Zo voelt het nog niet hoor, we zijn pas net begonnen!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef DJMO het volgende:
TT change please
Jullie gaan niet emigreren, jullie zijn geëmigreerd!
T is toch zo mopquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo voelt het nog niet hoor, we zijn pas net begonnen!
Strikt genomen zijn we inderdaad al geëmigreerd, want verhuisd naar een ander land.quote:
In de 10 jaar dat ik in België en Engeland gewoond heb, is nu.nl altijd mijn eerste nieuwsbron geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 02:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn we inderdaad al geëmigreerd, want verhuisd naar een ander land.![]()
Maar in de praktijk moeten er nog tig dingen gebeuren voordat ik ons echt als geëmigreerd zal gaan beschouwen. Zoals: het huis in Nederland verkopen, ons inschrijven in het bevolkingsregister, ZZ naar school, de taal beter spreken, niet meer naar NOS.nl gaan voor het laatste nieuws, etc.
Maar was je toen geëmigreerd met het idee daar te blijven, of was het in principe tijdelijk? Nu met corona is het in ieder geval wel nodig om het nieuws in het nieuwe thuisland te volgen, om op de hoogte te blijven van de lokale maatregelen.quote:Op zondag 16 januari 2022 07:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
In de 10 jaar dat ik in België en Engeland gewoond heb, is nu.nl altijd mijn eerste nieuwsbron geweest.
Veel plezier!quote:Op maandag 17 januari 2022 00:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar was je toen geëmigreerd met het idee daar te blijven, of was het in principe tijdelijk? Nu met corona is het in ieder geval wel nodig om het nieuws in het nieuwe thuisland te volgen, om op de hoogte te blijven van de lokale maatregelen.![]()
Morgen mijn eerste werkdag hier!Nu slapen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier en succes op je eerste werkdag vandaag
Dank je!quote:
Ah zoquote:En nee, toen ik vertrok dacht ik niet terug te komen. Uiteindelijk gaf Brexit de doorslag en toen vond ik toevallig werk in Nederland.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heel veel plezier en succes! @:Viv
Dank je! Ik vond het inderdaad heel spannend.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:28 schreef IrishBastard het volgende:
Veel plezier en succes vandaag. Spannend zo’n eerste dag!
Ja! Ze werken grotendeels thuis, maar ik werd wel op kantoor verwacht.quote:Wel ‘gewoon’ op kantoor gestart?
Ik heb hier nog steeds een Noors toetsenbord aan mijn pc hangen, mijn werklaptop heeft een Nederlands toetsenbord en ik heb nog een privélaptop met een Duitse . Dus eigenlijk ben ik in een constante staat van verwarring als ik speciale letters wil typen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:23 schreef Evenstar het volgende:
Ik raak al in paniek als ik de lay-out zie..
Vetquote:Op maandag 17 januari 2022 17:52 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank je! Ik vond het inderdaad heel spannend.Maar het was tof!
[..]
Ja! Ze werken grotendeels thuis, maar ik werd wel op kantoor verwacht.Nog best lastig typen trouwens:
[ afbeelding ]
Is wel makkelijker zoeken op de Ikea websitequote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan thuis ook overstappen op zo'n knäckebröd-toetsenbord.
quote:Ja! Ze werken grotendeels thuis, maar ik werd wel op kantoor verwacht.Nog best lastig typen trouwens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |