Ja, zoals vorig jaar bij els.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's natuurlijk heel normaal....
Als ie het bij een vrouw had gedaan was BB meteen weg-ge-metoo-ed.
dat tongetje van salarquote:
Dubbele standaard. (Die er uiteraard beide kanten op bestaan)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, zoals vorig jaar bij els.dikke waarschuwing toen maar dit zijn mannen onder elkaar he.
Bizar toch wel.
Thanks. Meteen aangepast.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
Op een "officieel" certificaat op haar TikTok staat Naewel, maar roepnaam is dus inderdaad Nawel:
[ afbeelding ]
@:Benny
zou van mij ook mogenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel dat er dan meer ruzie zou zijn, allemaal oudere die het beter weten en op hun manier gewend zijn. Hmmm misschien toch een goed idee voor een volgende maar ik vermoed dat ze jonger publiek willen trekken met jongere mensen alleen werkt dat schijnbaar ook weer niet zo met jongere want inderdaad, die kijken nog amper gewone tv.![]()
Volgend jaar BB met alleen mensen van boven de 40Ik zeg doen.
sercan is het slachtoffer en kristoff de daderquote:
Duidelijk maar denk ook dat het ligt aan hoe degene er zelf mee omgaat, sercan vond het volgens mij niet erg dat kristof zijn achterhoofd aanrandde, ze waren aan het stoeien, zijn aan het stoeien heel de tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dubbele standaard. (Die er uiteraard beide kanten op bestaan)
Kristoffquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sercan is het slachtoffer en kristoff de dader
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's natuurlijk heel normaal....
Als ie het bij een vrouw had gedaan was BB meteen weg-ge-metoo-ed.
Beetje dominance-teabaggen.. hoort erbijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus als een man dat bij een man doet kan het.
Hoort allemaal bij de training van Kristofquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus als een man dat bij een man doet kan het.
Dat was toch zonder onderkleding.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, zoals vorig jaar bij els.dikke waarschuwing toen maar dit zijn mannen onder elkaar he.
Bizar toch wel.
Goed plan, gaan iig die badjassen weer uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tijd voor die hot tube.. ff kijken wat we in de kuip hebben
wel graag een streamlock als kitty in de tub zitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tijd voor die hot tube.. ff kijken wat we in de kuip hebben
Las dat ze hem gaan ondertitelen in de uitzendingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef viseenoptie het volgende:
BB stem heeft volgens mij al wat kritiek gehad ? lijkt beter te verstaan
erst dacht ik,hoopelijk zit onderquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:39 schreef Benny het volgende:
[..]
De achterhoofdneuker. Wie kent hem niet.
De gemiddelde cup maat ligt iig hoger dan bij voorgaande edities.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed plan, gaan iig die badjassen weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |