abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203020250
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je kunt nog steeds sporten alleen niet binnen. Mijn sportschool biedt buitenlessen aan
Hier niet. En officieel mag je alleen buitensporten met max 2 op 1.5 meter (evt onder begeleiding van max 1) tussen 05:00 en 17:00
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 3 januari 2022 @ 23:22:17 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203020281
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Hier niet. En officieel mag je alleen buitensporten met max 2 op 1.5 meter (evt onder begeleiding van max 1) tussen 05:00 en 17:00
Paul Depla is zich reeds aan het beraden of voetballen, hockeyen en waterpoloën ook in tweetallen gespeeld kan worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203020283
quote:

[..]
Vorige keer beantwoorde je de vraag niet.

Maar jij gelooft in rationele wetenschappers binnen het OMT die dit soort bullshit adviseren?

Men mag mij knettergek vinden maar dit beleid is ook ver verwijderd van de ratio.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203020306
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef ludovico het volgende:
Als sport helemaal niet was stilgelegd, en toen alleen wedstrijden, had je ook gedacht van waarom sporten indammen? Wat is nou weer het verhoogde risico bij wedstrijden?

Ik had mij nog kunnen voorstellen dat ze wedstrijden stil zouden leggen om de vele verplaatsingen te voorkomen.
Maar in mijn sport heb je bijvoorbeeld hooguit voor een paar seconde contact op minder dan 1,5 meter.

Verder eens met je stelling overigens.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 3 januari 2022 @ 23:23:41 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203020311
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Moet je maar gaan fietsen.

Dan komen er speciale fiets snelwegen waar je 50 mag met je E-Bike, maar moet je wel even inchecken voordat je er op mag.
Kan mij herinneren dat onderscheid maken op basis van vermogen/kapitaal/inkomen dan weer wel tot 'rechtvaardig onderscheid' gerekend mag worden. Schappelijke verschillen en wat dies meer zij. Dan gelden fundamentele rechten wat minder. Toch?

Frappant dat men nu ineens zo boos is op de rijke elite... Wat denk je zelf, met tien jaar VVD beleid? Dat iets anders dan het grootbedrijf en de meest vermogenden er op vooruit zouden gaan? Dat is iets van nu? Dat is zeg maar de 'raison d'etre' van de EU en diens naderende apocalyptische Orwelliaanse paspoortfetisjisme?

Misschien volgende keer toch eens wat linkser stemmen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203020322
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:22 schreef ludovico het volgende:
Maar jij gelooft in rationele wetenschappers binnen het OMT die dit soort bullshit adviseren?

Nee dat doen ze volgens mij ook niet, de sport is een verzwaring van de overheid zelf geweest.
pi_203020405
quote:

[..]
Apparaten naar buiten is individuele sport
pi_203020417
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan mij herinneren dat onderscheid maken op basis van vermogen/kapitaal/inkomen dan weer wel tot 'rechtvaardig onderscheid' gerekend mag worden. Schappelijke verschillen en wat dies meer zij. Dan gelden fundamentele rechten wat minder. Toch?

Frappant dat men nu ineens zo boos is op de rijke elite... Wat denk je zelf, met tien jaar VVD beleid? Dat iets anders dan het grootbedrijf en de meest vermogenden er op vooruit zouden gaan? Dat is iets van nu? Dat is zeg maar de 'raison d'etre' van de EU en diens naderende apocalyptische Orwelliaanse paspoortfetisjisme?

Alles binnen grenzen. De staat heeft wel een zorgplicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203020438
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:24 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Nee dat doen ze volgens mij ook niet, de sport is een verzwaring van de overheid zelf geweest.
Dan zou een rechter er zo gehakt van maken.
Overigens, morgen komt er een uitspraak.
  maandag 3 januari 2022 @ 23:29:26 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203020447
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles binnen grenzen. De staat heeft wel een zorgplicht.
Hilarisch hoe snel die keutel over fundamentele rechten wordt ingetrokken wanneer het centjes betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203020464
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hilarisch hoe snel die keutel over fundamentele rechten wordt ingetrokken wanneer het centjes betreft.
Wanneer is een onderscheid op wat je kan betalen in conflict met fundamentele rechten? Pas als er een tekort is voor fundamentele rechten toch? Volgens mij is dat in dit land gewoon gecovered.
pi_203020482
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Grotendeels mee eens, maar met het gevaar wat al teveel offtopic te gaan: die linksere partijen zijn afgaande op hoe ze zich profileren ook de oplossing niet denk ik. Zo'n Pvda bijvoorbeeld is niet meer de zich voor de werkende Jan Modaal hard makende partij zoals ze dat in de tijd van m'n overgrootvader wel waren.
pi_203020489
twitter

Deense mevrouw, Deense Van Dissel zegt dat het einde pandemie is. Ik hoop het echt, kunnen we de samenleving opnieuw opbouwen en families/vrienden weer dichter bij elkaar komen.
  maandag 3 januari 2022 @ 23:31:35 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203020502
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer is een onderscheid op wat je kan betalen in conflict met fundamentele rechten? Pas als er een tekort is voor fundamentele rechten toch? Volgens mij is dat in dit land gewoon gecovered.
Dat werd volgens mij net door een van de complotdenkers aangegeven: de rijken kunnen zich toch wel bedruipen, wat de overheid, de staat of de satanische EU ook wil.

Maar dat is niet erg: onderscheid op basis van vermogen is schappelijk. Toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 januari 2022 @ 23:31:56 #115
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203020515
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dan zou een rechter er zo gehakt van maken.
Overigens, morgen komt er een uitspraak.
Uitspraak over sporten?
pi_203020553
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Deense mevrouw, Deense Van Dissel zegt dat het einde pandemie is. Ik hoop het echt, kunnen we de samenleving opnieuw opbouwen en families/vrienden weer dichter bij elkaar komen.
Waarom zijn ze in andere landen toch vooruitstrevender in het bieden van perspectief ipv dat halfbakken angstregime van het OMT/RIVM
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203020559
quote:
[ twitter ]

"This gives us hope that [.,,] could be" vertalen met "will be" is wel wat enthousiast.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  maandag 3 januari 2022 @ 23:33:45 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203020560
FFS ik hoop dat ze een uitspraak doen dat dat sporten weer mag... lijkt wel een religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203020574
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat werd volgens mij net door een van de complotdenkers aangegeven: de rijken kunnen zich toch wel bedruipen, wat de overheid, de staat of de satanische EU ook wil.

Maar dat is niet erg: onderscheid op basis van vermogen is schappelijk. Toch?
Alles binnen grenzen ik vind niet dat je als zilveren lepel geboren hoeft te worden, of 100x meer exorbitante luxe kan opnemen.....

Kies je voor consumptie met hogere externaliteiten dan moet je daar voor dokken, prima, niks mis mee.
Men heeft prima rechten om alles te moeten kunnen, maar dat is fundamenteler dan een Bentley kunnen autorijden, openbaar vervoer covered het fundamentele recht al om te kunnen reizen.
  maandag 3 januari 2022 @ 23:34:52 #120
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203020589
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
FFS ik hoop dat ze een uitspraak doen dat dat sporten weer mag... lijkt wel een religie.
Mijn Grootste hobby.. mag ik
pi_203020592
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef jigggy het volgende:

[..]
Uitspraak over sporten?
Ik geloof alle maatregelen die we nu zien i.v.m. Omicron dat dus niks blijkt te zijn.

Ik denk dat het de staat niet helpt dat de modellen de meest conservatieve predictions al 20% boven de werkelijkheid zaten.

Ik schat de kans eigenlijk nu ik erover nadenk wel een procentje of 51 dat de staat bot vangt, zal er wel een hoger beroep komen binnen 24 uur en dan krijgt de staat een weekje de tijd om de juiste adviezen op te vragen bij het OMT.
  maandag 3 januari 2022 @ 23:35:51 #122
432997 Ven1972
Man met humor
pi_203020620
quote:
[ twitter ]

Het is nogal voorbarig, maar dat is wel hoop dat het kan gebeuren. Maar overal in hele wereld worden veel mensen extra coronavaccin gegeven, echter blijven er ook wel nieuwe varianten komen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_203020730
quote:
[ twitter ]

Gevaar op ziekenhuisopname 50% tov delta
Besmettelijkheid vele male hoger.
Kan dus door de hoge hoeveelheid ongevaccineerden in Nederland nog steeds voor problemen zorgen.

Voorzichtigheid blijft geboden
  maandag 3 januari 2022 @ 23:39:45 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203020751
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles binnen grenzen ik vind niet dat je als zilveren lepel geboren hoeft te worden, of 100x meer exorbitante luxe kan opnemen.....

Kies je voor consumptie met hogere externaliteiten dan moet je daar voor dokken, prima, niks mis mee.
Men heeft prima rechten om alles te moeten kunnen, maar dat is fundamenteler dan een Bentley kunnen autorijden, openbaar vervoer covered het fundamentele recht al om te kunnen reizen.
Ja, dat frappeert mij dus.

Nu is men ineens helemaal wous van vrijheid en fundamentele rechten en soevereiniteit van het individu en zulks... Hebben deze lieden de komst van de Participatiewet gemist? Die is namelijk wel echt en ook echt in werking getreden en heeft puur op basis van vermogen grote gevolgen gehad voor een keur aan mensen die al jaren buiten de boot vallen. Nu we met lockdowns zitten die iedereen raken worden ineens zelfs Achmed en Wesley uit hun achterbuurten gesleept om de 'desastreuze effecten van dit beleid' wat luister bij te zetten. Tot voor kort mochten voornoemde Achmed en Wesley in de stront zakken, thans worden ze als posterboys op het schild der verontwaardiging gehesen.

Destijds geen enorme verontwaardiging, epistels vol over menselijke rechten en vrijheid en soevereiniteit... Nada, noppes. Die wet dendert nog gewoon door. En het gros kent 'm niet eens.

Dus ja, ik neem dit huidige gedrama over 'de grote boze overheid' met een korreltje zout.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 03-01-2022 23:46:52 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203020781
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Waarom zijn ze in andere landen toch vooruitstrevender in het bieden van perspectief ipv dat halfbakken angstregime van het OMT/RIVM
Omdat op het moment dat dat perspectief niet blijkt te bestaan men in Nederland weer loopt te zeiken over onbetrouwbare overheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')