Ik kreeg een formulier mee met een Pfizer stickertje en heb er kort over gekletst met mijn prikker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weten jullie trouwens allemaal welk vaccin je hebt gekregen, ik heb daar niets van gezien, ook geen bewijs meegekregen zoals vorige keren
Ik kreeg ook geen formuliertje mee. Mijn man (paar dagen eerder) ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Hoe weten jullie trouwens allemaal welk vaccin je hebt gekregen, ik heb daar niets van gezien, ook geen bewijs meegekregen zoals vorige keren
Mijn gele boekje.. Maar ja, dat is in Duitsland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Je hoort een registratiekaart mee te krijgen, waar op staat wat je hebt gehad. Die heb je ook nodig als je je gele boekje wil laten updaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Als je onder de 45 bent krijg je hoe dan ook Pfizerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Staat ook in je internationale QR codequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:21 schreef Guanabana het volgende:
Mocht ik toch de 3e nemen dan vraag ik me of je wederom veel bijwerkingen zal krijgen als je dezelfde vaccinatie krijgt qua booster. Hoor wel vaak als je een andere krijgt dat de kans dan wel groter is op meer bijwerkingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je onder de 45 bent krijg je hoe dan ook Pfizer
Via het landelijke nummer van de GGD. 0800-7070.quote:Op zondag 9 januari 2022 07:38 schreef Stefanovich het volgende:
Ik sta voor vanmiddag gepland. Acht de kans vrij groot dat ik ongeveer 3 dagen griepig zal zijn. Had ik bij de 1e 2 prikken ook. In die zin baal ik er wel hard van dat dit nodig is. Zit ook nog niet aan de 6 maanden tussen m'n 2e en de booster. Denk erover om vanmiddag te skippen en eind januari opnieuw te plannen en mn werk agenda bewust leger te houden. Heb er nu weinig rekening mee gehouden.
Een prikafspraak kan je niet officieel afzeggen , of wel?
ik ga morgen de twijfellijn bellen, kijken wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Mocht ik toch de 3e nemen dan vraag ik me of je wederom veel bijwerkingen zal krijgen als je dezelfde vaccinatie krijgt qua booster. Hoor wel vaak als je een andere krijgt dat de kans dan wel groter is op meer bijwerkingen.
Dan had een betere prikker dan ik. De eerste twee prikken voelde ik niet, de derde leek het wel alsof de naald drie keer zo dik wasquote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef xpompompomx het volgende:
MELD.
Prik niet gevoeld, daarna ook niks gevoeld.
Ik gok minder dan de tweede keer, hoor dat tenminste vaak.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:37 schreef byah het volgende:
3e keer Pfizer, hopelijk valt het wederom mee met bijwerkingen
Tegenwoordig geven we op veel locaties geen formuliertje meer mee. Wat ik zelf behoorlijk storend vind, want het is gewoon fijn om een papieren bewijsje te hebben van wat je ingespoten krijgt, lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je hoort een registratiekaart mee te krijgen, waar op staat wat je hebt gehad. Die heb je ook nodig als je je gele boekje wil laten updaten.
Ik heb gewoon een A4tje gekregen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:46 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven we op veel locaties geen formuliertje meer mee. Wat ik zelf behoorlijk storend vind, want het is gewoon fijn om een papieren bewijsje te hebben van wat je ingespoten krijgt, lijkt mij.
Als ik werk vermeld ik altijd vooraf netjes welk vaccin iemand krijgt. In principe Moderna vanaf 45 jaar en Pfizer voor mensen onder de 45. Al zijn er ook locaties waar alleen Pfizer wordt gegeven.
Ik zou het zelf altijd even vragen, hoewel je het inderdaad een paar uur laten ook in de Corona Check App kunt terugzien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |