Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:15 schreef Kanaroe het volgende:
Geweldige kinderboekenschrijver, Jan Terlouw
En Pjotr!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja
[..]
Ja, De koning van Katoren, Oosterschelde windkracht 10
Oh ja! Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
“De kloof” heb ik ook ooit gelezen vroeger.
Foutje bedankt...quote:
Volgens mij doen ze er 3 achter elkaar, maar dat kunnen mensen die er geweest zijn beter beantwoordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
Zouden ze meerdere uitzendingen op dezelfde dag maken? Denk toch wel een ochtend en middag sessie oid?
Vrouwen onder de 40 met kort haar neem ik sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Rosanne Hertzberger zit er vandaag, columniste van het NRC. Dat leek best een intelligente vrouw te zijn, tot ze opeens column ging poneren over hoe fantastisch Baudet is.
Ik moet bij haar altijd aan zure kutten denken. Ze heeft lange tijd onderzoek gedaan naar de zuurgraad van vaginale schimmels ofzo en sindsdien heb ik altijd die associatie bij haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Rosanne Hertzberger zit er vandaag, columniste van het NRC. Dat leek best een intelligente vrouw te zijn, tot ze opeens column ging poneren over hoe fantastisch Baudet is.
Oh, dat dat me dan van haar tegen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Vind het verder trouwens best een leuke vrouw hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik moet bij haar altijd aan zure kutten denken. Ze heeft lange tijd onderzoek gedaan naar de zuurgraad van vaginale schimmels ofzo en sindsdien heb ik altijd die associatie bij haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |