allesquote:
Oh dan ga je sneller achterlopen ja, inmiddels is er al 1 de deur uit maar als ze me ophalen met de auto vragen ze altijd of hun muziek aan mag en dan denk ik wel eens, ik snap mijn moeder van vroeger veel beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen merk ik wel dat ik geen kinderen heb.
Totaal geen benul![]()
Jij blijft toch nog bij.
Ach voor mij zijn het blijkbaar leerzame streams
Ze scheren hun schaamlippen af. Die groeien anders veel te lang en dan flappert alles rond.quote:
Ik scheer mijn knieën nooitquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze scheren hun schaamlippen af. Die groeien anders veel te lang en dan flappert alles rond.
Ja het gaat razend snel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan ga je sneller achterlopen ja, inmiddels is er al 1 de deur uit maar als ze me ophalen met de auto vragen ze altijd of hun muziek aan mag en dan denk ik wel eens, ik snap mijn moeder van vroeger veel beter.maar ik kan het nog aan.
En dan leer je nu weer nieuwe dingen ja alleen is het over 5 jaar waarschijnlijk toch weer anders dus niet te veel moeite doen om het te onthouden hoor.
Zal wel een Danielletje doen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty doet de afwas in haar eentje. Tobias benoemd het. Maar Kitty zegt: laat me maar rommelen. Vind ik niet erg.
Maar...ik voorzie dat op een gegeven moment ze gaat janken dat ze alles alleen moet doen jank jank jank
Even je browser F5'enquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef GayGuy het volgende:
Is die stream nu ineens zo houterig, of is dit Kitty's motoriek?🤣
Ik kan niet stemmen want weet het nog niet. Kitty verliest wat van haar pluimen. Maar het is nog te pruimenquote:
Dit topic onthouden, kun je over een paar dagen nog terug komen om te stemmenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen want weet het nog niet. Kitty verliest wat van haar pluimen. Maar het is nog te pruimen
Ik zou het echt niet weten wat de gemiddelde leeftijd is. Hier op fok volgens mij toch vooral veel boven de 40, vooral ook omdat de meeste die ik al zie al jaren posten bij een rls, wat tv kijkers voor leeftijd hebben, geen idee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja het gaat razend snel.
Ik vraag me eik af wat het gemiddelde publiek van BB zal zijn qua leeftijd.
Er zitten daar een groot aantal jongeren, maar of dat nu ook de kijkers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |