Spannend zeg Bobby! Maar wel ook mooi om weer te dromenquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:07 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoi![]()
ik heb net de huisarts gebeld voor een verwijzing naar de afdeling voortplantingsgeneeskunde van het ziekenhuis. Het ziekenhuis zelf ook even gebeld, die gaf aan dat de wachttijd al aardig oploopt. We zijn nog mooi op tijd, ik hoop dat we na onze vakantie in mei kunnen starten. Spannend..
Wat nu heel anders is dan de vorige keer, is dat ik toen op 10 minuten fietsafstand van het ziekenhuis woonde en werkte. Nu is het 20 minuten met de auto vanaf huis, 40 minuten vanaf werk, werk ik een dag meer en is er een tweejarige peuter om rekening mee te houden. Dat maakt de impact wel groter.
Verder sta ik er wel wat ontspannener in. We hebben het immense geluk dat we een kind mochten krijgen. Als er een tweede komt is dat mooi en de wens is groot, maar het is toch wel veel minder beladen deze keer.
Ik ga de komende tijd weer meelezen en meeleven, en tzt ook meeschrijven.
In aanvulling hierop: Ik ging naar het ziekenhuis voor een check op endometriose omdat met het stoppen van de pil mijn menstruatie steeds pijnlijker werd. Dat had ik niet, maar ze zagen PCOS op de echo. Ik heb van mezelf een wat langere cyclus, maar niet super onregelmatig (32-38 dagen geloof ik) en heb verder geen 'symptomen' zoals overgewicht of beharing. Maar ondertussen rijpte er geen eitje. Dus ik vind het ook voorbarig om het uit te sluiten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef BobbyMcGee het volgende:
@:perzikthee: hoezo denk je dat het geen PCOS is? Ik vraag het omdat ik wel deze diagnose kreeg, terwijl ik geen overgewicht etc had, mijn enige symptoom was een uitblijvende menstruatie.
Het lijkt me naar als je het idee hebt dat je huisarts je niet serieus neemt. Ik zou dat vooral terugkoppelen. Verder kan ik niet inschatten of het gerechtvaardigd is dat je nog even moet afwachten. Opzich vind ik het na 5 maanden niet zo'n gek advies. Het hangt er misschien ook vanaf hoe oud je bent? Ik heb zelf toen na +- 9 maanden wachten de huisarts gebeld vanwege een zeer onregelmatige/uitblijvende menstruatiecyclus. Die adviseerde me toen telefonisch om eerst nog een periode mijn temperatuur te meten. Dat heb ik gedaan en toen daar geen enkele lijn in te ontdekken was kreeg ik een verwijzing naar het ziekenhuis.
Ik vroeg me inderdaad hetzelfde af. Hier ook pcos zonder overgewicht en beharing, wel kneiterlange cycli. Dus het zou best wel eens kunnen. Makkelijk om uit te sluiten ook, 1 echo en je weet voldoende.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Spannend zeg Bobby! Maar wel ook mooi om weer te dromen
[..]
In aanvulling hierop: Ik ging naar het ziekenhuis voor een check op endometriose omdat met het stoppen van de pil mijn menstruatie steeds pijnlijker werd. Dat had ik niet, maar ze zagen PCOS op de echo. Ik heb van mezelf een wat langere cyclus, maar niet super onregelmatig (32-38 dagen geloof ik) en heb verder geen 'symptomen' zoals overgewicht of beharing. Maar ondertussen rijpte er geen eitje. Dus ik vind het ook voorbarig om het uit te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:54 schreef MiNi1981 het volgende:
🤞🏼
Ooooooh mini! WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alle duimen gaan vol aan!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het idd niet gedeeld. Merkte dat ik het steeds wat lastiger vond om te delen. Hoop/verwachting/teleurstelling etc.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:11 schreef MaJo het volgende:
Ooooooow Mini wat spannend, gefeliciteerd! Was je nou "stiekem" weer bezig of had ik het helemaal gemist? De duimen gaan draaien hier!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |