Ik heb vandaag ook een gat in de dag geslapen. Vannacht weer gok ik en dan hoop ik er weer klaar voor te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vannacht bijna 11 uur geslapen, vandaag weer helemaal fit, schouder bijna niks meer aan te voelen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef Rabieluh het volgende:
Wat ben ik lamlendig joh. Hartslag is al de hele dag verhoogd. Was vorige keer ook het geval.
Hier ook in de Jaarbeurs en eerste twee keren in mijn eigen dorp. Wat een verschil! Kwam echt geen einde aan de rij, terwijl ik hier binnen 5 minuten op de prikstoel zat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef leukerdje het volgende:
Vandaag geboosterd in de Jaarbeurs. Het was niet druk, maar man man voordat je geprikt werd, eerst al die check points door en van het begin van de hal helemaal to the other end. Dat was bij de kleine lokale sporthal een stuk sneller gefixt.
Moderna gekregen en tot nu toe nergens last van.
Zo even de corona check app checken of het is bijgeschreven.
Wat fijn! Bij mij is alles nog opgezetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
Mijn okselpijn is na 5 dagen ook eindelijk weg!
Je reactie is doorgaans veel beter als je jong bent inderdaad. Vaccins werken immers ook een stuk beter bij jongere mensen. Waarschijnlijk betekent dat ook wel dat je iets meer symptomen hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef Perrin het volgende:
Ik denk logisch dat je immuunsysteem heftiger reageert als je jonger bent of al vaker besmet/gevaccineerd?
Hier ook. Ik las op internet (niet op feesboek) dat het wel een week of twee zou kunnen duren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:25 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat fijn! Bij mij is alles nog opgezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |