SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 03-01-2022 12:15:33 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sherlock.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera was miss Zeeland ... dus andere kant van het land denk ik.
En Miss Tourism Sri Lanka ... zal vast ook wel ergens in een of andere portfolio hebben gezeten
https://misshollandnow.co(...)lanka-international/
Op haar 15e al moederquote:Op maandag 3 januari 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Die Grace lijkt me echt een blij mens.
Ik voorspel dat Sercan er als eerste uitligt.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Op haar 15e al moeder
Vera is er zo een die twee uur voor de spiegel gaat staan en die je nooit zonder makeup ziet
Lijkt me wel een leuke gozer.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is Tobias van Veen : https://www.facebook.com/tobias.vanveen.7
Oh, en z'n verjaardag is 11 maart, dus wellicht in het huis jarig.
Tobias heeft geen ballonnetje? (IG?)quote:Op maandag 3 januari 2022 08:24 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Sercan, Vera, Tobias en Kitty
Helaas ook insta .. @tobiasvvquote:Op maandag 3 januari 2022 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Tobias heeft geen ballonnetje? (IG?)
Dan ben ik voor Tobias
Wat een inkoppertje.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:43 schreef Hunter het volgende:
Voor Kitty is vast een plekje in de hot tub gereserveerd
Personal Trainer & Lifestyle Coachquote:
Mag dit in de OP? Liefst met fotootjes er bijquote:Op maandag 3 januari 2022 08:26 schreef Hunter het volgende:
Deelnemers Big Brother 2022
Big Brother is terug en is dit seizoen onvoorspelbaarder, spannender en schaarser dan ooit tevoren. Geraldine Kemper en Peter Van de Veire zijn helemaal klaar voor een nieuwe Big Brother, waarin de kijker nóg meer invloed heeft op zijn experiment. Maar: Big Brother bepaalt alles. Vier Nederlanders en vier Vlamingen gaan de uitdaging aan om 24/7 met elkaar samen te leven in Big Brothers nieuwe huis. Maak kennis met de acht bewoners.
Dit zijn de eerste acht bewoners – natuurlijk volgen er gedurende de weken nog meer deelnemers aan Big Brother 2022.
Dimitri
Dimitri, 26 jaar (Kampenhout, België) “Ik ben vaak de clown van de groep.” De altijd vrolijke Dimitri werkt als commercieel directeur bij het bedrijf van zijn vader. In het weekend is hij te vinden op het voetbalveld, waar hij de sterren van de hemel speelt. Niet alleen op het veld, maar ook naast het veld steelt Dimitri graag de show. Met een biertje in zijn hand staat hij graag op de dansvloer. Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother huis ook graag op zich nemen.
Grace
Grace, 35 jaar (Breda, Nederland) “Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden.'” Toen haar moeder tijdens Braziliaanse carnaval verliefd werd op een Nederlandse man, is Grace met haar meeverhuisd naar Nederland. Al van kleins af aan volgt Grace de Braziliaanse en later ook de Nederlandse versie, dus ze is met recht een superfan te noemen. Grace is op haar vijftiende moeder geworden en heeft veel obstakels overwonnen in haar leven. Dat heeft haar tot een sterke, onafhankelijke vrouw gemaakt. Met haar sprankelende persoonlijkheid en haar passie voor dansen, zal zij voor positiviteit en gezelligheid in het huis zorgen.
Kitty
Kitty, 58 jaar (Aalten, Nederland) “Verbeter de wereld en begin bij jezelf!” De van oorsprong Amsterdamse Kitty is een zorgzame kwebbelkous uit Aalten, die niet op haar mondje gevallen is. Ze heeft haar hele leven hard gewerkt en in haar eentje vier zoons grootgebracht. Kitty heeft zich altijd moeten bekommeren om anderen, maar door dit avontuur aan te gaan kiest ze eindelijk eens voor zichzelf. Kitty mag dan misschien de oudste zijn, maar wil laten zien dat ze zeker niet de zwakste is.
Nouchine
Nouchine, 25 jaar (Gent, België) “Ik ben echt een beetje het mamaatje van het huis.” Met haar grote glimlach zal Nouchine veel harten weten te veroveren. Ondanks haar jonge leeftijd ziet ze zichzelf als een echte moeder en wil ze zich over anderen ontfermen. Niet alleen thuis staat ze voor iedereen klaar, ook als verpleegkundige is ze voor haar patiënten dag en nacht bereikbaar. Nouchine is altijd vrolijk en goedgezind, uitgesproken en houdt haar mening niet voor zich. Eerlijkheid is heel belangrijk voor haar. Nouchine is helemaal klaar om de uitdagingen van Big Brother aan te gaan.
Peter
Peter, 56 jaar (Hasselt, België) “Ik heb een heel goede pokerface.” Deze modieuze man neemt geen blad voor de mond. Peter gaat graag opvallend en mooi gekleed door het leven. Hij is 56 jaar, maar voelt zich niet zo. Samen met zijn man en zoon geniet hij elke dag van het leven. Mode is een belangrijk onderdeel in Peters leven: hij werkt al jaren in de verkoop. Momenteel werkt hij in een schoenenwinkel, waar hij mensen voor zich weet te winnen. Dit zal hij zeker toepassen in het huis. Wie op hakken wil leren lopen, klopt bij Peter aan. Hij weet alle tips & tricks!
Sercan
Sercan, 28 jaar (Tessenderlo, België) “Ik wil eerst en vooral het vertrouwen van de andere bewoners voor mij winnen.’” Sercan is een zelfverzekerde, avontuurlijke, sympathieke gast met een bad boy randje. Hij is al jaren fan van het programma en ziet het hele concept als een ware uitdaging. Sercan woont bij zijn moeder in Limburg en werkt als magazijnmedewerker bij een groot sportmerk. Het liefst trekt hij de wereld rond met zijn rugzak, op zoek naar nieuwe mensen en avonturen. Hij heeft al over heel de wereld gereisd, maar ziet Big Brother als de reis van zijn leven.
Tobias
Tobias, 26 jaar (Den Haag, Nederland) “Ik ben een vitale jongeman, maar heb een oude ziel.” Tobias is charmant, supersportief en gaat een uitdaging niet uit de weg. Hij woont al zijn hele leven in Den Haag, dicht bij het strand waar hij graag naartoe gaat om te surfen. Als coach inspireert hij graag anderen met zijn gezonde levensstijl. Na een burn-out te hebben gehad, stapt hij nu topfit over de drempel van het Big Brother huis.
Vera
Vera, 26 jaar (Vlissingen, Nederland) “Ik ben iemand die liever de gok waagt dan op safe te spelen.” Vera is geboren en getogen in een klein dorpje in Zeeland. In het dagelijkse leven werkt ze in een parfumerie waar ze klanten adviseert over schoonheidsproducten. Vera is graag bezig met haar uiterlijk en wordt vaak bestempeld als modepopje. In het verleden heeft ze aan verschillende Miss-verkiezingen deelgenomen en is ze er meerdere keren met de winst vandoor gegaan. Als het aan Vera ligt zal dat bij deze uitdaging niet anders zijn. Ze is fanatiek en erop gebrand te winnen.
https://vlaamskijken.nl/2(...)emers-acht-bewoners/
Jouw indruk is dat stevige oudere dames van hot tubs houden?quote:Op maandag 3 januari 2022 08:43 schreef Hunter het volgende:
Voor Kitty is vast een plekje in de hot tub gereserveerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:
Jahaaaa! Vandaag is het zo ver!!![]()
![]()
Feli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 3 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:
Jahaaaa! Vandaag is het zo ver!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Harte Ireth je bent zo jong als jij je voelt
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Sneupke.quote:
Belgisch Limburg?quote:Op maandag 3 januari 2022 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
Sercan komt uit België maar woont bij zijn moeder in Limburg.
Da's de Zoey van 2022.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Die Grace lijkt me echt een blij mens.
Klopt.quote:
Echt hoor.quote:
Kitty is Els 2022.quote:
Zolang het bij de gezichtuitdrukking blijftquote:
We kunnen ook gaan rummicubben?quote:
Heel scherp van u.quote:
Bron?quote:
Zullen ze wel 1 voor 1 gedurende de dag vrijgevenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/videos/602633094171922
Ik zoek de andere filmpjes.
Na de uitzending dacht ikquote:Op maandag 3 januari 2022 09:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik las op fb dat de streams vandaag online gaan. Klopt dit? Helaas kan ik het vanavond niet live kijken
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarreldequote:Op maandag 3 januari 2022 08:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag dit in de OP? Liefst met fotootjes er bij
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarrelde
Benny,mooi dat je er weer bent.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarrelde
Ik las hier morgen pas.quote:
Ik las gisterenavond na de uitzendingquote:
Maar die users zijn ook welkomquote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef Jockari het volgende:
In België blijkbaar vanaf 5 januari volgens website van GoPlay
[ afbeelding ]
Bij Videoland springt hij over naar vorig seizoenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Dus nu krijgen we wel live de entree, maar dan gewoon 2 dagen geen streams?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ook dit tegen: https://www.vipnieuws.be/(...)7G3zUItqT_bZvFUdTCw8Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
MrsL.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Is denk ik een foutje.. vanavond na de uitzending gewoon live stream
Fruitje!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er bij de Belgische tv ergens staat dat ze er vrijdag al ingegaan zijn?Wannebe famous dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ook dit tegen: https://www.vipnieuws.be/(...)7G3zUItqT_bZvFUdTCw8Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er bij de Belgische tv ergens staat dat ze er vrijdag al ingegaan zijn?Ze zijn de vorig keer ook op oudjaarsdag het huis in gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam ook dit tegen: https://www.vipnieuws.be/(...)7G3zUItqT_bZvFUdTCw8Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Ja, was vorig keer ook zo volgens mij..
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:58 schreef Jockari het volgende:
Voor Nederland is de livestream volgens onderstaande website al te bekijken vanaf 3/01/2022...
https://bigbrothernederland.nl/big-brother-livestream/
Ook maar een fansite, die dezelfde bronnen moet gebruiken als wij.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:58 schreef Jockari het volgende:
Voor Nederland is de livestream volgens onderstaande website al te bekijken vanaf 3/01/2022...
https://bigbrothernederland.nl/big-brother-livestream/
Het is al weer gezellig.quote:
Wat ik al zeiquote:Op maandag 3 januari 2022 10:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook maar een fansite, die dezelfde bronnen moet gebruiken als wij.
Informatievoorziening is weer ruk.
* geen officiële website
* Soms via Instagram
* Soms via Facebook
* 1 post op Twitter
* Stemmen via de RTL website
* Geen duidelijke info op Videoland
Na de liveshow denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:26 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz heeft ook maar een videoland proefabo genomen...
Wanneer beginnen de livestreams
Klopt blijkbaar Greysbones. Hier is de volgende alweer.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zullen ze wel 1 voor 1 gedurende de dag vrijgeven
De een zegt vanavond, de ander zegt morgen, dus het zal wel ergens tussen nu, en oudjaarsavond worden🤣quote:Op maandag 3 januari 2022 10:26 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz heeft ook maar een videoland proefabo genomen...
Wanneer beginnen de livestreams
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef GayGuy het volgende:
Zijn er al mensen die een videoland update hebben gehad?
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Toch nog enkele verrassingenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Mooie binnenkomer 5th.quote:
Jij bent er ook weer.quote:
"Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden."quote:Op maandag 3 januari 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie van de Nederlanders zal als eerste vrijwillig opstappen??
Ik zet m'n geld op Grace.
Wtf wie zei dat?🤣🤣quote:Op maandag 3 januari 2022 10:57 schreef Flory het volgende:
[..]
"Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden."
![]()
Nou ja zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat de dikste persoon in het huis (Kitty) Mager als achternaam heeft
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
Ach er zit een lifestylecoach bij, dus het kan veranderenquote:Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat de dikste persoon in het huis (Kitty) Mager als achternaam heeft
Dat was Patrick, toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ach er zit een lifestylecoach bij, dus het kan veranderen
Was toch Jeroen en Monaquote:Op maandag 3 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter suggereert er 1 dat Peter 1 van de niet gekozen kandidaten was toen Mike, Matt en Jerrel er in gingen?
Die net een burnout heeft gehad.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Sabientje.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
ik heb eik niet zo veel zin om 9 euro af te tikken voor een plus abo.
Iemand ervaring met een basic abo. Is dat te doen qua streams BB kijken?
Ja. Geen enkel probleemquote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
Ik kan het je vertellen zodra de streams het doenquote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het je vertellen zodra de streams het doen
Leuk dat je er bent.quote:
20:30quote:
Dat wordt weer vegan.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het nu al leuk.quote:
Dat is wel een fantastische mijlpaal voor haarquote:Op maandag 3 januari 2022 11:20 schreef Benny het volgende:
Vera was in 2015 verkozen tot Miss Tourism Sri Lanka International
https://www.pzc.nl/algeme(...)n-sri-lanka~aebd3567
https://www.facebook.com/Veradijkstramissbeauty/
Het ziet er leuk uit, maar ook wel vrij oppervlakkigquote:Op maandag 3 januari 2022 11:21 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat is wel een fantastische mijlpaal voor haar
Echt, daar zit niks natuurlijks aan
Basic is zonder streams. Dat was vorrig jaar ookquote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
Lachen is wat mensen doen als ze lol hebben..quote:Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Vera lijkt me een wat leeg type, als ik haar intro filmpje bekijk. 'Ik hou van lachen'...ja dan ben ik je al kwijt...
Ze heeft wel een leuke Huskyquote:Op maandag 3 januari 2022 11:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit, maar ook wel vrij oppervlakkig
https://nl.pinterest.com/vera96x/
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Basic is zonder streams. Dat was vorrig jaar ook
https://hulp.videoland.co(...)-Big-Brother-vinden-quote:Waar kan ik de livestream van Big Brother vinden?
De Big Brother livestreams zijn met elk abonnement (Basis, Plus en Premium) te bekijken.
De livestreams zijn te vinden op de homepagina of op de pagina van het programma.
quote:We zien dat je Videoland probeert af te sluiten vanuit het buitenland. Dit kan alleen binnen Nederland
Maar het is zooo cliché. Dat is van hetzelfde kaliber als 'ik hou van humor' en 'ik hou van hobby's'.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lachen is wat mensen doen als ze lol hebben..
Help je wel ff
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Basic is zonder streams. Dat was vorrig jaar ook
Met een vpn een abonnement afsluiten. Daarna kun je vanuit europa gewoon kijken (zonder vpn).quote:
Oh das beter. Duidelijk overzicht Tx!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:25 schreef Benny het volgende:
[..]
[..]
https://hulp.videoland.co(...)-Big-Brother-vinden-
https://hulp.videoland.co(...)-Big-Brother-kijken-quote:Wanneer kan ik Big Brother kijken?
Op maandag 3 januari gaat Big Brother om 20:30 uur van start met de kick-off uitzending bij RTL 4, RTL 5 en Videoland. Vervolgens is er elke werkdag om 20:30 uur een nieuwe aflevering te zien bij RTL 5.
Vanaf maandag 3 januari 22:00 uur zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.
Elke zaterdag om 20:00 uur is de liveshow te zien bij RTL 5 en Videoland.
Wanneer komen de afleveringen op Videoland?
De dagelijkse uitzendingen (ma-vrij) zijn direct om 20:30 uur te zien bij Videoland, inclusief ondertiteling.
De wekelijkse liveshow is elke zaterdag om 20:00 uur live te zien bij Videoland via de livestreams en de RTL 5 livestream. Je kan de liveshow ook terugkijken bij Videoland. Deze aflevering komt zo snel mogelijk na de uitzending online.
Volg Big Brother ook via het officiële social kanaal @bigbrothernlbe op Twitter, Instagram en Facebook.
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Met een vpn een abonnement afsluiten. Daarna kun je vanuit europa gewoon kijken (zonder vpn).![]()
Ik ging al bijna met dingen gooien
Nieuw is niet altijd beter.
Nee vanavond, maar vermoedelijk zitten ze er net als vorig jaar al sinds oudjaarsavond in. Overigens hoop ik dat niet, bij RLS's wil ik altijd op stream zien hoe de dynamiek is in het begin. Daar kom je in de dagelijkse knip en plak uitzending niet achter bleek vorig jaar.quote:
Je kunt wederom nu al concluderen dat ze nog niet heel veel hebben geleerd van voorgaande RLS-enquote:Op maandag 3 januari 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee vanavond, maar vermoedelijk zitten ze er net als vorig jaar al sinds oudjaarsavond in. Overigens hoop ik dat niet, bij RLS's wil ik altijd op stream zien hoe de dynamiek is. Daar kom je in de dagelijkse knip en plak uitzending niet achter bleek vorig jaar.
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt wederom nu al concluderen dat ze nog niet heel veel hebben geleerd van voorgaande RLS-en
Niet in de periode dat Talpa het uitzondquote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.
Dat was toch ook gewoon gelijk op streams. Utopia tenminste wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niet in de periode dat Talpa het uitzond
Lijkt mij ook beter idd. Nu mis je een stuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.
Klopt. In ieder geval geen groots onthaal met een tent waar de auto's arriveren zoals vorig jaar. Ook gisteren was er nog geen tentopbouw. Op oudjaar zag ik wel Thomas het huis ingaan, via de deur van de bewaking.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
@:Hunter schreef op oudjaarsdag nog geen activiteit te hebben gespot rondom het huis, tot aan gisteren aan toe dus ik denk dat we om de tuin worden geleid.
De Belgen zenden dit jaar de dagsamenvatting een uur eerder uit dan in Nederland. Vorig jaar was het andersomquote:Hoe kan jij Big Brother volgen op Play4 en GoPlay?
Big Brother start met een openingsshow op maandag 3 januari om 20u35.
Vanaf dinsdag 4 januari kan je elke weekdag meevolgen om 19u35.
Op zaterdag sluiten we de week af met Big Brother Live om 20u00.
Big Brother is ook 24/24, 7/7 te volgen via het kanaal Play247 op de Telenet Digibox en via de livestream op GoPlay. De livestream start na de eerste aflevering op maandag 3 januari.
Je mist nu bijna 5 dagen live. Dat wordt in de dagelijkse uitzendingen wel weer ingehaald maar dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:50 schreef Canopus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beter idd. Nu mis je een stuk.
Roll the clips, bitches!quote:Op maandag 3 januari 2022 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet van het kaliber Jerrel is mijn inschatting.
Dan wordt er geknipt idd.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je mist nu bijna 5 dagen live. Dat wordt in de dagelijkse uitzendingen wel weer ingehaald maar dat is niet hetzelfde.
Dat valt jou dan weer op.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:53 schreef suzi1 het volgende:
omy de 1 wijst richting zn kruis en de ander beider tetten
Jaaaquote:Op maandag 3 januari 2022 11:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe gifjes zijn er
Komt dit van BB zelf?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe gifjes zijn er
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe gifjes zijn er
Ja net 10 minuten oud of zo, van hun eigen giphy account.quote:
Oh hele verzameling al.quote:
Nee, op een andere foto zag ik haar met die domme streepjes makeup bij haar ogen. Beetje een simpele ziel, is mijn eerste indruk zover.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind Vera eigenlijk niet knap terwijl ze daar op gecast is.
Ik vind niemand echt knap inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind Vera eigenlijk niet knap terwijl ze daar op gecast is.
Straks is ze de intelligentste van allemaalquote:Op maandag 3 januari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, op een andere foto zag ik haar met die domme streepjes makeup bij haar ogen. Beetje een simpele ziel, is mijn eerste indruk zover.
Ze heeft wel de leukste gifjesquote:
Om 22:00 live streamquote:
quote:
Thnx ik ga vanavond wel ff kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Om 22:00 live stream
Op tv om 20:30 rtl 4 & 5
Oh God, weer zo'n Belg die per se Engels moet pratenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
Sercan (spreek uit als: "serzjan"): https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/posts/453368716435773
rtl4 ook? zo zoquote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Om 22:00 live stream
Op tv om 20:30 rtl 4 & 5
Vorig jaar was het Joey de nederlanderquote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Oh God, weer zo'n Belg die per se Engels moet praten
Net zo erg!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar was het Joey de nederlander
Al besprokenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
Sercan
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/videos/4763265373743213
Jessie lachquote:
Oh ja en Liesequote:
quote:
Deze lijkt de taal wel machtig te zijn, dat is al een verbeteringquote:Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Oh God, weer zo'n Belg die per se Engels moet praten
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh ja en Liese
Die vond zichzelf daar ook geweldig in
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:11 schreef Benny het volgende:
Ah, het zooitje ongeregeld is hier inmiddels ook wel aardig compleet
ja we zijn weer van de partij ik ben al hier maar ma moet nog inkomen denk ik hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken jij en je moeder ook weer?
Komt wel goed denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Het is wel te hopen dat er wat meer pit in zit dit jaar
Ik hoop dat ze dat nu met die mini-mall beter oplossen.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop voor de stagiaire dat er geen vegan tussen zit. De vorige heeft denk ik nog steeds een trauma, omdat hij heel Amsterdam en omstreken moest afzoeken voor vegan producten.
Ze staat met een bolle rug om haar tieten groter te doen lijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op maandag 3 januari 2022 12:27 schreef BB-King het volgende:
Er schijnt een vrouw over de schutting te zijn geklommen. Wilde zich verstoppen in de hottub.De tweelingzus van KittySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SOONY
Er schijnt een vrouw over de schutting te zijn geklommen. Wilde zich verstoppen in de hottub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Patricia Paay kan zo naar binnen dusquote:Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder geval een bad en een mooie gouden doucheTis net een bordeel!
We zullen het pas kunnen beoordelen als ze in bad gaat.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze staat met een bolle rug om haar tieten groter te doen lijken
Er schijnt een vrouw over de schutting te zijn geklommen. Wilde zich verstoppen in de hottub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik geloof die zit nog soms
in de hot-tub![]()
En grote smurf is er ook !!!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:11 schreef Benny het volgende:
Ah, het zooitje ongeregeld is hier inmiddels ook wel aardig compleet
Me2 lionquote:Op maandag 3 januari 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt bizar hoeveel zin ik heb in de komende 3,5 maand BB
Er is een winkeltje toegevoegd, is dat niet spannend genoeg?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:30 schreef DKUp het volgende:
Maar je hoort overal dat het spannender moet worden.
Ik ben benieuwd.
En de douche wordt af en toe koud.... Nou .. Poeh!!quote:Op maandag 3 januari 2022 12:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er is een winkeltje toegevoegd, is dat niet spannend genoeg?
Mogen ze iedere week wat kopenquote:Op maandag 3 januari 2022 12:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oprechte Vlindeuwrrrrtquote:
Oe yes.quote:
Gewoon standaard koudquote:Op maandag 3 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En de douche wordt af en toe koud.... Nou .. Poeh!!
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe gifjes zijn er
Hopelijk moeten ze de alcohol niet betalen of verdienen, want dan wordt het weer niks.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dimitri is de Nick van deze editiequote:Op maandag 3 januari 2022 13:02 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri: https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/posts/453644513074860
Peter is lekker zichzelfquote:Op maandag 3 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
Peter jerrelquote:Op maandag 3 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
Precies, same old same old... allemaal lievvv,,, vreselijkquote:Op maandag 3 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, same old same old... allemaal lievvv,,, vreselijk
BENNY!quote:Op maandag 3 januari 2022 13:21 schreef Benny het volgende:
Omdat er vorig seizoen behoefte naar was:
BB / Big Brother op Twitter
10 euro op Nouchine en Dimitriquote:Op maandag 3 januari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
Hebben we al potentiele stelletjes? Gevoezel onder de dekens of in de douche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |