Kortom, Omikron moet nu zo snel mogelijk rond gaan. Dan is het einde gevaarlijk corona geneuzel genot.quote:
Als je het zo bekijkt, correct. Maar op het moment valt het mij in ieder geval niet meer op.quote:
Het is maar waar je je erg druk om kunt maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Het is dus niet normaal om in de buitenlucht met een mondkap op te lopen.
Er liggen er anders genoeg overal.quote:
Nee, vind ik ook niet. Maar het dragen van een mondkapje is binnen wel best normaal geworden (als in standaard voor veel mensen). En als iets normaal is, loop je soms ook gewoon naar buiten zonder dat je het doorhebt met een mondkapje op. En dat heeft helemaal niks met angst te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Het is dus niet normaal om in de buitenlucht met een mondkap op te lopen.
mcdonalds open en sportschool dicht idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gelul. Dat wordt echt al tientallen jaren aangemoedigd, we doen het gewoon niet als bevolking.
Tja als jij denkt dat mensen ook zo denken als er geen wereldwijde pandemie is waar we tegen aan het "vechten" zijn dan zegt dat wel iets over je als persoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kan
'Als je wilt zwemmen kun je gewoon een wetsuit bestellen en de zee in'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kan
'Kan niet'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Als je wilt zwemmen kun je gewoon een wetsuit bestellen en de zee in'
Want de wetenschap had het altijd goed in het verleden? Hoeveel boetes zijn er uitgedeeld aan de farmacie? Jaren vijftig: roken is gezond, echt! De Des baby’s, de softenon baby’s, de pijnstillers waar nu meerdere rechtszaken voor lopen, maar niks aan de hand hoor. Er zijn meerdere wetenschappers die waarschuwen, maar die mag je dan weer niet geloven. Dat zijn wappies. 🧐quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal om tegen de wetenschap in te gaan en het vaccin niet te nemen. Een pandemie doet rare dingen met mensen.
Alsof de vaste bezoekers van de mac ook vaste sportschool bezoekers zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
mcdonalds open en sportschool dicht idd.
Daarom zag je niemand meer een mondkapje dragen toen het niet meer hoefde. Zo normaal is het. Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Maar het dragen van een mondkapje is binnen wel best normaal geworden (als in standaard voor veel mensen). En als iets normaal is, loop je soms ook gewoon naar buiten zonder dat je het doorhebt met een mondkapje op. En dat heeft helemaal niks met angst te maken.
Waarom zou je dat willen als je ook gewoon in bad kanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Als je wilt zwemmen kun je gewoon een wetsuit bestellen en de zee in'
Zeker in jouw illegale private gym geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Noek het volgende:
Het regent besmettingen in mijn omgeving.
Als Domino Day. Allemaal griepachtige verschijnselen.
Tja, als je tienduizenden, zo niet honderduizenden onderzoeken doet en producten ontwikkelt dan kan het een paar keer gruwelijk misgaan. Dat wil niet zeggen dat je de hele wetenschap moet wantrouwen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Want de wetenschap had het altijd goed in het verleden? Hoeveel boetes zijn er uitgedeeld aan de farmacie? Jaren vijftig: roken is gezond, echt! De Des baby’s, de softenon baby’s, de pijnstillers waar nu meerdere rechtszaken voor lopen, maar niks aan de hand hoor. Er zijn meerdere wetenschappers die waarschuwen, maar die mag je dan weer niet geloven. Dat zijn wappies. 🧐
Filmpje opzetten van Ranomi Kromowidjojoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je ook gewoon in bad kan
Het ligt echt aan jezelf hoor als je nu niet gewoon kunt zwemmen/sporten.
Ja altijd dat commentaar dat mensen niet zo moeten zeuren want Keroona!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
En dus is iemand die nu in de buitenlucht een kapje draagt omdat 'ie misschien wel vergeten is hem af te zetten bang. Haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daarom zag je niemand meer een mondkapje dragen toen het niet meer hoefde. Zo normaal is het. Haha
Dat toont juist aan dat het niks met angst te maken heeft, maar gewoon met de regels opvolgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daarom zag je niemand meer een mondkapje dragen toen het niet meer hoefde. Zo normaal is het. Haha
Nou, dat zeuren gaat anders goed door hier, als daar belasting op zou zitten dan loopt de volgende MinFin aardig binnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef popje het volgende:
[..]
Ja altijd dat commentaar dat mensen niet zo moeten zeuren want Keroona!
Italie nadert ook al de 200K per dag en de UK zit er al boven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk is hard op weg naar groepsimmuniteit
Compenseert dan weer een beetje met de mensen die minder uitgeven omdat ze alles lekker thuis kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, dat zeuren gaat anders goed door hier, als daar belasting op zou zitten dan loopt de volgende MinFin aardig binnen.
Angst om overvallen te worden in de buitenluchtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.
Regels opvolgen? Je hoeft in de buitenlucht geen mondkap te dragen hoor. Gelukkig trouwens, als er iets onzin is is het dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat toont juist aan dat het niks met angst te maken heeft, maar gewoon met de regels opvolgen.
Als het echt angst was zou iedereen toch blijven dragen? Zie je, je hebt nu zelf aangetoond dat het geen angst is.
Ik heb een vitamine D tekort. Mag jij raden hoe vaak ik ziek ben geweest de laatste 20 jaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.
Mooi man. Omikronquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
sterker nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, de overheid hier in Nederland doet nou niet echt zijn best om gezond eten en bewegen aan te moedigen.
Daar zijn verkiezingen over 4 maanden. Die gaan niet meer op slot hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Italie nadert ook al de 200K per dag en de UK zit er al boven.
Kreeg net nog appje van m'n zus, die heeft met gezin vandaag gewoon nog in de horeca gezeten in Frankrijk. Doen ze goed daar.
27xquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb een vitamine D tekort. Mag jij raden hoe vaak ik ziek ben geweest de laatste 20 jaar?
Soberzo!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker in jouw illegale private gym geweest
We gaan naar het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Dat kan beter OmiKRON. Doe maar 1 miljoen per dag. Hup.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Dat doen ze al in de VSquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan beter OmiKRON. Doe maar 1 miljoen per dag. Hup.
Ik ben een paar dagen terug nog gaan hardhollen met een mondkapje op. Dacht de hele tijd van waarom krijg ik nou niet genoeg adem?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Maar het dragen van een mondkapje is binnen wel best normaal geworden (als in standaard voor veel mensen). En als iets normaal is, loop je soms ook gewoon naar buiten zonder dat je het doorhebt met een mondkapje op. En dat heeft helemaal niks met angst te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |