SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Had ineens inspiratie.quote:
ik dacht eerst even dat je het over je eigen wc hadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Er lag zon hele berg poep met wc papier er op. Toen kwam zo'n poepzuig karretje langs en die heeft het voor ons opgezogen![]()
En zo is het.. uiteindelijk is het maar werk en als het er op aan komt ben je binnen een dag vervangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Zag gisteren een leuke out of office van een collega:
"I'm out of office with absolutely no access to my email, because I'm spending time with my family. #Sorrynotsorry
Happy holidays!"
hoe komt dat amaramadingdongquote:
Kan ook op andere manieren vruchtbaar zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk niet dat het een vruchtbaar jaar word.
Zit niet op mini 4E's te wachten
quote:
Meer cavia-baby's!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ook op andere manieren vruchtbaar zijn
[..]Heb echt geen idee
Ik hoop op nageslacht van m'n braam waar ik makkelijk bij kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ook op andere manieren vruchtbaar zijn
[..]Heb echt geen idee
Heeft jouw Orbifolia ook een eigen naam, behalve de soort naam ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En dat m'n orbifolia meer blaadjes krijgt dan twee.
Theo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft jouw Orbifolia ook een eigen naam, behalve de soort naam ?
verre familie van Barbapapa?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Theo.
M'n Rufibarba heet namelijk Thea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |