quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Sorry zal hier wel niet passen, maar weet ook niet waar wel..
en mijn laptop werkt niet mee
Geloof dat @pullup een topic heeft met allemaal Utopia-zakenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Sorry zal hier wel niet passen, maar weet ook niet waar wel..
en mijn laptop werkt niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog op de pc een leuke foto staat van Thomas uit BB 2021 teruggevondenman manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor 4,99 per maand werkt de stream fantastisch helemaal nog geen enkel reclame gezienslim!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja wat een saaie lulquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een lelijke tattoo heeft dimi
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry Mario. Ik dacht aan de topic waar bloot gepost mocht worden ;-)
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef D. het volgende:
Twitch-kenners; kun je die kinderen die 'geluidjes' afspelen er ook af gooien?
Ja doet gevoel heb ik ook. Hij wil een soort Nick 2.0 zijn. Met zijn kokenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.
Hij heeft gezegd dat hij ADDH heeft, misschien heeft dat ermee te maken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb met Dimi het probleem dat hij gewoon iets probeert, bijna acteert om in de goede zon te staan bij de rest. Beetje overacting.
Hij wil van alles zijn, behalve zichzelfquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja doet gevoel heb ik ook. Hij wil een soort Nick 2.0 zijn. Met zijn koken
Ik gebruik soms Twitch maar volgens mij kan je dat niet uitschakelen omdat die geluidjes samen door de boxen komt van diegene die de twitch vrijgeeft (denk ik, ben ik niet zeker)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |