SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
PeacefulllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vlindertje89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:31 schreef Barreltje het volgende: Hoi
Hier is de twijfel om het TOCH een keer in mn eentje te gaan proberen toegeslagen.. Dus ik ga mee lurken
![]()
Spannend zeg!Shine bright like a diamond.![]()
Ja er zijn nog 1000 beren op de weg, om te beginnen ben ik 42al is dat hier in het land waar ik nu woon niet meteen een eindstation. ze behandelen hier door tot 46 geloof ik..
Eea zal ik zelf moeten bekostigen, want particuliere kliniek. Daar waren we toendertijd ook samen geweest maar toen kwam.het besef eigenlijk dat ik get niet samen met hem wilde..
Dus nu kijken hoe of wat ze te bieden hebben om het alleen te doen..![]()
Ik ben zeker nog in de verkenningsfase en hoop hier idd wat steun te vinden, omdat ik het hier altijd zo fijn heb gehad
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ik vind het het echt moedig van je! Ben je eigenlijk meteen 'veroordeeld' tot IVF of zou je het ook een paar ronden iui kunnen proberen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Barreltje het volgende:
Ja er zijn nog 1000 beren op de weg, om te beginnen ben ik 42al is dat hier in het land waar ik nu woon niet meteen een eindstation. ze behandelen hier door tot 46 geloof ik..
Eea zal ik zelf moeten bekostigen, want particuliere kliniek. Daar waren we toendertijd ook samen geweest maar toen kwam.het besef eigenlijk dat ik get niet samen met hem wilde..
Ik ben zeker nog in de verkenningsfase en hoop hier idd wat steun te vinden, omdat ik het hier altijd zo fijn heb gehadShine bright like a diamond.![]()
Ik heb helemaal gemist dat jullie uit elkaar zijn! Komt dat ook door dit traject of staat dat er los van? Sorry als ik te vrijpostig ben trouwens, mag uiteraard ook via pmquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben zeker nog in de verkenningsfase en hoop hier idd wat steun te vinden, omdat ik het hier altijd zo fijn heb gehad
Ik vind het juist stoer dat je het alleen wil doen! De wens is in ieder geval zeer sterk, dat blijkt wel uit alles wat je ervoor gedaan hebt. Ik hoop echt dat het dit keer gaat lukken, mijn duimen gaan weer voor je draaien!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Tnx voor het fijne welkom
Ik zal van de week even een nieuw stukje maken voor in de spoiler![]()
Ik heb nu in mijn hoofd dat het 1 ronde met een punctie wordt.. daarna wellicht nog een ronde met een eicel donor (dat is hier dus ook makkelijker) en dat gaan de pogingen zijn..
@MaJo eigenlijk is het hier een beetje andersom.. omdat we in het traject zaten hebben we niet naar de relatie gekeken.. als we dat wel hadden gedaan waren we (ik wsl) al een paar jaar eerder tot de conclusie gekomen dat we beter niet samen konden zijn..
Oh en.. ik vind het allemaal super spannend.. maar het geeft me ook gewoon zo'n goed gevoel weer om er mee bezig te zijnRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Wow Barreltje, wat een mooie beslissing om toch je droom te proberen te verwezenlijkenIk volg graag hoe het met je gaat de komende tijd, want ik gun je zo graag een goed resultaat
![]()
![]()
Barreltje wat stoer!! Ik had ook gemist dat jullie uit elkaar waren![]()
Wat fijn dat het een goed gevoel geeft om er weer mee bezig te zijn, dat is voor mij altijd een duidelijke aanwijzing dat ik de juiste keuze maak. Ik duim voor je!![]()
BarrelJeetje wat stoer van je! Ik gun je echt de wereld!
Tuurlijk blijft dat altijd hangen. Het is mentaal een zeer pittig traject! Ik had na de zwangerschap en bevalling van Mees een burn-out. Combi van verschillende factoren, maar één bestanddeel daarvan was het fertiliteitstraject. Het zuigt je soms echt leeg. Ik duim enorm voor je!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Vind ik een goede vraag… heb het idee dat ik het gevoelsmuurtje weer heb opgetrokken. En tegelijk vind ik het echt oprecht kut. En met iedere poging word ik steeds laconieker of het ooit wel gaat lukken. Maar ja…
Ik vind het traject vooral vermoeiend als je er weer echt mee bezig bent. De terugplaatsingen kan ik wel goed aan. Maar je wordt in die 2 weken gewoon geleefd door je hoofd die alle kanten opgaat.
Maar merk dat alles wat met hormonen te maken heeft bij mij wel echt weerstand oproept. En vind ik een potentiële zwangerschap eng vanuit de hormonen die er bij komt kijken. Denk ook niet dat het stukje hormonen iets zal zijn wat ik los kan laten. Denk dat die angst altijd zal blijven. Daar was het gewoon te heftig voor om dat naast mij neer te kunnen leggen. Geaccepteerd ja, verwerkt ja, maar t zal altijd blijven hangen wat er gebeurd is.
Oh nog 2 weken geduld voor je. Ik blijf duimen!![]()
![]()
Ik zit in Scandinavië.. op dit moment idd in mijn eentje.. ouders zitten op 8 uur rijden of een uurtje vliegen. Geen onoverkomelijke afstanden..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:57 schreef Arja het volgende:
Barreltje wat leuk en spannend!
Ben je alleen in het buitenland of heb je ook familie daar?
ik zit hier als expat voor een grote multinational. Het toekomstbeeld is dat ik na deze opdracht weer naar een ander buitenland zal gaan (als ik voor dit bedrijf blijf werken) en anders vind ik vast wel een baan in NL.Hoe eea ingevuld gaat worden qua baan zie ik dan wel.. misschien kom ik in de tussentijd ook gewoon een hele leuke man tegen. Het is niet persee mijn bedoeling om altijd alleen te blijven..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik bedoel meer of je hebt nagedacht hoe je de opvang gaat regelen in combinatie met werk tzt.
Ik hoop natuurlijk ook dat je een leuke vent tegenkomt![]()
![]()
Ik heb er mn ideeën over..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:36 schreef Arja het volgende:
Ik bedoel meer of je hebt nagedacht hoe je de opvang gaat regelen in combinatie met werk tzt.
Ik hoop natuurlijk ook dat je een leuke vent tegenkomt
Maar dat komt vast wel goed. Ik ga me er van tevoren niet druk over maken.
Ik had alles helemaal prima geregeld met mn ex. We hadden zo een kind kunnen krijgen.. afgezien van die relatie dan.
Nu hoop ik op een kind, de rest regelt zich vanzelf wel.. maak ik me het minst zorgen over..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Mee eens. Dat lost zich wel op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb er mn ideeën over..
Maar dat komt vast wel goed. Ik ga me er van tevoren niet druk over maken.
Ik had alles helemaal prima geregeld met mn ex. We hadden zo een kind kunnen krijgen.. afgezien van die relatie dan.
Nu hoop ik op een kind, de rest regelt zich vanzelf wel.. maak ik me het minst zorgen over..
Je zal niet de eerste en enige zijn.
Je kunt niet alle scenario’s uitgewerkt hebben als het op kinderen aankomt. Alleen of samen met een partner…![]()
Iedereen bedankt voor het reageren op mijn spoiler.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Lokasenna het volgende: [..] Ik heb zelf ook tijdens de eerste maanden kinderwens al bij de huisarts aan de bel getrokken, ik had wel menstruaties maar met cycli van gemiddeld bijna 50 dagen en in het verleden al PCOS vastgesteld. Ik denk dat als je zelf een vermoeden hebt, het altijd goed is om bij de huisarts langs te gaan, ook al is het alleen maar voor advies. Mijn huisarts reageerde begripvol en ik kreeg meteen een doorverwijzing naar het ziekenhuis door de PCOS voorgeschiedenis. Nu begonnen aan behandelingen met letrozol om de eisprong op te wekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef perzikthee het volgende:
[..]
Iedereen bedankt voor het reageren op mijn spoiler.Ik zou een andere huisarts zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik zou een andere huisarts zoeken.Helemaal eens met alles wat Bottom zegt. Door dit soort blindstaren op bepaalde zaken hebben wij zeker een half jaar vertraging opgelopen. In ons geval omdat ze het zaad van mijn man niet wilden testen omdat het “probleem” zo overduidelijk bij mij lag. 3x raden wat de uiteindelijke uitslag van de zaadtest was…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik iets geleerd heb tijdens dit traject is het dat je af en toe echt voor jezelf op moet komen. Ik werd na 7 maanden ook doorverwezen omdat er zo overduidelijk iets mis was (hele lange cycli). En aangezien het allemaal al zo langzaam gaat is een jaar wachten echt zonde van je tijd. Dus inderdaad, zoek een andere huisarts die je wel serieus neemt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:06 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik zou een andere huisarts zoeken.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt bizar, die fatshaming in de zorg. Ik was bij mijn zwangerschap ondervoed omdat ik nauwelijks kon eten en wat ik at kwam eruit. Werd letterlijk gezegd dat het niet uitmaakte als ik niet at, want ik kon het hebben.![]()
Ik vind het ook best wel bizar en zou ook een andere huisarts vragen. Zéker voor dit probleem, maar eigenlijk voor alle toekomstige zorgvragen.
Zit er een andere arts in dezelfde praktijk? Zo ben ik laagdrempelig 'overgestapt' toen ik de mijne niet fijn vond. Andere praktijken in de buurt namen niemand aan, dus ik zorg nu dat ik voor gevoelige/belangrijke zaken (vooral vrouwendingen en psychische nood) altijd op donderdag of vrijdag plan bij de fijne arts en als ik iets onbenulligs heb of iets wat onbetwistbaar is (rare uitslag, wond, ik zeg maar wat), ga ik gewoon naar de druif bij de eerstvolgende gelegenheid.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 21:10 schreef perzikthee het volgende:
[..]
Iedereen bedankt voor het reageren op mijn spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: