Ik ga ook met riblappen aan de slag, het staat al te trekken in de tamarinde, Die turk, gaf me 2 kilo aan 1 stuk, grapjas.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:25 schreef Kanaroe het volgende:
Gietijzeren pan met soortement van goulash, van riblap, staat in de oven.
Straks eten we dat met frieten en, extra aan de goulash toegevoegde sperzieboontjes.
Hopelijk heb je een goed mes! Wat ga je ermee maken?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik ga ook met riblappen aan de slag, het staat al te trekken in de tamarinde, Die turk, gaf me 2 kilo aan 1 stuk, grapjas.
nee ik heb het met een klein mesje en wat uitelkaar trekken gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een goed mes! Wat ga je ermee maken?
Lekker! Smakelijk eten voor laterquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
nee ik heb het met een klein mesje en wat uitelkaar trekken gedaan
Rendang - Minang Kabau stijl
CUL / Pats hier met je nieuwe keukenspeeltjes topic #9quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:17 schreef yinu het volgende:
Wij hebben een nieuwe mixert/keukenmachine van een fancy merk (Bamix). Want de keukenmachine die lief 20 jaar geleden 2ehands kocht is stuk en de staafmixer zei ook ineens poef. Dus we eten al een paar dagen soepen, sauzen en geraspte groenten. Gisteren pasta met tomatensaus en 'pesto' van een restje rucola, walnoten, restje zongedroogde tomaten in olie (+ die olie) en een restje kaas. Dat is nog eens restjes opmaken! Heerlijk.
Die groentenpaté die ik laatst postte heb ik nog eens gemaakt, dat is ook wel een succes. Leve de Bamix!
Das is ja spitze!quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond Currywurst en Kartoffelsalat
Oh jongens wat was t weer heerlijkquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het bami met ijsbergsalade en buikspek met krokant zwoerd volgens dit beproefde recept.
Dat spek ziet er fantastisch uit! Lekker zegquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh jongens wat was t weer heerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bami met salade heb ik nog niet eerder gehad. Dat vleesquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ook niet de bedoeling. Ik dacht dat ik Aziatische roerbakgroenten bij de Appie had meegenomen maar het bleek een ijsbergslamengsel te zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Bami met salade heb ik nog niet eerder gehad. Dat vlees![]()
En nog lekker wat over denk![]()
Appeltijmworstje?quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:30 schreef borisz het volgende:
Een appeltijmworstje en gemixte groente
What has been seen cannot be unseenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |