abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203034292
twitter

Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~:) ~:) ~:)
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
.

[ Bericht 0% gewijzigd door trein2000 op 04-01-2022 18:55:38 ]
pi_203034300
Graag twee maal salami!

Nee serieus, hij kan leuk grafiekjes maken. Maar in tegenstelling tot Van Zelst moet hij natuurlijk niet denken expert te zijn.
zie email 27 oktober
pi_203034329
Hoofd adviseur in Engeland zegt dat prikken jaarlijks zal gebeuren:

Chief scientific adviser suggests COVID vaccines may become 'annual'
Answering the first question on vaccinations, Sir Patrick Vallance says "there will be a change over time" and that jabs will likely become an "annual" thing.
He suggests that booster jabs will not be needed every few months.

Verder willen bojo&co geen lockdown dus gewoon door met huidig beleid.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203034339
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
Graag twee maal salami!

Nee serieus, hij kan leuk grafiekjes maken. Maar in tegenstelling tot Van Zelst moet hij natuurlijk niet denken expert te zijn.
Gewone users kunnen geen [info] tag gebruiken. Zie de OP.

Dat was niet handig van @miss_sly
pi_203034359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Gewone users kunnen geen [info] tag gebruiken. Zie de OP.

Dat was niet handig van @:miss_sly
Opgelost.
zie email 27 oktober
pi_203034373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Opgelost.
Als iemand anders de OP pakt krijg je hetzelfde weer.
pi_203034374
Vanavond Ab Osterhaus bij Op1, zin in.
- verwijderd door admin -
pi_203034388
Rivm sukkels met hun ramp afgewend.
Alsof je modellen voorspellen dat een meteoriet de aarde zal raken met volop dood en vederf als gevolg.
Vliegt er gewoon ruim naast omdat je er compleet naast zat en dan jezelf op de borst kloppen met we did it!

Open alles nou maar gewoon weer, en zonder QR gelul of prikabbo.

Omicron is gewoon de natuur met de eigen goal in de verlenging.
Stop dan met paniekvoetbal.
pi_203034396
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:53 schreef RipCity het volgende:

Answering the first question on vaccinations, Sir Patrick Vallance says "there will be a change over time" and that jabs will likely become an "annual" thing.

Jaarlijks de 50+ers en zwakkeren een boostertje geven gelijktijdig met de griepprik, structureel investeren in het verbeteren van het hele zorgsysteem in Nederland en verder zo snel mogelijk oprotten met alle maatregelen en de QR-fetisj.

Was dat nou zo moeilijk.
pi_203034404
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:56 schreef groenen het volgende:
Vanavond Ab Osterhaus bij Op1, zin in.
Dry january voor Ab?
pi_203034413
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:53 schreef RipCity het volgende:

In de rest van de EU 3 keer per jaar genot
pi_203034422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:58 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
In de rest van de EU 3 keer per jaar genot
Is brexit toch nog ergens goed voor.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203034445
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.
pi_203034451
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203034458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.
Die zie ik hier echt vrijwel nooit? Hier valt me juist op hoeveel mensen zonder mondkapje binnen winkelen of in hun eigen zaak staan. 8-)
pi_203034462
quote:
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:02:09 #17
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203034470
Ik zie buiten nergens mondkapjes.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:05:27 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203034529
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dry january voor Ab?
Zullen nog wel ergens een paar flessen wijn liggen op de redactie die van de Kerst zijn overgebleven.
pi_203034547
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.
Ik let er niet op, het valt gewoon op als je buiten loopt. Of kijk je mensen niet aan als je ze tegenkomt???
pi_203034554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Als iemand anders de OP pakt krijg je hetzelfde weer.
Aangezien het fixen letterlijk 2 seconde werk is vind ik dat prima.
zie email 27 oktober
pi_203034573
twitter
quote:
Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:08:23 #22
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203034588
quote:
Ik zie zelden iemand in de buitenlucht met ene mondkapje. Ja, iemand die uit de AH komt met z’n handen vol met boodschappen. En die zijn niet doodsbenauwd hoor. :') Verder overdrijf je volgens mij.
pi_203034598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?
Nayib Bukele is de president van El Salvador...
pi_203034604
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ik let er niet op, het valt gewoon op als je buiten loopt. Of kijk je mensen niet aan als je ze tegenkomt???
Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203034608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
[..]
Die ik postte is van de president van El Salvador.
Plaats hier uw advertentie
pi_203034614
Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.
pi_203034619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende:
Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.
Blijkbaar. In NL snappen ze dat niet. Zie sportscholen sluiten. Die geopend waren met QR (!)
  dinsdag 4 januari 2022 @ 19:11:04 #28
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203034623
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.
Dat is het niet.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203034635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Die ik postte is van de president van El Salvador.
Ahh, omdat ik de Israėlische vlag zag. Verkeerde conclusie van mij uit. Maar inderdaad, wanneer komen dat soort filmpjes op de tv?
pi_203034641
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Blijkbaar. In NL snappen ze dat niet. Zie sportscholen sluiten. Die geopend waren met QR (!)
Als jij alleen kan bewegen met een sportschool dan ligt het probleem ergens anders, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')