Jeuww, je hebt het lang vol gehouden maar de laatste tijd strooi ik wat eerder met blocks op Fok, houdoe Devlin.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee wat voor een punt je probeert te maken.
Vast weer geen

Oh.. jee wat moet ik nu nog met mijn levenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jeuww, je hebt het lang vol gehouden maar de laatste tijd strooi ik wat eerder met blocks op Fok, houdoe Devlin.

Je vergeet er wel bij te zeggen dat 80% op de IC overgewicht heeft.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
50% van Nederland heeft overgewicht
15 % is ongevaccineerd
Ongevaccineerden bezetten 70% van de IC
Mag jij mij vertellen welke groep oververtegenwoordigd is

laten ze eerst eens beginnen met grote bedrijven...dan praten we wel verderquote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Staat me wat bij ja.... Raar gedoe allemaal, ik sta sowieso al op mijn tenen, ik ben bang dat we een dikke propagandafuik ingezwommen zijn en dat er jaren voorbereiding voor getroffen is.
Al is het maar omdat de EU wat ideeën had in gezamenlijkheid met dhr Swab en ze nu hun kans zien "never waste a good crisis" om een mooi sociaal krediet systeem in te zetten in de EU.
is nogal handig namelijk, als je mensen een CO2 budget kan geven enzo.
Klinkt allemaal wappie? Het zal wel, de geesten worden rustig rijp gemaakt, het is bovenal gewoon technocratisch, dit is wat D66 achtige partijen gewoon willen, maar ze weten dat ze het mandaat niet hebben, dat wrikt met de democratie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tno

Ben je er nou nog niet achter dat jouw fundamentele rechten begrensd zijn door die van anderen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, jij bepaalt niet wat nodig is voor een ander, zeker niet als dat voorwaarden betreft die te maken heeft met zijn of haar fundamentele rechten.

Ik zou sporten sowieso graag als versoepeling zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef jigggy het volgende:
Plek met meeste besmettingen gooien we open ,maar de sportschool houden we dicht

Amen, ik reis nu ook naar Duitsland om naar de sportschool te gaan ,Nijmegen - kranenburg is te doen maar dit is echt niet ideaal en behoorlijk duurquote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou sporten sowieso graag als versoepeling zien.
Binnen + buiten voor elke leeftijd, zonder tijdslimit, wellicht zonder wedstrijden.

Het blijft jammer dat Wayne en Garth tijdens hun persconferenties nou nooit eens benoemen wie of wat de IC bezet houdt.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te zeggen dat 80% op de IC overgewicht heeft.
En dat 40% op de IC zelfs morbide obesitas heeft (terwijl dat maar voorkomt bij 15% van de bevolking).
Als je ongevaccineerd bent met het postuur van Burger King Bruls dan kun je beter je erfenis gaan opschrijven.

Blijft nog wel even dicht tot april.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef jigggy het volgende:
Plek met meeste besmettingen gooien we open ,maar de sportschool houden we dicht

Tanken in Duitsland (als je met de auto gaat). Heb je het er weer uit.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef jigggy het volgende:
[..]
Amen, ik reis nu ook naar Duitsland om naar de sportschool te gaan ,Nijmegen - kranenburg is te doen maar dit is echt niet ideaal en behoorlijk duur

Is dat de interpretatie van de tekst eronder? Dan is dat wel een tikje genant.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef _serial_ het volgende:
In ZA gaat het wel goed met de besmettingen
[ twitter ]

Als deze maatregel nooit bestaan had, dan had jij dit nooit voorgesteld.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou sporten sowieso graag als versoepeling zien.
Binnen + buiten voor elke leeftijd, zonder tijdslimit, wellicht zonder wedstrijden.

bron?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te zeggen dat 80% op de IC overgewicht heeft.
En dat 40% op de IC zelfs morbide obesitas heeft (terwijl dat maar voorkomt bij 15% van de bevolking).
Zeker, maar zoals je zelf bevestigd is vaccinatie de sleutelquote:Als je ongevaccineerd bent met het postuur van Bruls dan kun je beter je erfenis gaan opschrijven.

Centrum , wel geboren in oostquote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Tanken in Duitsland (als je met de auto gaat). Heb je het er weer uit.
Afhankelijk van waar in Nijmegen je zit. Oost is wel ideaal.

Hoezo niet? Ik ben een fanatiek sporter.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als deze maatregel nooit bestaan had, dan had jij dit nooit voorgesteld.
Deze vorm van doordrukken en laten accepteren van de bevolking van beleid is gewoon het manipuleren van sunk-cost principes bij de bevolking.

Je kunt nog steeds sporten alleen niet binnen. Mijn sportschool biedt buitenlessen aanquote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben een fanatiek sporter.
Mijn teamsport ligt plat, en mijn sportschool is dicht.
Dat sporten (weer) volledig stilgelegd tijdens een gezondheidscrisis is wat mij betreft onverkoopbaar.

Ik ben blij dat ik nog mag tennissen, maar dat mag straks ook niet meer. Helaas geen cbt meer. Pech joh!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat sporten (weer) volledig stilgelegd tijdens een gezondheidscrisis is wat mij betreft onverkoopbaar.

Als sport helemaal niet was stilgelegd, en toen alleen wedstrijden, had je ook gedacht van waarom sporten indammen? Wat is nou weer het verhoogde risico bij wedstrijden?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]

Heerlijk. Wie is nog niet door Yorick geblocked?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef jcdragon het volgende:
Nogmaals over die "nieuwe" variant
[ twitter ]

Moet je maar gaan fietsen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Yes inderdaad, de rijken hebben al de meeste uitstoot, maar die kunnen gewoon bijkopen. Straks nog maar 50 km per week met de auto en kan je het opsparen. Helaas, je mag dan niet meer naar je ouders als die 150 km verder wonen. Niet klimaatneutraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |