SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawael
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Echt schandalig hoe die bewoners behandeld worden! Je zet je in om een mooi programma neer te zetten, om Videoloand/RTL dikke inkomsten te geven en ons kijker te doen genieten....quote:
Ik noem de meeste dingen nog gewoon housequote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:17 schreef Ebinas het volgende:
Jumper, beuker................ik ben oud
scheer?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dames pakken wat extra intieme scheertijd
Haren weg halenquote:
Bij dit soort dingen merk ik wel dat ik geen kinderen heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik noem de meeste dingen nog gewoon houseDat kwam net op toen ik puber was. Volgens mijn kinderen is dat nu happy hardcore.
En luisteren hun naar echte hardcore, dat van mij gaat te langzaam of zo. Gelukkig heb ik het wel meegekregen vroeger en vind ik het van hun niet erg om te horen.
Ik heb dimitri geklikt, vind hem wel geinig, dus nog geen goede uitslag want staat er niet bij.quote:
en ze kan ook niet om hulp vragenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
Kitty back.
En ze doet de afwas, ze heeft het niet gedelegeerd blijkbaar
allesquote:
Oh dan ga je sneller achterlopen ja, inmiddels is er al 1 de deur uit maar als ze me ophalen met de auto vragen ze altijd of hun muziek aan mag en dan denk ik wel eens, ik snap mijn moeder van vroeger veel beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen merk ik wel dat ik geen kinderen heb.
Totaal geen benul![]()
Jij blijft toch nog bij.
Ach voor mij zijn het blijkbaar leerzame streams
Ze scheren hun schaamlippen af. Die groeien anders veel te lang en dan flappert alles rond.quote:
Ik scheer mijn knieën nooitquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze scheren hun schaamlippen af. Die groeien anders veel te lang en dan flappert alles rond.
Ja het gaat razend snel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan ga je sneller achterlopen ja, inmiddels is er al 1 de deur uit maar als ze me ophalen met de auto vragen ze altijd of hun muziek aan mag en dan denk ik wel eens, ik snap mijn moeder van vroeger veel beter.maar ik kan het nog aan.
En dan leer je nu weer nieuwe dingen ja alleen is het over 5 jaar waarschijnlijk toch weer anders dus niet te veel moeite doen om het te onthouden hoor.
Zal wel een Danielletje doen jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty doet de afwas in haar eentje. Tobias benoemd het. Maar Kitty zegt: laat me maar rommelen. Vind ik niet erg.
Maar...ik voorzie dat op een gegeven moment ze gaat janken dat ze alles alleen moet doen jank jank jank
Even je browser F5'enquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef GayGuy het volgende:
Is die stream nu ineens zo houterig, of is dit Kitty's motoriek?🤣
Ik kan niet stemmen want weet het nog niet. Kitty verliest wat van haar pluimen. Maar het is nog te pruimenquote:
Dit topic onthouden, kun je over een paar dagen nog terug komen om te stemmenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen want weet het nog niet. Kitty verliest wat van haar pluimen. Maar het is nog te pruimen
Ik zou het echt niet weten wat de gemiddelde leeftijd is. Hier op fok volgens mij toch vooral veel boven de 40, vooral ook omdat de meeste die ik al zie al jaren posten bij een rls, wat tv kijkers voor leeftijd hebben, geen idee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja het gaat razend snel.
Ik vraag me eik af wat het gemiddelde publiek van BB zal zijn qua leeftijd.
Er zitten daar een groot aantal jongeren, maar of dat nu ook de kijkers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |