Wim kijk in het wielertenues topic.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wonen hier ook alweer in Den Haag? Jullie kunnen op IJzeren Rita stemmen over 2 maanden!
Dat zijn heel veel Arie Boomsma's.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wonen hier ook alweer in Den Haag? Jullie kunnen op IJzeren Rita stemmen over 2 maanden!
Net op tijd verhuisdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Die ging er al na een jaar of 2 aan de macht staan aan toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Voldemort heeft er zin in
Rob Jetten heeft wel wat weg van The Boy Who Lived.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ging er al na een jaar of 2 aan de macht staan aan toch?
Dank voor de reminder, ik moet hier nog eens voor inschakelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook geen enkele episode missen van De Tranen van Tito? Afgelopen zondag was de aflevering over Servië. Fascinerend volkje die Joegoslaviërs.
[..]
Klaver zal na de gemeenteraadsverkiezingen wel z'n boeltje bij elkaar rapen. Vermoeiende rubriek trouwens, die vermenging van de landelijke politiek met de gemeenteraadsverkiezingen.
De OG Potter heeft natuurlijk z'n tijd al gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rob Jetten heeft wel wat weg van The Boy Who Lived.
Voldemort, De Tovenaar van de Zwarte Gaten, en Heks Kaag-Zwarts.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De OG Potter heeft natuurlijk z'n tijd al gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan niet. Hij moet vanavond naar Op1 om zijn kant van het verhaal te vertellen. En morgen zit hij bij Jinek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft al 10 weken vastgezeten, als ik het me goed herinner is overtreding van het contactverbod goed voor weer 1 weekje brommen.
Zelf ook gestopt toen ie net 31 was geworden. Begreep ie dat dan wel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
René ,die achter de bank gaat liggen als er iemand met een pond kibbeling voor de deur staat, snapt iemand zijn mentale problemen niet, leuke rubriek. Overigens moet je die bril inleveren bij het uitgaan van de bioscoop of mag je die tegenwoordig houden?
Steefquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:34 schreef Pistolero het volgende:
De Vrij gaat de SEG-maffia kapot maken.
Erg mooi
Alleen er op zitten is niet genoeg hè.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:43 schreef franklop het volgende:
5e dag achter elkaar op de hometrainer gezeten. @:heywoodu moet uitkijken, straks haal ik hem nog in
Dan ga je toch nog ergens op bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:43 schreef franklop het volgende:
5e dag achter elkaar op de hometrainer gezeten. @:heywoodu moet uitkijken, straks haal ik hem nog in
O, dan gaat er iets misquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen er op zitten is niet genoeg hè.
Ik hoop dat de zich Jezus wanende Novak D. zijn beide service armen breekt en zo nooit een recordaantal slams wint.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)ije-wereld~a3ce51f0/
@:maxi-mus @:szura @:deebee ik grapte nog met 'zichzelf jezus wanende figuren' maar het is nog serieus ook.
Wat errors in zijn hoofd. Net als tijdens deze fantastische game:quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zich Jezus wanende Novak D. zijn beide service armen breekt en zo nooit een recordaantal slams wint.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)ije-wereld~a3ce51f0/
@:maxi-mus @:szura @:deebee ik grapte nog met 'zichzelf jezus wanende figuren' maar het is nog serieus ook.
Mani kijk in het Q-school topic.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wim kijk in het wielertenues topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |