waar lag je focus dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, mijn focus lag even bij het wijdbeens zitten wroeten, maar ok. Vijzel. Stamper. Paarse dildo. Om het even.
Hoorde de jongens in de toiletten zeggen inderdaad dat ze op haar veertiende zwanger werd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die was toch moeder op der 15 fzo?
Ze liegt in elk geval ergens over. Maar goed. Zit bij mij al in het hokje "aandachtshoer", dus... not suprised.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus ze liegt over haar eigen leeftijd dat ze 25 is?
Tering zegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, mijn focus lag even bij het wijdbeens zitten wroeten, maar ok. Vijzel. Stamper. Paarse dildo. Om het even.
Ze is volgens mij 35 en kreeg een kind toen ze 15 was .....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
Dan was ze 5 toen ze baarde... Dat lijkt me sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, Soury is er ook weer bij. Fijn!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Hola, nog geen streams gekocht dus ik lees eerst nog even mee.. zijn de streams oke ?
Ja he?quote:
Ze is toch 34jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan was ze 5 toen ze baarde... Dat lijkt me sterk.
Ik vind ze beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Hola, nog geen streams gekocht dus ik lees eerst nog even mee.. zijn de streams oke ?
15 is echt jongquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
ze was 15 toen ze koter op aard wierp en is jaar of 35 of 31. dat leeftijd staat wel ergens
Zoals Soury zou zeggen: Wat lul jij nou weer dom.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
ze was 15 toen ze koter op aard wierp en is jaar of 35 of 31. dat leeftijd staat wel ergens
rond de 20 is het toch een stuk beter te doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste leeftijd..is het lichaam nog veerkrachtig
Ze vertelde ok dat haar vader heel streng was en dat ze niet naar buiten mocht en al helemaal niet met jongens praten. Ze mocht echt niks.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde de jongens in de toiletten zeggen inderdaad dat ze op haar veertiende zwanger werd.
Ja, rekbaar enzo. Geen inknippen nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De beste leeftijd..is het lichaam nog veerkrachtig
Gewoon niet is nog beterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
rond de 20 is het toch een stuk beter te doen
Iets zegt me dat ze dus wél met jongens omging en ging spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
maar ze mocht niet met jongetjes omgaan en spelen. dat mochten jongens alleen maar
dus toen ze koter kreeg begon haar leven, want ja
ziehier het bewijs dat een te strenge opvoeding averechts werktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vertelde ok dat haar vader heel streng was en dat ze niet naar buiten mocht en al helemaal niet met jongens praten. Ze mocht echt niks.
Heeft dan goed geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |