SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door trein2000 op 04-01-2022 18:55:38 ]![]()
Graag twee maal salami!
Nee serieus, hij kan leuk grafiekjes maken. Maar in tegenstelling tot Van Zelst moet hij natuurlijk niet denken expert te zijn.zie email 27 oktober![]()
Hoofd adviseur in Engeland zegt dat prikken jaarlijks zal gebeuren:
Chief scientific adviser suggests COVID vaccines may become 'annual'
Answering the first question on vaccinations, Sir Patrick Vallance says "there will be a change over time" and that jabs will likely become an "annual" thing.
He suggests that booster jabs will not be needed every few months.
Verder willen bojo&co geen lockdown dus gewoon door met huidig beleid.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Gewone users kunnen geen [info] tag gebruiken. Zie de OP.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
Graag twee maal salami!
Nee serieus, hij kan leuk grafiekjes maken. Maar in tegenstelling tot Van Zelst moet hij natuurlijk niet denken expert te zijn.
Dat was niet handig van @miss_sly![]()
Opgelost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewone users kunnen geen [info] tag gebruiken. Zie de OP.
Dat was niet handig van @:miss_slyzie email 27 oktober![]()
Rivm sukkels met hun ramp afgewend.
Alsof je modellen voorspellen dat een meteoriet de aarde zal raken met volop dood en vederf als gevolg.
Vliegt er gewoon ruim naast omdat je er compleet naast zat en dan jezelf op de borst kloppen met we did it!
Open alles nou maar gewoon weer, en zonder QR gelul of prikabbo.
Omicron is gewoon de natuur met de eigen goal in de verlenging.
Stop dan met paniekvoetbal.![]()
Jaarlijks de 50+ers en zwakkeren een boostertje geven gelijktijdig met de griepprik, structureel investeren in het verbeteren van het hele zorgsysteem in Nederland en verder zo snel mogelijk oprotten met alle maatregelen en de QR-fetisj.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:53 schreef RipCity het volgende:
Answering the first question on vaccinations, Sir Patrick Vallance says "there will be a change over time" and that jabs will likely become an "annual" thing.
Verder willen bojo&co geen lockdown dus gewoon door met huidig beleid.
Was dat nou zo moeilijk.![]()
In de rest van de EU 3 keer per jaar genotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:53 schreef RipCity het volgende:
Verder willen bojo&co geen lockdown dus gewoon door met huidig beleid.![]()
Is brexit toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:58 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
In de rest van de EU 3 keer per jaar genotEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.![]()
Die zie ik hier echt vrijwel nooit? Hier valt me juist op hoeveel mensen zonder mondkapje binnen winkelen of in hun eigen zaak staan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.![]()
![]()
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Zullen nog wel ergens een paar flessen wijn liggen op de redactie die van de Kerst zijn overgebleven.quote:![]()
Ik let er niet op, het valt gewoon op als je buiten loopt. Of kijk je mensen niet aan als je ze tegenkomt???quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.![]()
Aangezien het fixen letterlijk 2 seconde werk is vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als iemand anders de OP pakt krijg je hetzelfde weer.zie email 27 oktober![]()
Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?quote:![]()
Ik zie zelden iemand in de buitenlucht met ene mondkapje. Ja, iemand die uit de AH komt met z’n handen vol met boodschappen. En die zijn niet doodsbenauwd hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.Verder overdrijf je volgens mij.
![]()
Nayib Bukele is de president van El Salvador...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?![]()
Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:06 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik let er niet op, het valt gewoon op als je buiten loopt. Of kijk je mensen niet aan als je ze tegenkomt???'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die ik postte is van de president van El Salvador.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?Plaats hier uw advertentie![]()
Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.![]()
Blijkbaar. In NL snappen ze dat niet. Zie sportscholen sluiten. Die geopend waren met QR (!)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.![]()
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ahh, omdat ik de Israëlische vlag zag. Verkeerde conclusie van mij uit. Maar inderdaad, wanneer komen dat soort filmpjes op de tv?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die ik postte is van de president van El Salvador.![]()
Als jij alleen kan bewegen met een sportschool dan ligt het probleem ergens anders, denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Blijkbaar. In NL snappen ze dat niet. Zie sportscholen sluiten. Die geopend waren met QR (!)![]()
Het is dus niet normaal om in de buitenlucht met een mondkap op te lopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.![]()
Nou ja, de overheid hier in Nederland doet nou niet echt zijn best om gezond eten en bewegen aan te moedigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
![]()
Doet de overheid al tientallen jaren in Nederland maar het dringt niet erg door, geloof ik, gegeven de obesitas cijfers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
Lekker warm en als je geen goede gezichtsdag hebt dan is t ook handig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.
Ben echt wel meegegroeid met de maatregelen.
Ferd!!Go hard or go home![]()
Het is ook niet normaal om tegen de wetenschap in te gaan en het vaccin niet te nemen. Een pandemie doet rare dingen met mensen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Het is dus niet normaal om in de buitenlucht met een mondkap op te lopen.![]()
Gelul. Dat wordt echt al tientallen jaren aangemoedigd, we doen het gewoon niet als bevolking.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, de overheid hier in Nederland doet nou niet echt zijn best om gezond eten en bewegen aan te moedigen.![]()
Nee. Maar wel voor veel mensen DE sportvoorziening.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als jij alleen kan bewegen met een sportschool dan ligt het probleem ergens anders, denk ik.![]()
Als je normaal gesproken handbalt en dan nu buiten gesloten wordt lijkt het me logisch dat je daar nogal van baalt. Maar goed, die ongevaccineerde mensen hebben een keuze.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als jij alleen kan bewegen met een sportschool dan ligt het probleem ergens anders, denk ik.![]()
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kan![]()
![]()
Kortom, Omikron moet nu zo snel mogelijk rond gaan. Dan is het einde gevaarlijk corona geneuzel genot.quote:![]()
Als je het zo bekijkt, correct. Maar op het moment valt het mij in ieder geval niet meer op.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Het is maar waar je je erg druk om kunt maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Het is dus niet normaal om in de buitenlucht met een mondkap op te lopen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Er liggen er anders genoeg overal.quote:“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Nee, vind ik ook niet. Maar het dragen van een mondkapje is binnen wel best normaal geworden (als in standaard voor veel mensen). En als iets normaal is, loop je soms ook gewoon naar buiten zonder dat je het doorhebt met een mondkapje op. En dat heeft helemaal niks met angst te maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Het is dus niet normaal om in de buitenlucht met een mondkap op te lopen.![]()
mcdonalds open en sportschool dicht idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gelul. Dat wordt echt al tientallen jaren aangemoedigd, we doen het gewoon niet als bevolking.Plaats hier uw advertentie![]()
Het regent besmettingen in mijn omgeving.
Als Domino Day. Allemaal griepachtige verschijnselen.Go hard or go home![]()
Tja als jij denkt dat mensen ook zo denken als er geen wereldwijde pandemie is waar we tegen aan het "vechten" zijn dan zegt dat wel iets over je als persoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kan![]()
'Als je wilt zwemmen kun je gewoon een wetsuit bestellen en de zee in'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
'Kan niet'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Als je wilt zwemmen kun je gewoon een wetsuit bestellen en de zee in''Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Want de wetenschap had het altijd goed in het verleden? Hoeveel boetes zijn er uitgedeeld aan de farmacie? Jaren vijftig: roken is gezond, echt! De Des baby’s, de softenon baby’s, de pijnstillers waar nu meerdere rechtszaken voor lopen, maar niks aan de hand hoor. Er zijn meerdere wetenschappers die waarschuwen, maar die mag je dan weer niet geloven. Dat zijn wappies. 🧐quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal om tegen de wetenschap in te gaan en het vaccin niet te nemen. Een pandemie doet rare dingen met mensen.![]()
Alsof de vaste bezoekers van de mac ook vaste sportschool bezoekers zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
mcdonalds open en sportschool dicht idd.![]()
![]()
Daarom zag je niemand meer een mondkapje dragen toen het niet meer hoefde. Zo normaal is het. Hahaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Maar het dragen van een mondkapje is binnen wel best normaal geworden (als in standaard voor veel mensen). En als iets normaal is, loop je soms ook gewoon naar buiten zonder dat je het doorhebt met een mondkapje op. En dat heeft helemaal niks met angst te maken.![]()
Waarom zou je dat willen als je ook gewoon in bad kanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Als je wilt zwemmen kun je gewoon een wetsuit bestellen en de zee in'
Het ligt echt aan jezelf hoor als je nu niet gewoon kunt zwemmen/sporten.![]()
Zeker in jouw illegale private gym geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Noek het volgende:
Het regent besmettingen in mijn omgeving.
Als Domino Day. Allemaal griepachtige verschijnselen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Tja, als je tienduizenden, zo niet honderduizenden onderzoeken doet en producten ontwikkelt dan kan het een paar keer gruwelijk misgaan. Dat wil niet zeggen dat je de hele wetenschap moet wantrouwen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Want de wetenschap had het altijd goed in het verleden? Hoeveel boetes zijn er uitgedeeld aan de farmacie? Jaren vijftig: roken is gezond, echt! De Des baby’s, de softenon baby’s, de pijnstillers waar nu meerdere rechtszaken voor lopen, maar niks aan de hand hoor. Er zijn meerdere wetenschappers die waarschuwen, maar die mag je dan weer niet geloven. Dat zijn wappies. 🧐![]()
Filmpje opzetten van Ranomi Kromowidjojoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als je ook gewoon in bad kan
Het ligt echt aan jezelf hoor als je nu niet gewoon kunt zwemmen/sporten.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja altijd dat commentaar dat mensen niet zo moeten zeuren want Keroona!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kanHet leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
En dus is iemand die nu in de buitenlucht een kapje draagt omdat 'ie misschien wel vergeten is hem af te zetten bang. Haha.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daarom zag je niemand meer een mondkapje dragen toen het niet meer hoefde. Zo normaal is het. Haha'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat toont juist aan dat het niks met angst te maken heeft, maar gewoon met de regels opvolgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daarom zag je niemand meer een mondkapje dragen toen het niet meer hoefde. Zo normaal is het. Haha
Als het echt angst was zou iedereen toch blijven dragen? Zie je, je hebt nu zelf aangetoond dat het geen angst is.![]()
![]()
Nou, dat zeuren gaat anders goed door hier, als daar belasting op zou zitten dan loopt de volgende MinFin aardig binnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef popje het volgende:
[..]
Ja altijd dat commentaar dat mensen niet zo moeten zeuren want Keroona!![]()
Italie nadert ook al de 200K per dag en de UK zit er al boven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk is hard op weg naar groepsimmuniteit
Kreeg net nog appje van m'n zus, die heeft met gezin vandaag gewoon nog in de horeca gezeten in Frankrijk. Doen ze goed daar.![]()
Compenseert dan weer een beetje met de mensen die minder uitgeven omdat ze alles lekker thuis kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, dat zeuren gaat anders goed door hier, als daar belasting op zou zitten dan loopt de volgende MinFin aardig binnen.![]()
![]()
Angst om overvallen te worden in de buitenluchtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Regels opvolgen? Je hoeft in de buitenlucht geen mondkap te dragen hoor. Gelukkig trouwens, als er iets onzin is is het dat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat toont juist aan dat het niks met angst te maken heeft, maar gewoon met de regels opvolgen.
Als het echt angst was zou iedereen toch blijven dragen? Zie je, je hebt nu zelf aangetoond dat het geen angst is.![]()
Ik heb een vitamine D tekort. Mag jij raden hoe vaak ik ziek ben geweest de laatste 20 jaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Mooi man. Omikronquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk is hard op weg naar groepsimmuniteit![]()
![]()
sterker nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, de overheid hier in Nederland doet nou niet echt zijn best om gezond eten en bewegen aan te moedigen.
ze sluiten de sportlocaties![]()
![]()
Daar zijn verkiezingen over 4 maanden. Die gaan niet meer op slot hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Italie nadert ook al de 200K per dag en de UK zit er al boven.
Kreeg net nog appje van m'n zus, die heeft met gezin vandaag gewoon nog in de horeca gezeten in Frankrijk. Doen ze goed daar.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
27xquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb een vitamine D tekort. Mag jij raden hoe vaak ik ziek ben geweest de laatste 20 jaar?![]()
Soberzo!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker in jouw illegale private gym geweest
Benieuwd of wij nu ook down gaan. Herstelbewijsje pakken, jatog.Go hard or go home![]()
We gaan naar het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kan´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Forum Opties Forumhop: Hop naar: