abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:55:00 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_203050452
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:43 schreef ArnosL het volgende:

[..]
Een salaris van 6k is nooit weinig, ook voor 40+ met opleiding en ervaring is het een boel geld. Het overgrote deel van de Nederlanders zal zo een salaris nooit bereiken. Het modale salaris is net geen 3k bruto, ff ter referentie.
De modale Nederlander is een parttime werkende mbo'er.
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:56:44 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203050473
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben vanaf mbo en wat avondopleiding (waaronder hbo) doorgestroomd naar een leidinggevende functie in de techniek. Loon niet verkeerd niet geweldig zo’n 6K.

Maar om een beetje normaal te leven ben je 10K pm nodig vind ik.

De werkdruk vind ik niet normaal hoog eigenlijk. Leuker wordt het niet met de jaren. Een eigen onderneming heb ik ook al een tijdje en denk eraan daarmee fulltime ad slag te gaan.
Nu verdien je ineens 6k. Wat is het nu?
pi_203050728
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nu verdien je ineens 6k. Wat is het nu?
OP is niet van mij. :P
Vakman pur sang
pi_203051093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:48 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat ligt aan jou instelling, weet niet wat je allemaal doet maar met 10K per maand ben ik koning te rijk.
echt niet. 10k is een leuk salaris, meer niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203051108
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben vanaf mbo en wat avondopleiding (waaronder hbo) doorgestroomd naar een leidinggevende functie in de techniek. Loon niet verkeerd niet geweldig zo’n 6K.

Maar om een beetje normaal te leven ben je 10K pm nodig vind ik.

De werkdruk vind ik niet normaal hoog eigenlijk. Leuker wordt het niet met de jaren. Een eigen onderneming heb ik ook al een tijdje en denk eraan daarmee fulltime ad slag te gaan.
de werkdruk is inderdaad ridicuul en je kan het alleen overleven door gewoon heel vaak nee te zeggen of klanten teleur te stellen, dat was anderen hebben beloofd om het werk te krijgen niet realistisch is.
Dan worden ze soms boos en dreigen ze om naar een ander te gaan. Dat gebeurt sporadisch en als het toch gebeurt komen ze weer terug omdat het bij de ander ook zo gaat.

er zijn 3 pijlers en er kan er maar 1 gerealiseerd worden en de klant moet kiezen, dat zijn planning, geld en kwaliteit. De klant kiest er 1 die het belangrijkste is en die andere 2 zijn dan van minder belang en daarop moet worden ingeleverd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203051401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
de werkdruk is inderdaad ridicuul en je kan het alleen overleven door gewoon heel vaak nee te zeggen of klanten teleur te stellen, dat was anderen hebben beloofd om het werk te krijgen niet realistisch is.
Dan worden ze soms boos en dreigen ze om naar een ander te gaan. Dat gebeurt sporadisch en als het toch gebeurt komen ze weer terug omdat het bij de ander ook zo gaat.

er zijn 3 pijlers en er kan er maar 1 gerealiseerd worden en de klant moet kiezen, dat zijn planning, geld en kwaliteit. De klant kiest er 1 die het belangrijkste is en die andere 2 zijn dan van minder belang en daarop moet worden ingeleverd.
Wat jij hier zegt klopt helemaal.
Daardoor leef je in continue strijd met de klant maar ook met de uitvoerenden die rennen van project naar project
Die krijgen inleners mee, op papier met ervaring, die nauwlijks zelfstandig kunnen poepen.
Vakman pur sang
  woensdag 5 januari 2022 @ 19:30:16 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203052093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:48 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat ligt aan jou instelling, weet niet wat je allemaal doet maar met 10K per maand ben ik koning te rijk.
Koop dan ook even een toetsenbord met een goedwerkende W.
  woensdag 5 januari 2022 @ 19:32:32 #33
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203052133
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb dat ook met verbazing gelezen. Ik heb natuurkunde gestudeerd en ik weet niet eens meer wanneer ik 3k heb verdiend. Ergens in het begin denk ik. Ik ben nu 42. Verder ben ik zelf vrijwillig geregeld van baan gewisseld en kon altijd kiezen tussen bedrijven.
Vrienden can mij die ook natuurkunde hebben gestudeerd hebben dezelfde ervaring als ik.

Je moet iig niet naar philips of asml gaan want daar is je baan niet zeker en met die ervaring kan je niks bij andere bedrijven.
Groningen? :o
pi_203053032
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat jij hier zegt klopt helemaal.
Daardoor leef je in continue strijd met de klant maar ook met de uitvoerenden die rennen van project naar project
Die krijgen inleners mee, op papier met ervaring, die nauwlijks zelfstandig kunnen poepen.
het lijkt wel of je bij hetzelfde bedrijf werkt waar ik werk. En uiteraard mogen die nieuwe mensen niet hun uren schrijven op inwerken of leren maar op het project van jou....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203053045
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 19:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Groningen? :o
nee in berlijn
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203053836
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar om een beetje normaal te leven ben je 10K pm nodig vind ik.
Ik weet niet hoe jouw levensstijl is maar ik red mij ook uitstekend met ¤4000,- bruto per maand.
Ō mon citoyens vous serez unis.
pi_203055139
Ik werk maar 20 uurtjes maar met alle toeslagen zit ik op 2300 netto 👍 ( woon wel alleen met mijn zoontje ) bij mij loont meer werken niet dan moet ik juist inleveren...
pi_203056476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
het lijkt wel of je bij hetzelfde bedrijf werkt waar ik werk. En uiteraard mogen die nieuwe mensen niet hun uren schrijven op inwerken of leren maar op het project van jou....
Heb niet bij veel bedrijven gewerkt maar dit is overal zo. Tenminste in de commerciėle sector.
Vakman pur sang
pi_203067816
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vroeger kwamen er hier bv veel Ieren om te lassen, Polen op de bouw, waar gaat het heen?
Bedrijven willen niemand wat leren. Ik wilde altijd wel de metaal in en leren lassen. Maar in elke vacature vroegen ze minimaal een afgeronde mbo opleiding en een paar jaar ervaring.

Toen ben ik op eigen kosten maar vrachtwagenchauffeur geworden. Dat was in een paar maanden geregeld en vanwege de tekorten werk zat nu.

Waarom lonen laag zijn? Ik gok dat bedrijven kijken naar de lange termijn en continuļteit. De huidige tekorten zijn ook een beetje de waan van de dag. Bij een volgende crisis zakken de opdrachten in en moet de hand op de knip.

Personeel heeft heel veel macht in NL en je kan er moeilijk vanaf. Dus bedrijven willen liever niemand, dan een twijfelgeval. In slechte tijden neemt al helemaal niemand ontslag dus dan zit je ermee.

Wie wil profiteren van een goeie economie moet voor zichzelf beginnen of goed kunnen onderhandelen. Maar dat is pas vanaf mbo niveau of hoger. Als chauffeur kan je er misschien een eurootje per uur bij bietsen maar meer zit er niet in.
pi_203067949
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vroeger kwamen er hier bv veel Ieren om te lassen, Polen op de bouw, waar gaat het heen?
Bedrijven willen niemand wat leren. Ik wilde altijd wel de metaal in en leren lassen. Maar in elke vacature vroegen ze minimaal een afgeronde mbo opleiding en een paar jaar ervaring.

Toen ben ik op eigen kosten maar vrachtwagenchauffeur geworden. Dat was in een paar maanden geregeld en vanwege de tekorten werk zat nu.

Waarom lonen laag zijn? Ik gok dat bedrijven kijken naar de lange termijn en continuļteit. De huidige tekorten zijn ook een beetje de waan van de dag. Bij een volgende crisis zakken de opdrachten in en moet de hand op de knip.

Personeel heeft heel veel macht in NL en je kan er moeilijk vanaf. Dus bedrijven willen liever niemand, dan een twijfelgeval. In slechte tijden neemt al helemaal niemand ontslag dus dan zit je ermee.

Wie wil profiteren van een goeie economie moet voor zichzelf beginnen of goed kunnen onderhandelen. Maar dat is pas vanaf mbo niveau of hoger. Als chauffeur kan je er misschien een eurootje per uur bij bietsen maar meer zit er niet in.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Een goede lasser heeft geen slecht inkomen. Een dertien in een dozijn lasser wel
[..]
Wat ben je uiteindelijk met je diploma gaan doen?
Een 13 in een dozijn lasser staat ook de hele dag in een metaalwerkplaats. Ongezonde dampen, metaalstof, risico op ongelukken.

Dus het slaat nergens op dat die een slecht inkomen zou moeten hebben.

Nu is het plan om nog meer werkvolk te importeren. Maar uiteindelijk blijven die en krijgen hier kinderen en die moeten we ook betalen. De werkgevers zijn er dan echter al met de winst vandoor.
pi_203068604
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef tstile het volgende:

[..]
Bedrijven willen niemand wat leren. Ik wilde altijd wel de metaal in en leren lassen. Maar in elke vacature vroegen ze minimaal een afgeronde mbo opleiding en een paar jaar ervaring.

Toen ben ik op eigen kosten maar vrachtwagenchauffeur geworden. Dat was in een paar maanden geregeld en vanwege de tekorten werk zat nu.

Waarom lonen laag zijn? Ik gok dat bedrijven kijken naar de lange termijn en continuļteit. De huidige tekorten zijn ook een beetje de waan van de dag. Bij een volgende crisis zakken de opdrachten in en moet de hand op de knip.

Personeel heeft heel veel macht in NL en je kan er moeilijk vanaf. Dus bedrijven willen liever niemand, dan een twijfelgeval. In slechte tijden neemt al helemaal niemand ontslag dus dan zit je ermee.
bedrijfseconomische redenen zijn gewoon een prima grond om personeel te laten gaan in een crisis
quote:
Wie wil profiteren van een goeie economie moet voor zichzelf beginnen of goed kunnen onderhandelen. Maar dat is pas vanaf mbo niveau of hoger. Als chauffeur kan je er misschien een eurootje per uur bij bietsen maar meer zit er niet in.
als je voor jezelf begint moet je er heel wat bij op bietsen.
quote:
[..]
Een 13 in een dozijn lasser staat ook de hele dag in een metaalwerkplaats. Ongezonde dampen, metaalstof, risico op ongelukken.
PBMs voor de dampen etc. Ongelukken heb je op meer plaatsen.
quote:
Dus het slaat nergens op dat die een slecht inkomen zou moeten hebben.
dat was ook niet wat ik zei toch? Dat ze dat moeten hebben? Kwaliteit doet nu eenmaal iets met de beloning in een omgeving waar de schalen deels los zijn.
quote:
Nu is het plan om nog meer werkvolk te importeren. Maar uiteindelijk blijven die en krijgen hier kinderen en die moeten we ook betalen. De werkgevers zijn er dan echter al met de winst vandoor.
Mensen die hier komen die werken is amper een probleem op te verzinnen.
pi_203070695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
bedrijfseconomische redenen zijn gewoon een prima grond om personeel te laten gaan in een crisis
[..]
als je voor jezelf begint moet je er heel wat bij op bietsen.
[..]
PBMs voor de dampen etc. Ongelukken heb je op meer plaatsen.
[..]
dat was ook niet wat ik zei toch? Dat ze dat moeten hebben? Kwaliteit doet nu eenmaal iets met de beloning in een omgeving waar de schalen deels los zijn.
[..]
Mensen die hier komen die werken is amper een probleem op te verzinnen.
Ik geef de redenen dat er tekort is. Je kan alles weerleggen maar feit is dat de omstandigheden dusdanig zjin dat het niet aantrekkelijk is.

Maargoed, mij maakt het niet uit. Ik ben geen werkgever. Wel ben ik zzp'er in een sector waar ze precies zoals jij ovral wel een weerwoord op hebben. Maar ondanks dat ze alles zo goed weten denken werkzoekenden er blijkbaar anders over want die komen dus niet of amper.

Ontslag kan, maar is duur. Behalve dat heb je ook mensen die ziek worden zodra de werkverhouding niet zo lekker meer is. Dat kost bedrijven bakken met geld. Ik heb het vaak zat zien gebeuren.

'Ongelukken heb je op meer plekken'. Wat is dat nu voor een argument. Je hebt het alleen in gevaarlijke omgevingen met onvoldoende aandacht voor veiligheid. In zat beroepen heb je die problemen niet.

Er zijn een hoop werknemers in de metaal die er alles aan doen om hun kinderen een andere richting in te sturen bijv.
pi_203070787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Aloria het volgende:
Ik werk maar 20 uurtjes maar met alle toeslagen zit ik op 2300 netto 👍 ( woon wel alleen met mijn zoontje ) bij mij loont meer werken niet dan moet ik juist inleveren...
Alleenstaande moeders hebben het bovengemiddeld goed in dit land, financieel gezien.

Want zonder kind krijg je gaan de toeslagen omlaag zodra je op 1400 bruto per maand zit en met 1600 a 1700 krijg je alleen nog een paar tientjes zorgtoeslag.
pi_203071033
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:28 schreef tstile het volgende:

[..]
Ik geef de redenen dat er tekort is. Je kan alles weerleggen maar feit is dat de omstandigheden dusdanig zjin dat het niet aantrekkelijk is.
omdat bedrijven je niets willen leren was je reden. Daar ga ik prima in mee, wil ik best geloven.
quote:
Maargoed, mij maakt het niet uit. Ik ben geen werkgever.
ik ook niet
quote:
Wel ben ik zzp'er in een sector waar ze precies zoals jij ovral wel een weerwoord op hebben.
zoals ik? Gaaf! Zal er vast een productieve omgeving zijn
quote:
Maar ondanks dat ze alles zo goed weten denken werkzoekenden er blijkbaar anders over want die komen dus niet of amper.
en dat is volkomen terecht. Als jij je gezin kan onderhouden zonder nachtdiensten, persoonlijke gevaren of whatever (ja been there done that) dan ben je gek als je daar niet voor kiest.
quote:
Ontslag kan, maar is duur.
dat noem je ondernemersrisico, desnoods richt je het leuk in dat een faillissement niet te problematisch is en dan is het geregeld.
quote:
Behalve dat heb je ook mensen die ziek worden zodra de werkverhouding niet zo lekker meer is.
heb je verzekeringen voor, wat aan schade over blijft: ondernemersrisico.
quote:
Dat kost bedrijven bakken met geld. Ik heb het vaak zat zien gebeuren.

'Ongelukken heb je op meer plekken'. Wat is dat nu voor een argument. Je hebt het alleen in gevaarlijke omgevingen met onvoldoende aandacht voor veiligheid. In zat beroepen heb je die problemen niet.
ongelukken heb je in meer dan alleen "gevaarlijke" omgevingen. Onvoldoende aandacht voor de veiligheid heb je als werknemer ook een rol in. Ik zette geen step zonder adequate PBMs. En ja, natuurlijk, nu komt het argument dat je baas je dan niet hoeft en er wel een ander komt. Zie daar de reden dat de lonen lager liggen.
quote:
Er zijn een hoop werknemers in de metaal die er alles aan doen om hun kinderen een andere richting in te sturen bijv.
Zie m'n voorgaande bericht. Als jij vrij soepel je leven door kan komen in plaats van met fysiek werk te slijten. Ja dan ben je gek als je een ander dat niet zou adviseren.

Maar ja, nu had ik weer overal een weerwoord op. Maar ik heb geen medelijden met een werkgever, net zo min als die werkgever uit jouw voorbeelden dat schijnbaar voor z'n personeel heeft. Als die werkgever dat niet heeft, tja, dan maar geen personeel of een stel werkende allochtonen die het er wel voor doen. Couldn't care less. Heeft de arbeidsinspectie ook wat te doen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 07:24:57 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203072609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:49 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
omdat bedrijven je niets willen leren was je reden. Daar ga ik prima in mee, wil ik best geloven.
[..]
ik ook niet
[..]
zoals ik? Gaaf! Zal er vast een productieve omgeving zijn
[..]
en dat is volkomen terecht. Als jij je gezin kan onderhouden zonder nachtdiensten, persoonlijke gevaren of whatever (ja been there done that) dan ben je gek als je daar niet voor kiest.
[..]
dat noem je ondernemersrisico, desnoods richt je het leuk in dat een faillissement niet te problematisch is en dan is het geregeld.
[..]
heb je verzekeringen voor, wat aan schade over blijft: ondernemersrisico.
[..]
ongelukken heb je in meer dan alleen "gevaarlijke" omgevingen. Onvoldoende aandacht voor de veiligheid heb je als werknemer ook een rol in. Ik zette geen step zonder adequate PBMs. En ja, natuurlijk, nu komt het argument dat je baas je dan niet hoeft en er wel een ander komt. Zie daar de reden dat de lonen lager liggen.
[..]
Zie m'n voorgaande bericht. Als jij vrij soepel je leven door kan komen in plaats van met fysiek werk te slijten. Ja dan ben je gek als je een ander dat niet zou adviseren.

Maar ja, nu had ik weer overal een weerwoord op. Maar ik heb geen medelijden met een werkgever, net zo min als die werkgever uit jouw voorbeelden dat schijnbaar voor z'n personeel heeft. Als die werkgever dat niet heeft, tja, dan maar geen personeel of een stel werkende allochtonen die het er wel voor doen. Couldn't care less. Heeft de arbeidsinspectie ook wat te doen.
PBM’s zijn leuk, maar je hebt er geen reet aan als het in de basis niet goed geregeld is bij een bedrijf.

Ooit de documentaire “jongens in de bouw” gezien? De hoeveelheid veiligheidsblunders die daar gemaakt worden is tenenkrommend eng en tekenend waarom ik nooit in de bouw wil werken. Dan is het in de industrie een stuk beter geregeld, al schort het daar soms ook aan een goed veiligheidsbesef.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203072711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 07:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
PBM’s zijn leuk, maar je hebt er geen reet aan als het in de basis niet goed geregeld is bij een bedrijf.

Ooit de documentaire “jongens in de bouw” gezien? De hoeveelheid veiligheidsblunders die daar gemaakt worden is tenenkrommend eng en tekenend waarom ik nooit in de bouw wil werken. Dan is het in de industrie een stuk beter geregeld, al schort het daar soms ook aan een goed veiligheidsbesef.
Nee ik ben het er mee eens dat als het in de basis niet goed geregeld is, een masker niet veel helpt. Maar het helpt degelijk tegen de zaken die hier genoemd worden.

Als ik zie hoeveel mensen al klagen als iemand op lage hoogte zijn valbeveiliging *wel* gebruikt omdat ze dan "mietjes" zijn. Nou laat mij dan maar een mietje zijn. Als mijn baas vind dat ik daar mee moet stoppen omdat ik te traag ben, succes met dat opleggen baas. Dat is ook wat ik er mee wilde zeggen, je bent er zelf bij. Als iets niet veilig is ben je nog altijd zelf de persoon die er alsnog gaat werken. Uiteindelijk is er maar een persoon die met de gevolgen zit en ook de echte verantwoordelijkheid heeft over zijn eigen lijf.

En let wel, ik onderschrijf zelfs dat ik iedereen andere beroepen zou adviseren, heb zelf ook voor een veiliger vak gekozen dan wat ik had toen ik de kans kreeg.

Ik werk overigens niet meer fulltime in risico werk. Ik hobby er soms nog in, waarom? Zodat ik de leuke dingen kan doen die volgens mij veilig genoeg zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door investeerdertje op 07-01-2022 07:51:36 ]
pi_203073423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:28 schreef tstile het volgende:

[..]
Ik geef de redenen dat er tekort is. Je kan alles weerleggen maar feit is dat de omstandigheden dusdanig zjin dat het niet aantrekkelijk is.

Maargoed, mij maakt het niet uit. Ik ben geen werkgever. Wel ben ik zzp'er in een sector waar ze precies zoals jij ovral wel een weerwoord op hebben. Maar ondanks dat ze alles zo goed weten denken werkzoekenden er blijkbaar anders over want die komen dus niet of amper.

Ontslag kan, maar is duur. Behalve dat heb je ook mensen die ziek worden zodra de werkverhouding niet zo lekker meer is. Dat kost bedrijven bakken met geld. Ik heb het vaak zat zien gebeuren.

'Ongelukken heb je op meer plekken'. Wat is dat nu voor een argument. Je hebt het alleen in gevaarlijke omgevingen met onvoldoende aandacht voor veiligheid. In zat beroepen heb je die problemen niet.

Er zijn een hoop werknemers in de metaal die er alles aan doen om hun kinderen een andere richting in te sturen bijv.
Een weerwoord is er als je slechte argumenten hebt. Als jij die beter maakt dan komt er ook geen weerwoord.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203075253
De bouwsector is relatief gevaarlijk, toch zie je veiligheid wel steeds meer toenemen.
De “techniek” ansich is denk ik niet gevaarlijker dan meer andere doe-beroepen.
Behalve kantoorpikkies waarvan een papercut het grootste gevaar is.
Vakman pur sang
pi_203095677
Je hoort nu ook vaak over personeelstekorten, maar nu speelt het echt overal. Ik heb eindelijk eens mogen meemaken wat een echt tekort nou eigenlijk betekent.

Als ik me laat bemiddelen kan binnen 2 dagen mijn agenda voor 2 weken vol zijn. Ik heb bij mijn laatste transfer zelfs procedures moeten laten schieten omdat ik de hectiek maar ternauwernood aan kon en dat terwijl ik toen fulltime in de WW zat. Ook merk ik dat werkgevers bereid zijn net dat stapje extra te doen, beetje extra salaris of meer vastigheid. De procedures blijven helaas wel lang en complex. Maar ik proef wel dat werkgevers eindelijk weer eens wat willen doen voor hun personeel.

Ter vergelijking, in mijn meest deprimerende transfer had ik soms 2 maanden niets. Had ik net een mooie studie gedaan, kwam ik erachter dat niemand op me zat te wachten.
pi_203095732
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Klopt, er zijn technici zonder leidgevende functie die rustig 10k of meer per maand krijgen en er zijn er die de 2k nog niet halen. Allebei is marktcomform.
welke dan, asking for a friend :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')