SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik wilde toch maar niks met Trio in de TT. Dat roept maar vragen op.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef livelink het volgende:
Ik wilde toch maar niks met Trio in de TT. Dat roept maar vragen op.
Nee hoor. Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Melting het volgende:
Deze is ook niet erg, toch?
[ afbeelding ]
Vout heeft toch niets ingestuurd hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Nakatomi - Children Of The Night (radio edit)
Met dank aan... Melting en/of Vout
Hierna het derde nummer van dit blokje en dat is echt totaal wat anders....
Ik heb net gedaan alsof ik z'n mailtje niet heb ontvangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout heeft toch niets ingestuurd hè?
Want ik heb hem buiten mijn lijstjes gehouden.
Children of Sanchez is best een lekker nummer…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout heeft toch niets ingestuurd hè?
Want ik heb hem buiten mijn lijstjes gehouden.
Wat nu komt, is wel "Children of..." maar geen Sanchez...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Children of Sanchez is best een lekker nummer…
Marc Bolan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat nu komt, is wel "Children of..." maar geen Sanchez...
Het smijten met het drumstel is zo meteen pas…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik nog best wel lekker klinken trouwens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat Iron Maiden best goed te doen, moet ik zeggenValt me niks tegen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik nog best wel lekker klinken trouwens.
quote:
Het heeft alles met dit nummer te maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd welke van ELO je zolang niet hebt gekend…
Geld afhandig maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
De pc van mijn vader was gegijzeld![]()
Mijn man kon de bestanden op de c-schijf niet meer redden. Outlook wel. Wat ze er nou aan hebben om particulieren te raken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Mijn man kon de bestanden op de c-schijf niet meer redden. Outlook wel. Wat ze er nou aan hebben om particulieren te raken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij van wat later dan Mr. Blue Sky en geen single/hit geweest…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik kijk soms van die YouTube-clipjes met nummers die ooit in hitlijsten hebben gestaan. Zo kwam ik een vaag filmpje tegen met alle binnenkomers in de Duitse hitlijst van 1980. Rare schlagers, allerlei troep... maar ook het volgende nummer.
Nooit geweten dat Mr. Blue Sky ook nog een broertje had![]()
Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
Ik kende het überhaupt niet. En ik vind het echt Mr. Blue Sky deel 2 (wat alleen maar goed is)quote:
Ja, ze vroegen 10 dollar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn er veel die toch betalen, denk ik, om zo maar de bestanden terug te krijgen.
Vrij lage notering ja. Album uit 1979. Laag in de hitlijsten begin 1980.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is volgens mij van wat later dan Mr. Blue Sky en geen single/hit geweest…
Ik denk niet dat ze het specifiek op je vader gemunt hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
om mee te beginnenquote:
Tja, maar als je het betaalt krijg je waarschijnlijk vervolgens niks. Maar ja, dat zullen we nooit weten, want we gaan natuurlijk niet betalen.quote:
Maar het zal best schrikken geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar als je het betaalt krijg je waarschijnlijk vervolgens niks. Maar ja, dat zullen we nooit weten, want we gaan natuurlijk niet betalen.
Hij heeft een aantal boeken geschreven, dus ik denk dat hij die ook wel kwijt is. Maar dat kan hij vast bij de uitgever nog wel terughalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het zal best schrikken geweest zijn.
dat zijn wel bijzondere documenten die je niet kwijt wilt raken, het is te hopen dat de uitgever kan helpen, vast welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal boeken geschreven, dus ik denk dat hij die ook wel kwijt is. Maar dat kan hij vast bij de uitgever nog wel terughalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |