quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:21 schreef Cygne het volgende:
Mini!![]()
![]()
Ik duim voor een plakker.
Je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend
Be happy with the little things in life
We dachten eigenlijk dat de derde per ongeluk zou mogen komen. Maar dat zou ook miskramen betekenen. En dat kan ik niet meer aan. En de oudste gaat er steeds meer van meekrijgen.quote:
Dat snap ik, op een gegeven moment krijg je die tegenslag gewoon niet meer geregeld. Ik vind het super spannend voor jullie!quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:12 schreef Cygne het volgende:
[..]
We dachten eigenlijk dat de derde per ongeluk zou mogen komen. Maar dat zou ook miskramen betekenen. En dat kan ik niet meer aan. En de oudste gaat er steeds meer van meekrijgen.
Bijna 6 maanden. Wij hadden eigenlijk verwacht pas in de zomer te kunnen starten. Maar we durven het wel aan, ben verder goed fit en mentaal voelt het ook goed. Heb natuurlijk de mazzel dat ik fysiek weinig last heb van de behandeling.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:01 schreef BobbyMcGee het volgende:
Gefeliciteerd mini!
Welkom weer Cygne! Hoe oud is je jongste nu?
Heyquote:
Virtuele knuffelquote:Op maandag 31 januari 2022 12:44 schreef PVS18 het volgende:
Ja idd, waarom gaat het zo vaak mis? Wat een kut traject. Waar haal ik nu weer nieuwe hoop en energie voor die fucking kut nieuwe ivf traject vandaan? Waarom zijn die ziekenhuis mensen wel zo blij met miskramen? Ik ben t zat de hele tijd aan de kleinste kant van de statistieken te vallen. Ik wil niet veel. Ik wil alleen een gezond kind. Is dat nu zo veel gevraagd?!
Vrouw tochquote:Op maandag 31 januari 2022 12:44 schreef PVS18 het volgende:
Ja idd, waarom gaat het zo vaak mis? Wat een kut traject. Waar haal ik nu weer nieuwe hoop en energie voor die fucking kut nieuwe ivf traject vandaan? Waarom zijn die ziekenhuis mensen wel zo blij met miskramen? Ik ben t zat de hele tijd aan de kleinste kant van de statistieken te vallen. Ik wil niet veel. Ik wil alleen een gezond kind. Is dat nu zo veel gevraagd?!
Lief dat je het vraagt. Het gaat…quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |