quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:25 schreef MiNi1981 het volgende:
En weer geen plakker deze ronde![]()
Wat een traject is dit zeg… steeds weer opladen om weer positief een nieuwe ronde tegemoet te gaan. Maar het voelt alleen maar alsof ik laconieker word iedere keer dat het mis gaat…
Het positieve aan deze ronde is dat het embryootje iig goed ontdooide. Wie weet brengt 2022 meer geluk.
Tijd om 2021 af te gaan sluiten en open staan voor de mogelijkheden van 2022.
Allemaal fijne feestdagen. En als er nog iemand op het wachtbankje zit fingers crossed voor je!!

Dankjewel! Ja het is wat dit traject…quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:15 schreef Peacefulll het volgende:
[..]Dikke, vette kakzooi Mini
![]()
Sterkte dame

Het is mega heftig. Hoe gaat het met jou mentaal nu? Na IVF 1 heb je toen zo'n harde klap gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:06 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ja het is wat dit traject…
Hoe gaat het met jou? Wanneer mag je voor een eerste echo?

Vind ik een goede vraag… heb het idee dat ik het gevoelsmuurtje weer heb opgetrokken. En tegelijk vind ik het echt oprecht kut. En met iedere poging word ik steeds laconieker of het ooit wel gaat lukken. Maar ja…quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:44 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Het is mega heftig. Hoe gaat het met jou mentaal nu? Na IVF 1 heb je toen zo'n harde klap gehad.
Op zich goed, op de standaard beginnende kwaaltjes naIk mag 10 januari pas voor de eerste echo. Ze hebben het te druk in het ZH.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door perzikthee op 28-12-2021 17:02:11 ]

Dankjewel voor je reactie! Dat is klinkt best heftig. Wat voor symptomen had je waardoor je zelf vermoedde dat er iets misschien niet juist was?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:09 schreef Jentin het volgende:
Ik ben in 2012 (godsamme, zo lang geleden al) in augustus gestopt met de pil en er gebeurde niks. Ik zat toen eind december al bij de huisarts. Die zei ook dat ik meer geduld moest hebben, maar dat vond ik stom: als er iets niet goed zit, wilde ik dat graag gelijk weten en niet een jaar doortobben voor niks. Met enige tegenzin gaf hij een verwijzing naar de gynaecoloog. Daar zat ik in februari. Meteen overduidelijk pcos. Traject gestart, paar rondes clomid en in november was ik zwanger. Als ik naar de huisarts had geluisterd, was ik die november pas zo’n beetje bij de gyn beland.
Moraal: beetje drammen kan lonen

Oei! Dit is lang, lukt het je om hierop te wachten?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:44 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Op zich goed, op de standaard beginnende kwaaltjes naIk mag 10 januari pas voor de eerste echo. Ze hebben het te druk in het ZH.

Heel herkenbaar. Wat een traject hč, mijn god, waar halen we de bergen hoop vandaan die hiervoor nodig zijn.. extra knuffel 🤗quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Vind ik een goede vraag… heb het idee dat ik het gevoelsmuurtje weer heb opgetrokken. En tegelijk vind ik het echt oprecht kut. En met iedere poging word ik steeds laconieker of het ooit wel gaat lukken.
Ik vind het traject vooral vermoeiend als je er weer echt mee bezig bent. De terugplaatsingen kan ik wel goed aan. Maar je wordt in die 2 weken gewoon geleefd door je hoofd die alle kanten opgaat.
Maar merk dat alles wat met hormonen te maken heeft bij mij wel echt weerstand oproept. En vind ik een potentiėle zwangerschap eng vanuit de hormonen die er bij komt kijken. Denk ook niet dat het stukje hormonen iets zal zijn wat ik los kan laten. Denk dat die angst altijd zal blijven. Daar was het gewoon te heftig voor om dat naast mij neer te kunnen leggen. Geaccepteerd ja, verwerkt ja, maar t zal altijd blijven hangen wat er gebeurd is.

quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:56 schreef perzikthee het volgende:
Nieuw hier met vragen.Ik heb zelf ook tijdens de eerste maanden kinderwens al bij de huisarts aan de bel getrokken, ik had wel menstruaties maar met cycli van gemiddeld bijna 50 dagen en in het verleden al PCOS vastgesteld. Ik denk dat als je zelf een vermoeden hebt, het altijd goed is om bij de huisarts langs te gaan, ook al is het alleen maar voor advies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn huisarts reageerde begripvol en ik kreeg meteen een doorverwijzing naar het ziekenhuis door de PCOS voorgeschiedenis. Nu begonnen aan behandelingen met letrozol om de eisprong op te wekken.

Getsie, het blijft ook echt vervelend. Stoer dat je die weer gehad hebt 😘quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef MiNi1981 het volgende:
Bah, die prik zetten voor het traject blijft toch echt lastig. Daar blijft toch wel een angst om de hoek kijken ook al heb ik geen reactie op pregnyl. Het triggert toch iets (blijkbaar).
Dat je de optie hebt om zelf te kiezen is fijn. Betekent niet dat je dat moet kiezen. Jij bepaald 👏🏽quote:Heb ik net een zorgcontract voor ivf 3&4 afgesloten vraag ik mij af of ik wel wil/durf als er een nieuwe ronde nodig gaat zijn. En daar wil ik niet over nadenken nu eigenlijk.
Dit sowieso 🤞🏼🤞🏼🤞🏼quote:Fingers crossed dat ik het met de cryo’s van ivf 2 red!

Dankjewel! Je hebt ook gelijk dat ik de keuze altijd heb… ik vergeet t nog wel eens….quote:Op zondag 2 januari 2022 13:13 schreef PVS18 het volgende:
[..]
Getsie, het blijft ook echt vervelend. Stoer dat je die weer gehad hebt 😘
[..]
Dat je de optie hebt om zelf te kiezen is fijn. Betekent niet dat je dat moet kiezen. Jij bepaald 👏🏽
[..]
Dit sowieso 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |