SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawel
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Of meneer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis toch geen porem dat rosje . rollade outje van mefroi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel over het verblijf in het datacenter, oftewel een container ....![]()
Dan moeten ze het er maar uitknippen - 4 januari 2022.Ik zie alleen een code. Moeten we die ergens invoeren? Ik heb iets gemist denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?![]()
oeiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Sorry zal hier wel niet passen, maar weet ook niet waar wel..
en mijn laptop werkt niet mee
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nawel over het verblijf in het datacenter, oftewel een container ....![]()
Dan moeten ze het er maar uitknippen - 4 januari 2022.Ik kan niet reageren op de PB omdat dit een nieuwe account is, maar heb hem ontvangen! Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelen de filmpjes nu wel vloeiend af ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Welkom ouwequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan kooken met Klitty
kapot intesief bak groenmeuk met meer meuk en saus meuk
hoopelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera en Nouchine, die 2 gaan ver komen. Ik heb daar een soort Antenne voor. Had dit gevoel ook bij Liese heel in het begin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog op de pc een leuke foto staat van Thomas uit BB 2021 teruggevondenDa's meer iets voor Mario...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Geloof dat @pullup een topic heeft met allemaal Utopia-zakenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog op de pc een leuke foto staat van Thomas uit BB 2021 teruggevondenman manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor 4,99 per maand werkt de stream fantastisch helemaal nog geen enkel reclame gezienslim!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja wat een saaie lulquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een lelijke tattoo heeft dimi
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry Mario. Ik dacht aan de topic waar bloot gepost mocht worden ;-)
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef D. het volgende:
Twitch-kenners; kun je die kinderen die 'geluidjes' afspelen er ook af gooien?
Ja doet gevoel heb ik ook. Hij wil een soort Nick 2.0 zijn. Met zijn kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.
Hij heeft gezegd dat hij ADDH heeft, misschien heeft dat ermee te maken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.
Hij wil van alles zijn, behalve zichzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja doet gevoel heb ik ook. Hij wil een soort Nick 2.0 zijn. Met zijn koken
Ik gebruik soms Twitch maar volgens mij kan je dat niet uitschakelen omdat die geluidjes samen door de boxen komt van diegene die de twitch vrijgeeft (denk ik, ben ik niet zeker)quote:
Kunnen zie die mensen niet bannen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gebruik soms Twitch maar volgens mij kan je dat niet uitschakelen omdat die geluidjes samen door de boxen komt van diegene die de twitch vrijgeeft (denk ik, ben ik niet zeker)
Heb al zo'n hekel aan voeten en dan er de hele dag naar kijken. Sokken zou al een uitkomst zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:57 schreef Sestra666 het volgende:
waarom loopt klitty de hele dag op blote voeten? ze had toch schoenen aan bij t naar binnen gaan..
Geen porum
Ik ben dol op voeten. Zonder is het geen pretjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb al zo'n hekel aan voeten en dan er de hele dag naar kijken. Sokken zou al een uitkomst zijn.
Hij heeft zelf aangegeven het heel tactisch te gaan spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
ja ik zie hetzelfde en krijg hem dus ook niet geopendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een code. Moeten we die ergens invoeren? Ik heb iets gemist denk ik
Ik snap je wel kiezen tussen om de 20 minuten reclame of de volledige streamz met geluidjesquote:
Iemand met de broccoli klaarmaken als Kitty straks weg isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja doet gevoel heb ik ook. Hij wil een soort Nick 2.0 zijn. Met zijn koken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik zie hetzelfde en krijg hem dus ook niet geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door D. op 04-01-2022 19:06:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]ok dank je wel, moet je ook maar even weten hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door D. op 04-01-2022 19:06:45 ]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik wist datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ok dank je wel, moet je ook maar even weten haha
Moetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
moet ik teruglezen of niks bijzonders?
wowquote:
Sorry, weet niet hoe dat moet. Zal het in het vervolg proberen:)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mogen de instructies svp. ook onder een spoiler, dank ...
Was er zelf ook niet de hele middag, maar niets bijzonders volgens mij .... paar leuke gesprekken, that's it.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
thnx DGKquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was er zelf ook niet de hele middag, maar niets bijzonders volgens mij .... paar leuke gesprekken, that's it.
Even aangepastquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mogen de instructies svp. ook onder een spoiler, dank ...
wie struissquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gatverdamme die eeltpitten
doet es wat aan je hoeven mens
ranzig gezicht dit
Het probleem is nog lang niet opgelostquote:
ik had gisteravond al gespot dat Kitty rare voeten heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nouch dr stem lijkt op de stem van Marie Verhulst
@:greysbones Kitty kookgraag blootvoet
er zijn er een paar die in beide slaapkamers een plek hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het probleem is nog lang niet opgelost
Ja ok, maar ze hadden het ook over een iemand die ze beide willen nomineren, volgens mij ging dat over Kristofquote:
Ook een beetje raar toch, waarom twee slaapplekken. die zijn straks toch ook bezetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er een paar die in beide slaapkamers een plek hebben
da mag nie van Kitty
Zo is datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er een paar die in beide slaapkamers een plek hebben
da mag nie van Kitty
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet nog niet waarom, maar denk echt dat ze zichzelf is.
nah la maar komen danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
Oh, ze mogen ook niet wisselen van haar.....vindt haar nog erger dan Els. Ieder moet op zijn eigen plek blijven liggen. Anders gaat ze er wat van zeggen.
Ik zou even teruglezen. Vooral het moment dat Tobias tegen de camera riep dat hij flieft is op Greysbones was memorabel!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij om haar rust te geven....en gisteravond was het gezellig dus waarom niet vanacht als die bedden toch nog niet bezet zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een beetje raar toch, waarom twee slaapplekken. die zijn straks toch ook bezet
ik heb mijn eigen Tobias(ik neem hem echt wel eens Tobiasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou even teruglezen. Vooral het moment dat Tobias tegen de camera riep dat hij flieft is op Greysbones was memorabel!
ja vind ik ook. En dan gaat ze weer huilen straks. Ze is zo bang dat ze genomineerd gaat worden daar draait alles omquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
Oh, ze mogen ook niet wisselen van haar.....vindt haar nog erger dan Els. Ieder moet op zijn eigen plek blijven liggen. Anders gaat ze er wat van zeggen.
ieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en niemand die dit even capped
Ah ok..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij om haar rust te geven....en gisteravond was het gezellig dus waarom niet vanacht als die bedden toch nog niet bezet zijn.
kitty?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
meer jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja vind ik ook. En dan gaat ze weer huilen straks. Ze is zo bang dat ze genomineerd gaat worden daar draait alles om
Naja, daar kan Tobias ook niets aan doen. Die is knettah op jou. Dat wordt een gebroken hart. Arme Tobias. Zit ie daar in BB-huis met zijn heftige verdriet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen Tobias(ik neem hem echt wel eens Tobias)
ach 1 erbij wat maakt het uitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, daar kan Tobias ook niets aan doen. Die is knettah op jou. Dat wordt een gebroken hart. Arme Tobias. Zit ie daar in BB-huis met zijn heftige verdriet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
cappen? KAPPEN!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
RELLEN!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha, kitty gaat dus in de aanval tegen 'de 3 jongens'
sliden!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha, kitty gaat dus in de aanval tegen 'de 3 jongens'
Let's go Kitty!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ze gaat er zeker weer iets van zeggen. Wat een zeur is dat mens zeg.
Huh? Was zelf weg voor eten... maar hebben ze nog niet gegeten? Dan zijn ze al 5 uur broccoli aan het koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Bijna half 8 en nog geen avond eten..
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee, het gaat erom dat er niet even overlegd is, en ze in die andere kamer met gejuich werden ontvangen, ze hadden ook even kunnen zeggen, sorry dit is geen doen, we gaan naar de andere kamer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah la maar komen dan![]()
wrd tijd voor een rel
ouwezemelmuts KittyBlootkak
das heel normaal in BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat in de oven nu, denk nog een miniuut of 5quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Was zelf weg voor eten... maar hebben ze nog niet gegeten? Dan zijn ze al 5 uur broccoli aan het koken.
Denk dat ze die zo weg tovertquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
kitty gaat toveren met een komkommer, ik ga even weg.
Staat dus in de ovenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik was er vanuit gegaan dat ze dat ondertussen afgewerkt hadden.
je bedoelt helpt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar hebt een nagellakje niet meer
Er stonden toch schotels in de oven?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
En wedden dat de jongelui zich nog gaan verontschuldigen ook bij haar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ze gaat er zeker weer iets van zeggen. Wat een zeur is dat mens zeg.
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat in de oven nu, denk nog een miniuut of 5
en ik willt bijnah opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar helpt een nagellakje niet meer
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?quote:
ik ben bang van wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wedden dat de jongelui zich nog gaan verontschuldige ook bij haar.
Klopt staan er nog in..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Er stonden toch schotels in de oven?
is nu niksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik willt bijnah op
stream 2 gaan
Maak je je zorgen om de broccoli?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo dan
Ja Greys. Leers eens Nederlands tiepen ofzoquote:
Geen idee moest denk ik 30 min in de oven ofzquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo dan
Ja. Iedere dag spagetti op zijn Nix.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?
nee ook vaak laatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?
Ik vermoed dat broccoli-houtskool beter smaakt dan die stinkgroente normaal doetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja Greys. Leers eens Nederlands tiepen ofzo![]()
Fijn dat je haar even helpt Mario!
je vergist je in ieder geval niet in de naamquote:
wel ietsje jongquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
je vergist je in ieder geval niet in de naam
Even iets in instellingen veranderenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef danilel het volgende:
uhm zwarte gyazo gifjes.... wat doe ik verkeerd???
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.quote:
maar niet met Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
Bondjes gaan gesmeed worden
Let the bonding begin!
geen verkeerd persoon maar wel vermoeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.
Kitty moet niet zoveel van vera hebben. Praat vaker negatief over haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Kitty weet al iemand die "op haar gaat".
Vera denkt ze
" van noveemberrrr tot decemberrrrrr""quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.
Ze zei het niet hardop maar als je een beetje kan liplezen zag dat er inderdaad uit als Vera.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Kitty weet al iemand die "op haar gaat".
Vera denkt ze
is heeeeeel erg Zodequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:27 schreef zodeju het volgende:
Jemig het begint al, ze denkt dat ze genomineerd wordt. En ze vermoed ook al wie op haar gaat. En ze zou het vreselijk vinden.
tuthola je moet zelf ook stemmen en dat is zeker totaal niet erg.
Bah, in de zieligheidkaart heeft ze al getrokken...ze voelt zich zo goed daar. Mens heeft alleen maar gejankt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kitty wil heel graag blijven tot het einde
gaat haar niet om het geld
het proces is belangrijk
Klinkt logisch ook, dan moet je lekker op vakantie gaan en niet mee doen aan een RLSquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
is heeeeeel erg Zode
echt!!
dat ze op haar stemmen
ze wil ME time
dat pakken ze haar dan af
kut MySQL ook altijd! Die heeft altijd slechte wifiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BB, de beste therapie tegen een burn-outquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
Kitty is heel erg bezig met haar persoonlijke ontwikkeling!
Ze heeft zich heel lang heel kut gevoeld, maar sinds BB (5 dagen) voelt ze zich veeel beter!
misschien is het wel deze Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
Weet je wát kut is?
Ik had in mijn jeugd een meisje in de klas. Echt zo'n schatje, lief, knappertje, echt een dotje. Was helemaal dol op haar!
Ze heette Kitty. Godver. Hele herinnering verpest
quote:
Ff de computer opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
kut MySQL ook altijd! Die heeft altijd slechte wifi
dat hele me-timequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt logisch ook, dan moet je lekker op vakantie gaan en niet mee doen aan een RLS
Maarja op vakantie kan nu niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Dat kan nooit. In 1865 zat ik niet op school hoor.
Nee want dan weet je dat je die daar niet hebt toch en moet stemmen etcquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele me-time
daar vind ik wat van
dat moet je ook buiten een BB huis kunnen
daarvoor hoef je niet met je hoofd op tv
jullie zijn toch bijna even oudquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Dat kan nooit. In 1865 zat ik niet op school hoor.
Danielle is nu booswoest op jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele me-time
daar vind ik wat van
dat moet je ook buiten een BB huis kunnen
daarvoor hoef je niet met je hoofd op tv
ben benieuwd hoe een woeste Kitty isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
kitty is bang dat ze eruit vliegt, want kitty wil een reallifesoap.
kitty haar angst maakt haar onuitstaanbaar, kitty krijgt zo nooit een reallifesoap.
ik zie eigenlijk nog maar 1 mogelijkheid voor succes: Terrorkitty
Ja maar Koos alles wordt uit haar handen getrokken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
bij kitty krijg ik echt is degene die de stemming verpest. Is al zo met nomineren bezig vanaf dag 1.
Thanx!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even iets in instellingen veranderen
Instellingen --> Geavanceerd --> Systeem --> Hardware versnelling gebruiken indien beschikbaar
een vijzel heet datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Noes zit met benen wijd op het aanrecht met die stamper in d'r potje te roeren...
Die was toch moeder op der 15 fzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef IkFok het volgende:
Grace verteld dat ze een kind heeft van 20 jaar oud
Dan was ze 5 toen ze baarde... Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef IkFok het volgende:
Grace verteld dat ze een kind heeft van 20 jaar oud
hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan was ze 5 toen ze baarde... Dat lijkt me sterk.
Ja, ze moet wat afleiding hebben met die muts in haar buurt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Noes zit met benen wijd op het aanrecht met die stamper in d'r potje te roeren...
Dus ze liegt over haar eigen leeftijd dat ze 25 is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, mijn focus lag even bij het wijdbeens zitten wroeten, maar ok. Vijzel. Stamper. Paarse dildo. Om het even.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
waar lag je focus dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, mijn focus lag even bij het wijdbeens zitten wroeten, maar ok. Vijzel. Stamper. Paarse dildo. Om het even.
Hoorde de jongens in de toiletten zeggen inderdaad dat ze op haar veertiende zwanger werd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die was toch moeder op der 15 fzo?
Ze liegt in elk geval ergens over. Maar goed. Zit bij mij al in het hokje "aandachtshoer", dus... not suprised.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus ze liegt over haar eigen leeftijd dat ze 25 is?
Tering zegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, mijn focus lag even bij het wijdbeens zitten wroeten, maar ok. Vijzel. Stamper. Paarse dildo. Om het even.
Ze is volgens mij 35 en kreeg een kind toen ze 15 was .....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, Soury is er ook weer bij. Fijn!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Hola, nog geen streams gekocht dus ik lees eerst nog even mee.. zijn de streams oke ?
Ja he?quote:
Ze is toch 34jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind ze beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Hola, nog geen streams gekocht dus ik lees eerst nog even mee.. zijn de streams oke ?
15 is echt jongquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
ze was 15 toen ze koter op aard wierp en is jaar of 35 of 31. dat leeftijd staat wel ergens
Zoals Soury zou zeggen: Wat lul jij nou weer dom.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
ze was 15 toen ze koter op aard wierp en is jaar of 35 of 31. dat leeftijd staat wel ergens
rond de 20 is het toch een stuk beter te doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste leeftijd..is het lichaam nog veerkrachtig
Ze vertelde ok dat haar vader heel streng was en dat ze niet naar buiten mocht en al helemaal niet met jongens praten. Ze mocht echt niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde de jongens in de toiletten zeggen inderdaad dat ze op haar veertiende zwanger werd.
Ja, rekbaar enzo. Geen inknippen nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste leeftijd..is het lichaam nog veerkrachtig
Gewoon niet is nog beterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
rond de 20 is het toch een stuk beter te doen
Iets zegt me dat ze dus wél met jongens omging en ging spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
maar ze mocht niet met jongetjes omgaan en spelen. dat mochten jongens alleen maar
dus toen ze koter kreeg begon haar leven, want ja
ziehier het bewijs dat een te strenge opvoeding averechts werktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vertelde ok dat haar vader heel streng was en dat ze niet naar buiten mocht en al helemaal niet met jongens praten. Ze mocht echt niks.
Heeft dan goed geholpen.
ik las afscheidingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze moet wat afleiding hebben met die muts in haar buurt.
Ja.. dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vertelde ok dat haar vader heel streng was en dat ze niet naar buiten mocht en al helemaal niet met jongens praten. Ze mocht echt niks.
Heeft dan goed geholpen.
nee joh heilige maagd maria verhaalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dus wél met jongens omging en ging spelen
NIET ZO STEREOTYPEREND!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. dat hoorde ik ook.
En Paps heeft ook drie vrouwen en tig kinderen
Ja, maar ze is met haar moeder mee verhuist. Weet niet vanaf welke leeftijd. Dacht dat haar ouders op haar tiende gingen scheiden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft dan goed geholpen.
Onbevlekt ontvangen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh heilige maagd maria verhaal
quote:
die heeft er dan ook 4(toch?)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onbevlekt ontvangen?
Kan Kitty nog wat van leren. Maar goed, die loopt ook al 5 dagen in hetzelfde pak, dus die vlekken zijn onvermijdelijk.
Lekker frishquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onbevlekt ontvangen?
Kan Kitty nog wat van leren. Maar goed, die loopt ook al 5 dagen in hetzelfde pak, dus die vlekken zijn onvermijdelijk.
Het zijn dus weer allemaal types die al ergens ingeschreven staan als wannabee artiest/zanger/acteur/floggerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:44 schreef Moonlight het volgende:
Grace zou mee doen als figurant aan mocro maffia
Idd ja lijkt t wel opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn dus weer allemaal types die al ergens ingeschreven staan als wannabee artiest/zanger/acteur/flogger
vergeet tiktokker nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zijn dus weer allemaal types die al ergens ingeschreven staan als wannabee artiest/zanger/acteur/flogger
Yup. Daar zouden ze op moeten filteren bij de selectie. Aandachtshoerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zit zelfs een TIKTOK "ster΅ inquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja. .. maar dan krijg je allemaal Matt'en in het huis...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Daar zouden ze op moeten filteren bij de selectie. Aandachtshoeren
Volkoren lasagne bladen, bechamelsaus , kip en broccoliquote:
En een goede lading bechamelsaus zo te zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef suzi1 het volgende:
zalm, kip en brocoli. met daartussen lasagnebladeren
ik weet niet wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef suzi1 het volgende:
Kipquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef suzi1 het volgende:
quote:
DJ's zijn ook aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja. .. maar dan krijg je allemaal Matt'en in het huis...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar snap ik nou echt helemaal niks van.
Lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volkoren lasagne bladen, bechamelsaus , kip en broccoli
Normale mensen hebben een baan waar ze niet zo even 4 maanden van weg kunnen..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
DJ's zijn ook aandachtshoeren.
Doe gewoon normale mensen. Een bouwvakker, een echte ondernemer, een leraar, Hugo de Jonge (voor de lulz), een architect, enz.
Misschien wel jaquote:
Je bent ook niet uitgenodigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |