Vreemd dat het zo kan verschillen. Toen was ik gisteren pas bij de eerste balie aangekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:51 schreef magrec het volgende:
Vandaag in de jaarbeurs geweest. Was bang voor chaos maar van auto tot auto 30 minuten bezig geweest.
3 dagen pijnlijke plek is vrij normaal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef SilverEyes het volgende:
Oksel blijft bij mij maar opgezet (en pijnlijk). Prik is nu bijna 3 dagen geleden. Is dat nog normaal of wordt het tijd voor huisarts?
Gisteren gekregen de prik dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Warm, koud, warm, koud, warm, koud vandaag. Geen spierpijn.
Wel wat diarree, maar dat kan ook ergens anders vandaan komen.
Het ging idd niet automatisch, heb het handmatig toegevoegd. Wel vreemd dat dit bij iedereen anders is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond die er vandaag al bij terwijl ik gisteren was geprikt, moest hem wel handmatig toevoegen in de app want werd niet automatisch bijgewerkt.
Op dag 4 ook nog steeds af en toe heel koud met de kachel op 20 graden. Hij staat nu op 22 graden. Ook last van diarree nog.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Warm, koud, warm, koud, warm, koud vandaag. Geen spierpijn.
Wel wat diarree, maar dat kan ook ergens anders vandaan komen.
Ik heb ook nog steeds een pijnlijke oksel! Verder nergens meer last van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:43 schreef SilverEyes het volgende:
Oksel blijft bij mij maar opgezet (en pijnlijk). Prik is nu bijna 3 dagen geleden. Is dat nog normaal of wordt het tijd voor huisarts?
Hoe kom je daar bij? Op mijn registratiekaart staat 0.3ml (pfizer) net als de eerste twee prikken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:58 schreef Lurf het volgende:
De booster is ook maar een halve dosis zag ik, wellicht speelt dat ook mee.
De modernabooster is een halve dosis.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Op mijn registratiekaart staat 0.3ml (pfizer) net als de eerste twee prikken.
Het is bij de booster idd een vaker gehoorde bijwerking dan voorheen. Maar eigenlijk heel logisch als je leest wat lymfeklieren zijn en wat ze doen. Het is eigenlijk een teken dat je eerste twee prikken hun werk hebben gedaan en je booster ook zijn werk doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:44 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nog wel wat last van mijn booster van dinsdag. De dag erna voelde ik me wat gammel en had ik lichte koorts. Die was na een dag wel over maar ik heb nu nog steeds een zichtbaar opgezwollen en pijnlijke lymfe-klier in mijn oksel van de prik-arm. Vorige prikken had ik daar geen last van, maar ik zie dat ik niet de enige ben.
Vannacht bijna 11 uur geslapen, vandaag weer helemaal fit, schouder bijna niks meer aan te voelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Wat ben ik lamlendig joh. Hartslag is al de hele dag verhoogd. Was vorige keer ook het geval.
Ik heb vandaag ook een gat in de dag geslapen. Vannacht weer gok ik en dan hoop ik er weer klaar voor te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vannacht bijna 11 uur geslapen, vandaag weer helemaal fit, schouder bijna niks meer aan te voelen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Wat ben ik lamlendig joh. Hartslag is al de hele dag verhoogd. Was vorige keer ook het geval.
Hier ook in de Jaarbeurs en eerste twee keren in mijn eigen dorp. Wat een verschil! Kwam echt geen einde aan de rij, terwijl ik hier binnen 5 minuten op de prikstoel zat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef leukerdje het volgende:
Vandaag geboosterd in de Jaarbeurs. Het was niet druk, maar man man voordat je geprikt werd, eerst al die check points door en van het begin van de hal helemaal to the other end. Dat was bij de kleine lokale sporthal een stuk sneller gefixt.
Moderna gekregen en tot nu toe nergens last van.
Zo even de corona check app checken of het is bijgeschreven.
Wat fijn! Bij mij is alles nog opgezetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
Mijn okselpijn is na 5 dagen ook eindelijk weg!
Je reactie is doorgaans veel beter als je jong bent inderdaad. Vaccins werken immers ook een stuk beter bij jongere mensen. Waarschijnlijk betekent dat ook wel dat je iets meer symptomen hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:
Ik denk logisch dat je immuunsysteem heftiger reageert als je jonger bent of al vaker besmet/gevaccineerd?
Hier ook. Ik las op internet (niet op feesboek) dat het wel een week of twee zou kunnen duren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:25 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat fijn! Bij mij is alles nog opgezet
Ik kreeg een formulier mee met een Pfizer stickertje en heb er kort over gekletst met mijn prikker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weten jullie trouwens allemaal welk vaccin je hebt gekregen, ik heb daar niets van gezien, ook geen bewijs meegekregen zoals vorige keren
Ik kreeg ook geen formuliertje mee. Mijn man (paar dagen eerder) ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weten jullie trouwens allemaal welk vaccin je hebt gekregen, ik heb daar niets van gezien, ook geen bewijs meegekregen zoals vorige keren
Mijn gele boekje.. Maar ja, dat is in Duitsland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Je hoort een registratiekaart mee te krijgen, waar op staat wat je hebt gehad. Die heb je ook nodig als je je gele boekje wil laten updaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Als je onder de 45 bent krijg je hoe dan ook Pfizerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Staat ook in je internationale QR codequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Mocht ik toch de 3e nemen dan vraag ik me of je wederom veel bijwerkingen zal krijgen als je dezelfde vaccinatie krijgt qua booster. Hoor wel vaak als je een andere krijgt dat de kans dan wel groter is op meer bijwerkingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je onder de 45 bent krijg je hoe dan ook Pfizer
Via het landelijke nummer van de GGD. 0800-7070.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:38 schreef Stefanovich het volgende:
Ik sta voor vanmiddag gepland. Acht de kans vrij groot dat ik ongeveer 3 dagen griepig zal zijn. Had ik bij de 1e 2 prikken ook. In die zin baal ik er wel hard van dat dit nodig is. Zit ook nog niet aan de 6 maanden tussen m'n 2e en de booster. Denk erover om vanmiddag te skippen en eind januari opnieuw te plannen en mn werk agenda bewust leger te houden. Heb er nu weinig rekening mee gehouden.
Een prikafspraak kan je niet officieel afzeggen , of wel?
ik ga morgen de twijfellijn bellen, kijken wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Mocht ik toch de 3e nemen dan vraag ik me of je wederom veel bijwerkingen zal krijgen als je dezelfde vaccinatie krijgt qua booster. Hoor wel vaak als je een andere krijgt dat de kans dan wel groter is op meer bijwerkingen.
Dan had een betere prikker dan ik. De eerste twee prikken voelde ik niet, de derde leek het wel alsof de naald drie keer zo dik wasquote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef xpompompomx het volgende:
MELD.
Prik niet gevoeld, daarna ook niks gevoeld.
Ik gok minder dan de tweede keer, hoor dat tenminste vaak.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef byah het volgende:
3e keer Pfizer, hopelijk valt het wederom mee met bijwerkingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |