Niet gaan mokken nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Alles goed, maar weer geen mok gewonnen.
ach ziel, dan inschrijven voor de introrally. kun je een thermomok winnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat ook op tijd he, ik speel met mijn vriendin altijd vals door 1 iemand de puzzel alvast te laten oplossen zodat de ander daarna in 2 seconden snel alles kan invullen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik was razendsnel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook op tijd he, ik speel met mijn vriendin altijd vals door 1 iemand de puzzel alvast te laten oplossen zodat de ander daarna in 2 seconden snel alles kan invullen.
Jup, ze weet best veel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie het al, we zitten nog even vast aan Rosanne.
En de mok weleens gewonnen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat ook op tijd he, ik speel met mijn vriendin altijd vals door 1 iemand de puzzel alvast te laten oplossen zodat de ander daarna in 2 seconden snel alles kan invullen.
is heerlijk meelezen idd, alleen jammer dat ik via internet net wat achterloop en zo anders ook antwoorden hoor voor de vraag gesteld isquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jup, ze weet best veel.
Heel Twitter kotst haar onophoudelijk uit, echt zelden zo gezien
ze doet iets met zure slotenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
Is zij een twitterkoningin?
Waar kan ik haar van kennen?
NRC.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
NRC grachtengordeltuighquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |