Er woonden geen prinsessen (meer), dan krijg je dat.quote:
Succes met de verkoop!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Viv het volgende:
Ons huis staat op Funda! De eerste keer dat we een huis gaan verkopen, spannend hoor.![]()
Zal ik een Fun met Funda special inplannen op de FP?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:38 schreef Viv het volgende:
Ons huis staat op Funda! De eerste keer dat we een huis gaan verkopen, spannend hoor.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal ik een Fun met Funda special inplannen op de FP?
Ehmm, je woont er niet meer? Maar ik snap je hoor mopquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ons huis is op zich wel opmerkelijk te noemen, maar privacy dit dat.
Klopt, ik woon er niet meer en zal zelfs niet bij de notaris verschijnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehmm, je woont er niet meer? Maar ik snap je hoor mopwas ook maar een gebbetje
Nou dan? Ik wil wel een specialtje maken hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef Viv het volgende:
[..]
Klopt, ik woon er niet meer en zal zelfs niet bij de notaris verschijnen.
Uh jawel? De makelaar zal daar verschijnen namens ons, via een officiële volmacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent dat je ook al geen eigenaar was?
Ik ben hem tegen gekomen op mijn eigen zoektocht. Zal het niet verder delen, maar als het ergens anders gestaan had, dan had ik vandaag nog een bod gedaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:03 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ons huis is op zich wel opmerkelijk te noemen, maar privacy dit dat.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben hem tegen gekomen op mijn eigen zoektocht. Zal het niet verder delen, maar als het ergens anders gestaan had, dan had ik vandaag nog een bod gedaan
(We hadden ooit plannen zelf een woning te bouwen, en het is niet precies hetzelfde, maar qua ideeën komt het best behoorlijk overeen.)
Wat grappig, een vriendin van mij heeft daar in de straat gewoond :-Dquote:Op woensdag 12 januari 2022 01:38 schreef Viv het volgende:
Ons huis was net #8 in de top 10 van https://www.funda.nl/trending/![]()
Met 5 actieve bezoekers, maar toch
Oh, ons huis was alweer uit de top 10 weggezakt toen ik het postte. Ze updaten dat lijstje continu.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat grappig, een vriendin van mij heeft daar in de straat gewoond :-D
En ik was nog wel zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh, ons huis was alweer uit de top 10 weggezakt toen ik het postte. Ze updaten dat lijstje continu.
Wat tof! Ik ben benieuwd of ons huis er ook in voorkomt, 2500 views in 36 uur vind ik zelf best aardigquote:Op woensdag 12 januari 2022 01:38 schreef Viv het volgende:
Ons huis was net #8 in de top 10 van https://www.funda.nl/trending/![]()
Met 5 actieve bezoekers, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |