SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik wilde toch maar niks met Trio in de TT. Dat roept maar vragen op.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik wilde toch maar niks met Trio in de TT. Dat roept maar vragen op.
Nee hoor. Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Melting het volgende:
Deze is ook niet erg, toch?
[ afbeelding ]
Vout heeft toch niets ingestuurd hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Nakatomi - Children Of The Night (radio edit)
Met dank aan... Melting en/of Vout
Hierna het derde nummer van dit blokje en dat is echt totaal wat anders....
Ik heb net gedaan alsof ik z'n mailtje niet heb ontvangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout heeft toch niets ingestuurd hè?
Want ik heb hem buiten mijn lijstjes gehouden.
Children of Sanchez is best een lekker nummer…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout heeft toch niets ingestuurd hè?
Want ik heb hem buiten mijn lijstjes gehouden.
Wat nu komt, is wel "Children of..." maar geen Sanchez...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Children of Sanchez is best een lekker nummer…
Marc Bolan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat nu komt, is wel "Children of..." maar geen Sanchez...
Het smijten met het drumstel is zo meteen pas…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik nog best wel lekker klinken trouwens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat Iron Maiden best goed te doen, moet ik zeggenValt me niks tegen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik nog best wel lekker klinken trouwens.
quote:
Het heeft alles met dit nummer te maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd welke van ELO je zolang niet hebt gekend…
Geld afhandig maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
De pc van mijn vader was gegijzeld![]()
Mijn man kon de bestanden op de c-schijf niet meer redden. Outlook wel. Wat ze er nou aan hebben om particulieren te raken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Mijn man kon de bestanden op de c-schijf niet meer redden. Outlook wel. Wat ze er nou aan hebben om particulieren te raken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij van wat later dan Mr. Blue Sky en geen single/hit geweest…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik kijk soms van die YouTube-clipjes met nummers die ooit in hitlijsten hebben gestaan. Zo kwam ik een vaag filmpje tegen met alle binnenkomers in de Duitse hitlijst van 1980. Rare schlagers, allerlei troep... maar ook het volgende nummer.
Nooit geweten dat Mr. Blue Sky ook nog een broertje had![]()
Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
Ik kende het überhaupt niet. En ik vind het echt Mr. Blue Sky deel 2 (wat alleen maar goed is)quote:
Ja, ze vroegen 10 dollar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn er veel die toch betalen, denk ik, om zo maar de bestanden terug te krijgen.
Vrij lage notering ja. Album uit 1979. Laag in de hitlijsten begin 1980.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is volgens mij van wat later dan Mr. Blue Sky en geen single/hit geweest…
Ik denk niet dat ze het specifiek op je vader gemunt hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
om mee te beginnenquote:
Tja, maar als je het betaalt krijg je waarschijnlijk vervolgens niks. Maar ja, dat zullen we nooit weten, want we gaan natuurlijk niet betalen.quote:
Maar het zal best schrikken geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar als je het betaalt krijg je waarschijnlijk vervolgens niks. Maar ja, dat zullen we nooit weten, want we gaan natuurlijk niet betalen.
Hij heeft een aantal boeken geschreven, dus ik denk dat hij die ook wel kwijt is. Maar dat kan hij vast bij de uitgever nog wel terughalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het zal best schrikken geweest zijn.
dat zijn wel bijzondere documenten die je niet kwijt wilt raken, het is te hopen dat de uitgever kan helpen, vast welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal boeken geschreven, dus ik denk dat hij die ook wel kwijt is. Maar dat kan hij vast bij de uitgever nog wel terughalen.
Tango als laatste? Of rock 'n roll misschien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Het thema van dit trio is (verschillende soorten) dansGruppo Sportivo - Disco Really Made It
Het liedje klinkt nog best lekker frisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou van deze cynisch humoristische teksten…
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Tango als laatste? Of rock 'n roll misschien.
Nee, het wordt een andere dans. Maar tango zit wel in de goede richtingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Tango als laatste? Of rock 'n roll misschien.
Ja, dit is leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou van deze cynisch humoristische teksten…
mambo nr 5?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het wordt een andere dans. Maar tango zit wel in de goede richting
Sommige bands zijn tijdloos en Gruppo is er wat mij betreft één van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het liedje klinkt nog best lekker fris
Dat zie ik MadMaster nog niet aanvragen. Ik denk dat het een note wordtquote:
Ik ken ze niet echt heel goed. Net voor mijn tijd lijkt het.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige bands zijn tijdloos en Gruppo is er wat mij betreft één van.
Ze treden, na een tijdje pauze, nog steeds op en het is nog steeds een feestje dan…
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zie ik MadMaster nog niet aanvragen. Ik denk dat het een note wordt
Nee, het gaat hierom:Off - Electrica Salsa (Baba Baba) (radio edit)
Ik ken dit ook totaal niet...
quote:"Electrica Salsa", also titled "Electrica Salsa (Baba Baba)", is a 1986 song by the group Off, featuring German DJ and singer Sven Väth and future Snap! producers Michael Münzing and Luca Anzilotti.
Prima toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
Ik ben wel makkelijk, ik laat andere mensen muziek aanvragen en ik luister
Prima toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
Voor straf moet jij morgenavond dan draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
O, maar dit is wel een leuk concept en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
Ik denk dat ik weet wat we hierna kunnen verwachten…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima toch?
Livelink kwam hiermee:Tim Finn - Fraction Too Much Friction
laat ik nu morgenavond helaas niet kunnenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor straf moet jij morgenavond dan draaien.
Het is inderdaad wel leuk. Zeker ook voor de eerste uitzending van het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, maar dit is wel een leuk concept en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Hopelijk hoeven we niet tot 444 te wachten…
Doe eens een gok? Kijken of je het goed hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat we hierna kunnen verwachten…
Ja, dat denk ik ook wel dat jij dat weet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat we hierna kunnen verwachten…
Het is interactief en thema's zijn er nog genoeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel leuk. Zeker ook voor de eerste uitzending van het nieuwe jaarIk ga eens kijken of ik het t.z.t. nog eens kan doen.
Message To My Girl uiteraard…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House - Into Temptation
Het thema is wel duidelijk, denk ik?
Er mag worden ingezet op de slottrack. Livelink mag uiteraard niet meeraden
Knap gedaan livelinkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alle ingediende lijstjes waren mooi, maar die van Livelink was uitermate geschikt als slot
Zo ver weg is 'ie niet meer…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig is Peaceman niet in de buurt...
Welterusten Melting.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes!
En nu ga ik richting bed. Welterusten voor straks.
Het valt tegen deze morgen hè?quote:
Het valt de hele week al tegen. Misschien dat het door de booster op zondagavond kwam of gewoon de afgelopen drukke weken waar geen moment was om even bij te komen, maar ik ben echt heel erg moe. En op mijn werk is het een gekkenhuis al sinds maandag. En ik moet deze week ook nog factureren. Geen idee hoe ze denken dat ik dat er even tussendoor kan doen. En als klap op de vuurpijl geeft mijn collega nog aan dat hij weer een week vrij wil nemen, terwijl ik nu ook juist vrij wil nemen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Het valt tegen deze morgen hè?
Goedemorgen ook.
Ik zou voor beide zaken even met je baas overleggen. Je collega gaat niet voor op jou hè?quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:58 schreef livelink het volgende:
En vandaag had ik een begrafenis, maar omdat ik op woensdag alleen zit en het hardstikke druk is, kan ik daar niet heen. Mijn man gaat wel, maar ik vind het echt lullig dat ik niet kan.
Op het moment dat ik het aankaart moet ik het ook zelf gaan regelen en daar heb ik op het moment echt geen energie voor. En het boycotten van een vakantie van een collega zodat ik zelf gewoon thuis kan zitten niks doen voelt gewoon stom. Als ik plannen had, zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou voor beide zaken even met je baas overleggen. Je collega gaat niet voor op jou hè?
De ene keer je collega, de andere keer jij. Zo werkt het.
En een begrafenis moet je toch naar toe kunnen?
Kom op, livelink! Kom op voor jezelf!
En qua begrafenis is het geen oplossing om dat werk dan bijvoorbeeld in te halen door elke dag deze week een uurtje langer door te werken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Op het moment dat ik het aankaart moet ik het ook zelf gaan regelen en daar heb ik op het moment echt geen energie voor. En het boycotten van een vakantie van een collega zodat ik zelf gewoon thuis kan zitten niks doen voelt gewoon stom. Als ik plannen had, zou ik het wel doen.
Nee, het gaat er om dat er op woensdag niemand anders is. Dus dan moet mijn collega die op woensdag vrij is komen werken. En dat heb ik nu 1x moeten regelen toen ik dit jaar 1 week vakantie wou. En daar was hij echt helemaal niet blij mee. Hij weigerde in eerste instantie en toen heeft mijn leidinggevende hem echt moeten dwingen. Daar heb ik gewoon echt geen zin in. Had ik toen wel een kater van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
En qua begrafenis is het geen oplossing om dat werk dan bijvoorbeeld in te halen door elke dag deze week een uurtje langer door te werken?
Dat hoeft toch echt niet. Jij hebt net zo goed recht op vrije dagen. Ook op woensdag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat er op woensdag niemand anders is. Dus dan moet mijn collega die op woensdag vrij is komen werken. En dat heb ik nu 1x moeten regelen toen ik dit jaar 1 week vakantie wou. En daar was hij echt helemaal niet blij mee. Hij weigerde in eerste instantie en toen heeft mijn leidinggevende hem echt moeten dwingen. Daar heb ik gewoon echt geen zin in. Had ik toen wel een kater van.
Helaas.... dan moet hij een andere baan zoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:20 schreef livelink het volgende:
Mijn collega is best wel rechtlijnig en principieel hierin. Vrij is vrij en daar wil hij op geen enkele manier aan tornen.
Lekker makkelijk livelink, hij maakt het voor jou onmogelijk allemaal, en bizar dat jij er voor de zoveelste keer weer de dupe van bentquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:20 schreef livelink het volgende:
Mijn collega is best wel rechtlijnig en principieel hierin. Vrij is vrij en daar wil hij op geen enkele manier aan tornen.
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker makkelijk livelink, hij maakt het voor jou onmogelijk allemaal, en bizar dat jij er voor de zoveelste keer weer de dupe van bent
Hij vindt niet dat ik daar de dupe van moet worden, maar ook niet dat hij het moet oplossen. Maar dan komt het er dus op neer dat ik het zelf moet gaan regelen hoe het wordt opgelost als ik op woensdag vrij wil nemen. En daar heb ik gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker makkelijk livelink, hij maakt het voor jou onmogelijk allemaal, en bizar dat jij er voor de zoveelste keer weer de dupe van bent
je hebt er simpelweg de energie niet voor....quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vindt niet dat ik daar de dupe van moet worden, maar ook niet dat hij het moet oplossen. Maar dan komt het er dus op neer dat ik het zelf moet gaan regelen hoe het wordt opgelost als ik op woensdag vrij wil nemen. En daar heb ik gewoon geen zin in.
Gewoon vrij nemen wanneer jij wil en je collega kan de boom in. Moet er wat geregeld worden? Hij zoekt het maar lekker uit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:20 schreef livelink het volgende:
Mijn collega is best wel rechtlijnig en principieel hierin. Vrij is vrij en daar wil hij op geen enkele manier aan tornen. En dat is ook de reden dat hij nu weer een week vrij wil nemen. Hij heeft vorig jaar dus net niet al zijn dagen op kunnen maken en hij vindt dat hij daarom nu recht heeft op een week vrij in januari, ongeacht wat ik wil. Hij wil op dit punt geen rekening met mij houden. Dat heeft hij me eigenlijk vanaf dag 1 verteld.
Je collega heeft op zich een punt dat hij niet de problemen hoeft op te lossen waarvoor de werkgever verantwoordelijk is, ook al laat hij jou daarmee lelijk in de steek. Maar de situatie bij jullie bedrijf zou zo geregeld moeten zijn dat jij voor een calamiteit vrij kunt nemen als je collega een week vakantie heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vindt niet dat ik daar de dupe van moet worden, maar ook niet dat hij het moet oplossen. Maar dan komt het er dus op neer dat ik het zelf moet gaan regelen hoe het wordt opgelost als ik op woensdag vrij wil nemen. En daar heb ik gewoon geen zin in.
ik heb alles opgeruimd en naar zolder gebracht behalve het kerststalletje, dat gaat pas na drie koningen wegquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens de kerstspullen opruimen ....
Goed bezig geweestquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dressoir staat op de nieuwe plek. Ik moest daarna 1 deurtje opnieuw stellen, ik kreeg flasbacks naar toen ik alle deurtjes moest stellen. Het deurtje loopt nu niet meer aan, maar echt mooi hangt het allemaal niet.
We hadden ook een nieuwe plek voor de gele stoel bedacht, maar de vloer is zo schots en scheef dat hij daar niet kan staan, jammer.
Ik heb die kast echt vervloekt toen we hem in elkaar hadden gezet. Symph was in staat om ‘m weer te demonteren en terug te brengen en toen heb ik toch nog een dag besteed aan die deurtjes en toen hingen ze in elk geval dusdanig dat ze niet meer aanlopen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:58 schreef just me het volgende:
[..]
Goed bezig geweestEn dat het deurtje niet helemaal recht hangt, jammer dan, het klemt in ieder geval niet meer
je hebt dus geduld en Symph nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[quote]Op woensdag 5 januari 2022 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb die kast echt vervloekt toen we hem in elkaar hadden gezet. Symph was in staat om ‘m weer te demonteren en terug te brengen en toen heb ik toch nog een dag besteed aan die deurtjes en toen hingen ze in elk geval dusdanig dat ze niet meer aanlopen.
Dat wist je toch al?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
je hebt dus geduld en Symph niet
Je valt best mee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat wist je toch al?
Ik heb eerst een plan en hij is nogal van eerst doen en dan gaan nadenken.
Ken je die aflevering van Friends dat ze een bank via een trap moeten verhuizen?Ross met z’n:” Pivot!” Zo extreem ben ik gelukkig niet
Hopen dat je dochter niet besmet is, blijft gedoe. Lief dat jullie boodschappen gebracht hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:28 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter zit weer eens in quarantaine. Al sinds maandag. Twee huisgenoten zijn positief getest, en wij hebben vandaag maar weer eens boodschappen gebracht.
Zelf test ze nog steeds negatief telkens, terwijl haar huisgenoten best wel ziek zijn. Als ze toch nog positief test, mag ze haar bingokaart bijwerken. Dan kan ze Alfa, Delta en Omikron afvinken.
Kan maar weer gebeurd zijn, stoer dat hij de booster gaat halen !quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef livelink het volgende:
En voor mijn zoon net maar een boosterafspraak gemaakt.
Pfff.... laten we dan maar hopen dat ze negatief blijft testen. Dan maar geen bingo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:28 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter zit weer eens in quarantaine. Al sinds maandag. Twee huisgenoten zijn positief getest, en wij hebben vandaag maar weer eens boodschappen gebracht.
Zelf test ze nog steeds negatief telkens, terwijl haar huisgenoten best wel ziek zijn. Als ze toch nog positief test, mag ze haar bingokaart bijwerken. Dan kan ze Alfa, Delta en Omikron afvinken.
Goed van hem dat hij hem gaat halen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef livelink het volgende:
En voor mijn zoon net maar een boosterafspraak gemaakt.
Nee, zodra ze negatief test bij de GGD gaat ze een afspraak maken, ja. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat zeker mijn zoon de booster niet zou willen, maar hij was echt heel blij dat hij ook aan de beurt was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff.... laten we dan maar hopen dat ze negatief blijft testen. Dan maar geen bingo.
[..]
Goed van hem dat hij hem gaat halen.![]()
Als je dochter negatief test, ook maar z.s.m. een afspraak maken. Of mag ze nog niet, omdat het nog geen 3 maanden geleden is?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, zodra ze negatief test bij de GGD gaat ze een afspraak maken, ja. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat zeker mijn zoon de booster niet zou willen, maar hij was echt heel blij dat hij ook aan de beurt was.
15 januari pas. Ik lees overal dat mensen al zo snel terecht kunnen, maar dat lijkt in onze regio helemaal niet te zijn. En hij wilde geen andere postcode proberen; dat vond hij liegenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus je zoon kan je nog best wel eens verrassen.
Wanneer mag hij?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
15 januari pas. Ik lees overal dat mensen al zo snel terecht kunnen, maar dat lijkt in onze regio helemaal niet te zijn. En hij wilde geen andere postcode proberen; dat vond hij liegen
Hij moest er toch bij zijn om te kijken of hij wel kon en welke lokatie hij wou. Ik kon de afspraak moeilijk zonder hem erbij maken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een braafheid.
En wat als je dat gewoon gedaan had, zonder hem te vragen?
Niemand die er achter komt.
En je man mag hem niet wegbrengen zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
Maar hij vond het prima. In Tiel en op zaterdag, dat was wat hem betreft allebei prima. Is maar 13 km. fietsen.
Ik zat in bad, maar luister nu even mee voor zolang je nog draait.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Mochten er geïnteresseerden zijn, ik booster zo even wat house classics de stream op...
Dat is niet lang meer, maar ik plak er nog wel eentje aan vast.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat in bad, maar luister nu even mee voor zolang je nog draait.
Ik vond het eigenlijk wel erg leuk. Deze trouwens ook.quote:
Het zijn allemaal oerplaten uit het begin van de house periode, veelal uit Chicago...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel erg leuk. Deze trouwens ook.
Uit de tijd dat ze hun eigen genre nog bezongen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn allemaal oerplaten uit het begin van de house periode, veelal uit Chicago...
Het was toen nog niet eens een genre.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ze hun eigen genre nog bezongen.
Ah, dat klinkt eigenlijk wel logisch. Ik heb deze periode helemaal gemist qua muziek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was toen nog niet eens een genre.
Het heet 'House' omdat ze dit thuis op hun zolderkamertje creëerde en ze huisfeestjes gaven waar dit werd gedraaid.
Daarom komt het woord 'House' in de eerste songs nogal vaak voor..
Hulp waarmee ik vaste afspraak om 09:00 uur had gisteren.quote:Hoi ik zo al een afspraak. Ik om 10 uur bellen of wandelen?
Raf, ik ga even de advocaat van de duivel spelen hier. Ik snap dat je moeite hebt met veranderingen, maar bij jou lijkt het een dogma te zijn geworden. Afspraak is afspraak en als iemand daar maar van af durft te wijken zijn ze fout. Maar is hulpverlening er ook niet op gericht om jou iets beter met dit soort wijzigingen om te laten gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 06:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hulp waarmee ik vaste afspraak om 09:00 uur had gisteren.
Heb daarover een senior collega ook maar even geappt. Oh en bij de voormalig coördinerende hulp.
Nadeel daarvan is dat ze nog maar ma-wo werkt (die ouwe). Maar is wel de langst behandelende mevrouw uit het hele team.
Nah ja straks om 9 uur bij andere miep ook maar even beklag doen.
Die afspraken staan allemaal op 09:00u juist om routine en dan dat ineens. Ok op maandag niet omdat die hulp tijdelijk andere functie heeft, dus dat is 11:15 geworden, maar zonder aankondiging van de vaste tijd afwijken, was hij al niet mijn favoriet, maar als ze een ander hebben vanaf nu graag. Maar dan afgesproken niet omaar andere tijd.
Iedereen kan een keer ziek zwak of misselijk zijn dat snap ik ook best. Maar om 08:09 appen om een afspraak die vast om 09:00u staat te verzetten vind ik ronduit slordig. En ook dat toontje van "oh ik heb een andere afspraak, jij boeit niet". Zal vast niet zo bedoeld zijn, maar zo kwam het wel binnen. Die afspraak staat al jaren om 09:00u en dan om 08:09u een appje of het een uur later kan omdat hij een andere afspraak heeft.....quote:Op donderdag 6 januari 2022 07:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Raf, ik ga even de advocaat van de duivel spelen hier. Ik snap dat je moeite hebt met veranderingen, maar bij jou lijkt het een dogma te zijn geworden. Afspraak is afspraak en als iemand daar maar van af durft te wijken zijn ze fout. Maar is hulpverlening er ook niet op gericht om jou iets beter met dit soort wijzigingen om te laten gaan?
De realiteit is dat afspraken soms verzet of gebroken worden. Soms om goede en soms om verkeerde redenen. En uiteindelijk kan jij niet regelen dat iedereen om je heen dat nooit meer zal doen en dus moet jij leren om daar mee om te gaan.
Bij mijn zoon heb ik natuurlijk hetzelfde meegemaakt. Toen hij 9 maanden opgenomen was, was elk kwartier vastgesteld. Het schema was heel duidelijk en er werd niet van afgeweken zodat hij tot rust kon komen. Maar dat was thuis natuurlijk niet vol te houden. Wij konden als gezin niet elk kwartier inplannen en daar nooit van afwijken. Dus hebben we moeten schipperen en vooral hij heeft zich moeten aanpassen. Dat is helaas zo. Je kunt niet verwachten dat de rest van de maatschappij zich aan hem aanpast. En dat heeft hij moeten leren en zeker op het speciaal onderwijs was dat echt een deel van de lessen. Maar hij is slim, dus hij heeft het ook geleerd. En jij bent ook niet dom en hebt het in het verleden ook gekund. Tuurlijk, je bent vervolgens vastgelopen, dus er moest iets veranderen. Maar hou in het achterhoofd dat je uiteindelijk ook met dit soort zaken goed moet leren omgaan om weer verder te komen.
Ik maak het regelmatig mee dat 5 minuten van tevoren een afspraak afgezegd of verplaatst wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:47 schreef Rafeiro het volgende:
Andere hulpen hebben ook wel eens verzet, maar dan kreeg ik niet 51 minuten van te voren een appje.
Dat is het geen dat mij stoorde, afzeggen/verzetten is prima (liever niet) maar geen apptje 51 minuten voor de vaste afspraak.
Ja maar a.s.s. en dat weten ze, deel van de reden dat ze uberhaupt komen,quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak het regelmatig mee dat 5 minuten van tevoren een afspraak afgezegd of verplaatst wordt.
Such is life and life will go on…
Goedemorgen!
het is vervelend, het is kut, maar het is even niet anders, haal een frisse neus, adem in en adem uit !quote:Op donderdag 6 januari 2022 08:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar a.s.s. en dat weten ze, deel van de reden dat ze uberhaupt komen,
Dan is routine zo fijn
het is een schitterende dag, maar wel koudquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:00 schreef Symphonic het volgende:
The sun is shining, it’s a beautiful day
Yup, dus goed aankleden en dan gaan we maar eens wandelen, ik heb een route van ruim 4 km uitgezocht, dat moet ik vol kunnen houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
het is een schitterende dag, maar wel koud
ik ga eerst bijkomen van mijn bezoek aan de mondhygiëniste, maar ze was wel tevredenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, dus goed aankleden en dan gaan we maar eens wandelen, ik heb een route van ruim 4 km uitgezocht, dat moet ik vol kunnen houden
Handschoenen nog net niet nodig, gekukkig maar, want die had ik thuis laten liggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
het is een schitterende dag, maar wel koud
Het ging regenen, dus ter plekke nog even gewacht, maar het werd niet minder. Volgende week ofzo hopelijk weer een droog moment. Nu maar boodschappen gedaan in het grote winkelcentrum, dat hadden we voor morgen gepland staan. Wat een absurde drukte, volgens mij waren alle winkels open, echt niet normaal. Binnen in de supermarkten ook weer allemaal van die mensen die nog even over je heen komen reiken enzo, ga weg!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga eerst bijkomen van mijn bezoek aan de mondhygiëniste, maar ze was wel tevreden
Veel plezier met wandelen!
Zie DM.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
@:madmaster heb jij nog die link naar de Jabra Headsets? Ik moet voor het werk 10 stuks laten bestellen maar wil het even goed uitzoeken. We hebben met microfoon en jacket aansluiting nodig.
Thnx. Ik wil vooral even naar de types kijken. Daarna moet ik eerst door onze afdeling Inkoop laten bekijken of we hiervoor een mantelcontract hebben. Als we die niet hebben, mag ik ergens anders bestellen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie DM.
Symph en DDM hebben 'm ergens aangeschaft, voor de gebruikerservaring verwijs ik naar Symph...
Die ziet er goed uit, bevalt dus ook erg goed? Ik denk dat USB ook wel kan. Ga ik even navragen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
https://tweakers.net/pric(...)ms-stereo-zwart.html En dan besteld bij dectdirect. Maar da’s er 1 met usb. Wel fijn lichtgewicht en toch stevig en echt plug&play
Bevalt heel goed. Doet wat het belooft. Zo goed als geen last van achtergrond geluiden, en de microfoon doet het fantastisch. Geen achtergrond geluiden, geen echo en zeer goed verstaanbaar. En het zit lekker vind ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ziet er goed uit, bevalt dus ook erg goed? Ik denk dat USB ook wel kan. Ga ik even navragen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef livelink het volgende:
En ja hoor, mijn dochter heeft weer positief getest. Althans de zelftest. De uitslag van de GGD-test heeft ze nog niet.
Dat is dus de derde keer![]()
Maar vergeleken met de vorige twee keren zijn haar klachten nog minimaal, gelukkig. Wat spierpijn en hoofdpijn.
Wat naarquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef livelink het volgende:
En ja hoor, mijn dochter heeft weer positief getest. Althans de zelftest. De uitslag van de GGD-test heeft ze nog niet.
Maar vergeleken met de vorige twee keren zijn haar klachten nog minimaal, gelukkig. Wat spierpijn en hoofdpijn.
Goede avond, aRd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
[..]
Wat naar.
Hopelijk blijft het dan bij "milde" klachten.
Als ik ooit het idee heb dat ik besmet zou kunnen zijn, kan ik haar dan bellen als ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef livelink het volgende:
Jeetje... voor de 3e keer!quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef livelink het volgende:
Oh balen dat ze toch positief is, kunnen jullie weer boodschappen voor de deur zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef livelink het volgende:
Mooi, want ik heb nog even te gaan vanavond:quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:46 schreef Melting het volgende:
Ik zit er weer klaar voor.
Dus zo meteen om 19.00 uur weer wat fijne muziek.
quote:We bezorgen je pakketje vandaag tussen: 22:03 - 22:33
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb nog even te gaan vanavond:
[..]
Redjepakketje…quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is een mooie tijd.
Mag ik vragen welke koerier dit is? Trunkrs toevallig?
https://redjepakketje.nlquote:
Je hebt iets besteld wat niet vers is?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://redjepakketje.nl
Ze leveren dezelfde dag, vaak versprodukten.
Vanavond overigens niks vers…
Rustig aan doen. Ik zie je vanzelf wel verschijnen (of nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog koken en eten, Melting. Dus dat wordt allemaal wel wat later voor ik intune.
Dit is via bol…quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt iets besteld wat niet vers is?
Maar avond levering is wel fijn. Ik had dat dus ook met Trunkrs van de week. Ideaal.
Maar ik ken eigenlijk geen webshops die gebruik maken van Trunkrs of Redjepakketje.
quote:
Nee, ik kan niet kiezen, maar meestal verzenden zij via KPN.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan nooit kiezen welke vervoerder ik wil. Jij wel? Of is dat omdat je avondlevering kiest?
Zelf ook slechte ervaringen met DHL. Zowel zakelijk als privé.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet kiezen, maar meestal verzenden zij via KPN.
Dit is een toetsenbord via een partij die via bol aanbiedt.
DHL probeer ik wel te vermijden, dat is drama.
Gooien alles gewoon voor de deur neer, open en bloot.
Zo vond ik ooit een pakket whisky onaangekondigd op de stoep…
Bang dat je anders in slaap valt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:13 schreef just me het volgende:
even koffie halen en dan luister ik mee
\quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Bang dat je anders in slaap valt?
Vest aan, verwarming aan, jas aan, koffie erbij..... en zweten maar!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kabouterkoor gaat zo zingen…
Bij de Lidl verkopen ze wollen dekbedden. Hoe ik dat weet? Omdat Symph dat vanmiddag heeft gekochtquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:26 schreef MadMaster het volgende:
The Cats - Times Were When?
Alles lijkt op elkaar bij die gasten…
Naar jouw volle tevredenheid natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Op 192 tv een lichtelijke overdosis Cats gehad de laatste tijd
Je kan wel zien dat je knie beter is. Met je gespring.quote:
Hoe is de corona situatie daar momenteel ?quote:
Ze hebben bij jullie ook wel tequila?quote:
Draai jij dat zo vaak dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef zorro28 het volgende:
Hier in huis hoor ik vraag genoeg Cats.
Twee weken geleden waren er nog maar 130 besmettingen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is de corona situatie daar momenteel ?
Bizarquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee weken geleden waren er nog maar 130 besmettingen.
Nu dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De levensechte versieDat beest maakt zoveel geluid, niet normaal
een warme bandquote:
die zijn wel lekkerquote:
Yep, maar hopelijk eerst sneeuw in Duitsland.quote:
Ah.... interessant dan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar hopelijk eerst sneeuw in Duitsland.
Bestatigung heute entfangen…
Er staan een hoop oude bunkers waar we heen gaan, Melting.
Ik denk een deel van de Siegfriedlinie, maar dat ga ik ter plekke wel onderzoeken…
Poesie Mauw - Dorusquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna is speciaal voor de katten van zorro.
Spring is helemaal niet in de air.quote:
Welkom.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
En ingetuned![]()
Ik viel middenin dit nummer en zou zweren dat ik Easy Lover hoorde van Phil Collins. Daarna hoorde ik dat het Jump was, maar dat lijkt dus ergens op elkaar.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Die overeenkomst heb ik nog niet gehoord. Maar ik heb het nummer natuurlijk vanaf het begin meegekregen.
Ik denk dat MadMaster je aan het plagen is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef zorro28 het volgende:
Fok is weer irritant met posts die verdwijnen
Loop je weer te baggeren?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef zorro28 het volgende:
Heb je een abo of niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Het idool van just me - She Likes Weeds
Nee geen aboquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een abo of niet?
En heb je een adblocker?
Heb ik wel, maar die staat uit bij Fokquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een adblocker?
Ik vraag dat, omdat ik een verband merk tussen die twee…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |