Fred_B heeft wel een punt dat het in de eerste semi wat druk kan worden in het feestgenre, maar voorlopig heb ik er vertrouwen inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik schrijf het nog niet helemaal af voor een finaleplek hoor. Zeker als ze de staging verbeteren straks in Turijn.
Het heeft de Tiktok-hype boost in elk geval welke Moldavië en Noorwegen (nog) niet hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Fred_B heeft wel een punt dat het in de eerste semi wat druk kan worden in het feestgenre, maar voorlopig heb ik er vertrouwen in
Luna neeeeeeeeeequote:Op zondag 13 februari 2022 09:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik ontdek deze net en ik ben nu al fan![]()
![]()
Heerlijk deuntje, ben benieuwd wat ze er verder mee gaan doen nog op het ESF.
Sorry ik heb soms gewoon een beetje wansmaakquote:Op zondag 13 februari 2022 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Luna neeeeeeeeee
(Maar ik heb het nummer ook al de hele dag in m’n hoofd)
quote:The full results were as follows:
Citi Zēni – “Eat Your Salad” – 50,566 votes (1st public) , 1st jury (LOL, red.) – 12+12 – 24 points
Aminata – “I’m Letting You Go” – 30,983 votes (3rd public), 2nd jury – 8+10 – 18 points
BUJĀNS – “He, She, You & Me” – 38,924 votes (2nd public), 8th jury – 10+3 – 13 points
Dat verbaast mij nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |