Hier niet. En officieel mag je alleen buitensporten met max 2 op 1.5 meter (evt onder begeleiding van max 1) tussen 05:00 en 17:00quote:Op maandag 3 januari 2022 23:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds sporten alleen niet binnen. Mijn sportschool biedt buitenlessen aan
Paul Depla is zich reeds aan het beraden of voetballen, hockeyen en waterpoloën ook in tweetallen gespeeld kan worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hier niet. En officieel mag je alleen buitensporten met max 2 op 1.5 meter (evt onder begeleiding van max 1) tussen 05:00 en 17:00
Vorige keer beantwoorde je de vraag niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hier niet. En officieel mag je alleen buitensporten met max 2 op 1.5 meter (evt onder begeleiding van max 1) tussen 05:00 en 17:00
Ik had mij nog kunnen voorstellen dat ze wedstrijden stil zouden leggen om de vele verplaatsingen te voorkomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef ludovico het volgende:
Als sport helemaal niet was stilgelegd, en toen alleen wedstrijden, had je ook gedacht van waarom sporten indammen? Wat is nou weer het verhoogde risico bij wedstrijden?
Kan mij herinneren dat onderscheid maken op basis van vermogen/kapitaal/inkomen dan weer wel tot 'rechtvaardig onderscheid' gerekend mag worden. Schappelijke verschillen en wat dies meer zij. Dan gelden fundamentele rechten wat minder. Toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet je maar gaan fietsen.
Dan komen er speciale fiets snelwegen waar je 50 mag met je E-Bike, maar moet je wel even inchecken voordat je er op mag.
Nee dat doen ze volgens mij ook niet, de sport is een verzwaring van de overheid zelf geweest.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:22 schreef ludovico het volgende:
Maar jij gelooft in rationele wetenschappers binnen het OMT die dit soort bullshit adviseren?
Apparaten naar buiten is individuele sportquote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alles binnen grenzen. De staat heeft wel een zorgplicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan mij herinneren dat onderscheid maken op basis van vermogen/kapitaal/inkomen dan weer wel tot 'rechtvaardig onderscheid' gerekend mag worden. Schappelijke verschillen en wat dies meer zij. Dan gelden fundamentele rechten wat minder. Toch?
Frappant dat men nu ineens zo boos is op de rijke elite... Wat denk je zelf, met tien jaar VVD beleid? Dat iets anders dan het grootbedrijf en de meest vermogenden er op vooruit zouden gaan? Dat is iets van nu? Dat is zeg maar de 'raison d'etre' van de EU en diens naderende apocalyptische Orwelliaanse paspoortfetisjisme?
Misschien volgende keer toch eens wat linkser stemmen.
Dan zou een rechter er zo gehakt van maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee dat doen ze volgens mij ook niet, de sport is een verzwaring van de overheid zelf geweest.
Hilarisch hoe snel die keutel over fundamentele rechten wordt ingetrokken wanneer het centjes betreft.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles binnen grenzen. De staat heeft wel een zorgplicht.
Wanneer is een onderscheid op wat je kan betalen in conflict met fundamentele rechten? Pas als er een tekort is voor fundamentele rechten toch? Volgens mij is dat in dit land gewoon gecovered.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hilarisch hoe snel die keutel over fundamentele rechten wordt ingetrokken wanneer het centjes betreft.
Grotendeels mee eens, maar met het gevaar wat al teveel offtopic te gaan: die linksere partijen zijn afgaande op hoe ze zich profileren ook de oplossing niet denk ik. Zo'n Pvda bijvoorbeeld is niet meer de zich voor de werkende Jan Modaal hard makende partij zoals ze dat in de tijd van m'n overgrootvader wel waren.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat onderscheid maken op basis van vermogen/kapitaal/inkomen dan weer wel tot 'rechtvaardig onderscheid' gerekend mag worden. Schappelijke verschillen en wat dies meer zij. Dan gelden fundamentele rechten wat minder. Toch?
Frappant dat men nu ineens zo boos is op de rijke elite... Wat denk je zelf, met tien jaar VVD beleid? Dat iets anders dan het grootbedrijf en de meest vermogenden er op vooruit zouden gaan? Dat is iets van nu? Dat is zeg maar de 'raison d'etre' van de EU en diens naderende apocalyptische Orwelliaanse paspoortfetisjisme?
Misschien volgende keer toch eens wat linkser stemmen.
Dat werd volgens mij net door een van de complotdenkers aangegeven: de rijken kunnen zich toch wel bedruipen, wat de overheid, de staat of de satanische EU ook wil.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wanneer is een onderscheid op wat je kan betalen in conflict met fundamentele rechten? Pas als er een tekort is voor fundamentele rechten toch? Volgens mij is dat in dit land gewoon gecovered.
Uitspraak over sporten?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan zou een rechter er zo gehakt van maken.
Overigens, morgen komt er een uitspraak.
Waarom zijn ze in andere landen toch vooruitstrevender in het bieden van perspectief ipv dat halfbakken angstregime van het OMT/RIVMquote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Deense mevrouw, Deense Van Dissel zegt dat het einde pandemie is. Ik hoop het echt, kunnen we de samenleving opnieuw opbouwen en families/vrienden weer dichter bij elkaar komen.
"This gives us hope that [.,,] could be" vertalen met "will be" is wel wat enthousiast.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Deense mevrouw, Deense Van Dissel zegt dat het einde pandemie is. Ik hoop het echt, kunnen we de samenleving opnieuw opbouwen en families/vrienden weer dichter bij elkaar komen.
Alles binnen grenzen ik vind niet dat je als zilveren lepel geboren hoeft te worden, of 100x meer exorbitante luxe kan opnemen.....quote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat werd volgens mij net door een van de complotdenkers aangegeven: de rijken kunnen zich toch wel bedruipen, wat de overheid, de staat of de satanische EU ook wil.
Maar dat is niet erg: onderscheid op basis van vermogen is schappelijk. Toch?
Mijn Grootste hobby.. mag ikquote:Op maandag 3 januari 2022 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
FFS ik hoop dat ze een uitspraak doen dat dat sporten weer mag... lijkt wel een religie.
Ik geloof alle maatregelen die we nu zien i.v.m. Omicron dat dus niks blijkt te zijn.quote:
Het is nogal voorbarig, maar dat is wel hoop dat het kan gebeuren. Maar overal in hele wereld worden veel mensen extra coronavaccin gegeven, echter blijven er ook wel nieuwe varianten komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Gevaar op ziekenhuisopname 50% tov deltaquote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat frappeert mij dus.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alles binnen grenzen ik vind niet dat je als zilveren lepel geboren hoeft te worden, of 100x meer exorbitante luxe kan opnemen.....
Kies je voor consumptie met hogere externaliteiten dan moet je daar voor dokken, prima, niks mis mee.
Men heeft prima rechten om alles te moeten kunnen, maar dat is fundamenteler dan een Bentley kunnen autorijden, openbaar vervoer covered het fundamentele recht al om te kunnen reizen.
Omdat op het moment dat dat perspectief niet blijkt te bestaan men in Nederland weer loopt te zeiken over onbetrouwbare overheidquote:Op maandag 3 januari 2022 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zijn ze in andere landen toch vooruitstrevender in het bieden van perspectief ipv dat halfbakken angstregime van het OMT/RIVM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |