke gezondheid' (jouwe woorden) hebben.
Nice try, no cigar.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ik had dus op 1 Januari omikron en geen kater!quote:
Het was snel weg dus omikron niet zo erg is.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Het mag wat kosten allemaal, van onze belastingcenten.
Nog even en de financiële reserves zijn op![]()
20K per influencer. En er hebben véél influencers aan meegedaan.![]()
Beter geeft die het aan een ziekenhuis voor loon voor IC artsen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:01 schreef Tjoent het volgende:
Het mag wat kosten allemaal, van onze belastingcenten.
Nog even en de financiële reserves zijn op![]()
20K per influencer. En er hebben véél influencers aan meegedaan.
[ twitter ]
200 euro per ziekenhuis, per 10 IC internisten. 20 euro pp.![]()
Allemaal een flesje wijn van boef."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Toch durf je het niet te benoemen...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En nog steeds wordt het niet duidelijk hé ?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het blijft heerlijk, die selectieve verontwaardiging over een paar mensen op internet versus landen die motorongelukken en opnames op de psychiatrische afdeling vanwege een positieve test registreren als coronaopname. Wereldleiders die doemprediken over een winter vol dood en verderf voor de ongedoseerden en doodgeschoten Nieuw-Zeelanders die vanwege een positieve test onderdeel worden van de coronastatistiek..........................................quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, antivaxxers zijn de wanhoop nabij.
Het vaccin moet en zal levensgevaarlijk zijn. Daarom is elke sporter die op het veld instort het gevolg van vaccinatie, ongeacht of hij gevaccineerd is of niet...![]()
![]()
Uiteraard noem je niet wie daarvoor nog meer in aanmerking komen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb gewoon geschreven dat sommige mensen gaan 6 keer per jaar laten vaccineren, je probeert weer woorden in mn mond te leggen.
Mensen die in aanmerking voor de griepvaccin komen niet perse een 'zwakke gezondheid' (jouwe woorden) hebben.
Nice try, no cigar.
Maar wat is je verwijt tegen mensen die zich tegen griep laten vaccineren?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Omdat je, zolang de schoenveters nog niet exact hetzelfde zitten, je een ban krijgt als je dat wel doet.............................................................quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch durf je het niet te benoemen...![]()
Tja, waarom moeten wij ons druk maken over het corinabeleid in Verweggistan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Het blijft heerlijk, die selectieve verontwaardiging over een paar mensen op internet versus landen die motorongelukken en opnames op de psychiatrische afdeling vanwege een positieve test registreren als coronaopname. Wereldleiders die doemprediken over een winter vol dood en verderf voor de ongedoseerden en doodgeschoten Nieuw-Zeelanders die vanwege een positieve test onderdeel worden van de coronastatistiek..........................................
Hier in Nederland word je niet geregistreerd en behandeld als Covid patiënt als je met een rotte kies bij de kaakchirurg komt en positief test..
Om een of andere reden zit daar nog steeds veel frustratie over bij sommigen...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Op BNW?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat je, zolang de schoenveters nog niet exact hetzelfde zitten, je een ban krijgt als je dat wel doet.............................................................zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dat dachten ze in het VK, een paar kilometer verderop, ook..............................................quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, waarom moeten wij ons druk maken over het corinabeleid in Verweggistan?
Hier in Nederland word je niet geregistreerd en behandeld als Covid patiënt als je met een rotte kies bij de kaakchirurg komt en positief test..
Om een of andere reden zit daar nog steeds veel frustratie over bij sommigen...
Tot bleek dat het wel gebeurde.................................
En een derde tot de helft van de coronastatistiek opgenomen was vanwege het van de ladder pleuren, een bevalling of psychische nood..........................
Ontwikkelingsland Australië idem..........................![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat dachten ze in het VK, een paar kilometer verderop, ook..............................................
En een derde tot de helft van de coronastatistiek opgenomen was vanwege het van de ladder pleuren, een bevalling of psychische nood..........................
Ontwikkelingsland Australië idem..........................
Hier bleek dat we de helft te weinig hebben geregistreerd, en is de verwachting dat de oversterfte van afgelopen najaar ook grotendeels komt doordat er te weinig is geregistreerd...quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat dachten ze in het VK, een paar kilometer verderop, ook..............................................
Ontwikkelingsland Australië idem..........................
In het VK malen ze niet zo om de cijfers, daar is alles gewoon open, ondanks dat de zorg uit zijn voegen barst...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
![]()
Zou het fileprobleem wel verhelpen, evenals woning en een hoop andere zaken. Het meest extreme scenario, al is ook dit niet uit te sluiten.Mai pben rai~!![]()
Het lijkt mij inderdaad erg plausibel dat er maanden lang flinke oversterfte is onder alle leeftijdsgroepen tijdens een vermeende pandemie en dat men dan pas maanden later kan concluderen dat het toch écht allemaal stiekum door corona kwam..........................................................................................................................................quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hier bleek dat we de helft te weinig hebben geregistreerd, en is de verwachting dat de oversterfte van afgelopen najaar ook grotendeels komt doordat er te weinig is geregistreerd...
In het VK malen ze niet zo om de cijfers, daar is alles gewoon open, ondanks dat de zorg uit zijn voegen barst...
Bijzonder wel dat ze die verklaring in 2020 nog wel meteen paraat hadden en niet pas maanden nadien.........................................................................................................................................................![]()
Ah, nog meer angstporno.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:55 schreef KNAK het volgende:
Zou het fileprobleem wel verhelpen, evenals woning en een hoop andere zaken. Het meest extreme scenario, al is ook dit niet uit te sluiten.
Van niemand minder dan Alex, die daar een verdienmodel van gemaakt heeft...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Zo moeilijk is dat niet, het CBS krijgt pas maanden later de gegevens van de schouwartsen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad erg plausibel dat er maanden lang flinke oversterfte is onder alle leeftijdsgroepen tijdens een vermeende pandemie en dat men dan pas maanden later kan concluderen dat het toch écht allemaal stiekum door corona kwam..........................................................................................................................................Nee, pas begin dit jaar werd duidelijk dat het CBS dubbel zoveel Covid doden over 2020 had geregistreerd dan het RIVM.quote:Bijzonder wel dat ze die verklaring in 2020 nog wel meteen paraat hadden en niet pas maanden nadien.........................................................................................................................................................
Dat was niet meteen duidelijk en bovendien een eye opener voor eenieder die het vreemd vond dat België veel meer Covid doden had dan Nederland.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Allemaal leuk en aardig maar als de notitiemethode niet anders is in 2021 dan 2020 is een uiteenloping nog steeds raar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad erg plausibel dat er maanden lang flinke oversterfte is onder alle leeftijdsgroepen tijdens een vermeende pandemie en dat men dan pas maanden later kan concluderen dat het toch écht allemaal stiekum door corona kwam..........................................................................................................................................
Bijzonder wel dat ze die verklaring in 2020 nog wel meteen paraat hadden en niet pas maanden nadien.........................................................................................................................................................
Uitgaande van ethische statistici (ga ik maar vanuit) gaan die niet twee verschillende methodieken aanhouden voor het produceren van de cijfers naar desgewenste uitkomsten. Dat zou, zeker bij bewust doen om verkeerd inzicht te geven, een gigantische fraude betekenen.
We gaan het zien.
Het klinkt mij ridicuul in de oren dat het CBS en het RIVM een andere bron aanhouden voor Corona doden en er verschillen zitten in die cijfers."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Omdat ze (de EXPERTEN) zich bij ons (NL en Belgie) dikwijls baseren op cijfers/toestand in VK bijv.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:42 schreef Wantie het volgende:
Tja, waarom moeten wij ons druk maken over het corinabeleid in Verweggistan?
Waarom doen zij dat dan ?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Belgisch overlegcomité
Wie slikt deze bullshit nog als zoete koek ?quote:LIVE. Volg hier de persconferentie van Overlegcomité: huidige maatregelen worden aangehouden, premier De Croo: "Voor het beter wordt zal het eerst nog slechter worden"
"De komende weken zullen moeilijk worden", waarschuwde premier Alexander De Croo (Open Vld) tijdens de persconferentie na het Overlegcomité. De komende dagen en weken zullen records verbroken worden, midden januari worden tot 125.000 besmettingen per dag verwacht. "Om de impact op onder meer de zorgsector en het onderwijs zo klein mogelijk te houden, blijven de huidige maatregelen gelden", klinkt het.
https://www.hln.be/dossie(...)ter-worden~a4c9b73e/
En trouwens ... 125.000 besmettingen per dag verwacht ... dit kan je toch niet langer enkel op ongevaccineerden steken ?
[ Bericht 67% gewijzigd door UncleScorp op 06-01-2022 15:41:17 ]I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Zogenaamd Waakzaam en Dienstbaar maar niet meer voor de burgers, ze komen er nog netjes mee weg. Politiekorps wordt met de dag verrotter.quote:Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Hoezo doen ze dat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omdat ze (de EXPERTEN) zich bij ons (NL en Belgie) dikwijls baseren op cijfers/toestand in VK bijv.
Waarom doen zij dat dan ?
Er wordt natuurlijk wel naar gekeken, maar de doorslag in beleidsbepaling is d toestand in Nederland...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Belgische sukkel Van Ranst :quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo doen ze dat?
Er wordt natuurlijk wel naar gekeken, maar de doorslag in beleidsbepaling is d toestand in Nederland...quote:Volgens Van Ranst zal er een sneeuwbaleffect komen in Europa en zullen meer landen in lockdown gaan. "Nederland doet het, het Verenigd Koninkrijk zal wellicht hetzelfde doen voor twee weken. In een heel aantal landen zullen moeilijke politieke beslissingen moeten worden genomen."
"Elk land kijkt naar andere landen en wanneer je het momentum krijgt om in lockdown te gaan, dan wordt dat plots een aantrekkelijke optie. Maar dat is een politieke beslissing."
https://www.vrt.be/vrtnws(...)nederland-en-belgie/I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Hij bevestigt wat ik zeg...quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Belgische sukkel Van Ranst :
[..]zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Misschien leuk om even geen carnaval in binnenruimtes toe te staan als het nijpend is, maar al het overige is gewoon schadelijker dan dat het goed doet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Belgische sukkel Van Ranst :
[..]
Heeeeel misschien als het code zwart achtige principes zouden zijn dat je dat kan rechtvaardigen, maar vooralsnog weten ze niet eens of een lock down verspreiding van het virus versneld of vertraagd, dus dat is ook nog een gok.
En we zitten hier al 2 jaar in hè, denk je werkelijk dat daar geen inzicht in gebouwd had kunnen worden als verstandige mensen dat hadden onderzocht?
Sure vergelijkingsmateriaal is niet ideaal etc, maar toch. Had het in ieder geval gepoogd."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
aha jij bent dus 1 van die zoete-koek-slikkersquote:
Nope,je hebt gewoon geen argument meer...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
aha jij bent dus 1 van die zoete-koek-slikkerszeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Met die snelheid heeft 100% van de ongevaccineerden zo antistoffenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Belgisch overlegcomité
[..]
Wie slikt deze bullshit nog als zoete koek ?
En trouwens ... 125.000 besmettingen per dag verwacht ... dit kan je toch niet langer enkel op ongevaccineerden steken ?11 mil mensen in dat land ofzo...
Tempo'tje van 1% per dag."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het is niet erg áls je fout zit, als je maar niet álléén fout zit, o.i.d. , dan schuif je namelijk makkelijk alle verantwoording weg als in "iedereen deed het, dat was de consensus". Credits aan Kees de Kort overigens, die het in iets andere bewoording zei.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omdat ze (de EXPERTEN) zich bij ons (NL en Belgie) dikwijls baseren op cijfers/toestand in VK bijv.
Waarom doen zij dat dan ?
Maar dat zie je gewoon, dat er totaal geen onafhankelijk advies bestaat van experts, die groep in het OMT in Nederland doet ook maar een beetje wat het buitenland doet, komen zelf echt totaal niet tot inzichten van wetenschap zelf, ik vraag me af of ze zich uberhaupt sterk inlezen.
Maurice de Hond zal allicht meer tijd hebben dan zij maar hey, het is een crisis toch, reguliere werk op een laag pitje en de staat betaalt je maar voor je job als je gewoon papers aan het lezen bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Alsof jij openstaat voor ook maar enig argumentquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:15 schreef Wantie het volgende:
Nope,je hebt gewoon geen argument meer...
Nog zo'n mooie uitspraak van een belgisch EXPERT-VIROLOOG
Ze willen dus zoveel mogelijk mensen geboosterd krijgen :quote:“Hoe exact weten we niet, maar de booster werkt. En snel”: Pierre Van Damme raadt iedereen af om prik uit te stellen
Net zoals hier dus...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef UncleScorp het volgende:
Ze willen dus zoveel mogelijk mensen geboosterd krijgen :
[..]zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het enthousiasme voor spuit 3 is gedaald, de opkomst is een stuk lager dan verwacht las ik. Die spuit is toch ook maar een week of 10 werkzaam? Mag je erna weer je mouw opstropen als je op zomervakantie wil.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:23 schreef UncleScorp het volgende:
Ze willen dus zoveel mogelijk mensen geboosterd krijgen :
[..]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Het afgelopen etmaal zijn er zo'n 25.000 coronabesmettingen in Nederland geregistreerd. Tussen gisterochtend en vanochtend kwamen er 24.700 meldingen van positieve tests binnen bij het RIVM. Dat is een nieuw record.
Het daadwerkelijke aantal ligt waarschijnlijk hoger, want volgens het RIVM is er sprake van een storing, waardoor niet alle besmettingen goed zijn doorgekomen. Gisteren meldde het RIMV bijna 24.600 nieuwe gevallen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lijk-hoger~a045eb0f/
Steun het Kiva Fok! team!
quote:Ziekenhuizen zien volop omikronpatiënten binnenkomen: ‘Het is begonnen’
Ziekenhuizen zien volop coronapatiënten binnenkomen die besmet zijn met de omikronvariant. Bij het Radboudumc in Nijmegen en Rijnstate in Arnhem gaat het al om ongeveer de helft van alle nieuwe coronapatiënten.
Bij het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis (CWZ) in Nijmegen doet arts-microbioloog Bert Mulder daar zeer gericht onderzoek naar. De eerste drie dagen van het jaar was precies een op de drie nieuwe patiënten besmet met het virus dat in opmars is en de huidige besmettingscijfers weer doet oplopen.
,,Het is begonnen’’, zo formuleert Mulder de start van een mogelijk grotere toestroom van omikronpatiënten die op de ziekenhuizen afkomt.
https://www.gelderlander.(...)s-begonnen~a51bbc0f/
Steun het Kiva Fok! team!
Als 50% omicron is is de weging van omicron net zo hoog als van delta. Als tegen de tijd dat het 50/50 instroom is, Omicron nog niet voor een verhoging zorgt, is dat een positief teken.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je wordt er gelukkig minder ziek van. Maar met een R van bijna 2 gaat het natuurlijk enorm hard.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als 50% omicron is is de weging van omicron net zo hoog als van delta. Als tegen de tijd dat het 50/50 instroom is, Omicron nog niet voor een verhoging zorgt, is dat een positief teken.Steun het Kiva Fok! team!
![]()
Oh god een R van 2, bel de kranten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je wordt er gelukkig minder ziek van. Maar met een R van bijna 2 gaat het natuurlijk enorm hard."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Zijn die gasten collectief debiel of krijgt de krant 90 inzendingen waarvan de krant de debielste uit mag kiezen?quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat is al gebeurd. Vandaar dat krantenartikel dat ik hier plaatstequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh god een R van 2, bel de kranten.Steun het Kiva Fok! team!
Hans! Hans!quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je wordt er gelukkig minder ziek van. Maar met een R van bijna 2 gaat het natuurlijk enorm hard.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:42 schreef Grems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een stevige griep naar een verkoudheid naar inmiddels een zeer milde kater danwel zeer lichte vorm van hooikoorts![]()
![]()
Respect voor de media en politici die hiermee hun CBDC controleprisma hebben weten op te tuigen
Gelukkig hebben we voor het tweede jaar op rij geen enkel griepgeval:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-een-tweede-epidemieSteun het Kiva Fok! team!
Boef heeft spijt van deelname aan coronacampagne en doneert verdiende 20.000 euro aan goed doel
Rapper Boef heeft spijt van zijn deelname aan een campagne van het kabinet om jongeren te informeren over het coronavirus. Het geld dat hij heeft verdiend aan deze campagne wil de 28-jarige rapper nu doneren aan een goed doel. Dat laat hij vandaag weten op Instagram.
https://www.ad.nl/show/bo(...)-goed-doel~ae9df554/
Hebben Fokkers ook al spijt van hun haatcampagne tegen mensen die geen vaccin willen?Plaats hier uw advertentie![]()
Mensen zoals Wantie de Wanhopige.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
Belgisch overlegcomité
[..]
Wie slikt deze bullshit nog als zoete koek ?
En trouwens ... 125.000 besmettingen per dag verwacht ... dit kan je toch niet langer enkel op ongevaccineerden steken ?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Allemaal belastinggeld in de zak van de graaiende bn'ers.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Boef heeft spijt van deelname aan coronacampagne en doneert verdiende 20.000 euro aan goed doel
Rapper Boef heeft spijt van zijn deelname aan een campagne van het kabinet om jongeren te informeren over het coronavirus. Het geld dat hij heeft verdiend aan deze campagne wil de 28-jarige rapper nu doneren aan een goed doel. Dat laat hij vandaag weten op Instagram.
Hebben Fokkers ook al spijt van hun haatcampagne tegen mensen die geen vaccin willen?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Misschien, maar ze gaan toch niks over zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Hebben Fokkers ook al spijt van hun haatcampagne tegen mensen die geen vaccin willen?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Leuk, maar denk je dat die mocro dat geld echt gaat weggeven?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Hebben Fokkers ook al spijt van hun haatcampagne tegen mensen die geen vaccin willen?![]()
![]()
![]()
Ik voorzie een toekomst waarbij men met drones boven Sentinel eiland hangt om de 1000% gevaccineerde Westerse mens te laten zien dankzij wie ze in 2050 nog steeds huisarrest hebbenquote:![]()
Daar zijn ze!
En schreeuwen zullen ze, de simpele zielen![]()
![]()
![]()
PR stuntquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk, maar denk je dat die mocro dat geld echt gaat weggeven?![]()
Plaats hier uw advertentie![]()
Sorry die wat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk, maar denk je dat die mocro dat geld echt gaat weggeven?
Precies, al die graaiende kaaskoppen bn'ers die daar net zo hard aan meedoen.quote:Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
En die nu .. nu het toch welquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, al die graaiende kaaskoppen bn'ers die daar net zo hard aan meedoen.
Lang duurt ook gaan lopen zeuren
https://janbhommel.nl/the-ignorant-elite/
Aan de vrede komt altijd een eind. Macht duurt niet eeuwig.
Hoogmoed komt altijd voor de val.
De elite zij gewaarschuwd. Wie de geschiedenis hooghartig de rug toekeert, krijgt vroeg of laat haar mes in de rug gestoken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De media is omgekocht door de overheid om zoveel mogelijk prikpropaganda te prediken
Zijn er mensen oneens met mij?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Geen idee, welke media bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
De media is omgekocht door de overheid om zoveel mogelijk prikpropaganda te prediken
Zijn er mensen oneens met mij?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
kranten televisie forumsquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
je moet ergens beginnenquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Goed nieuwsAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Oneens, de media die jij noemt hoeft niet omgekocht te worden. Deze zijn al in handen van dezelfde groep als die overheden wereldwijd aansturen.. Follow the moneyquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn er mensen oneens met mij?Ik geef je de tip eens te kijken naar investeerders als Blackrock en Vanguard. Daarmee kom je al een heel eind
Lach met een schone bips![]()
Zou overal moeten zijn fuck off met dat fascisme.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je zegt eigenlijk gewoon hetzelfde als ik alleen je benoemt andere partijenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oneens, de media die jij noemt hoeft niet omgekocht te worden. Deze zijn al in handen van dezelfde groep als die overheden wereldwijd aansturen.. Follow the moneyIk geef je de tip eens te kijken naar investeerders als Blackrock en Vanguard. Daarmee kom je al een heel eind
ik weet zelf ook wel dat het nog breder ligt maar ik heb alleen met nederland te maken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Er zijn maar 2 ubi's oid die 90% van de grote media in bezit heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk gewoon hetzelfde als ik alleen je benoemt andere partijen
ik weet zelf ook wel dat het nog breder ligt maar ik heb alleen met nederland te maken"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
In dat land waar ik flink wat contacten heb is het al een tijdje flink mis. Op het werk verplichten ze je, de barangay supervisor (een district/wijk/dorps-voorman) doet aan sociale controle of je wel een vax te pakken hebt, zo niet ben je er een zwart schaap, etc.quote:
Ook daar gaat het flink mis en heeft de kritische medemens het er zwaar. Door de sociale druk nog wat extra zwaarder dan hier in Europa. Vuillakken dat het zijnMai pben rai~!![]()
ik vind het echt walgelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
In dat land waar ik flink wat contacten heb is het al een tijdje flink mis. Op het werk verplichten ze je, de barangay supervisor (een district/wijk/dorps-voorman) doet aan sociale controle of je wel een vax te pakken hebt, zo niet ben je er een zwart schaap, etc.
Ook daar gaat het flink mis en heeft de kritische medemens het er zwaar. Door de sociale druk nog wat extra zwaarder dan hier in Europa. Vuillakken dat het zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En waar is dat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
In dat land waar ik flink wat contacten heb is het al een tijdje flink mis. Op het werk verplichten ze je, de barangay supervisor (een district/wijk/dorps-voorman) doet aan sociale controle of je wel een vax te pakken hebt, zo niet ben je er een zwart schaap, etc.
Ook daar gaat het flink mis en heeft de kritische medemens het er zwaar. Door de sociale druk nog wat extra zwaarder dan hier in Europa. Vuillakken dat het zijn![]()
snelrechtquote:6 weken cel voor coronademonstrant’
Een 56-jarige man uit Almere is woensdag veroordeeld tot een celstraf van zes weken voor het aanvallen van een ME’er tijdens de demonstratie tegen het coronabeleid van afgelopen zondag.
https://www.ad.nl/amsterd(...)en-sleuren~a8c8a7fd/Steun het Kiva Fok! team!
In grote delen van de Filipijnen. Zowel uit Luzon als Visayas krijg ik dit soort verhalen binnen.quote:Wat maakt Australie toch die koploper? Maatwerk, das duidelijk. Maar wat is het verschil met bijv. Spanje... of elk willekeurig land uit het westen. Op basis van research welk volk het snelste buigt en welk volk meer pressie nodig heeft? Het blijft apart dat er toch flink wat verschil in snelheid van beperkingen en regels zitquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Coming to a city near youMai pben rai~!![]()
Waarom dragen die mensen geen mondkapjes? Die is in 2050 nog niet afgeschaft vermoed ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik voorzie een toekomst waarbij men met drones boven Sentinel eiland hangt om de 1000% gevaccineerde Westerse mens te laten zien dankzij wie ze in 2050 nog steeds huisarrest hebben![]()
Daar zijn ze!
[ afbeelding ]
En schreeuwen zullen ze, de simpele zielen![]()
[ afbeelding ]De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Op basis van welk bewijs?quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hahaha.quote:
Eerst mocht de politie mensen neerschieten in dat land als ze een spuit in hun aders aan het zetten waren.
Nu mogen ook mensen zonder spuit in de aders een reactie van de politie verwachten."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Uhmm die partijen die ik noem hebben in NL ook het voor het zeggen, dit heeft niks met omkoping van de media te maken. Dig deeper grasshopperquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk gewoon hetzelfde als ik alleen je benoemt andere partijen
ik weet zelf ook wel dat het nog breder ligt maar ik heb alleen met nederland te maken
Ik weet flippoland is echt een beetje under the radar gebleven... Wat hebben ze in begin gedacht? zelfs op scooter een scherm ertussen zelfs wanneer eigen huishouden? Helemaal gek die Duterte...quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
In grote delen van de Filipijnen. Zowel uit Luzon als Visayas krijg ik dit soort verhalen binnen.
[..]
Wat maakt Australie toch die koploper? Maatwerk, das duidelijk. Maar wat is het verschil met bijv. Spanje... of elk willekeurig land uit het westen. Op basis van research welk volk het snelste buigt en welk volk meer pressie nodig heeft? Het blijft apart dat er toch flink wat verschil in snelheid van beperkingen en regels zitLach met een schone bips![]()
Oh en met faceshield EN mondkapje toch als je de deur uit gaat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ook daar gaat het flink mis en heeft de kritische medemens het er zwaar. Door de sociale druk nog wat extra zwaarder dan hier in Europa. Vuillakken dat het zijn
Uitproberen hoe ver men kan gaan, en voor Europa is NL het gidslandquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:12 schreef KNAK het volgende:
Wat maakt Australie toch die koploper? Maatwerk, das duidelijk. Maar wat is het verschil met bijv. Spanje... of elk willekeurig land uit het westen. Op basis van research welk volk het snelste buigt en welk volk meer pressie nodig heeft? Het blijft apart dat er toch flink wat verschil in snelheid van beperkingen en regels zitMaar ik zeg je wat ik eerder al zei, deze corona BS is in 6 maanden weg... De groep is te groot
China has grown into a behemoth in recent years, and it's gotten to the point where the world now believes it's only a matter of time until China is the largest economy in the world, the richest country, and the worldwide hegemon. And while that may all come true eventually, the reality is that China seems to be following a path similar to Japan, as opposed to the United States. The world once believed that Japan was destined to do what China is seeking to do today, but it all fell apart, as the entire country fell into a 30 year long economic disaster that started with a real estate bubble. Well, it's my belief, and Cathie Wood’s belief as well, that China has already crashed, that this disaster has already started, and that it's just a matter of time until the world realises what is really going on. Today, I’m going to show you my deep dive into the reality that is the Chinese economy, and the reasons why its collapse has already begun.
![]()
Cathie Wood. Lol.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 02:54 schreef THEFXR het volgende:
China has grown into a behemoth in recent years, and it's gotten to the point where the world now believes it's only a matter of time until China is the largest economy in the world, the richest country, and the worldwide hegemon. And while that may all come true eventually, the reality is that China seems to be following a path similar to Japan, as opposed to the United States. The world once believed that Japan was destined to do what China is seeking to do today, but it all fell apart, as the entire country fell into a 30 year long economic disaster that started with a real estate bubble. Well, it's my belief, and Cathie Wood’s belief as well, that China has already crashed, that this disaster has already started, and that it's just a matter of time until the world realises what is really going on. Today, I’m going to show you my deep dive into the reality that is the Chinese economy, and the reasons why its collapse has already begun.
En lekker in tech blijven zitten terwijl je dit zegt. Sure."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
neeneeneequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gelukkig hebben we voor het tweede jaar op rij geen enkel griepgeval:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-een-tweede-epidemiequote:Nu de eerste gevallen van ‘flurona’ opduiken: hoe gevaarlijk is de combinatie van griep en COVID-19?
“Double trouble” zucht de Britse krant The Sun naar aanleiding van de eerste patiënten in Europa die zowel griep als corona hebben: flu + corona = flurona. “Zo’n vaart loopt het niet”, sust prof. Marc Van RanstI understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
nog even en ze schieten er op zoals in Kazachstanquote:
![]()
Ow wat maken ze zich druk om een man met een fakkel of een man met een mondkapje
Maar hier hoor je ze niet overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En over de idioten die politici thuis opzoeken of agenten mishandelen hoor ik jou dan weer niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ow wat maken ze zich druk om een man met een fakkel of een man met een mondkapje
Maar hier hoor je ze niet overHuilen dan.![]()
Wel maf dat zijn volgers meteen D66 de schuld geven...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Maar hier hoor je ze niet over
[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 07-01-2022 10:30:49 ]zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Allemaal de schuld van antivaxxersquote:
The patient, an unvaccinated pregnant woman in her 30s,
https://www.cnn.com/2022/(...)scli-intl/index.htmlzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Het wordt ook wel heel erg uitgemelkt. Ik las deze dagen dat madam beweerde dat ze ook wel eens de Minister van Hoop wordt genoemd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Maar hier hoor je ze niet over
Ik heb het al tientallen keren gezegd ... wees blij dat er nog ongevaccineerden zijn ... je hebt de zondebok hard nodigquote:
Was dit al voorbij gekomen hier?
https://www.zerohedge.com(...)x-data-cuts-8-months
Pfizer moet ipv 500 pagina's per maand er 55.000 gaan vrijgeven.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
En jij wat meer humorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb het al tientallen keren gezegd ... wees blij dat er nog ongevaccineerden zijn ... je hebt de zondebok hard nodig
Economisch gezien is bijna elk land financieel beter dan de VS reden is simpel, het land staat zover in de min dat het er nooit meer uit komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Cathie Wood. Lol.
En lekker in tech blijven zitten terwijl je dit zegt. Sure.
Dus een land zoals boord Korea bijvb staat er gewoon beter voor omdat hoe hoog je schuld ook is..
Het is minder dan de VS.
Heb momenteel +- ¤8000,- op mijn rekening en geen schuld dus ik ben rijker dan de VS
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Ik heb een hypotheek van 320.000 euro en niks op mijn rekening.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Economisch gezien is bijna elk land financieel beter dan de VS reden is simpel, het land staat zover in de min dat het er nooit meer uit komt.
Dus een land zoals boord Korea bijvb staat er gewoon beter voor omdat hoe hoog je schuld ook is..
Het is minder dan de VS.
Heb momenteel +- ¤8000,- op mijn rekening en geen schuld dus ik ben rijker dan de VS
Ik ben ook rijker dan de VS
vosss is de naam,
En de veroordeelde ontkent het niet, herhaalt zelfs wat hij tegen de agent zei voordat hij in de aanval ging...quote:
Da's tenminste een kerel.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Stinkt naar controlled oppositionquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef THEFXR het volgende:
heb wat gevonden, de hele podcast staat op spotify
.![]()
judge Rejects FDA's 75 Year Delay On Vax Data, Cuts To Just 8 Months
Tyler Durden's Photo
BY TYLER DURDEN
THURSDAY, JAN 06, 2022 - 07:40 PM
A federal judge has rejected a request by the FDA to produce just 500 pages per month of the data submitted by Pfizer to license its Covid-19 vaccine - and has ordered them to produce 55,000 pages per month. Assuming there are roughly 450,000 pages, that means it will take just over eight months for the world to see what's under the hood.
https://www.zerohedge.com(...)x-data-cuts-8-monthsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
CNN 🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van antivaxxers
The patient, an unvaccinated pregnant woman in her 30s,
https://www.cnn.com/2022/(...)scli-intl/index.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: