Ik heb 2 DM's gestuurd, van de rest is het onzeker waar ze naar kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:45 schreef arvensis het volgende:
@:viv PM je iedereen je huis of kijkt iedereen naar het verkeerde huis?
Ja ik weet daarom zeker dat ik naar het juiste huis kijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb 2 DM's gestuurd, van de rest is het onzeker waar ze naar kijken.Maar wie ons keuken-topic gevolgd heeft kan het wel herkennen.
Als je dan ook de woonplaats weet en zoekt op “minder dan 3 dagen op funda” dan heb je beetquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik heb 2 DM's gestuurd, van de rest is het onzeker waar ze naar kijken.Maar wie ons keuken-topic gevolgd heeft kan het wel herkennen.
Post hem gewoon, joh. Je hebt toch niks meer te maken met dat huis. Misschien ziet de potentiële koper hem wel op FOK!.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant wil ik bijvoorbeeld ook liever niet dat onze voormalige buren weten dat wij Viv en Evenstar op FOK! zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef arvensis het volgende:
[..]
Post hem gewoon, joh. Je hebt toch niks meer te maken met dat huis. Misschien ziet de potentiële koper hem wel op FOK!.![]()
quote:Als wij volgende maand niet zouden verbouwen had ik zeker een bod gedaan. Lekker dichtbij ons huidige huis, maar veel mooier.
Ik wilde hier al binnen komen vallen met "En, is het huis al verkocht?" Maar dat valt dus helemaal niets tegen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Evenstar het volgende:
Morgen de eerste bezichtiging al7 kandidaten binnen 24 uur. Ben zo benieuwd!
Ik herkende je keuken, 100%quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
@Evenstar is een gevaar op de weg sneeuw op die dingen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
Als de verkoop goed gaat, kan je mooi een snöskoter aanschaffen.
Vlogen wij er af? Nee!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:05 schreef Viv het volgende:
[..]
@:evenstar is een gevaar op de weg sneeuw op die dingen.Iets met kijken hoe hard die kan zonder nog oog te hebben voor het eventuele einde van het terrein.
Nee hoor, dat snöskoter-akkefietje was tijdens onze huwelijksreis, 9 jaar geleden in Zweeds Lapland.quote:
quote:Lang donker daar?
Meterkast is een verassing voor de bezichtigingquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:13 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooi om te horen dat jullie nu al veel geïnteresseerden hebben voor jullie oude woning
Das al akelig snel![]()
Geen foto van de meterkast zag ik net ..
He, lastig. Ik zag wel dit optrekje, maar die staat al wat langer op Funda dus dat kan 'm eigenlijk niet zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, ons huis was alweer uit de top 10 weggezakt toen ik het postte. Ze updaten dat lijstje continu.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:27 schreef Light het volgende:
[..]
He, lastig. Ik zag wel dit optrekje, maar die staat al wat langer op Funda dus dat kan 'm eigenlijk niet zijn.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Haha, ik verwacht van niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Meterkast is een verassing voor de bezichtigingAls ze die zien zijn ze meteen verkocht.
Kom je straks ook helpen in Zweden?
Verassing is niet best!quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Meterkast is een verassing voor de bezichtigingAls ze die zien zijn ze meteen verkocht.
Kom je straks ook helpen in Zweden?
@Evenstar bakt dan wel frietjes hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 06:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Haha, ik verwacht van niet eerlijk gezegd.
Da laat ik de broodtrommel wederom thuisquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:42 schreef Viv het volgende:
[..]
@:evenstar bakt dan wel frietjes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |