Toch mooi dat de gene die het meld altijd strijders voor zich uit heeft lopen zodat haar niks overkomt, ze kan zelfs zonder mondkapje supermarkten in totdat iemand ziet dat ze een filmcrew bij haar heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de politiemepper. Maar de agent was op zijn kont gevallen en vervolgens staat er in de media dat die zwaar gewond zou zijn.
Die ambulance was dus voor Tuur zondagavond.
Die hadden een gebiedsverbod. Je hoort sowieso niet zoveel meer van ze, staan nogal op de radar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ah, is dat zo? Dat verklaart dan wel iets anders dat mij opviel: de totale afwezigheid van de Defend-groepen, hooligans en vergelijkbaar tuig. Normaal zijn die er altijd bij, zondag ontbraken ze.
Waarom hecht jij meer waarde aan de verklaring van een crimineel dan aan die van de politie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, starhopper, dat was zondagavond al duidelijk. Maar werd even door die Tuur bevestigd.
Die hield er namelijk een gebroken arm aan over.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom hecht jij meer waarde aan de verklaring van een crimineel dan aan die van de politie?
Laten we eerst maar even afwachten hoe gebroken die blauwe plek van Tuur is voordat we het op politiegeweld gaan gooien, er zijn al meerdere wappies half dood geslagen die twee dagen later met een helm op en een fakkel in de hand mee konden lopen in de volgende demo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, starhopper, dat was zondagavond al duidelijk. Maar werd even door die Tuur bevestigd.
Een agent is per ambulance afgevoerd. Dat staat in het persbericht en dat zei de leuke agente zondagavond tegen Maxquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb hem er ook niet over horen klagen, zelfs Eline zei niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even afwachten hoe gebroken die blauwe plek van Tuur is voordat we het op politiegeweld gaan gooien, er zijn al meerdere wappies half dood geslagen die twee dagen later met een helm op en een fakkel in de hand mee konden lopen in de volgende demo.
Maar Eline en Tuur zeggen wat anders, dus die gelooft ootje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een agent is per ambulance afgevoerd. Dat staat in het persbericht en dat zei de leuke agente zondagavond tegen Max
Tuur zegt dat dit van eerder op de dag isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar Eline en Tuur zeggen wat anders, dus die gelooft ootje.
Oh ja, ik merk echt heel duidelijk dat je niet op mijn posts reageert. Stom zeg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je staat onder de negeer, was je dat alweer vergeten?
Dan ben ik benieuwd naar de beelden van Eline. Tuur zegt dat die alleen maar aan zijn been hing omdat die een burgerarrest wilde doen omdat die zijn vrouw “bejaagd” had. Vervolgens viel die agent op zijn kont uit de wagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een agent is per ambulance afgevoerd. Dat staat in het persbericht en dat zei de leuke agente zondagavond tegen Max
Vervolgens gaat die naar het bureau en wordt die aangehouden. Wanneer is die hand dan in het verband gedaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tuur zegt dat dit van eerder op de dag isHij is in de straat naast het Museumplein geslagen op zijn hand
Als die beelden in haar verhaal zouden passen hadden we ze al lang gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de beelden van Eline. Tuur zegt dat die alleen maar aan zijn been hing omdat die een burgerarrest wilde doen omdat die zijn vrouw “bejaagd” had. Vervolgens viel die agent op zijn kont uit de wagen.
Oohja, want dan mag je aan het been van een agent hangen om een burgerarrest te doen. Hij geeft dus gewoon toe dat hij een agent heeft aangevallen. Hij heeft mazzel dat de agent niet geschoten heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de beelden van Eline. Tuur zegt dat die alleen maar aan zijn been hing omdat die een burgerarrest wilde doen omdat die zijn vrouw “bejaagd” had. Vervolgens viel die agent op zijn kont uit de wagen.
Doe jezelf een lol, en probeer niet een redelijk gesprek te voeren met ootjekatootje. Dat is namelijk niet mogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar Eline en Tuur zeggen wat anders, dus die gelooft ootje.
In de doofpotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe het met die tientallen mensen gaat die volgens een vrouwelijke collega van Kwalbert hoofdwonden hebben opgelopen tijdens de demonstratie van afgelopen zondag.
Je moet niet alles geloven wat die lui beweren joh, keer op keer blijkt het verhaal toch net wat anders in elkaar te zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klappen op het museumplein was in de middag rond 2 uur en de aanhouding bij Flierbosdreef rond 21:00. Tijd genoeg om even een verbandje te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vervolgens gaat die naar het bureau en wordt die aangehouden. Wanneer is die hand dan in het verband gedaan?
En daar loop je dan de hele dag mee rond en trekt er 's avonds nog even een politieagent mee uit zijn auto..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tuur zegt dat dit van eerder op de dag isHij is in de straat naast het Museumplein geslagen op zijn hand
Ah, ff kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:08 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hier heb je 40 minuutjes gelul met veteraan Raf over afgelopen zondag
https://www.bitchute.com/(...)DTHHpoX0ScW7mRsSzlK0
Er zitten mooie stukjes tussen..
Dit bericht ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:46 schreef Sodemieters het volgende:
Alle arrestanten in Den Haag inmiddels ook weer vrij, behalve Max.
Dikke Diego mocht opgehaald worden door z'n moeder, inclusief veilig thuis-melding.
De VN is een gerenommeerde organisatie en hun experts weten echt wel waar ze het over hebben. Die moet je serieus nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef AchJa het volgende:
Maar wacht even, is wappieland nu in paniek omdat eoa VN figuur iets heeft te melden over het politiegeweld? Hoe gaan ze dat rijmen met de VN die wat van zwarte piet vindt? Of telt het dan weer niet?
Gewoon per geval bekijken.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De VN is een gerenommeerde organisatie en hun experts weten echt wel waar ze het over hebben. Die moet je serieus nemen.
Nou ja, tenzij ze dingen zeggen die belachelijk zijn en waar je het niet mee eens bent. Dan niet natuurlijk.
selectieve waarheidsvinding,als in alleen de dingen steunen waarmee je het mee eens bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef AchJa het volgende:
Maar wacht even, is wappieland nu in paniek omdat eoa VN figuur iets heeft te melden over het politiegeweld? Hoe gaan ze dat rijmen met de VN die wat van zwarte piet vindt? Of telt het dan weer niet?
Ik heb ze ook niet horen ontkennen dat er een aanval heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja, want dan mag je aan het been van een agent hangen om een burgerarrest te doen. Hij geeft dus gewoon toe dat hij een agent heeft aangevallen. Hij heeft mazzel dat de agent niet geschoten heeft.
Aan de nummering te zien (jaartal + 6 cijfers) verwachten ze meer dan 99.999 verklaringen dit jaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:08 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ze staan nog op de Vlierbosdreef want ze denken dat er nog strijders binnen zitten. En Tuur zei dat die ze kon horen buiten dus blijven ze nu staan om de strijders te steunen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef JohnWickPic het volgende:
Max is ook weer vrij, volgende arrestatie? Vanavond op de Vlierbosdreef of morgen op de Parnassusweg?
Mooie analyse.quote:
Die nummering,quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Aan de nummering te zien (jaartal + 6 cijfers) verwachten ze meer dan 99.999 verklaringen dit jaar?
Dat weet ik, de vraag is of Max daar vanavond nog naar toe gaat of feitelijk is de vraag wanneer de volgende arrestatie van Max is. Het is een hobby van hem of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze staan nog op de Vlierbosdreef want ze denken dat er nog strijders binnen zitten. En Tuur zei dat die ze kon horen buiten dus blijven ze nu staan om de strijders te steunen.
Dan staan ze verkeerd, het is Flierbosdreefquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze staan nog op de Vlierbosdreef want ze denken dat er nog strijders binnen zitten. En Tuur zei dat die ze kon horen buiten dus blijven ze nu staan om de strijders te steunen.
Max is zo hoogbegaafd dat hij vanwege zn IQ waarde onder elke arrestatie uitkomt zodra iemand beweert dat hij dat niet zo bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat weet ik, de vraag is of Max daar vanavond nog naar toe gaat of feitelijk is de vraag wanneer de volgende arrestatie van Max is. Het is een hobby van hem of zo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de ballenbak.
24quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ik kan het door die laag make-up heen niet zien.
Is Twitter een manier om op een professionele manier je mening te spuien als VN rapporteur?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
Die VN-inspecteur trouwens he...ik zag zijn tweets zondag en dacht eerst dat het een of andere wappie was.
[ twitter ]
Totaal onprofessioneel om zonder kennis van zaken zomaar zulke dingen op Twitter te roepen n.a.v. een videofragment van een pro-Russisch account.
Filmpje is van maart 2021 en agenten in kwestie worden al vervolgd.
Dafuq.. Nils Melzer, functie elders?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
Die VN-inspecteur trouwens he...ik zag zijn tweets zondag en dacht eerst dat het een of andere wappie was.
[ twitter ]
Totaal onprofessioneel om zonder kennis van zaken zomaar zulke dingen op Twitter te roepen n.a.v. een videofragment zonder context van een pro-Russisch account.
Filmpje is van maart 2021 en agenten in kwestie worden al vervolgd.
Ik vind van niet nee, was daarom verbaasd dat het écht die rapporteur bleek te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is Twitter een manier om op een professionele manier je mening te spuien als VN rapporteur?
Een rapporteur is niks meer dan een mislukte diplomaat die toch ook iets te doen moet hebben vanwege zn diplomas...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind van niet nee, was daarom verbaasd dat het écht die rapporteur bleek te zijn.
Geen idee wat voor invloed zo iemand heeft. Waarom laat de VN die vent op die manier werken? Hebben ze daar geen functioneringsgesprekken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een rapporteur is niks meer dan een mislukte diplomaat die toch ook iets te doen moet hebben vanwege zn diplomas...
Hij was vast op persoonlijke titel tijdens het koffiedrinken twitterfilmpjes kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee wat voor invloed zo iemand heeft. Waarom laat de VN die vent op die manier werken? Hebben ze daar geen functioneringsgesprekken?
Ik heb liever Bennie dan Donald in Normaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:33 schreef JohnWickPic het volgende:
Is dat niet het nieuwe normaal? Trump deed het ook.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb liever Bennie dan Donald in Normaal.
bronquote:Ineens als een bliksem bij heldere Hemel knalt morgen gelijk al de 3 daagse actie erin! Waarna er donderdagavond een spoedberaad volgt. Het is ineens snel schakelen. Er zijn tal van plaatsen in Nederland aangewezen. Bijgaand zal ik de lijst presenteren. Emmen is natuurlijk al een beetje voorberaad met de wekelijkse fakkeltochten en heeft al een groep van een paar honderd mensen. Maar dat moet nu dus nu razendsnel opgeschaald worden. Stel zoveel mogelijk mensen hiervan op de hoogte.
UPDATE !!! 3-Daags nationaal protest 5-1 10.00u Amsterdam Z 5-1 12.00u Amsterdam C 5-1 19.00u Noordwijk a Zee 5-1 19.00u Staphorst 5-1 19.00u Blerick 5-1 19.00u Emmen 5-1 19.00u Gouda 5-1 19.00u Breda 5-1 19.00u Schoonhoven 5-1 19.00u Oosterwolde 5-1 19.00u Ede 5-1 19.00u Apeldoorn 5-1 19.00u Vlaardingen 5-1 19.00u Delft 5-1 19.00u Capelle a/d Ijssel 5-1 19.00u Siddeburen 5-1 19.00u Brummen 5-1 19.00u Delft 5-1 19.00u Roermond 5-1 19.00u Sittard 5-1 19.00u Alphen ad Rijn 5-1 19.00u Huizen 6-1 16.00u Amsterdam 7-1 14.00u Sluis 7-1 19.00u Kerkdriel 7-1 19.00u Wageningen 7-1 19.00u Amsterdam 7-1 19.30u Alkmaar 7-1 19.30u Oud-Beijerland 8-1 14.00u Gouda 8-1 14.00u Amsterdam 8-1 19.00u Uden 9-1 14.00u Amsterdam 12-1 19.00u Sliedrecht En wat en waar doen de boeren? En wat en waar doen de voetbalsupporters? En wat en waar doen de dockers? Tsja… wat en waar? 5-1 ontploft.
quote:Als tegen antwoord op het politiegeweld start morgen ( 05-01) per direct de 3 daagse actie al! De mensen die niet opstaan gedogen het politie geweld in dit land. Dat is een keuze die wij moeten respecteren, al blijft die moeilijk te begrijpen. De hele wereld spreekt er namelijk schande van wat er in dit land gebeurt. Sta op als je het niet langer meer accepteert.
Ook vanavond waren ze bezig in Den Haag..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
de tering wat een kleuterklas is dat onrechttv momenteel.
zelfs zonder Eline gaat dat tuig voor haar rotzooi trappen. en als het dan mis gaat dan zet Eline er doodleuk op dat de ouders van haar pupil maar naar het politiebureau moet gaan om hun kroost op te halen. Net alsof die ouders ook in die onrecht groep zitten.....
Zullen we samen een tegendemonstratie doen?quote:
Ik ben voor zolang we geen liefde of vrijheid schreeuwenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zullen we samen een tegendemonstratie doen?
Haat, Opsluiting, Geen Stemrecht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:31 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben voor zolang we geen liefde of vrijheid schreeuwen
quote:Over homofobe Roemeen Terheș op FvD demonstratie en het gewelddadige vriendje van Eline van Onrecht TV, Tuur
Kijk ze allemaal juichen daar op dat Museumplein dat domme FvD klapvolk, dit keer voor de Roemeen Terheș, wie? Nou die! Terheș!
‘Hij is extreem homofoob en is een groot voorstander van het referendum van vorig jaar om het homohuwelijk illegaal te maken. Nadat het referendum was mislukt, zei hij:
“De homoseksuele agenda zal nog gewelddadiger worden in Roemenië en de Roemeense samenleving heeft niet de juiste antistoffen om ertegen te vechten.”
Lees verder bij bron
https://videre.fail/over-(...)van-onrecht-tv-tuur/
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Haat, Opsluiting, Geen Stemrecht.
Dealquote:
Haat! Gevangenschap! Ik wil frituur!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:31 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben voor zolang we geen liefde of vrijheid schreeuwen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef spoilert het volgende:
Ik voel mij gediscrimineerd, ze gaan alleen maar naar steden en vergeten de dorpen..
Dien een klacht bij ze in https://twitter.com/NLinVerzetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef spoilert het volgende:
Ik voel mij gediscrimineerd, ze gaan alleen maar naar steden en vergeten de dorpen..
Wat heeft Defend Schubbekutteveen nou in Schubbekutteveen te zoeken, tenzij er een AZC gevestigd word?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef spoilert het volgende:
Totaal onduidelijk wat hier nou weer aan de hand was. Wel weer hetzelfde clubje, met Max, Steffie, etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ook vanavond waren ze bezig in Den Haag..
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/5140370839307796
De komende weken gaat er nog heel veel gebeuren. Morgen veel fakkeloptochten, de 10e protest bij het bordes Paleis Noordeinde, de 16e weer Museumplein en alles wat daar nog tussendoor komt.
Heb je die lijst met plaatsnamen gezien? Dat zijn toch geen steden joh.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef spoilert het volgende:
Haha, de FvD met hun referendum. Als we da thier hadden zoals zij wensen was er al lang sprake van 2G en misschien zelfs verplichte vaccinaties .quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef Starhopper het volgende:
Puik werk weer van Videre! Waarom haalt FvD dit naar Nederland?
[..]
Is bij een politiebureau, ik zou ze ook mijn bureau uitklappen als ze weer lopen te klieren. Afgelopen zondag mochten ze ook veel te ver gaan in Flierbosdreef...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:35 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Totaal onduidelijk wat hier nou weer aan de hand was. Wel weer hetzelfde clubje, met Max, Steffie, etc.
Zijn ze al wel eens twee keer op dezelfde dag gearresteerd?
Ja dat het bij het bureau is was me nog net wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is bij een politiebureau, ik zou ze ook mijn bureau uitklappen als ze weer lopen te klieren. Afgelopen zondag mochten ze ook veel te ver gaan in Flierbosdreef...
eerst zien dan geloven.quote:
He ff dimmen hequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heb je die lijst met plaatsnamen gezien? Dat zijn toch geen steden joh.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK, het zijn niet allemaal steden.
Freedom over Fear, en op die andere weet ik niet...dat ACAB was stiftquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven.
dit tuig blijft de politie maar opzoeken. 'se hebbe me geslage' Steffanie heeft een licht verstandelijke beperking. ik begrijp dat ze acab op haar hand heeft staan? triest ....
Veritas Vos Liberabitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef spoilert het volgende:
[..]
Freedom over Fear, en op die andere weet ik niet...dat ACAB was stift
Nee wel een bezem die ik ooit van wat FOK!kers hebt gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je geen luchtbuks? Alleen om telaten merken dat ze niet gewenst zijn.
Als je daar op rond vliegt zal men ook wel denken dat men behekst zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee wel een bezem die ik ooit van wat FOK!kers hebt gehad
Moet wel even kijken hoe hij startquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je daar op rond vliegt zal men ook wel denken dat men behekst zijn.
Die was toch een tijdje gestopt wegens bedreigingen (uit eigen kring dacht ik).quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze Sven nog steeds niet betichten van samenzwering, hij kon tenslotte zonder klappen tussen de MEers op het museumplein heen komen.
Slecht advies, met een paraplu kun je niet wegvliegen tenzij deze een pratende papegaai als handgreep heeft.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Slecht advies, met een paraplu kun je niet wegvliegen tenzij deze een pratende papegaai als handgreep heeft.
Sven stond eergisteren toch te filmen op het museumplein en had geen zin om naar westerpark te lopen dus kapte zn camera af totdat er weer genoeg demonstranten teruggekeerd waren om te filmen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die was toch een tijdje gestopt wegens bedreigingen (uit eigen kring dacht ik).
Of haal ik wat zaken door elkaar hier?
Dr Snuggles... Was toch een eend?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Slecht advies, met een paraplu kun je niet wegvliegen tenzij deze een pratende papegaai als handgreep heeft.
Wanneer praat Max niet verward dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:15 schreef JohnWickPic het volgende:
Max is weer toe aan wat nachtrust hoor... praat een beetje verward. "We wilden door de stad lopen" nee Max, jullie wilden het stadhuis in. "We gaan niet meer zulke hoge risico's lopen" maar vervolgens aankondigen en oproepen om dus de 10e bij het bordes op Paleis Noordeinde te gaan staan..
Max moet zn vrienden gewoon leren dat ze geen agenten moeten beledigen dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:18 schreef Sodemieters het volgende:
En er is kennelijk wederom eentje opgepakt. Ene Dave, wegens beledigen van twee agenten. Aldus Max (betrouwbare bron).
Een minuut of 5 onderweg... Nu al door, een verknipte dienstplichtige...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:08 schreef JohnWickPic het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:57 schreef AchJa het volgende:
Ah, dat was van korte duur...![]()
[ twitter ]
Hoe moet je hier aan deelmenen als je een baan hebt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]
[..]
bron
Van diezelfde pagina
[..]![]()
![]()
Je kunt je vakantiedagen opnemen, maar dat is de moeite niet waard, aangezien de mensen die er op af komen toch niet aan het werk zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Hoe moet je hier aan deelmenen als je een baan hebt?
En mijn vakantiedagen besteden aan mensen die hoe dan ook geen zin hebben om te werken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:03 schreef kevinrsd het volgende:
Kan er niet een tegendemo georganiseerd worden?
In het weekend uiteraard, wij moeten gewoon werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En mijn vakantiedagen besteden aan mensen die hoe dan ook geen zin hebben om te werken?
Ik heb in het weekend wel betere dingente doen dan in discussie te gaan met autisten die vinden dat het niet klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:07 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
In het weekend uiteraard, wij moeten gewoon werken
Alsof iemand die zich 3 keer in de week kan verkleden in een kostuum dat echt kut moet zitten op een scootmobiel nu opeens ontmaskerd word.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:50 schreef Charmian het volgende:
Hadden we deze al gezien hoe kikker de boel belazerd?
[ twitter ]
Haha die rijdt dus haar scootmobiel expres achteruit voor een politiebus waarschijnlijk met het plan daarna te kunnen huilen dat de politie zielige invaliden zomaar omver rijdt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:50 schreef Charmian het volgende:
[ twitter ]
Ja, en natuurlijk medelijden van het publiek trekken. Dat mens voert alleen maar toneelstukjes op. Net zoals ze zogenaamd instortte toen ze uit de rechtbank liep waar die neusbel werd voorgeleid (die er niet was omdat ze geen mondkapje wilde).quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha die rijdt dus haar scootmobiel expres achteruit voor een politiebus waarschijnlijk met het plan daarna te kunnen huilen dat de politie zielige invaliden zomaar omver rijdt.![]()
Al die mensen met hun 🤳🤳🤳quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:50 schreef Charmian het volgende:
[ twitter ]
quote:Eerste verdachten geweld tijdens coronademonstratie voor de rechter
Vijf van de ongeveer dertig demonstranten die afgelopen zondag werden opgepakt bij de demonstratie tegen de coronamaatregelen op en bij het Museumplein in Amsterdam staan vandaag voor de rechter of rechter-commissaris.
De demonstratie was vooraf door de Driehoek (burgemeester, politie en justitie) verboden. Rond 12.00 uur stond het Museumplein desondanks toch vol. Rond 12.45 uur werd besloten om het veld leeg te maken. Demonstranten verplaatsten zich daarna naar de Van Baerlestraat, waar ze werden tegengehouden bij de Paulus Potterstraat.
De blokkade van de politie leidde tot woede en onbegrip bij een aantal demonstranten. Een deel brak uiteindelijk door de blokkade heen. Vier agenten raakten daarbij gewond. De politie zette onder meer politiehonden in.
Een 56-jarige man uit Almere staat vanmiddag in de rechtbank aan de Parnassusweg in Zuid op een supersnelrechtzitting op verdenking van openlijke geweldpleging afgelopen zondag. Een Rotterdammer (34), Amsterdammer (53), Haarlemmer (57) en Gouwenaar (60) worden vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris op verdenking van openlijke geweldpleging of mishandeling van een ambtenaar in functie.
Verder moeten drie verdachten later op een zitting komen voor het niet voldoen aan een ambtelijk bevel. Twee demonstranten hebben een strafbeschikking van het OM ontvangen wegens belediging van een ambtenaar in functie. Vijf andere zaken zijn inmiddels geseponeerd. De overige zaken zijn nog in onderzoek.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)atie-voor-de-rechter
Al vraag je je af of het publiek die sympathie heeft uit goedgelovigheid, of omdat ze brandstof zoeken om de politie te haten. Er zitten er namelijk ook cameralieden tussen die bereid zijn iemand te helpen om een boodschappentas vol cosmetica te laden en langs de kassa te scheuren, om daarna de boete te framen als ‘kaalplukken van iemand in de bijstand omdat ze iets vergeet af te rekenen’ en de gewaarschuwde politie als ‘gestapopraktijken’.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk medelijden van het publiek trekken. Dat mens voert alleen maar toneelstukjes op. Net zoals ze zogenaamd instortte toen ze uit de rechtbank liep waar die neusbel werd voorgeleid (die er niet was omdat ze geen mondkapje wilde).
dat tweede natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Al vraag je je af of het publiek die sympathie heeft uit goedgelovigheid, of omdat ze brandstof zoeken om de politie te haten. Er zitten er namelijk ook cameralieden tussen die bereid zijn iemand te helpen om een boodschappentas vol cosmetica te laden en langs de kassa te scheuren, om daarna de boete te framen als ‘kaalplukken van iemand in de bijstand omdat ze iets vergeet af te rekenen’ en de gewaarschuwde politie als ‘gestapopraktijken’.
Ze zijn dat meisje in de klas dat moord en brand schreeuwt bij de juf over een klasgenoot blind maken, als die klasgenoot tijdens het voetballen zijn bril verloor bij een val en de keeper er per ongeluk op ging staan.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Al vraag je je af of het publiek die sympathie heeft uit goedgelovigheid, of omdat ze brandstof zoeken om de politie te haten. Er zitten er namelijk ook cameralieden tussen die bereid zijn iemand te helpen om een boodschappentas vol cosmetica te laden en langs de kassa te scheuren, om daarna de boete te framen als ‘kaalplukken van iemand in de bijstand omdat ze iets vergeet af te rekenen’ en de gewaarschuwde politie als ‘gestapopraktijken’.
Ze zijn dat meisje in de klas dat moord en brand schreeuwt bij de juf over een klasgenoot blind maken, als die klasgenoot tijdens het voetballen zijn bril verloor bij een val en de keeper er per ongeluk op ging staan.
Het lijkt wel 5 mei 1945quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:44 schreef Charmian het volgende:
![]()
[ twitter ]
op onrechttv staat meer, maar ik vond dit wel genoeg
Jazeker. Als deze demonstraties alleen bestonden uit een protestmars tegen de maatregelen, dan was er hooguit een prullenbak vernield en waren er drie op de tienduizend aangehouden vanwege openbare dronkenschap.quote:
Ik vraag me vooral af wat die vrouw van middelbare leeftijd daar doet, die de soldaat omhelst. Die ziet er vooral uit als zo’n Tante Pastelia uit Pippi Langkous, die haar legenestsyndroom compenseert door zich hinderlijk op te houden in de buurt van kleine kinderen.quote:
Ja die is bij die rechtszaak tegen o.a. de LandmachtMarinierVeteraan, Eline is er ook en Leon "Tuur".quote:
Spannend!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:37 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ja die is bij die rechtszaak tegen o.a. de LandmachtMarinierVeteraan, Eline is er ook en Leon "Tuur".
Dat is de vrouw van LandmachtMarinierVeteraan Arjen, in mijn opinie de enige die daar wel iets te zoeken heeft. Ze had ook wel een kutverhaal, haar werd zondagavond verteld dat haar man (gewond) vrijgelaten was en op weg was naar huis, ze heeft 2 uur op het station zitten wachten in onzekerheid. Niemand had antwoorden voor haar tot na zo'n 5 uurtjes iemand haar eindelijk kon vertellen dat haar man nog steeds vast zat. Dat is natuurlijk kut. Ze heeft ook de wappies gevraagd om daar vredig en rustig te staan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:11 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat die vrouw van middelbare leeftijd daar doet, die de soldaat omhelst. Die ziet er vooral uit als zo’n Tante Pastelia uit Pippi Langkous, die haar legenestsyndroom compenseert door zich hinderlijk op te houden in de buurt van kleine kinderen.
Zou Steffie nog steeds bloed in haar urine hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Delen, Delen, Delen!
Doet mij aan iemand denken
Waarom denkt dat soort volk toch altijd dat het een goed plan is om op agenten met getrokken wapenstok af te lopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Delen, Delen, Delen!
Geen idee, had ze bloed in haar urine dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:06 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Zou Steffie nog steeds bloed in haar urine hebben?
Oké, dat snap ik dan wel. En soms kan je je verkijken op mensen. Als student tijdens een bijbaantje in een magazijn werkte ik in een ploeg met een man die eruitzag als een lieve huisvader, bijna de knuffelbeer van de groep. Tot hij zijn mond opendeed of opstond van zijn stoel. Dan was het ineens de grootste tokkie van de werkvloer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:42 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat is de vrouw van LandmachtMarinierVeteraan Arjen, in mijn opinie de enige die daar wel iets te zoeken heeft. Ze had ook wel een kutverhaal, haar werd zondagavond verteld dat haar man (gewond) vrijgelaten was en op weg was naar huis, ze heeft 2 uur op het station zitten wachten in onzekerheid. Niemand had antwoorden voor haar tot na zo'n 5 uurtjes iemand haar eindelijk kon vertellen dat haar man nog steeds vast zat. Dat is natuurlijk kut. Ze heeft ook de wappies gevraagd om daar vredig en rustig te staan.
Die is gisteravond naar het ziekenhuis gegaan ivm de stoot met de wapenstok in haar buik/maag en daar werd bloed in haar urine vastgesteld, vandaag moet ze voor controle naar de huisarts.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, had ze bloed in haar urine dan?
Is trouwens al een foto van Steffie?
quote:Man opgepakt voor doodsbedreigingen aan adres van Rutte
Een 52-jarige man uit Duizel (Noord-Brabant) is woensdag opgepakt wegens het versturen van doodsbedreigingen naar demissionair minister-president Mark Rutte.
De man verstuurde de bedreigingen in oktober vorig jaar via sociale media. Het zou gaan om doodsbedreigingen en berichten met een "sterk opruiend karakter", meldt de politie.
Volgens de politie deed de premier aangifte van de bedreigingen. Na een paar maanden onderzoek had de politie de verdachte gevonden.
In november werden nog twee mannen veroordeeld vanwege het bedreigen van Rutte en demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid). De mannen moesten acht en tien weken de cel in.
https://www.nu.nl/binnenl(...)adres-van-rutte.html
Omdat ze t IQ van een ringworm hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom denkt dat soort volk toch altijd dat het een goed plan is om op agenten met getrokken wapenstok af te lopen
Dan was dat vast vanweg wat er in dat filmpje gebeurde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:16 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Die is gisteravond naar het ziekenhuis gegaan ivm de stoot met de wapenstok in haar buik/maag en daar werd bloed in haar urine vastgesteld, vandaag moet ze voor controle naar de huisarts.
Er zijn heel veel foto's, wat voor foto wil je hebben?
Er zijn ook bewegende beelden van Steffiequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, had ze bloed in haar urine dan?
Is trouwens al een foto van Steffie?
Klopt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan was dat vast vanweg wat er in dat filmpje gebeurde.
Een foto waarop ze knap is graag
*handenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef StephanL het volgende:
Valt niet tegen, toch weer 5 minuten plezier gehad.![]()
Jammer dat ze rookt.Ohh en ze heeft een lelijke tattoo op haar hand
![]()
Beide handen en rechterzij. Iemand reageerde ook op die foto dat hij het een mooie tattoo vond en wel fan is van tattoos maar dat het zo jammer is dat je niet weet wat er allemaal in zit en wat de lange termijn effecten zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef StephanL het volgende:
Valt niet tegen, toch weer 5 minuten plezier gehad.![]()
Jammer dat ze rookt.Ohh en ze heeft een lelijke tattoo op haar hand
![]()
Haha. Geprikt door een tattooquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Beide handen en rechterzij. Iemand reageerde ook op die foto dat hij het een mooie tattoo vond en wel fan is van tattoos maar dat het zo jammer is dat je niet weet wat er allemaal in zit en wat de lange termijn effecten zijn
eline liet zich vanochtend in 1 van de filmpjes ontvallen datie in Maastricht zit. Geen idee of het waar is want eline.quote:
Omdat ze het IQ van een poffertje hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom denkt dat soort volk toch altijd dat het een goed plan is om op agenten met getrokken wapenstok af te lopen
Je mag ook niks tegenwoordigquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef JohnWickPic het volgende:
AMSTERDAM - De 56-jarige Michel M. uit Almere is veroordeeld tot een celstraf van zes weken, waarvan drie voorwaardelijk, voor het trappen tegen het schild van een ME’er. Dit gebeurde afgelopen zondag in de buurt van het Museumplein in Amsterdam, tijdens de verboden demonstratie tegen het coronabeleid. M. kreeg woensdag van de politierechter ook een taakstraf van veertig uur opgelegd.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-schild-museumplein
Ja, terwijl het kabinet en de elite gewoon kinderen mogen misbruiken die aangeleverd worden door jeugdzorg. Arme Diego.quote:
Alsof ze klaarkomtquote:
Die duikt weg achter elke boom/lantaarnpaal/man die ze kan vindenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof ze klaarkomt
Ze is nu klaar voor de strijd in Kazachstan?
Die griet is gewoon ongesteld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:16 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Die is gisteravond naar het ziekenhuis gegaan ivm de stoot met de wapenstok in haar buik/maag en daar werd bloed in haar urine vastgesteld, vandaag moet ze voor controle naar de huisarts.
Er zijn heel veel foto's, wat voor foto wil je hebben?
of de dag daarvoor rode bietjes gegeten.quote:
Oh en vergeet niet dat ze hun bloed drinken hequote:Op woensdag 5 januari 2022 15:36 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ja, terwijl het kabinet en de elite gewoon kinderen mogen misbruiken die aangeleverd worden door jeugdzorg. Arme Diego.
Er is geen kelder onder het Binnenhof groot genoeg waar de sado pedo elite Dikke Diego zou kunnen onderbrengen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh en vergeet niet dat ze hun bloed drinken he
Dat dat kind nog thuis mag wonen snap ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:46 schreef spoilert het volgende:
[..]
Er is geen kelder onder het Binnenhof groot genoeg waar de sado pedo elite Dikke Diego zou kunnen onderbrengen...
Waar heb je gele camera’s, rode pillen en Mita voor nodig als je OnrechtTV hebt? Alleen jammer dat het zo langdradig is, maar dat zijn al die filmpjes in het complotcircuit.quote:
Dat was die ogenschijnlijk doorgesnoven biker-achtige figuur. Wel fijn dat ie het ook voor mij heeft gedaan. Van de andere kant vreemd dat hij nog geen strafblad heeft.quote:
Wat een triest wijfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Delen, Delen, Delen!
Emmenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:26 schreef Charmian het volgende:
Onrechttv 3.0 is nu live. In Emmen meende ik te horen.
Onrecht ME.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Emmen![]()
Wat een warrigheid ook die onrechtkanalen. onrecht 3.0 , onrecht 3.1
Lijkt wel Windows... Wat komt straks Onrecht95?
Dat maakte ik er ook uit op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Big-J- het volgende:
dat was bij Sigrid Kaag als ik het goed begreep
Yep, dus Max gaat weer opgepakt worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Big-J- het volgende:
Ik zie het nu ook ja. Doodeng, die gek. Kwestie van tijd voor er politie verschijnt en-ie weer vast zit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:54 schreef Big-J- het volgende:
Lijkt al niet meer te werken? Eline voelt ook nattigheid?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/243784627898598
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Lijkt al niet meer te werken? Eline voelt ook nattigheid?
Die verschijnt nog wel online hoor. En ik heb een heel zwaar vermoeden dat ook Eline vanavond opgepakt gaat worden. Die is de hele dag haar schaapjes al aan het opstoken, er is namelijk ook een Max2 waar ze gebruik van maakt. Al dreigde ze vanmiddag zelf ook de microfoon en camera van Pownews door de strot van die gasten te duwen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Lijkt al niet meer te werken? Eline voelt ook nattigheid?
Wel langer dan 6 uur hoop ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef JohnWickPic het volgende:
En zo slim zijn dit soort acties dus.. Opgepakt.
Ik vrees dat hij over 2 uur weer buiten staatquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De nachtelijke uren tellen niet mee, dus dat biedt perspectief.
Hij heeft me geslagen met die stok!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:04 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Delen, Delen, Delen!
Ik hoop eigenlijk bij een politiebureau waar hij helemaal niet blijkt te zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we weer een livestream bij het politie bureau waar Max vast zit?
Met pizza en sinas erbij
Is dit live?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Videre zal het wel geclipt hebben. Ik zat helaas niet op te letten
[ twitter ]
Volgens mij is er geen filmpje van de arrestatie? Wel van de actie zelf.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
En de filmpjes van Max waarbij hij gearresteerd is, is offline gehaald.
Videre zal vermoedelijk wel een opname hebben.
Hmm, ok. Rudy Bouma heeft ook wat screenshots gemaakt van de livestream.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen filmpje van de arrestatie? Wel van de actie zelf.
Wat een ziek persoon is Max (en daarnaast zal hij wel worden opgestookt door Eline)quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hmm, ok. Rudy Bouma heeft ook wat screenshots gemaakt van de livestream.
Daarbij is Max te zien met een grote balk die in brand staat. hij zet de balk bij de voordeur neer, die al flink brand.
Marga Bult zag ik ook weer voorbij komen. Tim Douwsma...quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hahaha, Jahoor, ook Kim Holland is nu de viroloog aan het uithangen.
Mooie club zo. Viola Holt, Kim Holland, Doutzen Kroes, ex-GTST-trut met nep-stenen-lijn.....
wie volgt.
Tijd voor een bezoekje aan het Pieter Baan centrum lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat een ziek persoon is Max (en daarnaast zal hij wel worden opgestookt door Eline)
Eerst de Jonge nu Kaag.... Ik hou mijn hart vast...
Omfgquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef JohnWickPic het volgende:
Godsamme, het nadeel van een beetje op Twitter rondzwerven.. Kim Holland.. die is tegenwoordig ook arts want wappie was ze al.
Na De Jonge werd hij ook gelijk weer vrijgelaten..... Ik ben bang dat het nu hetzelfde gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan het Pieter Baan centrum lijkt me.
Die gast is een tikkende tijdbom.
het risico op herhaling is nu wel aangetoond. die jongen gaat niet naar huis.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Na De Jonge werd hij ook gelijk weer vrijgelaten..... Ik ben bang dat het nu hetzelfde gaat.
Lijkt me goed als Kim ook eens goed wordt onderzocht. Die heeft namelijk ook duidelijk een tekort aan iets (ik vermoed hersencapaciteit).quote:
Dat is zeker waar. Ik hoop het echtquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het risico op herhaling is nu wel aangetoond. die jongen gaat niet naar huis.
Mooi zo. Dat verwijderen van Eline heeft ze dus niet geholpenquote:
Tuurlijk niet.. die willen aandacht en bekendheid en dat hebben en krijgen ze ook. Daarnaast kan je wel iets van je timeline afhalen maar dat wil nog niet zeggen dat het van de server af is..quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat verwijderen van Eline heeft ze dus niet geholpen
Ze loopt al te hijgen van spanning en weet ook niet hoe snel ze weg moet lopen omdat ze niet opgepakt wilt worden. Kutwijf is het.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
bizar tafereel weer. die Eline gaat maar door terwijl ze donders goed door heeft wat ze Max laat doen.
'kom op doorlopen' zegt ze, nadat die Max al daar voor de deur heeft staan rellen.
doelbewust een politicus opzoeken met een brandende balk in je handen. "Wij bedreigen niemand hoor"![]()
![]()
zet die Eline eens een half jaartje op oud brood in een hele kleine cel a.u.b.
laat Max eens opgenomen worden, die jongen weet overduidelijk niet waar hij mee bezig is. iets met een verstandelijk beperking. zo wreed hoe Eline daar misbruik van maakt.
ook zoals ze dat filmpje dan inleid. "we hebben een bijzondere fakkel". WE??? Ze weet dat die Max dat ding heeft en laat hem naar die deur toe gaan daarmee. voor opgezet plan dus.
tja het adres van De Jonge ging al langer rond op social media. ze zouden wel even op de koffie gaan daar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:04 schreef Charmian het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel creepy dat die lui weten waar een De Jonge en Kaag en zo wonen. En gewoon door de ramen filmen,
Er hing wat aan die balk te fikken, met een beetje pech valt zo iets voor de deur van Kaag en is het brandstichting/poging tot moord.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Inderdaad. Er staat een slungelachtige jongen voor de deur met een brandende balk.
Nee joh, das goed volk, die willen gewoon even praten.
Eigenlijk moet je dan gewoon naar buiten komen en zo'n halve tamme wappert vol op z'n bek timmeren.quote:
Bah, het is zo ontzettend laag om iemand ongewenst op zijn of haar thuisadres op te zoekenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
Het bewuste Kaag filmpje in volledige lengte
(voor zo lang t er op blijft)
ho ho niet te gek heh, zullen vast weer verzachtende omstandigheden zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Oh man, dit word echt een gevangenisstraf, dat kan niet anders
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze is straks terug, met haar valse lachje.
Dat zei ze op het laatst in dat filmpje...ik denk dat ze liegt. Ik las op fb overigens dat zij niet is opgepakt (stond op fb dus het is waar).quote:
Ja dat filmpje is ruim 2 uur oud, waar blijft Eline dan... schijtwijf is hetquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat zei ze op het laatst in dat filmpje...ik denk dat ze liegt. Ik las op fb overigens dat zij niet is opgepakt (stond op fb dus het is waar).
filmpje in post 253, helemaal op het einde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat zei ze op het laatst in dat filmpje...ik denk dat ze liegt. Ik las op fb overigens dat zij niet is opgepakt (stond op fb dus het is waar).
Met de staart tussen de benen terug naar Zwolle.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ja dat filmpje is ruim 2 uur oud, waar blijft Eline dan... schijtwijf is het
dit soort grafieken zegt mij weinig.quote:
Eline is nogal een kettingroker. die zet nog geen tien passen zonder pauze om op adem te komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
Hoor dat mormel ook hijgen terwijl ze door de straat loopt
Stukje onderliggend lijden
Zoals ik al zei, dat filmpje is ruim 2 uur geleden.. Ze neemt haar telefoon ook niet op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja
[..]
filmpje in post 253, helemaal op het einde.
Eigenlijk zou ze nu naar het politiebureau van Max moeten om te wachten op zijn vrijlating, zoals ze bij anderen ook doet.
wat groter weggezet.... nu is het duidelijker te zien dat Nederland een laag aantal coronapatienten in de ziekenhuis heeft. In vergelijking met een rits andere landen ... dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dit soort grafieken zegt mij weinig.
als ik de tweets van bijvoorbeeld Radboudumc lees dan geeft dat een ander beeld
[ twitter ]
Mensen niet naar het ziekenhuis sturen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat groter weggezet.... nu is het duidelijker te zien dat Nederland een laag aantal coronapatienten in de ziekenhuis heeft. In vergelijking met een rits andere landen ... dus.
Wat doen we beter in Nederland ? Ondanks de trage vaccinaties ?
[ afbeelding ]
Het probleem is dat ze nog sluwer opereert dan Micha Kat: mensen voor je karretje spannen en zelf buiten schot blijven. Het verschil is dat Micha Kat ook zelf al voldoende bewijsmateriaal leverde op zijn site, terwijl Eline maar al te goed weet wat voor haar de gevolgen zijn (lees: fout bezig) en geen risico neemt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kranten nemen het ook al over
https://www.ad.nl/den-haa(...)igrid-kaag~aa9b8767/
Goed, dit was dan Max, dat lijkt mij wel afgelopen zo.
Nu nog die Eline van 't Gestoordende.
Nou... er zijn inmiddels genoeg beelden van opruiing, belediging, bedreiging en nu dan dit filmpje waarbij ze ook nog eens naar binnen in een woning filmt. Ze is niet alleen de oprichter van OnrechtTV maar ook duidelijk de of een leidinggevende.. al die uitspraken, al die teksten, al die beelden.. En laat er nu net een nieuw wetje zijn sinds dit jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:21 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze nog sluwer opereert dan Micha Kat: mensen voor je karretje spannen en zelf buiten schot blijven. Het verschil is dat Micha Kat ook zelf al voldoende bewijsmateriaal leverde op zijn site, terwijl Eline maar al te goed weet wat voor haar de gevolgen zijn (lees: fout bezig) en geen risico neemt.
Moeilijk om iets te zeggen zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat groter weggezet.... nu is het duidelijker te zien dat Nederland een laag aantal coronapatienten in de ziekenhuis heeft. In vergelijking met een rits andere landen ... dus.
[ afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)n-per-1-januari-2022quote:Verruiming mogelijkheden tot het verbieden van rechtspersonen
Het kabinet zorgt voor een verruiming van de mogelijkheden tot het verbieden van organisaties waarvan doel of werkzaamheden een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid, rechtsorde of de democratische rechtsstaat. De regering wil radicale of extremistische organisaties, waarvan het doel of de activiteiten in strijd zijn met de openbare orde (waaronder de nationale veiligheid of de internationale rechtsorde), steviger aanpakken.
Als de werkzaamheden of het doel van de rechtspersoon in strijd zijn met de openbare orde, dan dit kan leiden tot een verbodenverklaring en ontbinding. Rechters kunnen de rechtspersoon in het belang van de openbare orde bevelen om activiteiten stop te zetten, uiterlijk totdat over een verboden verklaring onherroepelijk is beslist. Het opzettelijk niet nakomen van dit rechterlijk bevel wordt strafbaar.
Ik weet heel veel dus niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik kan landen maar moeizaam vergelijken, jij wel?
Ze is boven water hoor, op haar eigen fbpagina.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat filmpje is ruim 2 uur geleden.. Ze neemt haar telefoon ook niet op.
Misschien een gedwongen opname? Ik weet door veel studievrienden in die hoek nog wel aardig wat van rechten, maar niet alles...quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
Bij iemand boos voor de deur staan met een brandende fakkel is een bedreiging.
OM moet de man vervolgen en de rechter moet dit figuur flink aanpakken.
3 maanden cel ofzo.
Lockdownquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft niet eens een vaste woon- of verblijfplaatsquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:06 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Eline wordt nog wel van dr bed gelicht de komende dagen ja
Ik ga ook naar het ziekenhuis toe om zwaar ziek te worden.quote:
Dat zie ik haar wel doen, al mogen beelden van Facebook toch altijd gedeeld worden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou Eline nu geld eisen van RTL en andere zenders die 'haar' beelden hebben uitgezonden? Zo gek is ze wel.
Oppakken? Dit soort types moet je gewoon laten verdwijnen. Kansloze mongolen dat het zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
Even bijgelezen. Wat een achterlijke actie weer.Max krijgt nu de media-aandacht, maar inderdaad zou justitie nu ook opstoker Eline eens moeten aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |