Dat kan beter OmiKRON. Doe maar 1 miljoen per dag. Hup.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk is hard op weg naar groepsimmuniteit
Dat doen ze al in de VSquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan beter OmiKRON. Doe maar 1 miljoen per dag. Hup.
Ik ben een paar dagen terug nog gaan hardhollen met een mondkapje op. Dacht de hele tijd van waarom krijg ik nou niet genoeg adem?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Maar het dragen van een mondkapje is binnen wel best normaal geworden (als in standaard voor veel mensen). En als iets normaal is, loop je soms ook gewoon naar buiten zonder dat je het doorhebt met een mondkapje op. En dat heeft helemaal niks met angst te maken.
Als je sport gesloten wordt, zoals nu, is dat natuurlijk kut. Zowel voor de sporter als de sportscholen en verenigingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef Anton91 het volgende:
Als ik sommige posts soms lees vraag ik mij af of iedereen uberhaupt wel ooit weer een keer terug naar normaal wil gaan. Alles waar mensen zin in hebben (wat voor de pandemie normaal was) word altijd direct afgezeken en dat het thuis ook kan
2 g incomming. Bron ADquote:Winkeliers zeggen weer veilig open te kunnen: ‘Trek gelijk op met rest van Europa’
Winkels zijn bereid om extra maatregelen te nemen, als ze maar open kunnen. Het steekt winkeliers nu dat we het enige land in Europa zijn waar niet geshopt kan worden, stelt brancheorganisatie
,,We kunnen gecontroleerd en veilig open”, vertelt INretail-directeur Udo Delfgou. De belangenclub spreekt namens 13.000 winkels en stelt dat er geen draagvlak meer is voor deze harde lockdown.
Regionale maatregelen
Delfgou: ,,En we zijn bereid om onze deuren te openen onder voorwaarden van extra maatregelen.” Volgens de directeur is er een lijst aan opties waar het kabinet uit kan kiezen, zo vertelt hij tegen deze site. ,,Denk aan een vroegere sluitingstijd, minder klanten per vierkante meter dan voorheen, winkelen op afspraak of een coronatoegangsbewijs op drukke plekken.
Zo benoemt Delfgou het grote verschil tussen steden en dorpen. In de dorpen is het vrijwel nooit druk; in winkels. ,,Je kan dan bij winkels in grote steden klanten om hun QR-code vragen. Iets wat ze ook doen in Oostenrijk en Duitsland; Een coronatoegangsbewijs vragen bij winkels in coronabrandhaarden is ook een optie voor INretail. ,,Dan kijk je regionaal waar het slecht gaat met besmettingen.”
Wij vragen het kabinet juist gelijk met Europa op te trekken
Bij treinstations is het helemaal erg.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er liggen er anders genoeg overal.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker in jouw illegale private gym geweest
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We gaan naar het nieuwe normaal.
Hebben die de testcapaciteit daarvoor?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:32 schreef Anton91 het volgende:
In Griekenland vandaag 50k besmettingenOp een bevolking van +-10 miljoen. In een dag dus zo'n 0.5% besmet... Groeps immuniteit komt snel op die manier
![]()
lekker warm ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:35 schreef SilverEyes het volgende:
Als ik van winkel A naar B loop houd ik vaak (onbewust) mijn mondkapje op. Heeft niets met angst te maken, eerder gewoonte nu. Ben er niet meer zo op gespitst.
Was dit plaatje niet sowieso al een beetje de standaard "modus-operandi" van de gemiddelde FOK!er?quote:
Of dat je ergens een broodje afhaalt en een hap wilt nemenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen terug nog gaan hardhollen met een mondkapje op. Dacht de hele tijd van waarom krijg ik nou niet genoeg adem?
CORREDquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kreeg net nog appje van m'n zus, die heeft met gezin vandaag gewoon nog in de horeca gezeten in Frankrijk. Doen ze goed daar.
Effect op Syrische hamsters schijnt redelijk vergelijkbaar te zijn als op mensen hoorde ik bij Dr. Campbell.quote:
Ik laatst met een flesje drinkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat je ergens een broodje afhaalt en een hap wilt nemen
Bijna, helaas heeft de overdrijving je genekt.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Syrische hamsters schijnen redelijk vergelijkbaar te reageren als mensen hoorde ik bij Dr. Campbell.
Natuurlijk kun je best het een en ander doen. Maar er lijkt wat dat betreft gewoon 0 inlevingsvermogen te zijn in het feit dat een hele hoop mensen gigantisch veel moeten opgeven voor iets wat ze HELEMAAL niet treft. Of ze nou gevaccineerd zijn of niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je sport gesloten wordt, zoals nu, is dat natuurlijk kut. Zowel voor de sporter als de sportscholen en verenigingen.
Maar, in beweging blijven en gezond blijven/worden kan ook prima zonder sportvereniging of -school. Dat maakt het niet minder kut dat je niet de sport kunt beoefenen die je wil. Je kunt je ook zeker wel af ragen of dat nu echt zo’n goed idee is om dat allemaal te stoppen. Maar om te bewegen en gezond te zijn/blijven kunnen we echt ook een heleboel zonder doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |