Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.
Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.
Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen! Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202. Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.
Hoofd adviseur in Engeland zegt dat prikken jaarlijks zal gebeuren:
Chief scientific adviser suggests COVID vaccines may become 'annual' Answering the first question on vaccinations, Sir Patrick Vallance says "there will be a change over time" and that jabs will likely become an "annual" thing. He suggests that booster jabs will not be needed every few months.
Verder willen bojo&co geen lockdown dus gewoon door met huidig beleid.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Rivm sukkels met hun ramp afgewend. Alsof je modellen voorspellen dat een meteoriet de aarde zal raken met volop dood en vederf als gevolg. Vliegt er gewoon ruim naast omdat je er compleet naast zat en dan jezelf op de borst kloppen met we did it!
Open alles nou maar gewoon weer, en zonder QR gelul of prikabbo.
Omicron is gewoon de natuur met de eigen goal in de verlenging. Stop dan met paniekvoetbal.
Chief scientific adviser suggests COVID vaccines may become 'annual' Answering the first question on vaccinations, Sir Patrick Vallance says "there will be a change over time" and that jabs will likely become an "annual" thing. He suggests that booster jabs will not be needed every few months.
Jaarlijks de 50+ers en zwakkeren een boostertje geven gelijktijdig met de griepprik, structureel investeren in het verbeteren van het hele zorgsysteem in Nederland en verder zo snel mogelijk oprotten met alle maatregelen en de QR-fetisj.
Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende: Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.
Die zie ik hier echt vrijwel nooit? Hier valt me juist op hoeveel mensen zonder mondkapje binnen winkelen of in hun eigen zaak staan.
Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef mir1986 het volgende: Als ik zie hoeveel mensen op straat met hun mondkapjes lopen zijn veel mensen nog doodsbenauwd voor het virus. Vooral in de buitenlucht ook.
Als je er zo goed op let weet ik niet bij wie de angst meer zit.
'Cause it's easier to fly Than to face another night In Southern Sun And your love is all around
Ik zie zelden iemand in de buitenlucht met ene mondkapje. Ja, iemand die uit de AH komt met z’n handen vol met boodschappen. En die zijn niet doodsbenauwd hoor. Verder overdrijf je volgens mij.
Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef mir1986 het volgende: [ twitter ] [..] Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?
[..] Ik let er niet op, het valt gewoon op als je buiten loopt. Of kijk je mensen niet aan als je ze tegenkomt???
Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.
'Cause it's easier to fly Than to face another night In Southern Sun And your love is all around
Op dinsdag 4 januari 2022 19:07 schreef mir1986 het volgende: [ twitter ] [..] Ik zie weer berichten op Twitter dat het filmpje uit el Salvador komt. Wat is nu de juiste bron?
Die ik postte is van de president van El Salvador.
Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Questular het volgende: Moeten we 2 jaar in een pandemie nog mensen wijzen op het feit dat gezond eten, bewegen en vitamine d3 goed voor je is? Wauw.
Blijkbaar. In NL snappen ze dat niet. Zie sportscholen sluiten. Die geopend waren met QR (!)
[..] Mij valt allang niet meer op of iemand met een mondkapje op loopt of niet. Volkomen normaal. Jij ziet er blijkbaar angst in, ik vraag me oprecht af voor wie.