omt zegt ook dingen die niet waar zijn en maken schattingen op de achterkant van een bierviltje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat jij vindt dat het niet waar is? Blij dat het zo niet werkt zeg.
Zit je weer in je cynische uurtje?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan dan?
Oh nee, jullie weten het weer allemaal beter zeker.
Ik heb een vaccinatie met Moderna en ik krijg ook een booster met Moderna.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:17 schreef zoost het volgende:
Maar met een booster kan het weer heel anders zijn
[ afbeelding ]
DansenGENOTquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vertel eens waarmee ze het aantoonbaar mis hebben gehad.
Werkt precies zoals vroeger. Als je ouders je op een bepaald tijdstip naar bed wilde hebben, kreeg je te horen dat de buurjongen ook op dezelfde tijd ging. Kwam je vervolgens 2 weken later om meer zakgeld vragen omdat de buurjongen ook meer kreeg, kreeg je te horen dat je naar je eigen moest kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Andersom werkt het vaak helaas wel.... hoe vaak ik Rutte in een persco wel niet heb horen zeggen: 'als voorbeeld kijk maar naar Duitsland' (of Engeland, of .... etc etc) als ze zin hadden om de boel in te perken hier. Maar nu die landen nog zo goed als open zijn trekken we opeens alleen de eigen lijn.
Nee, de maatschappij verhardt en dat in combinatie met de meninkjes cultuur is de enige reden waarom dat gebeurt. De rest zijn allemaal vage argumenten om het - hopelijk onbewust - ergens goed te praten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Occupy vond ik zoiets bv. Of met zwarte piet protesten.
Maar de media doet wel vaker aan framing toch? Als het over migranten gaat komen de vrouwen en kinderen in beeld terwijl het bij wijze van 98% mannen zijn.
Ik denk echt dat ze daarom vaker aangevallen worden dan vroeger. Men is bewust van framing en ziet de bui al hangen. Net als in Urk laatst.
Dat plus sinds iedereen een camera heef zitten er een hoop mensen tussen die zichzelf journalisten noemen en zo de "echte" ondermijnen.
Dat helpt ook niet mee.
NL experts met aanvoering van mevrouw Koopmans, menee Osterhaus hebben het bizar vaak fout gehad de laatste 24 maanden en zijn met hun angst gebral nauwelijks serieus te nemen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat jij vindt dat het niet waar is? Blij dat het zo niet werkt zeg.
Yep een totalitair regime voorkomt zo dat mensen uiting kunnen geven aan hun onbehagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:40 schreef SilverEyes het volgende:
Het enige wat mij op dit moment tegenhoudt om te gaan demonstreren tegen deze idiote lockdown, is het feit dat ik niet geassocieerd wil worden met die rellende idioten.
Ik kan het erg moeilijk verteren dat we in lockdown zitten, en op basis van het gemasseer in de media, waarschijnlijk ook nog langer gaan blijven, omdat het kabinet in oktober weigerde in te grijpen, terwijl een blinde kon zien dat het misging.
Daarom kunnen de ziekenhuizen niets meer lijen en zitten wij 'voor de zekerheid' maanden binnen.
#einderant #nieteengoededagvandaag
Dat was niet het advies van het OMT, de experts, dat was een invulling van het kabinet/de Jonge.quote:
Triple modernized.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb een vaccinatie met Moderna en ik krijg ook een booster met Moderna.
Dus ik vraag me af of dat helpt.
Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of er na jaren een parlementaire enquete en alles komt naar de beleidsvoering tijdens de coronacrisis. Met allemaal smerige dossiers net als met de Toeslagenaffaire en zo. Dat er van alles boven water komt. Heerlijk.
Ik heb niet zo veel zin om hier heel veel tijd in te stoppen met opzoeken van quotes en voorspellingen, maar hier heb je al vast een klassieker: https://www.rijnmond.nl/n(...)niet-zo-besmettelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook de taak van de media om altijd kritisch te zijn richting degene die ze interviewen en niet zomaar alles wat diegene zegt voor waar aan te nemen en klakkeloos op te schrijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk niet meer of minder dan in andere landen. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt of het AD iemand van het OMT aan het woord laat of niet.
Effect van de avondklok. Talloze voorspellingen met schrikbarende cijfers en horrorscenario's die achteraf meevielen bij elke variant (zoals nu ook weer). De bagatellisering van de situatie van getroffen ondernemers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
BNR, Volkskrant en aantal anderen (Elsevier zat ook vaak bij die gesprekken) hebben meerdere malen in gesprek bij BNR aangegeven dat zij van mening zijn dat ze veel te meegaand waren met de regering in het begin van de pandemie. Te weinig vragen gesteld, teveel ruimte gegeven, te weinig kritiek gehad, lieten zich door de regering gebruiken als spreekbuis. Dat ze vooral de minder positieve berichten wilden belichten om de urgentie hoog te houden e.d. Is best een flink stuk aan gewijd in Stilte op het Binnenhof ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij verhardt en dat in combinatie met de meninkjes cultuur is de enige reden waarom dat gebeurt. De rest zijn allemaal vage argumenten om het - hopelijk onbewust - ergens goed te praten.
Die komt er. Maar pas nadat het allemaal over is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of er na jaren een parlementaire enquete en alles komt naar de beleidsvoering tijdens de coronacrisis. Met allemaal smerige dossiers net als met de Toeslagenaffaire en zo. Dat er van alles boven water komt. Heerlijk.
Maar hoezo zou de maatschappij nu opeens harder zijn? Dat meer meningen kan wel met social media.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij verhardt en dat in combinatie met de meninkjes cultuur is de enige reden waarom dat gebeurt. De rest zijn allemaal vage argumenten om het - hopelijk onbewust - ergens goed te praten.
Ductape de mond van Ab, om de redelijkheid en zinnigheid in gesproken woorden over te houdenquote:
Hun modellen rondom de Britse variant die in februari, maart, april en toen in mei 2021 zouden pieken. Elke maand schoof het een stukje op.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was niet het advies van het OMT, de experts, dat was een invulling van het kabinet/de Jonge.
Zichzelf vaccineren met rode wijn. Dat mag hij.quote:
goh dat omicron is geweldig, ontziet de ongevaccineerdenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:17 schreef zoost het volgende:
Maar met een booster kan het weer heel anders zijn
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |