SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Had ineens inspiratie.quote:
ik dacht eerst even dat je het over je eigen wc hadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Er lag zon hele berg poep met wc papier er op. Toen kwam zo'n poepzuig karretje langs en die heeft het voor ons opgezogen![]()
En zo is het.. uiteindelijk is het maar werk en als het er op aan komt ben je binnen een dag vervangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Zag gisteren een leuke out of office van een collega:
"I'm out of office with absolutely no access to my email, because I'm spending time with my family. #Sorrynotsorry
Happy holidays!"
hoe komt dat amaramadingdongquote:
Kan ook op andere manieren vruchtbaar zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk niet dat het een vruchtbaar jaar word.
Zit niet op mini 4E's te wachten
quote:
Meer cavia-baby's!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ook op andere manieren vruchtbaar zijn
[..]Heb echt geen idee
Ik hoop op nageslacht van m'n braam waar ik makkelijk bij kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ook op andere manieren vruchtbaar zijn
[..]Heb echt geen idee
Heeft jouw Orbifolia ook een eigen naam, behalve de soort naam ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En dat m'n orbifolia meer blaadjes krijgt dan twee.
Theo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft jouw Orbifolia ook een eigen naam, behalve de soort naam ?
verre familie van Barbapapa?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Theo.
M'n Rufibarba heet namelijk Thea.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Theo.
M'n Rufibarba heet namelijk Thea.
Waarom zou je het niet doen? Voldoet het verder aan de voorwaarden die jullie hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Heb de hele ochtend aan een excel zitten werken met huizenprijs, hypotheek, belastingen, en wat als de rente over 10 jaar ineens 5x zo hoog is en salaris lager, en wat als we een huis voor een andere prijs in een gemeente met andere belastingen kopen etc. etc.![]()
Inmiddels heeft het 10 sheets en werkt alles automatisch, maar weet nog steeds niet of we het huis moeten kopen![]()
zegt excel dat je het moet doen of niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Heb de hele ochtend aan een excel zitten werken met huizenprijs, hypotheek, belastingen, en wat als de rente over 10 jaar ineens 5x zo hoog is en salaris lager, en wat als we een huis voor een andere prijs in een gemeente met andere belastingen kopen etc. etc.![]()
Inmiddels heeft het 10 sheets en werkt alles automatisch, maar weet nog steeds niet of we het huis moeten kopen![]()
die optie is ze vergeten in te bouwenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt excel dat je het moet doen of niet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht eerst even dat je het over je eigen wc had
je klonk zo enthousiast er over. alsof je heel trots over je eigen creatie zat te vertellenquote:
Ik heb vergeten criteria erin te zetten die eindigt in een "doen!" of "niet doen!"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt excel dat je het moet doen of niet?
Had Joop bedacht.quote:
..kan nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb vergeten criteria erin te zetten die eindigt in een "doen!" of "niet doen!"
Omdat je een hypotheek voor 10 jaar afsluit. Nu is het makkelijk te betalen, maar als de rente toevallig 5x of 6x zo hoog is over 10 jaar, dan zou de helft van ons inkomen (als we in die specifieke stad wonen en nog hetzelfde inkomen hebben) kwijt zijn aan belastingen en het huis. En de cost of living is hier hoog, dus weet niet of ik me daar zo prettig bij zou voelen als ik niet meer een fatsoenlijk bedrag kan sparen elke maand. Is een beetje doemdenken allemaal, maar ik wil niet vanwege een huis/hypotheek straks ineens krap moeten leven zeg maar of zelfs in de problemen komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Voldoet het verder aan de voorwaarden die jullie hebben
Verstandig wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat je een hypotheek voor 10 jaar afsluit. Nu is het makkelijk te betalen, maar als de rente toevallig 5x of 6x zo hoog is over 10 jaar, dan zou de helft van ons inkomen (als we in die specifieke stad wonen en nog hetzelfde inkomen hebben) kwijt zijn aan belastingen en het huis. En de cost of living is hier hoog, dus weet niet of ik me daar zo prettig bij zou voelen als ik niet meer een fatsoenlijk bedrag kan sparen elke maand. Is een beetje doemdenken allemaal, maar ik wil niet vanwege een huis/hypotheek straks ineens krap moeten leven zeg maar of zelfs in de problemen komen.
langer vast zetten een optie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat je een hypotheek voor 10 jaar afsluit. Nu is het makkelijk te betalen, maar als de rente toevallig 5x of 6x zo hoog is over 10 jaar, dan zou de helft van ons inkomen (als we in die specifieke stad wonen en nog hetzelfde inkomen hebben) kwijt zijn aan belastingen en het huis. En de cost of living is hier hoog, dus weet niet of ik me daar zo prettig bij zou voelen als ik niet meer een fatsoenlijk bedrag kan sparen elke maand. Is een beetje doemdenken allemaal, maar ik wil niet vanwege een huis/hypotheek straks ineens krap moeten leven zeg maar of zelfs in de problemen komen.
Whiep!quote:
Nee kan hier maximaal 10 jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
langer vast zetten een optie?
Ik heb 1 hypotheekdeel 20 jaar vast en een ander 25 jaar vast.
Ja verstand gaat toch altijd weer boven gevoel hierquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig wel.
Had ik ook eigenlijk niet anders verwacht van je.
En de prijzen nooit meer zo hoog.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Flauw.
Rentes gaan nooit meer zo laag komen te staan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werpt een lachende vis richting het snaakse hoofd van 4E.
Dat riepen we toen ik mn vorige huis kocht ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Flauw.
Rentes gaan nooit meer zo laag komen te staan.
As ge vips lust nie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet ik nu verontrust zijn?
De echte inflatie moet nog komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de prijzen nooit meer zo hoog.
Ja echt wel, ik "verheug" me nu al op het geklaag van de mensen die in 2022 en 2023 gigantisch in de problemen gaan komen omdat ze nu al langs de financiële rand van het bestaansrecht sjokken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De echte inflatie moet nog komen.
Ik wel.quote:
Euh, dat doen ze nu alquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik "verheug" me nu al op het geklaag van de mensen die in 2022 en 2023 gigantisch in de problemen gaan komen omdat ze nu al langs de financiële rand van het bestaansrecht sjokken.
Das niet goed voor de algehele economie. Al zie ik in dat zoals het nu gaat nooit lang goed kan gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, ik "verheug" me nu al op het geklaag van de mensen die in 2022 en 2023 gigantisch in de problemen gaan komen omdat ze nu al langs de financiële rand van het bestaansrecht sjokken.
Ik weet niet wat ik van lachende vissen moet vinden.quote:
Lekker vrolijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van lachende vissen moet vinden.
Als ze gebakken zijn lachen ze niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje vers visje probeert je gewoon nog aan te vallen na de dood.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grimas eerder.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze gebakken zijn lachen ze niet meer
Eigenlijk issie al dood, maar he..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vers visje probeert je gewoon nog aan te vallen na de dood.
En de eerste prijs voor levensdrift gaat Kareltje de karper.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk issie al dood, maar he..
Nou dit was een flinke hoopquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
je klonk zo enthousiast er over. alsof je heel trots over je eigen creatie zat te vertellen
En is weer een stuk kouderquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Heb het al heel de dag zo godsgruwelijk koud, zal wel door dat prikje komen
Het is ook wel gewoon koud vandaag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Valt ook wel mee, gisteren was het 10 en nu 8quote:
Mja stond vanochtend op kantoor tegen een loeiende radiator nog te bibberenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook wel gewoon koud vandaag.
Maar gevoelstemperatuur is andersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, gisteren was het 10 en nu 8
Koude douche, sterke koffie en de waan van de dag halen me vrij snel daaruit, zou zonde van de dag zijn ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Blijft het gevoel van een nachtmerrie bij jullie ook een beetje gedurende de dag?
Nee, alleen de eerste paar seconden en dan vergeet ik het weer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Blijft het gevoel van een nachtmerrie bij jullie ook een beetje gedurende de dag?
Oh, fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koude douche, sterke koffie en de waan van de dag halen me vrij snel daaruit, zou zonde van de dag zijn ook.
Heb eigenlijk niet zo vaak nachtmerriesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste paar seconden en dan vergeet ik het weer.
Blub.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste paar seconden en dan vergeet ik het weer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet zo vaak nachtmerries
quote:
Altijd iets met dood en verderf op verschillende manieren, van mn mama geërfd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat had je voorn nachtmerrie dan?
+1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet zo vaak nachtmerries
Mja, zou kunnen natuurlijk. De een is er sowieso gevoeliger voor dan de ander.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja stond vanochtend op kantoor tegen een loeiende radiator nog te bibberen
Oeh dat is wel naar voor je rust en je gemoedstoestand overdag, ik droom eigenlijk maar zelden negatief of bang of onrustig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd iets met dood en verderf op verschillende manieren, van mn mama geërfd.
En natuurlijk weet ik dat het nep is maar mn gevoel wil daar niet aan meewerken
ja had ik gisteravond ineens. En vanochtend was ik ook goed beroerd. Maar inmiddels gaat het wel weer. Wel een zeurende arm. Mss even bij ballie in de shop wat uitzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Ja, en klinkt misschien stom maar het kost ook oprecht energie ook al was het tijdens je slaap?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is wel naar voor je rust en je gemoedstoestand overdag, ik droom eigenlijk maar zelden negatief of bang of onrustig.
Ik zou je huisarts even bellenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja had ik gisteravond ineens. En vanochtend was ik ook goed beroerd. Maar inmiddels gaat het wel weer. Wel een zeurende arm. Mss even bij ballie in de shop wat uitzoeken
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef kwiwi het volgende:
Ja mijn arm is ook vervelend, irritant met autorijden wel. En ben ook gewoon heel moe ondanks dat ik vannacht toch voldoende heb geslapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja had ik gisteravond ineens. En vanochtend was ik ook goed beroerd. Maar inmiddels gaat het wel weer. Wel een zeurende arm. Mss even bij ballie in de shop wat uitzoeken
Boomers zouden zeggen 'hak hem af xD xD'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn arm is ook vervelend, irritant met autorijden wel. En ben ook gewoon heel moe ondanks dat ik vannacht toch voldoende heb geslapen.
Haha neequote:
Ja je hebt je nachtrust echt wel nodig, je gehele hormoon- en chemische huishouding kan in de war raken door slecht slapen (door bijvoorbeeld nachtmerries) met blijvende gezondheidsproblemen en karakterveranderingen tot gevolg, dat heeft maar eng weinig nodig als je de chemie een beetje volgt achter dit proces.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en klinkt misschien stom maar het kost ook oprecht energie ook al was het tijdens je slaap?
1x per maand ongeveer heb ik er nachtzweten bij, dan is het echt feest
En chill. Droom je wel (veel) uberhaupt?
Ook niet boomers hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boomers zouden zeggen 'hak hem af xD xD'
Mijn arm is vooral daar vervelend waar ik hem 4 jaar geleden gebroken gehad heb. Maar even zo'n steunkous eromheen die ik nog had uit die tijd. Wie weet helpt het. En goed geslapen heb ik de afgelopen nachten niet. Veel te kort vooral omdat het WK darts bezig was en dat wordt dus steeds rond middernacht. En ik organiseerde één van die spelletjes dus ik moest wel tot na afloop blijven iedere keer. Gelukkig is dat nu voorbij. Kratjewedde dat ik vķķr tien uur op bed lig vanavond.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn arm is ook vervelend, irritant met autorijden wel. En ben ook gewoon heel moe ondanks dat ik vannacht toch voldoende heb geslapen.
Zodra het open is gaan we losquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
Deed dat vaak met mama, sindsdien nooit meer gedaan. Maar @:dud0r wil wel.
We kijken wel even. Het heeft geen haast. Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef Ama het volgende:
Moet alleen kijken @:dud0r of volgende maand al lukt ivm die stomme kroon die ik krijg maandag.
Echt zin in, wacht al 3 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra het open is gaan we los
[..]
We kijken wel even. Het heeft geen haast. Wat in het vat zit verzuurt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |