Het is wel toevallig dat als jij van team wisselt het andere team plotseling de boosdoener isquote:Op maandag 3 januari 2022 18:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De 2022 QR code chasers die op vakantie willen en uit eten en het zo de QR maatschappij en het continue moeten prikken faciliteren zijn wat anti vaxers zijn tot de gijzeling van de samenleving mbt zorgdruk in 2021.
In Zwitserland werd er serieus gesproken over een tegoedbon als je een vaccinatie zou zetten of iemand over zou halen tot vaccinatie.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we nog geld toe.
Ik ben nog steeds pro vax voor risicogroepen hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:30 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat als jij van team wisselt het andere team plotseling de boosdoener is
Volgens Catatafishh ben jij dus even fout als de anti vaxer met 0 immuniteit.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:33 schreef Johannes788 het volgende:
Hier 2 vaccins gehad en 2 keer corona, hier komt geen booster meer.
Vind het wel goed. Zie het vanzelf wel hoe en wat.
Voordat zij beginnen met de eerste prik hebben wij er al een dozijn doorheen gejaagd.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In plaats van heel Europa iedere 3 maanden boosteren kunnen we wellicht Afrika beter volledig vaccineren
Bizar aan het worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef Mylene het volgende:
Kabinet wil vanaf februari verloopdatum voor vaccinatiebewijs
Dreigen met de stok zet vooralsnog neer zoden aan de dijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In Zwitserland werd er serieus gesproken over een tegoedbon als je een vaccinatie zou zetten of iemand over zou halen tot vaccinatie.
Uiteindelijk toch niet uitgevoerd.
9 maanden toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef Johannes788 het volgende:
Geen booster? Rood vinkje!
https://www.nu.nl/coronav(...)accinatiebewijs.html
Maar als alles dicht is, maakt het toch niet uit...quote:Op maandag 3 januari 2022 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles voor de controledrang.
Waarom zouden die mensen in Afrika een prik halen? er zijn daar helemaal geen problemen.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
In plaats van heel Europa iedere 3 maanden boosteren kunnen we wellicht Afrika beter volledig vaccineren
Niet zo gek dat de regering grijpt naar tyrannie als de twee andere machten, de rechterlijke en wetgevende macht, als onderdanige slaven bukt voor die regering.quote:
Lekker 3 keer prikken voor wat straks een verkoudheidsvirus is. Hou op met me 😂quote:Op maandag 3 januari 2022 18:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En als we Frankrijk en Italie volgen is de booster maar 4 maanden geldig.
Komt ook omdat er buiten de wappies iedereen het goed vindt. Dat is wat er fout is.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niet zo gek dat de regering grijpt naar tyrannie als de twee andere machten, de rechterlijke en wetgevende macht, als onderdanige slaven bukt voor die regering.
Ze regeren al 2 jaar bij decreet. Dan ga je niet meer luisteren naar andere geluiden.
Drie keer slechts? Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Lekker 3 keer prikken voor wat straks een verkoudheidsvirus is. Hou op met me 😂
Elk jaar weer genot.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen in Afrika een prik halen? er zijn daar helemaal geen problemen.
Die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan big pharma te sponsoren.quote:
Oei oei oei ze gaan je chanteren:quote:Op maandag 3 januari 2022 18:33 schreef Johannes788 het volgende:
Hier 2 vaccins gehad en 2 keer corona, hier komt geen booster meer.
Vind het wel goed. Zie het vanzelf wel hoe en wat.
Klopt. Walgelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Oei oei oei ze gaan je chanteren:
Het demissionaire kabinet wil dat een vaccinatiebewijs in Nederland vanaf 1 februari een verloopdatum krijgt. Een boosterprik zal dan voor veel mensen noodzakelijk zijn om aan een coronatoegangsbewijs te komen, zei demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge maandag bij een persmoment.
En ik geloof oprecht dat de beste man en zijn ambtenaren oprecht die hoop, of zelfs overtuiging, hadden. Terwijl je toch kan bedenken dat het urgentiegevoel voor een grote groep mensen aanmerkelijk is afgenomen en dat aanscherping van regels, zoals een geldigheidsduur van het ctb, leiden tot plangedrag en niet haastgedrag.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef Molo het volgende:
Pushberichtgenot
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220103
Opkomst boosterprik lager dan gehoopt
Tsja
Ja zeker, ik was echt altijd pro vaccineren, daar komt toch echt wel verandering in nu...quote:
Hetzelfde toegangsbewijs waarmee we nu allerlei sectoren open hadden kunnen houden maar niet hebben gedaan?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het demissionaire kabinet wil dat een vaccinatiebewijs in Nederland vanaf 1 februari een verloopdatum krijgt. Een boosterprik zal dan voor veel mensen noodzakelijk zijn om aan een coronatoegangsbewijs te komen, zei demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge maandag bij een persmoment.
Groen vinkjequote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen in Afrika een prik halen? er zijn daar helemaal geen problemen.
Same.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja zeker, ik was echt altijd pro vaccineren, daar komt toch echt wel verandering in nu...
Onbegrijpelijk dit allemaal.
Ik neem aan dat er ook zeer duidelijke afspraken zijn gemaakt over hoe lang dit nodig blijft en bij welke voorwaarden het gaat worden afgeschaft.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:49 schreef Johannes788 het volgende:
Geen booster? Rood vinkje!
https://www.nu.nl/coronav(...)accinatiebewijs.html
Het was inderdaad de kans voor dat CTB om zijn waarde te bewijzen... Maar die is voorbij gegaan. Wat rest is een machtsmiddel om je te chanteren.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hetzelfde toegangsbewijs waarmee we nu allerlei sectoren open hadden kunnen houden maar niet hebben gedaan?
In principe is dat geen groot probleem, want het jojo-en is ook geen succes. Hugo haalde in september de volledige rem eraf en 3 maanden later zaten we weer met een lockdown. Dan liever wat meer voorzichtigheid met versoepelen, zodat je op langere termijn een nieuwe lockdown voorkomt.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Johannes788 het volgende:
Net op rtl4 bij frits wester op tv:
“Ernst Kuipers wordt in de wandelgangen gefluisterd dat hij voorzichtiger is dan Hugo de Jonge om te versoepelen.”
The horror
Het lijkt ook wel alsof vaccinaties nu een doel op zich zijn geworden ipv een middel om een doel (minder zorgdruk) te bereiken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja zeker, ik was echt altijd pro vaccineren, daar komt toch echt wel verandering in nu...
Onbegrijpelijk dit allemaal.
Zorgmannetje, pas in april versoepelen als er niemand meer op IC ligt.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Johannes788 het volgende:
“Ernst Kuipers wordt in de wandelgangen gefluisterd dat hij voorzichtiger is dan Hugo de Jonge om te versoepelen.”
The horror
Nogal wiedes. Die man heeft de afgelopen tien jaar gedacht vanuit de werkelijkheid van een ziekenhuis, wat verwacht je anders?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Johannes788 het volgende:
The horror
Gooi er gewoon een vaccinatieplicht in en donder dat hele niet werkende CTB systeem er alsjeblieft uit zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat een verrassing. Nou de beste man krijgt in ieder geval een mooi startpakket mee in de vorm van een lockdown. Daar moet ie vast mee uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Johannes788 het volgende:
The horror
Nee dank je, geen zin meer in een gijzeling door ongevaccineerd 50+. Pak dat gegeven aan en laat 50- met rust met al die regels en prikken.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In principe is dat geen groot probleem, want het jojo-en is ook geen succes. Hugo haalde in september de volledige rem eraf en 3 maanden later zaten we weer met een lockdown. Dan liever wat meer voorzichtigheid met versoepelen, zodat je op langere termijn een nieuwe lockdown voorkomt.
Dat wordt winkelen op afspraak in april.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Die man heeft de afgelopen tien jaar gedacht vanuit de werkelijkheid van een ziekenhuis, wat verwacht je anders?
Hoe zit dat daar nou met horeca? Ik begreep dat je als je vaccinaties te oud zijn, je wel mag staan maar niet mag zitten in de horeca daar?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
In Zwitserland werd er serieus gesproken over een tegoedbon als je een vaccinatie zou zetten of iemand over zou halen tot vaccinatie.
Uiteindelijk toch niet uitgevoerd.
Ja en dan nog wel een instantie die echt telt he.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-wil-visie-zien.html
Nog een aantal instanties die het kabinet visieloos vinden.
Met dit kabinet had dat geen moer uitgemaakt. Het liep overal in Europa op. Als je eind zomer ook nog versoepelingen had willen laten afweten dan had je deze golf met een fractie lagere aantallen begonnen. Had je niets voor gekocht.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In principe is dat geen groot probleem, want het jojo-en is ook geen succes. Hugo haalde in september de volledige rem eraf en 3 maanden later zaten we weer met een lockdown. Dan liever wat meer voorzichtigheid met versoepelen, zodat je op langere termijn een nieuwe lockdown voorkomt.
Nul komma nul solidariteit met 150 kilo wegende taartboomervrouwen en andere mensen met Hubert Bruls-achtig postuur.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze eens onderscheid gaan maken tussen risicogroepen en niet-risicogroepen bij alle maatregelen. We zitten nu gezonde kleine kinderen te vaccineren om ongevaccineerde opa's en oma's te beschermen. Die kinderen belanden niet op de IC maar worden gevaccineerd om verspreiding tegen te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:01 schreef Caland het volgende:
Ik begin echt blij te worden dat De Jonge zeer snel wordt afgelost
Ik hoop oprecht dat het gezonde boerenverstand met Kuipers een klein beetje terugkomt. Hij lijkt me in ieder geval wel iets pragmatischer
Straks inderdaad, maar nu nog niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord!quote:Ook legde hij een link tussen de opkomst en de mogelijkheden om de samenleving verder te openen: "Hoe meer boosters, hoe meer ruimte om 14 januari een volgende stap te nemen."
Vaccin voor je eiersnijderquote:
Ik weet niet, was 2 weken in Mexico. Moet het maatregelen-boek er maar weer eens op naslaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe zit dat daar nou met horeca? Ik begreep dat je als je vaccinaties te oud zijn, je wel mag staan maar niet mag zitten in de horeca daar?
Niet essentiele winkels. Eiersnijers zijn volgens het kabinet niet essentieel.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccin voor je eiersnijder
Waar staat dit trouwens over QR code voor winkels?
Dan kom je erop uit dat dat vooral bij ouderen en mensen met een zak immuunsysteem matig en kort werkend is. En dat is discriminatiequote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind het wel belangrijk dat ze onderzoeken hoe lang een vaccinatie helpt tegen IC opnames. Dat je op een gegeven moment weer besmet kan raken, moet geen probleem zijn zolang je maar niet op de IC belandt. Dat moet dus het uitgangspunt zijn.
Dit lijkt mij meer dan genoeg reden om het kabinet per direct te laten vallen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef popje het volgende:
[..]
Niet essentiele winkels. Eiersnijers zijn volgens het kabinet niet essentieel.
Wanneer de pandemie in de grotemensenlanden van Europa over een tijd al lang en breed "voorbij" is verklaard zit nederlandje nog altijd in een lockdown omdat alle drie de resterende IC-bedden nog door obese hijgers bezet zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Johannes788 het volgende:
The horror
Kloptquote:Op maandag 3 januari 2022 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Die man heeft de afgelopen tien jaar gedacht vanuit de werkelijkheid van een ziekenhuis, wat verwacht je anders?
Genotquote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef Johannes788 het volgende:
The horror
Dan is de overheid aansprakelijk voor bijwerkingen, nu kunnen ze er nog onderuit komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Gooi er gewoon een vaccinatieplicht in en donder dat hele niet werkende CTB systeem er alsjeblieft uit zeg.
Ah lekker! Voor vakantie?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik weet niet, was 2 weken in Mexico. Moet het maatregelen-boek er maar weer eens op naslaan.
Er zijn wel booster-priviliges, zo kan je enkel met booster in de sauna/bad van het fitnesscentrum.
Ben je een beetje laat mee, bijna een jaar zelfsquote:Op maandag 3 januari 2022 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit lijkt mij meer dan genoeg reden om het kabinet per direct te laten vallen.
Die hoeven big pharma niet eens te betalen, voorlopig krijgen ze de meeste prikken gewoon gratis van de westerse wereld.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die hebben wel andere dingen aan hun hoofd dan big pharma te sponsoren.
Extra dikke trui.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja en dan nog wel een instantie die echt telt he.
Ow wacht ....... wereldvreemde figuren die al zeker een jaar onder een steen geleefd hebebn.
"De AOb noemt het "goed voor alle leerlingen" dat ze weer naar school kunnen, maar "blijft zich erover verbazen" dat het bijvoorbeeld nog steeds niet overal is gelukt om schoolgebouwen goed te ventileren."
We hebben ca. 10.000 scholen in dit land en die ga je echt niet binnen een jaar voorzien van een klimaatinstallatie. Is geen kwesteie van geld maar van materialen en menskracht.
Nope. Gewoon bepaald geen liefhebber van het Gesundes Volksempfinden.quote:
wie zegt dat varianten daar ontstaan zijn? de zuid afrikaanse variant is daar het eerst ontdekt, maar wil niet zeggen dat t door ongevaccineerden komt.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die hoeven big pharma niet eens te betalen, voorlopig krijgen ze de meeste prikken gewoon gratis van de westerse wereld.
Bovendien, niet gerapporteerd wil niet zeggen dat het niet bestaat. Hoe denk je anders dat al die varianten hierheen komen?
Goed voor de werkgelegenheid. Terugkeer van de melkertbanenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:19 schreef Pistolero het volgende:
Trouwens, letterlijk elke horecazaak, niet-essentiële winkel, sportschool etc. moet dan dus iemand bij de deur gaan zetten van openingstijd tot sluitingstijd om mensen te controleren. Dan heb je het over honderdduizenden zaken en dus honderdduizenden mensen.
Want dat werkte in het verleden ook al zo fantastisch. Hoe zien ze dat überhaupt praktisch voor zich.![]()
Dat wordt weer een gigantische wassen neus vol nepcontroles, agressie en bedreigingen.
Jawel, maar dat past niet in je narratief...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wie zegt dat varianten daar ontstaan zijn? de zuid afrikaanse variant is daar het eerst ontdekt, maar wil niet zeggen dat t door ongevaccineerden komt.
Spijtig dat hij zich totaal geen zorgen lijkt te maken om hele samenleving die naar de knoppen gaat door de lockdowns.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:15 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlenging-14-januari
HuGod sorteert alvast voor op verlenging van de lockdown. Want ja, na plateaugenot komt de stijging weer en dat levert een risico op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |