abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 januari 2022 @ 22:56:49 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203019598
Meldt hier als je geboosterd bent *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat dit deel #2 is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 3 januari 2022 @ 23:00:05 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_203019686
kan 14 januari pas, }:|
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_203020726
Ook geboosterd :) op naar prik nummer 4 ! *O* *O* *O* *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203022943
Hoppa, booster zit er in. En dat door een echte soldaat 🙂

Lekker rustig in de Pfizer rij, omdat alle 45+ Moderna moeten.
pi_203024030
quote:
16s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:22 schreef IW2B het volgende:
Ben van '84... lees nu net opeens dat ze al bij 1990 zijn. Totaal niets gehoord of ontvangen dat ik mocht plannen... heerlijke communicatie weer. :{ :X
Dan heb je denk ik onder een steen gelegen. Op NOS heb ik elke dag jaartallen voorbij zien komen (na mijn bouwjaar '78 heb ik er trouwens minder op gelet dus ik weet niet of ze dan specifiek '84 vergeten zouden zijn...).
En anders had je ook op de site van het rivm kunnen kijken, want daar staan ook welke jaartallen vrijgegeven zijn.

Is het dan gebrekkige communicatie... ik denk dat je zelf ook enige inspanning had kunnen leveren als je persé direct een afspraak wilde maken.

quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Even een gerelateerd vraagje: Hebben jullie scherp of jullie je telefoonnummer apart hebben moeten opgeven om de boosterprikafspraak te maken. Ik heb hem al gemaakt voor aanstaande woensdag en nu vroeg ik me af of ik het daar zelf heb opgegeven of dat het 'doorgetankt' is vanuit DigID.

(Voor de context: Het gaat om een privacy/AVG-dingetje. Ik vroeg me - geheel principieel als ik ben - af of ik ergens toestemming heb gegeven om mij herrinering-SMS'jes te sturen of dat het telefoonnummer door DigID niet alleen voor de 2-factor-authorizatie gebruikt wordt wat wel de bedoeling was).
Je vult zelf je telefoonnummer in, want daarop krijg je de bevestiging en via de mail. Dat gaat dus niet automatisch via het nummer wat je voor je DigiD hebt opgegeven voor zover ik weet.
Ik heb elke keer zelf mijn nummer in moeten vullen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_203024733
Gister eind vd middag booster gehad, Pfizer.
2x Astra Zeneca
1x Pfizer

Vanmorgen opgestaan met stijve arm, verder 0 klachten.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:26:30 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203024785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:11 schreef Middelpunt het volgende:
Hoppa, booster zit er in. En dat door een echte soldaat 🙂

Lekker rustig in de Pfizer rij, omdat alle 45+ Moderna moeten.
Ja dat was bij mij gisteren ook :') Voor Pfizer was ik direct aan de beurt :D Ze hadden zelfs een Pfizer prikhokje omgetoverd tot Moderna omdat de rij zo lang was :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203025061
Hmmm, ik weet niet of ik van mezelf een bepaald immuunsysteem heb dat niet zo vatbaar voor een coronainfectie is of dat ik mazzel heb dat ik op 20 december een booster heb gekregen.

Maar ik ben dus in de afgelopen 2 weken 2 keer in direct contact geweest met mensen die nu omicron hebben. Langer dan 20 minuten, binnen in een relatief kleine ruimte, zonder ffp2 mondkapje. Ik heb me de afgelopen vijf dagen 3 keer pcr getest (is gratis in Oostenrijk) en ben nog altijd negatief!

Omicron vliegt wel echt in het rond! Heb al van een hoop mensen gehoord die 2 prikken hebben gehad en/of al genezen zijn van een vorige coronainfectie en die nu ook Omicron hebben.

Ze hebben echter helemaal geen erge symptomen, voelen zich twee dagen een beetje ziek en dan gaat het weer goed. Ook geen smaak-/reukverlies.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_203025076
Gisteravond mijn booster gekregen, pfizer dit keer. Mijn eerste 2 waren moderna geweest.

Vandaag lang geslapen, was duidelijk moe, pijnlijke arm en een barstende koppijn.
Maar ik had dit ook verwacht, ik had bij beide vaccins prikken ook 2-3 dagen hoofdpijn en een pijnlijke arm.

Even doorbikkelen vandaag en rustig aandoen.

De belangrijkste gaat zijn, zal mijn long covid nu minder worden..... Al is dat een lange termijn vraag.
pi_203028459
Gisteren boosterprik gehad in Ahoy. Eerder geprikt met 2x Pfizer, nu weer met Pfizer. Ben van 1977.

Was binnen redelijk snel aan de beurt omdat de Pfizer rij een stuk korter was. Buiten wel best lang in de rij gestaan maar het liep in het algemeen heel soepel.

Vandaag een beetje pijnlijke arm maar verder geen bijwerkingen.
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 13:42:38 #11
5428 crew  miss_sly
pi_203028513
Zojuist Moderna gehad, na Janssen in mei (1968 kreeg Janssen toebedeeld).
Prikje van niks :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203029003
Moderna, dit was de 3e dus, 1e en 2e prik niet zoveel last bij de booster de gebruikelijke bijwerking spierpijn maar ook een algehele malaise gevoel maar dit is inmiddels weg, op naar de 4e ^O^
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:53:14 #13
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203030909
Gisteravond Moderna gehad na twee keer Pfizer.
Net als de vorige keren alleen een wat beurs gevoel op de prikplek. Zojuist de QR-code geüpdatet :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:52:54 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203032020
Nou Pfizer nummer 3 zit erin
  Redactie Frontpage dinsdag 4 januari 2022 @ 16:54:09 #15
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203032041
Vind die booster van Pfizer van gister niet heel lekker vallen, flink veel spierpijn aan de linkerkant van mijn bovenlijf (de prikkant) en heel de dag last van koude rillingen en futloosheid :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 januari 2022 @ 16:57:32 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_203032115
Inmiddels 32 uur later, en het enige waar ik last van heb kan net zo goed echte vermoeidheid zijn doordat mijn vakantie net is afgelopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_203032418
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:11 schreef iamredleader het volgende:
Vrouwlief is vanavond geboosterd (bouwjaar '79), Pfizer. Eerste ronde was 2x Moderna.
Zal eventuele bijzonderheden namens haar hier melden :P
@:Tinuviel
Bijwerkingen na 24 uur: zere arm, lichte hoofdpijn, lichte verhoging, algehele malaise.
pi_203032581
Vandaag geboosterd in Ahoy', ik werd wel beetje doorgezaagd door de prikker voordat ik de prik kreeg. Hoe ik heet, wat mijn geboortedatum is, en hoe oud ik dan nu ben? En dat was nadat al drie keer mijn uitnodiging en ID gecheckt was. Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die de prik voor een ander proberen te halen ofzo? Fucking kansloos. Hoe dan ook, ik heb hem incl aantekening in het gele boekje, wederom pfizer, en wederom behalve een beetje gevoelige linkerarm geen klachten.
pi_203032725
Nu na 24 uur (booster Pfizer): mijn hele lichaam doet pijn aan de prikkant. Arm, schouders, nek, core. Kan vrij weinig nu.
Gelukkig geen koorts.
pi_203033018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:30 schreef SilverEyes het volgende:
Nu na 24 uur (booster Pfizer): mijn hele lichaam doet pijn aan de prikkant. Arm, schouders, nek, core. Kan vrij weinig nu.
Gelukkig geen koorts.
Dit geeft alleen aan dat je immuunsysteem aan het werk wordt gezet vandaar die klachten , ik kan je vertellen dat het bij Moderna niet anders is, even een paracetamol voor een dagje of 2 en je bent er weer helemaal bovenop.
pi_203034751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Dit geeft alleen aan dat je immuunsysteem aan het werk wordt gezet vandaar die klachten , ik kan je vertellen dat het bij Moderna niet anders is, even een paracetamol voor een dagje of 2 en je bent er weer helemaal bovenop.
I know, ik had Moderna bij prik #1 en 2. Nu ook een zeer pijnlijke oksel. Nou ja, PCM erin en hopelijk straks wat slapen.
pi_203034853
Vandaag geboosterd in de Jaarbeurs. Het was niet druk, maar man man voordat je geprikt werd, eerst al die check points door en van het begin van de hal helemaal to the other end. Dat was bij de kleine lokale sporthal een stuk sneller gefixt.
Moderna gekregen en tot nu toe nergens last van.
Zo even de corona check app checken of het is bijgeschreven.
pi_203034877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef leukerdje het volgende:
Vandaag geboosterd in de Jaarbeurs. Het was niet druk, maar man man voordat je geprikt werd, eerst al die check points door en van het begin van de hal helemaal to the other end. Dat was bij de kleine lokale sporthal een stuk sneller gefixt.
Moderna gekregen en tot nu toe nergens last van.
Zo even de corona check app checken of het is bijgeschreven.
Bij mij zeiden ze gisteren dat het 48 uur duurt voordat de app is bijgewerkt :)
pi_203034878
Beterschap voor iedereen die ziek van de bijwerkingen is.
pi_203034949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Bij mij zeiden ze gisteren dat het 48 uur duurt voordat de app is bijgewerkt :)
Zal wel kloppen dan, staat er bij mij idd nog niet bij.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 januari 2022 @ 19:41:54 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203035351
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef leukerdje het volgende:

[..]
Zal wel kloppen dan, staat er bij mij idd nog niet bij.
Bij mij stond die er vandaag al bij terwijl ik gisteren was geprikt, moest hem wel handmatig toevoegen in de app want werd niet automatisch bijgewerkt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203036982
Bij mij stond hij er ' s avonds laat in nadat ik 's middags de booster heb gehaald. Behalve een pijnlijke arm weinig last met Pfizer (3e keer).

Nog wel een tip voor wie in Drachten moet: trek laarzen of oude schoenen aan. De parkeerplaats is een zompige rotzooi.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 21:39:57 #28
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203037891
Ik was wel aardig beroerd van mijn Pfizerbooster van gisteren. Snerpende koppijn (nu weg), heel duf en moe (tot 10:45 geslapen :o ) , spierpijn in mijn benen :? En vannacht een paar keer badend in het zweet wakker geworden.

Nog niet eerder zoveel last gehad van een prik.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_203038954
Dit is nu de derde keer dat ik goed ziek ben van dat kreng. Ik ga serieus twijfelen over prik #4 wanneer die komt.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 22:57:37 #30
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203039150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Dit geeft alleen aan dat je immuunsysteem aan het werk wordt gezet vandaar die klachten , ik kan je vertellen dat het bij Moderna niet anders is, even een paracetamol voor een dagje of 2 en je bent er weer helemaal bovenop.
Na m'n tweede Pfizer had ik dat ook. De dag erna, of nee, volgens mij pas op de derde dag was ik opeens extreem moe, had nergens zin meer in en lag al om 20:00 uur op bed.
Teken dat m'n lichaam bezig was om antistoffen aan te maken.

Gisteravond dus de booster van Moderna gehad. Vooralsnog geen last, behalve wat pijnlijk gevoel op de prikplek. Ik verwacht dat dat morgen wel weer klaar is :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203039902


[ Bericht 100% gewijzigd door mijntjexx op 05-01-2022 00:06:08 ]
pi_203040030
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef SilverEyes het volgende:
Dit is nu de derde keer dat ik goed ziek ben van dat kreng. Ik ga serieus twijfelen over prik #4 wanneer die komt.
dan kan je dus de twijfel lijn bellen voor advies.
pi_203040777
Inmiddels 24 uur later, ik hoorde vandaag een nummer van Blof en tot mijn eigen schrik vond ik het dit keer een goed nummer :o Normaal ren ik altijd naar de radio om het snel af te zetten / een ander station op te zetten, maar zowaar heb ik Zoutelande kunnen afluisteren :o

Dat is eigenlijk de enige bijwerking van de Pfizer booster die ik heb mogen ervaren :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 januari 2022 @ 08:07:56 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_203040921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:45 schreef TLC het volgende:
Inmiddels 24 uur later, ik hoorde vandaag een nummer van Blof en tot mijn eigen schrik vond ik het dit keer een goed nummer :o Normaal ren ik altijd naar de radio om het snel af te zetten / een ander station op te zetten, maar zowaar heb ik Zoutelande kunnen afluisteren :o

Dat is eigenlijk de enige bijwerking van de Pfizer booster die ik heb mogen ervaren :{
Oeps, die bijwerking kende ik nog niet. Maar dat is wel heel erg. Ik hoop dat dat snel weer wegtrekt!
pi_203040964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:45 schreef TLC het volgende:
Inmiddels 24 uur later, ik hoorde vandaag een nummer van Blof en tot mijn eigen schrik vond ik het dit keer een goed nummer :o Normaal ren ik altijd naar de radio om het snel af te zetten / een ander station op te zetten, maar zowaar heb ik Zoutelande kunnen afluisteren :o

Dat is eigenlijk de enige bijwerking van de Pfizer booster die ik heb mogen ervaren :{
#prikspijt
pi_203041184
twitter
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203047004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:45 schreef TLC het volgende:
Inmiddels 24 uur later, ik hoorde vandaag een nummer van Blof en tot mijn eigen schrik vond ik het dit keer een goed nummer :o Normaal ren ik altijd naar de radio om het snel af te zetten / een ander station op te zetten, maar zowaar heb ik Zoutelande kunnen afluisteren :o

Dat is eigenlijk de enige bijwerking van de Pfizer booster die ik heb mogen ervaren :{
Oei, dat heb je hopelijk wel direct bij het Lareb gemeld toch?
Ik voel me vooral wat lamlendig na de prik van gisteravond, maar niet van dit soort ernstige bijwerkingen gelukkig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 15:04:26 #38
5428 crew  miss_sly
pi_203047270
Moderna hakt er hier toch wel in. Ik werd nog helemaal prima met alleen een pijnlijke arm wakker, maar zo’n 24 uur na de vaccinatie begon ik me toch lamlendig en grieperig te voelen en kreeg ik flinke hoofdpijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203047693
Gisteren de derde Pfizer in de bovenarm gekregen.
Op wat pijn op de prikplek na heb ik nergens last van.
pi_203048619
Wat gevoelige prikplek en wat vermoeid/hoofdpijn, maar dat kan ook komen door een baby en slaapweigerende peuter ^O^ :P .
Vanwege borstvoeding in mijn bovenbeen laten zetten en ik moet zeggen dat dat mij wel beter bevalt aan gevoelige prikplek. Het is nu meer een squat-spierpijntje.
pi_203048700
Ik heb nu, 48 uur na de prik, vooral erg pijnlijke oksel (opgezette lymfeklieren). Erg nasty moet ik zeggen, ik hoop dat het snel wegtrekt.
pi_203049361
Ik mag zondag voor de booster. Even een vraag, ik heb online een afspraak gemaakt (digid) en dus ook al een vragenlijst ingevuld. Nu heb ik een mail met wederom een vragenlijst die ik blijkbaar ingevuld mee moet nemen (andere vragen) , maar ik heb geen printer. Kan ik dat op de afspraak zelf invullen?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 16:53:31 #43
5428 crew  miss_sly
pi_203049440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef Soury het volgende:
Ik mag zondag voor de booster. Even een vraag, ik heb online een afspraak gemaakt (digid) en dus ook al een vragenlijst ingevuld. Nu heb ik een mail met wederom een vragenlijst die ik blijkbaar ingevuld mee moet nemen (andere vragen) , maar ik heb geen printer. Kan ik dat op de afspraak zelf invullen?
Ja, staan statafels met stapeltje formulieren om in te vullen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203049467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, staan statafels met stapeltje formulieren om in te vullen.
Pffff dank je opluchting, zit al in de stress. :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_203049945
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Pffff dank je opluchting, zit al in de stress. :')
Ik had hem speciaal thuis uitgeprint en ingevuld maar dat was blijkbaar niet goed want ik moest alsnog een nieuwe invullen.
pi_203049979
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 17:20 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ik had hem speciaal thuis uitgeprint en ingevuld maar dat was blijkbaar niet goed want ik moest alsnog een nieuwe invullen.
Wat een zootje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:22:34 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203049990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:45 schreef TLC het volgende:
Inmiddels 24 uur later, ik hoorde vandaag een nummer van Blof en tot mijn eigen schrik vond ik het dit keer een goed nummer :o Normaal ren ik altijd naar de radio om het snel af te zetten / een ander station op te zetten, maar zowaar heb ik Zoutelande kunnen afluisteren :o

Dat is eigenlijk de enige bijwerking van de Pfizer booster die ik heb mogen ervaren :{
Ik zou voor zekerheid toch even je huisarts raadplegen want dit is best alarmerend
pi_203050567
Een booster werd me geweigerd, aangezien ik in maart al een booster heb gehad. Mensen die in juli/augustus een tweede prik kregen, en in okt/nov Covid hadden krijgen wel een booster. Beetje krom ergens wel, maar het beleid hier (UK), is nog geen 4e prik, omdat er niet genoeg data over is. Zulke data zouden ze kunnen krijgen door mensen als mij een booster te geven...
pi_203050958
Uit mn onderbuik krijg ik het gevoel dat Moderna voor jongeren meer bijwerkingen oplevert dan voor 60+.
pi_203051123
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 16:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Pffff dank je opluchting, zit al in de stress. :')
Ik had ook al alle moeite gedaan om iemand te vinden die een printer thuis had staan om hem braaf mee te nemen, maar dat bleek niet nodig inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')