De Eelco Bos van Rozenlook.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
De haarlijn van Rutger gaat met de dag meer achteruit.
Ik wist ze allemaal. En hij komt niet uit Amsterdam, dommen.quote:
chloor ook?quote:
Ook geen idee welke kookboeken ze dan heeft, die van Margriet uit 1960 ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee gehad dat een kookboek daartoe de macht had
Nou, jij je zin, nu hebben we dat allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik moet bij haar altijd aan zure kutten denken. Ze heeft lange tijd onderzoek gedaan naar de zuurgraad van vaginale schimmels ofzo en sindsdien heb ik altijd die associatie bij haar.
Niet gaan mokken nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Alles goed, maar weer geen mok gewonnen.
ach ziel, dan inschrijven voor de introrally. kun je een thermomok winnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat ook op tijd he, ik speel met mijn vriendin altijd vals door 1 iemand de puzzel alvast te laten oplossen zodat de ander daarna in 2 seconden snel alles kan invullen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik was razendsnel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook op tijd he, ik speel met mijn vriendin altijd vals door 1 iemand de puzzel alvast te laten oplossen zodat de ander daarna in 2 seconden snel alles kan invullen.
Jup, ze weet best veel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie het al, we zitten nog even vast aan Rosanne.
En de mok weleens gewonnen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook op tijd he, ik speel met mijn vriendin altijd vals door 1 iemand de puzzel alvast te laten oplossen zodat de ander daarna in 2 seconden snel alles kan invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |