abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203005277

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1 - Link nog niet beschikbaar] [Stream 2 - Link nog niet beschikbaar]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd

[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 03-01-2022 12:15:33 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203005283
Vera was miss Zeeland ... dus andere kant van het land denk ik.

En Miss Tourism Sri Lanka ... zal vast ook wel ergens in een of andere portfolio hebben gezeten

https://misshollandnow.co(...)lanka-international/
pi_203005292

Sercan, Vera, Tobias en Kitty
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203005295
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera was miss Zeeland ... dus andere kant van het land denk ik.

En Miss Tourism Sri Lanka ... zal vast ook wel ergens in een of andere portfolio hebben gezeten

https://misshollandnow.co(...)lanka-international/
Sherlock. _O_ ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203005297

Peter, Grace, Dimitri en Nouchine
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203005309
Die Grace lijkt me echt een blij mens.
pi_203005311
Deelnemers Big Brother 2022
Big Brother is terug en is dit seizoen onvoorspelbaarder, spannender en schaarser dan ooit tevoren. Geraldine Kemper en Peter Van de Veire zijn helemaal klaar voor een nieuwe Big Brother, waarin de kijker nóg meer invloed heeft op zijn experiment. Maar: Big Brother bepaalt alles. Vier Nederlanders en vier Vlamingen gaan de uitdaging aan om 24/7 met elkaar samen te leven in Big Brothers nieuwe huis. Maak kennis met de acht bewoners.

Dit zijn de eerste acht bewoners – natuurlijk volgen er gedurende de weken nog meer deelnemers aan Big Brother 2022.

Dimitri
Dimitri, 26 jaar (Kampenhout, België) “Ik ben vaak de clown van de groep.” De altijd vrolijke Dimitri werkt als commercieel directeur bij het bedrijf van zijn vader. In het weekend is hij te vinden op het voetbalveld, waar hij de sterren van de hemel speelt. Niet alleen op het veld, maar ook naast het veld steelt Dimitri graag de show. Met een biertje in zijn hand staat hij graag op de dansvloer. Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother huis ook graag op zich nemen.

Grace
Grace, 35 jaar (Breda, Nederland) “Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden.'” Toen haar moeder tijdens Braziliaanse carnaval verliefd werd op een Nederlandse man, is Grace met haar meeverhuisd naar Nederland. Al van kleins af aan volgt Grace de Braziliaanse en later ook de Nederlandse versie, dus ze is met recht een superfan te noemen. Grace is op haar vijftiende moeder geworden en heeft veel obstakels overwonnen in haar leven. Dat heeft haar tot een sterke, onafhankelijke vrouw gemaakt. Met haar sprankelende persoonlijkheid en haar passie voor dansen, zal zij voor positiviteit en gezelligheid in het huis zorgen.

Kitty
Kitty, 58 jaar (Aalten, Nederland) “Verbeter de wereld en begin bij jezelf!” De van oorsprong Amsterdamse Kitty is een zorgzame kwebbelkous uit Aalten, die niet op haar mondje gevallen is. Ze heeft haar hele leven hard gewerkt en in haar eentje vier zoons grootgebracht. Kitty heeft zich altijd moeten bekommeren om anderen, maar door dit avontuur aan te gaan kiest ze eindelijk eens voor zichzelf. Kitty mag dan misschien de oudste zijn, maar wil laten zien dat ze zeker niet de zwakste is.

Nouchine
Nouchine, 25 jaar (Gent, België) “Ik ben echt een beetje het mamaatje van het huis.” Met haar grote glimlach zal Nouchine veel harten weten te veroveren. Ondanks haar jonge leeftijd ziet ze zichzelf als een echte moeder en wil ze zich over anderen ontfermen. Niet alleen thuis staat ze voor iedereen klaar, ook als verpleegkundige is ze voor haar patiënten dag en nacht bereikbaar. Nouchine is altijd vrolijk en goedgezind, uitgesproken en houdt haar mening niet voor zich. Eerlijkheid is heel belangrijk voor haar. Nouchine is helemaal klaar om de uitdagingen van Big Brother aan te gaan.

Peter
Peter, 56 jaar (Hasselt, België) “Ik heb een heel goede pokerface.” Deze modieuze man neemt geen blad voor de mond. Peter gaat graag opvallend en mooi gekleed door het leven. Hij is 56 jaar, maar voelt zich niet zo. Samen met zijn man en zoon geniet hij elke dag van het leven. Mode is een belangrijk onderdeel in Peters leven: hij werkt al jaren in de verkoop. Momenteel werkt hij in een schoenenwinkel, waar hij mensen voor zich weet te winnen. Dit zal hij zeker toepassen in het huis. Wie op hakken wil leren lopen, klopt bij Peter aan. Hij weet alle tips & tricks!

Sercan
Sercan, 28 jaar (Tessenderlo, België) “Ik wil eerst en vooral het vertrouwen van de andere bewoners voor mij winnen.’” Sercan is een zelfverzekerde, avontuurlijke, sympathieke gast met een bad boy randje. Hij is al jaren fan van het programma en ziet het hele concept als een ware uitdaging. Sercan woont bij zijn moeder in Limburg en werkt als magazijnmedewerker bij een groot sportmerk. Het liefst trekt hij de wereld rond met zijn rugzak, op zoek naar nieuwe mensen en avonturen. Hij heeft al over heel de wereld gereisd, maar ziet Big Brother als de reis van zijn leven.

Tobias
Tobias, 26 jaar (Den Haag, Nederland) “Ik ben een vitale jongeman, maar heb een oude ziel.” Tobias is charmant, supersportief en gaat een uitdaging niet uit de weg. Hij woont al zijn hele leven in Den Haag, dicht bij het strand waar hij graag naartoe gaat om te surfen. Als coach inspireert hij graag anderen met zijn gezonde levensstijl. Na een burn-out te hebben gehad, stapt hij nu topfit over de drempel van het Big Brother huis.

Vera
Vera, 26 jaar (Vlissingen, Nederland) “Ik ben iemand die liever de gok waagt dan op safe te spelen.” Vera is geboren en getogen in een klein dorpje in Zeeland. In het dagelijkse leven werkt ze in een parfumerie waar ze klanten adviseert over schoonheidsproducten. Vera is graag bezig met haar uiterlijk en wordt vaak bestempeld als modepopje. In het verleden heeft ze aan verschillende Miss-verkiezingen deelgenomen en is ze er meerdere keren met de winst vandoor gegaan. Als het aan Vera ligt zal dat bij deze uitdaging niet anders zijn. Ze is fanatiek en erop gebrand te winnen.

https://vlaamskijken.nl/2(...)emers-acht-bewoners/
pi_203005332
Thanks. *O*
pi_203005373
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Op haar 15e al moeder :o

Vera is er zo een die twee uur voor de spiegel gaat staan en die je nooit zonder makeup ziet
pi_203005384
Tobias is Tobias van Veen : https://www.facebook.com/tobias.vanveen.7

Oh, en z'n verjaardag is 11 maart, dus wellicht in het huis jarig.
pi_203005394
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:35 schreef Hunter het volgende:

[..]
Op haar 15e al moeder :o

Vera is er zo een die twee uur voor de spiegel gaat staan en die je nooit zonder makeup ziet
Ik voorspel dat Sercan er als eerste uitligt.
pi_203005399
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is Tobias van Veen : https://www.facebook.com/tobias.vanveen.7

Oh, en z'n verjaardag is 11 maart, dus wellicht in het huis jarig.
Lijkt me wel een leuke gozer.
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 08:40:23 #13
18653 crew  D.
pi_203005407
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:24 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]

Sercan, Vera, Tobias en Kitty
Tobias heeft geen ballonnetje? (IG?)

Dan ben ik voor Tobias *O*
pi_203005408
Zou ie z'n telefoon al hebben ingeleverd? :) Z'n 06 staat bij de facebook van z'n bedrijf ...
pi_203005411
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:40 schreef D. het volgende:

[..]
Tobias heeft geen ballonnetje? (IG?)

Dan ben ik voor Tobias *O*
Helaas ook insta .. @tobiasvv
pi_203005419
Voor Kitty is vast een plekje in de hot tub gereserveerd
pi_203005427
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:43 schreef Hunter het volgende:
Wat een inkoppertje. _O-
pi_203005430
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Helaas ook insta .. @:tobiasvv
Personal Trainer & Lifestyle Coach
Zelf op zijn 26e al een burn out gehad
  maandag 3 januari 2022 @ 08:45:01 #19
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203005437
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:26 schreef Hunter het volgende:
Deelnemers Big Brother 2022
Big Brother is terug en is dit seizoen onvoorspelbaarder, spannender en schaarser dan ooit tevoren. Geraldine Kemper en Peter Van de Veire zijn helemaal klaar voor een nieuwe Big Brother, waarin de kijker nóg meer invloed heeft op zijn experiment. Maar: Big Brother bepaalt alles. Vier Nederlanders en vier Vlamingen gaan de uitdaging aan om 24/7 met elkaar samen te leven in Big Brothers nieuwe huis. Maak kennis met de acht bewoners.

Dit zijn de eerste acht bewoners – natuurlijk volgen er gedurende de weken nog meer deelnemers aan Big Brother 2022.

Dimitri
Dimitri, 26 jaar (Kampenhout, België) “Ik ben vaak de clown van de groep.” De altijd vrolijke Dimitri werkt als commercieel directeur bij het bedrijf van zijn vader. In het weekend is hij te vinden op het voetbalveld, waar hij de sterren van de hemel speelt. Niet alleen op het veld, maar ook naast het veld steelt Dimitri graag de show. Met een biertje in zijn hand staat hij graag op de dansvloer. Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother huis ook graag op zich nemen.

Grace
Grace, 35 jaar (Breda, Nederland) “Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden.'” Toen haar moeder tijdens Braziliaanse carnaval verliefd werd op een Nederlandse man, is Grace met haar meeverhuisd naar Nederland. Al van kleins af aan volgt Grace de Braziliaanse en later ook de Nederlandse versie, dus ze is met recht een superfan te noemen. Grace is op haar vijftiende moeder geworden en heeft veel obstakels overwonnen in haar leven. Dat heeft haar tot een sterke, onafhankelijke vrouw gemaakt. Met haar sprankelende persoonlijkheid en haar passie voor dansen, zal zij voor positiviteit en gezelligheid in het huis zorgen.

Kitty
Kitty, 58 jaar (Aalten, Nederland) “Verbeter de wereld en begin bij jezelf!” De van oorsprong Amsterdamse Kitty is een zorgzame kwebbelkous uit Aalten, die niet op haar mondje gevallen is. Ze heeft haar hele leven hard gewerkt en in haar eentje vier zoons grootgebracht. Kitty heeft zich altijd moeten bekommeren om anderen, maar door dit avontuur aan te gaan kiest ze eindelijk eens voor zichzelf. Kitty mag dan misschien de oudste zijn, maar wil laten zien dat ze zeker niet de zwakste is.

Nouchine
Nouchine, 25 jaar (Gent, België) “Ik ben echt een beetje het mamaatje van het huis.” Met haar grote glimlach zal Nouchine veel harten weten te veroveren. Ondanks haar jonge leeftijd ziet ze zichzelf als een echte moeder en wil ze zich over anderen ontfermen. Niet alleen thuis staat ze voor iedereen klaar, ook als verpleegkundige is ze voor haar patiënten dag en nacht bereikbaar. Nouchine is altijd vrolijk en goedgezind, uitgesproken en houdt haar mening niet voor zich. Eerlijkheid is heel belangrijk voor haar. Nouchine is helemaal klaar om de uitdagingen van Big Brother aan te gaan.

Peter
Peter, 56 jaar (Hasselt, België) “Ik heb een heel goede pokerface.” Deze modieuze man neemt geen blad voor de mond. Peter gaat graag opvallend en mooi gekleed door het leven. Hij is 56 jaar, maar voelt zich niet zo. Samen met zijn man en zoon geniet hij elke dag van het leven. Mode is een belangrijk onderdeel in Peters leven: hij werkt al jaren in de verkoop. Momenteel werkt hij in een schoenenwinkel, waar hij mensen voor zich weet te winnen. Dit zal hij zeker toepassen in het huis. Wie op hakken wil leren lopen, klopt bij Peter aan. Hij weet alle tips & tricks!

Sercan
Sercan, 28 jaar (Tessenderlo, België) “Ik wil eerst en vooral het vertrouwen van de andere bewoners voor mij winnen.’” Sercan is een zelfverzekerde, avontuurlijke, sympathieke gast met een bad boy randje. Hij is al jaren fan van het programma en ziet het hele concept als een ware uitdaging. Sercan woont bij zijn moeder in Limburg en werkt als magazijnmedewerker bij een groot sportmerk. Het liefst trekt hij de wereld rond met zijn rugzak, op zoek naar nieuwe mensen en avonturen. Hij heeft al over heel de wereld gereisd, maar ziet Big Brother als de reis van zijn leven.

Tobias
Tobias, 26 jaar (Den Haag, Nederland) “Ik ben een vitale jongeman, maar heb een oude ziel.” Tobias is charmant, supersportief en gaat een uitdaging niet uit de weg. Hij woont al zijn hele leven in Den Haag, dicht bij het strand waar hij graag naartoe gaat om te surfen. Als coach inspireert hij graag anderen met zijn gezonde levensstijl. Na een burn-out te hebben gehad, stapt hij nu topfit over de drempel van het Big Brother huis.

Vera
Vera, 26 jaar (Vlissingen, Nederland) “Ik ben iemand die liever de gok waagt dan op safe te spelen.” Vera is geboren en getogen in een klein dorpje in Zeeland. In het dagelijkse leven werkt ze in een parfumerie waar ze klanten adviseert over schoonheidsproducten. Vera is graag bezig met haar uiterlijk en wordt vaak bestempeld als modepopje. In het verleden heeft ze aan verschillende Miss-verkiezingen deelgenomen en is ze er meerdere keren met de winst vandoor gegaan. Als het aan Vera ligt zal dat bij deze uitdaging niet anders zijn. Ze is fanatiek en erop gebrand te winnen.

https://vlaamskijken.nl/2(...)emers-acht-bewoners/
Mag dit in de OP? Liefst met fotootjes er bij :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 08:45:26 #20
18653 crew  D.
pi_203005438
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Helaas ook insta .. @:tobiasvv
Ow

Dan heb ik nog geen favoriet en kijk ik vanavond wel :P
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 08:47:20 #21
18653 crew  D.
pi_203005455
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:43 schreef Hunter het volgende:
Jouw indruk is dat stevige oudere dames van hot tubs houden?
  maandag 3 januari 2022 @ 08:47:28 #22
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203005456
Jahaaaa! Vandaag is het zo ver!! *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203005461
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:

SPOILER
Feli. *O* w/
  maandag 3 januari 2022 @ 08:48:52 #24
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203005467
Jongens _O_ _O_ _O_
Jullie zijn. Zo goed bezig
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 3 januari 2022 @ 08:49:46 #25
421867 greysbones
pi_203005474
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:47 schreef Ireth het volgende:

SPOILER
:* van Harte Ireth je bent zo jong als jij je voelt O+ O+ O+
pi_203005489
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Jongens _O_ _O_ _O_
Jullie zijn. Zo goed bezig
Sneupke. O+
Echt een topteam.
pi_203005506
Sercan komt uit België maar woont bij zijn moeder in Limburg.
pi_203005514
Hier zijn foto's per deelnemer : https://www.hln.be/tv/een(...)ig-brother~a49bf6ae/

Voor de per deelnemer post ... Als iemand er behoefte aan heeft die te maken ;)
  maandag 3 januari 2022 @ 08:54:41 #29
421867 greysbones
pi_203005518
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
Sercan komt uit België maar woont bij zijn moeder in Limburg.
Belgisch Limburg?
pi_203005547
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Da's de Zoey van 2022.
pi_203005553
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Belgisch Limburg?
Klopt.
pi_203005560
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:57 schreef Jockari het volgende:

[..]
Da's de Zoey van 2022.
Echt hoor.
pi_203005584
quote:

[..]
Da's de Zoey van 2022.
Kitty is Els 2022.
pi_203005594
Zouden de puzzels al klaarstaan?
  maandag 3 januari 2022 @ 09:02:45 #35
421867 greysbones
pi_203005599
quote:

[..]
Da's de Zoey van 2022.
Zolang het bij de gezichtuitdrukking blijft
  maandag 3 januari 2022 @ 09:03:10 #36
421867 greysbones
pi_203005602
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
Zouden de puzzels al klaarstaan?
Hoe op met me
:@ hier wel _O-
pi_203005613
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe op met me
:@ hier wel _O-
We kunnen ook gaan rummicubben?
pi_203005631
pi_203005636
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
We kunnen ook gaan rummicubben?
Of weerwolven ;-)
pi_203005638
pi_203005645
quote:
Gezondheidsschandalen ??
pi_203005650
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Gezondheidsschandalen ??
Heel scherp van u.
pi_203005653
Ze zegt het wel zo.
  maandag 3 januari 2022 @ 09:11:46 #44
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_203005657
Voor eventueel de OP hier de persfoto's vd bewoners https://www.rtlbeeldbank.(...)60f099b98b8aa0c388a/
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_203005660
  maandag 3 januari 2022 @ 09:13:32 #46
421867 greysbones
pi_203005668
quote:
Hmmm
Die ligt er snel uit dus _O-
pi_203005711
quote:
Bron?
pi_203005725
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:20 schreef Hunter het volgende:

[..]
Bron?
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe/videos/602633094171922
Ik zoek de andere filmpjes.
  maandag 3 januari 2022 @ 09:23:16 #49
421867 greysbones
pi_203005730
quote:
Zullen ze wel 1 voor 1 gedurende de dag vrijgeven
  maandag 3 januari 2022 @ 09:26:59 #50
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203005748
Ik las op fb dat de streams vandaag online gaan. Klopt dit? Helaas kan ik het vanavond niet live kijken
  maandag 3 januari 2022 @ 09:27:35 #51
421867 greysbones
pi_203005754
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:26 schreef GayGuy het volgende:
Ik las op fb dat de streams vandaag online gaan. Klopt dit? Helaas kan ik het vanavond niet live kijken
Na de uitzending dacht ik
pi_203005764
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 08:45 schreef Ireth het volgende:

[..]
Mag dit in de OP? Liefst met fotootjes er bij :P
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarrelde
  maandag 3 januari 2022 @ 09:30:09 #53
421867 greysbones
pi_203005768
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik zal straks ff de boel in elkaar knutselen. Zag dat er ook wat foutjes hier en daar in de topics dwarrelde
_O_ _O_
pi_203005772
quote:

[..]
Benny,mooi dat je er weer bent. *O*
pi_203005775
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
Na de uitzending dacht ik
Ik las hier morgen pas. -O-
  maandag 3 januari 2022 @ 09:34:22 #56
421867 greysbones
pi_203005785
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik las hier morgen pas. -O-
Ik las gisterenavond na de uitzending
We Shell see
Info voorziening is nu alweer ruk _O-
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 09:35:35 #57
18653 crew  D.
pi_203005792
quote:

[..]
Maar die users zijn ook welkom :P
pi_203005795
In België blijkbaar vanaf 5 januari volgens website van GoPlay
  maandag 3 januari 2022 @ 09:36:07 #59
421867 greysbones
pi_203005797
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef D. het volgende:

[..]
Maar die users zijn ook welkom :P
:o
D. Toch _O-
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 09:36:27 #60
18653 crew  D.
pi_203005801
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
:o
D. Toch _O-
eejjjjjjjj 8-)
pi_203005813
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:35 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
:{
  maandag 3 januari 2022 @ 09:38:53 #62
421867 greysbones
pi_203005816
quote:
[ afbeelding ]
Bij Videoland springt hij over naar vorig seizoen
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 09:40:32 #63
18653 crew  D.
pi_203005828
quote:
[ afbeelding ]
Dus nu krijgen we wel live de entree, maar dan gewoon 2 dagen geen streams?
pi_203005867
Zou wel een deceptie zijn. -O-
pi_203005888
Is denk ik een foutje.. vanavond na de uitzending gewoon live stream :Y
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
  maandag 3 januari 2022 @ 09:49:35 #66
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203005916
Ik lees op fb dat er bij de Belgische tv ergens staat dat ze er vrijdag al ingegaan zijn?
SPOILER
Kwam ook dit tegen: https://www.vipnieuws.be/(...)7G3zUItqT_bZvFUdTCw8
pi_203005940
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Is denk ik een foutje.. vanavond na de uitzending gewoon live stream :Y
MrsL. O+
Altijd positief. *O*
pi_203005942
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
MrsL. O+
Altijd positief. *O*
Fruitje! O+

Ja, was vorig keer ook zo volgens mij..
🎵
  maandag 3 januari 2022 @ 09:53:25 #69
421867 greysbones
pi_203005956
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Ik lees op fb dat er bij de Belgische tv ergens staat dat ze er vrijdag al ingegaan zijn?
SPOILER
Wannebe famous dus
pi_203005958
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
SPOILER
Ze zijn de vorig keer ook op oudjaarsdag het huis in gegaan
🎵
  maandag 3 januari 2022 @ 09:53:40 #71
421867 greysbones
pi_203005960
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Fruitje! O+

Ja, was vorig keer ook zo volgens mij..
:Y
pi_203005991
Voor Nederland is de livestream volgens onderstaande website al te bekijken vanaf 3/01/2022...
https://bigbrothernederland.nl/big-brother-livestream/
pi_203006015
Daar zijn we weer =D
pi_203006016
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:58 schreef Jockari het volgende:
Voor Nederland is de livestream volgens onderstaande website al te bekijken vanaf 3/01/2022...
:N
🎵
pi_203006038
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:58 schreef Jockari het volgende:
Ook maar een fansite, die dezelfde bronnen moet gebruiken als wij.

Informatievoorziening is weer ruk.
* geen officiële website
* Soms via Instagram
* Soms via Facebook
* 1 post op Twitter
* Stemmen via de RTL website
* Geen duidelijke info op Videoland
pi_203006039
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:00 schreef mikekomen het volgende:
Daar zijn we weer =D
Het is al weer gezellig.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:05:40 #77
421867 greysbones
pi_203006057
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:03 schreef Hunter het volgende:

[..]
Ook maar een fansite, die dezelfde bronnen moet gebruiken als wij.

Informatievoorziening is weer ruk.
* geen officiële website
* Soms via Instagram
* Soms via Facebook
* 1 post op Twitter
* Stemmen via de RTL website
* Geen duidelijke info op Videoland
Wat ik al zei
Info is ruk
Hebben ze dus 0,0 van geleerd
pi_203006199
  maandag 3 januari 2022 @ 10:24:54 #79
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203006229
Goed bezig fokkies. _O_

Ik zag de eerste groepsfoto op FB voorbij komen en wist meteen dat het niet nodig was om zelf te gaan spitten naar meer.

Hier vind ik alles wat ik weten wil. *O*

*O*
No mercy for animal abusers
  maandag 3 januari 2022 @ 10:26:20 #80
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203006242
* Whuzz heeft ook maar een videoland proefabo genomen...
Wanneer beginnen de livestreams :?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:27:33 #81
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203006256
Zijn er al mensen die een videoland update hebben gehad?
pi_203006257
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:26 schreef Whuzz het volgende:
Na de liveshow denk ik.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:28:58 #83
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203006269
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Na de liveshow denk ik.
Cool, ben benieuwd :D
  maandag 3 januari 2022 @ 10:34:36 #84
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_203006340
Jaaaaa, zin in!! *O*
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_203006358
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zullen ze wel 1 voor 1 gedurende de dag vrijgeven
Klopt blijkbaar Greysbones. Hier is de volgende alweer.

Bron: https://www.facebook.com/(...)er%202022%20-%20vera
pi_203006393
pi_203006420
Liese zal wel fan zijn van Sercan aangezien ik in eerste instantie dacht dat het Soef was.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:42:25 #88
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203006448
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:26 schreef Whuzz het volgende:
De een zegt vanavond, de ander zegt morgen, dus het zal wel ergens tussen nu, en oudjaarsavond worden🤣
pi_203006471

maandag 3 januari 2022 @ 10:46:01 #90
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203006506
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:27 schreef GayGuy het volgende:
Zijn er al mensen die een videoland update hebben gehad?
Nee. :N

Hoe werkt dat?
  maandag 3 januari 2022 @ 10:46:54 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203006521
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

^O^

Wat een volk weer... triest :{
pi_203006536
Oooh gezellig…we zijn er weer *O*
pi_203006537
quote:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Toch nog enkele verrassingen *O*
Gone...
pi_203006538
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
^O^

Wat een volk weer... triest :{
Mooie binnenkomer 5th. _O-
  maandag 3 januari 2022 @ 10:48:41 #95
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203006541
quote:
4s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Nee. :N

Hoe werkt dat?
Die zou je, voor je tel, en tab in je playstore moeten vinden. Tv zou automatisch moeten gaan
pi_203006547
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:48 schreef Hznootje het volgende:
Oooh gezellig…we zijn er weer *O*
Jij bent er ook weer. *O*
pi_203006557
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:49 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Jij bent er ook weer. *O*
Natuurlijk!
pi_203006642
Wie van de Nederlanders zal als eerste vrijwillig opstappen??

Ik zet m'n geld op Grace.
pi_203006658
En toen was er ineens info :o
Nieuw is niet altijd beter.
pi_203006661
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie van de Nederlanders zal als eerste vrijwillig opstappen??

Ik zet m'n geld op Grace.
"Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden."
:') _O-
Gone...
  maandag 3 januari 2022 @ 10:58:46 #101
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203006683
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:57 schreef Flory het volgende:

[..]
"Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden."
:') _O-
Wtf wie zei dat?🤣🤣
pi_203006688
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:58 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Wtf wie zei dat?🤣🤣
Grace :D
Gone...
pi_203006699
Wel grappig dat de dikste persoon in het huis (Kitty) Mager als achternaam heeft
  maandag 3 januari 2022 @ 11:01:03 #104
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006706
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat de dikste persoon in het huis (Kitty) Mager als achternaam heeft
Nou ja zeg. _O-
  maandag 3 januari 2022 @ 11:03:51 #105
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203006730
quote:

_O_ ^O^
pi_203006731
Nulmeting. Op basis van de info die je nu hebt... Naar wie kijk je het meest uit?
POLL
pi_203006734
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Benny het volgende:
Ach er zit een lifestylecoach bij, dus het kan veranderen
  maandag 3 januari 2022 @ 11:06:28 #108
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203006747
Op Twitter suggereert er 1 dat Peter 1 van de niet gekozen kandidaten was toen Mike, Matt en Jerrel er in gingen? :?
  Forum Admin maandag 3 januari 2022 @ 11:06:41 #109
58651 crew  murp
murp
pi_203006757
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:05 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Dat was Patrick, toch?
pi_203006766
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter suggereert er 1 dat Peter 1 van de niet gekozen kandidaten was toen Mike, Matt en Jerrel er in gingen? :?
Was toch Jeroen en Mona :?
  maandag 3 januari 2022 @ 11:09:57 #112
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006781
quote:

[..]
Die net een burnout heeft gehad.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:10:26 #113
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203006788
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:08 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
Was toch Jeroen en Mona :?
Ik heb geen flauw idee meer :@
pi_203006791
Helleuuu,

ik heb eik niet zo veel zin om 9 euro af te tikken voor een plus abo.
Iemand ervaring met een basic abo. Is dat te doen qua streams BB kijken?
  maandag 3 januari 2022 @ 11:11:17 #116
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006801
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,

Sabientje. *O*
Sorry,ik niet.
pi_203006804
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Sabientje. *O*
Sorry,ik niet.
Hey FF *O* :s) *O*
  maandag 3 januari 2022 @ 11:13:06 #118
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006814
pi_203006818
quote:
Helleuuu,

Ja. Geen enkel probleem
  maandag 3 januari 2022 @ 11:13:17 #120
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203006819
quote:
Helleuuu,

Ik kan het je vertellen zodra de streams het doen :P
pi_203006829
Lineup so far is gewoon hetzelfde als vorig jaar qua leeftijden, heel veel 20ers en 2 50ers. Kitty is een soort Els, Vera een soort Jill, Sercan Ziko etc.
Geen overdreven sportieve en fysieke casting, dus verwacht maar geen Australische versie dit seizoen want daar is de casting toch wel op het fysieke van de proeven gericht die veelal een sportieve haast militair karakter hebben vaak.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203006831
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:13 schreef Benny het volgende:

[..]
Ja. Geen enkel probleem
Top, dan ga ik voor het goeiekope :P
  maandag 3 januari 2022 @ 11:14:07 #123
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006832
pi_203006834
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik kan het je vertellen zodra de streams het doen :P
:D
  maandag 3 januari 2022 @ 11:14:58 #125
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006844
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:11 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Hey FF *O* :s) *O*
Leuk dat je er bent. O+
pi_203006847
quote:
Martien Meiland wannabe met zijn sjaaltje
pi_203006857
In het filmpje is Peter wel ok ... ben benieuwd hoe hij in het huis gaat zijn.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:15:53 #128
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_203006859
Hoe laat begint het?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 3 januari 2022 @ 11:16:15 #129
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006862
quote:
5s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:15 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat begint het?
20:30
pi_203006867
quote:

[..]
Dat wordt weer vegan.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:16:57 #131
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_203006871
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
^O^ dan heb ik nog even tijd
c_/
  maandag 3 januari 2022 @ 11:17:39 #132
425632 UtopiaFreak
Ik hoef geen Hakim pannekoek!
pi_203006878
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
c_/ Zin in
Utopia Freak @ Dailymotion ;)
  maandag 3 januari 2022 @ 11:18:25 #133
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203006885
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:17 schreef UtopiaFreak het volgende:

[..]
c_/ Zin in
Ik vind het nu al leuk. :D
pi_203006886
Peter lijkt een beetje op Herman Finkers...
Allemaal cabaretteketet!
pi_203006903
Vera was in 2015 verkozen tot Miss Tourism Sri Lanka International

https://www.pzc.nl/algeme(...)n-sri-lanka~aebd3567

https://www.facebook.com/Veradijkstramissbeauty/
pi_203006907
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:20 schreef Benny het volgende:
Vera was in 2015 verkozen tot Miss Tourism Sri Lanka International

https://www.pzc.nl/algeme(...)n-sri-lanka~aebd3567

https://www.facebook.com/Veradijkstramissbeauty/
Dat is wel een fantastische mijlpaal voor haar

Echt, daar zit niks natuurlijks aan
pi_203006918
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:21 schreef Hunter het volgende:

[..]
Dat is wel een fantastische mijlpaal voor haar

Echt, daar zit niks natuurlijks aan
Het ziet er leuk uit, maar ook wel vrij oppervlakkig
https://nl.pinterest.com/vera96x/
  maandag 3 januari 2022 @ 11:24:01 #138
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203006922
quote:
Helleuuu,

Basic is zonder streams. Dat was vorrig jaar ook
pi_203006923
Vera lijkt me een wat leeg type, als ik haar intro filmpje bekijk. 'Ik hou van lachen'...ja dan ben ik je al kwijt...
Allemaal cabaretteketet!
pi_203006939
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Vera lijkt me een wat leeg type, als ik haar intro filmpje bekijk. 'Ik hou van lachen'...ja dan ben ik je al kwijt...
Lachen is wat mensen doen als ze lol hebben..

Help je wel ff ;)
pi_203006941
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:23 schreef Benny het volgende:

[..]
Het ziet er leuk uit, maar ook wel vrij oppervlakkig
https://nl.pinterest.com/vera96x/
Ze heeft wel een leuke Husky O+
https://www.tiktok.com/@veradijkstra4

tiktok
pi_203006942
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef GayGuy het volgende:

[..]
quote:
Waar kan ik de livestream van Big Brother vinden?
De Big Brother livestreams zijn met elk abonnement (Basis, Plus en Premium) te bekijken.

De livestreams zijn te vinden op de homepagina of op de pagina van het programma.
https://hulp.videoland.co(...)-Big-Brother-vinden-
pi_203006949
quote:
We zien dat je Videoland probeert af te sluiten vanuit het buitenland. Dit kan alleen binnen Nederland
}:|
pi_203006955
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Lachen is wat mensen doen als ze lol hebben..

Help je wel ff ;)
Maar het is zooo cliché. Dat is van hetzelfde kaliber als 'ik hou van humor' en 'ik hou van hobby's'.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203006976
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Klopt :Y
SPOILER
Gone...
pi_203006987
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef GayGuy het volgende:

[..]
-O-
pi_203006989
quote:

[..]
Met een vpn een abonnement afsluiten. Daarna kun je vanuit europa gewoon kijken (zonder vpn).
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_203007000
quote:
Oh das beter. Duidelijk overzicht Tx!
pi_203007017
*O* Finally *O*
...nog maar een paar uurtjes!! Zo'n zin in weer!
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
pi_203007023
quote:
Wanneer kan ik Big Brother kijken?
Op maandag 3 januari gaat Big Brother om 20:30 uur van start met de kick-off uitzending bij RTL 4, RTL 5 en Videoland. Vervolgens is er elke werkdag om 20:30 uur een nieuwe aflevering te zien bij RTL 5.

Vanaf maandag 3 januari 22:00 uur zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.

Elke zaterdag om 20:00 uur is de liveshow te zien bij RTL 5 en Videoland.

Wanneer komen de afleveringen op Videoland?

De dagelijkse uitzendingen (ma-vrij) zijn direct om 20:30 uur te zien bij Videoland, inclusief ondertiteling.

De wekelijkse liveshow is elke zaterdag om 20:00 uur live te zien bij Videoland via de livestreams en de RTL 5 livestream. Je kan de liveshow ook terugkijken bij Videoland. Deze aflevering komt zo snel mogelijk na de uitzending online.

Volg Big Brother ook via het officiële social kanaal @bigbrothernlbe op Twitter, Instagram en Facebook.
https://hulp.videoland.co(...)-Big-Brother-kijken-
pi_203007045
Dagelijkse afleveringen inclusief ondertiteling op Videoland, dat is wel handig ja. Daar liep het nogal al spaak vorig jaar. Zeker in het begin toen het geluid nog niet op orde was.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007048
Vanaf maandag 3 januari 22:00 uur zijn er twee livestreams te volgen bij Videoland.

Wat ik dus al zei :D *O*
🎵
pi_203007055
aha we hebben dus ondertiteling nodig om ze te verstaan
pi_203007060
Soms wel handig, soms zijn de microfoons te zacht of fluisteren ze of wordt er in dialect gesproken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007063
of frans
pi_203007105
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:28 schreef Flory het volgende:

[..]
Klopt :Y
SPOILER
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:29 schreef engine het volgende:

[..]
Met een vpn een abonnement afsluiten. Daarna kun je vanuit europa gewoon kijken (zonder vpn).
Super! *O*

Ik ging al bijna met dingen gooien :P
pi_203007126
Ze zijn nog niet live dus?
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  maandag 3 januari 2022 @ 11:43:33 #159
421867 greysbones
pi_203007127
quote:
Relnicht alert
  maandag 3 januari 2022 @ 11:44:34 #160
421867 greysbones
pi_203007135
quote:

[..]
Ff vpn Nederland
pi_203007140
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:43 schreef Canopus het volgende:
Ze zijn nog niet live dus?
Nee vanavond, maar vermoedelijk zitten ze er net als vorig jaar al sinds oudjaarsavond in. Overigens hoop ik dat niet, bij RLS's wil ik altijd op stream zien hoe de dynamiek is in het begin. Daar kom je in de dagelijkse knip en plak uitzending niet achter bleek vorig jaar.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 januari 2022 @ 11:45:52 #162
421867 greysbones
pi_203007152
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee vanavond, maar vermoedelijk zitten ze er net als vorig jaar al sinds oudjaarsavond in. Overigens hoop ik dat niet, bij RLS's wil ik altijd op stream zien hoe de dynamiek is. Daar kom je in de dagelijkse knip en plak uitzending niet achter bleek vorig jaar.
Je kunt wederom nu al concluderen dat ze nog niet heel veel hebben geleerd van voorgaande RLS-en
pi_203007157
Ik zag oliebollen in het voorstukje. Zal wel 31-12 zijn geweest ben ik bang :P
SOONY
pi_203007159
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je kunt wederom nu al concluderen dat ze nog niet heel veel hebben geleerd van voorgaande RLS-en
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 januari 2022 @ 11:47:34 #165
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203007168
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nou ja, voorheen was het altijd wel gelijk live. Vanaf moment dat ze het huis in gingen.
Niet in de periode dat Talpa het uitzond
pi_203007175
@Hunter schreef op oudjaarsdag nog geen activiteit te hebben gespot rondom het huis, tot aan gisteren aan toe dus ik denk dat we om de tuin worden geleid. En vorig jaar wel, dus of ze hebben de binnenkomst van buiten anders dan vorig jaar gedaan of ze zijn vanuit de studio zonder naar buiten te hoeven het huis in getransporteerd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007188
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:47 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Niet in de periode dat Talpa het uitzond
Dat was toch ook gewoon gelijk op streams. Utopia tenminste wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007194
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Lijkt mij ook beter idd. Nu mis je een stuk.
pi_203007198
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:47 schreef freaky40 het volgende:
@:Hunter schreef op oudjaarsdag nog geen activiteit te hebben gespot rondom het huis, tot aan gisteren aan toe dus ik denk dat we om de tuin worden geleid.
Klopt. In ieder geval geen groots onthaal met een tent waar de auto's arriveren zoals vorig jaar. Ook gisteren was er nog geen tentopbouw. Op oudjaar zag ik wel Thomas het huis ingaan, via de deur van de bewaking.
pi_203007199
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
Relnicht alert
Niet van het kaliber Jerrel is mijn inschatting. :P
pi_203007208
Ik zag wat opvallends...
quote:
Hoe kan jij Big Brother volgen op Play4 en GoPlay?
Big Brother start met een openingsshow op maandag 3 januari om 20u35.
Vanaf dinsdag 4 januari kan je elke weekdag meevolgen om 19u35.
Op zaterdag sluiten we de week af met Big Brother Live om 20u00.
Big Brother is ook 24/24, 7/7 te volgen via het kanaal Play247 op de Telenet Digibox en via de livestream op GoPlay. De livestream start na de eerste aflevering op maandag 3 januari.
De Belgen zenden dit jaar de dagsamenvatting een uur eerder uit dan in Nederland. Vorig jaar was het andersom
pi_203007214
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:50 schreef Canopus het volgende:

[..]
Lijkt mij ook beter idd. Nu mis je een stuk.
Je mist nu bijna 5 dagen live. Dat wordt in de dagelijkse uitzendingen wel weer ingehaald maar dat is niet hetzelfde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007226

De nieuwe gifjes zijn er
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_203007228
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Niet van het kaliber Jerrel is mijn inschatting. :P
Roll the clips, bitches!

[ Bericht 0% gewijzigd door Hunter op 03-01-2022 12:32:50 ]
pi_203007233
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Je mist nu bijna 5 dagen live. Dat wordt in de dagelijkse uitzendingen wel weer ingehaald maar dat is niet hetzelfde.
Dan wordt er geknipt idd.
pi_203007240
omy de 1 wijst richting zn kruis en de ander beider tetten
  maandag 3 januari 2022 @ 11:54:20 #177
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203007247
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:53 schreef suzi1 het volgende:
omy de 1 wijst richting zn kruis en de ander beider tetten
Dat valt jou dan weer op.
pi_203007248
ik heb nu al een spuughekel aan allemaal :D
pi_203007254
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe gifjes zijn er
Jaaa *O*
pi_203007259
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:54 schreef suzi1 het volgende:
ik heb nu al een spuughekel aan allemaal :D
pi_203007264
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe gifjes zijn er
Komt dit van BB zelf?
pi_203007267
en daar doen we t toch voor *O* *O* *O*
pi_203007271
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:55 schreef Canopus het volgende:

[..]
Komt dit van BB zelf?
Ja
https://giphy.com/bigbrothernlbe
pi_203007273
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe gifjes zijn er
pi_203007277
Ik vind Vera eigenlijk niet knap terwijl ze daar op gecast is. -O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_203007287
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:55 schreef Canopus het volgende:

[..]
Komt dit van BB zelf?
Ja net 10 minuten oud of zo, van hun eigen giphy account.
pi_203007288
quote:
Oh hele verzameling al.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:57:04 #188
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203007290
oeh lekker druk hier al _O_
pi_203007291
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee, op een andere foto zag ik haar met die domme streepjes makeup bij haar ogen. Beetje een simpele ziel, is mijn eerste indruk zover.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007305
  maandag 3 januari 2022 @ 11:58:14 #191
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_203007306
:W

al 4 topics en nog geen stream
pi_203007307
pi_203007308
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind niemand echt knap inderdaad :P
SOONY
  maandag 3 januari 2022 @ 11:58:38 #194
421867 greysbones
pi_203007312
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee, op een andere foto zag ik haar met die domme streepjes makeup bij haar ogen. Beetje een simpele ziel, is mijn eerste indruk zover.
Straks is ze de intelligentste van allemaal _O-
  maandag 3 januari 2022 @ 11:59:07 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_203007320
Ze denken we maken zelf gifjes dan hoeven ze dat op Fok! niet meer te doen :?
pi_203007322
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:58 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Team Kitty so far. ^O^ _O_
Allemaal cabaretteketet!
pi_203007325
SOONY
pi_203007339
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ze heeft wel de leukste gifjes :D
pi_203007343
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:58 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik vind niemand echt knap inderdaad :P
  maandag 3 januari 2022 @ 12:00:59 #200
421867 greysbones
pi_203007358
Lijkt allemaal een beetje vulling
  maandag 3 januari 2022 @ 12:01:28 #201
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203007373
Is het al begonnen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203007378
quote:
5s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:01 schreef puzziepie het volgende:
Is het al begonnen?
De preparty, ja
  maandag 3 januari 2022 @ 12:02:16 #203
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203007389
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:01 schreef Benny het volgende:

[..]
De preparty, ja
Niks live nog dus? :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203007392
quote:
Is het al begonnen?
pi_203007395
quote:
Is het al begonnen?
Vanavond.. *O*
  maandag 3 januari 2022 @ 12:02:44 #207
421867 greysbones
pi_203007400
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:01 schreef Benny het volgende:

[..]
De preparty, ja
Welkom in de feesttent *O*
  maandag 3 januari 2022 @ 12:02:47 #208
446112 mario390
pi_203007403
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
nouchine
  maandag 3 januari 2022 @ 12:03:21 #209
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203007411
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Hunter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ha die Hunter :) Niks dus. Ik kom morgen wel kijken |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 3 januari 2022 @ 12:03:28 #210
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203007412
Ff centraaaaaaaal
pi_203007422
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Niks live nog dus? :@
Om 22:00 live stream
Op tv om 20:30 rtl 4 & 5
🎵
pi_203007423
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:

[..]
:B terror kitty :B
pi_203007428

:B
SOONY
  maandag 3 januari 2022 @ 12:04:44 #214
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203007433
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Thnx ik ga vanavond wel ff kijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203007435
quote:
Oh God, weer zo'n Belg die per se Engels moet praten
  maandag 3 januari 2022 @ 12:05:13 #216
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203007438
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
rtl4 ook? zo zo
  maandag 3 januari 2022 @ 12:05:31 #217
421867 greysbones
pi_203007441
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Hunter het volgende:

[..]
Vorig jaar was het Joey de nederlander
pi_203007447
Eenergie
SOONY
  maandag 3 januari 2022 @ 12:06:20 #219
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203007451
pi_203007455
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vorig jaar was het Joey de nederlander
Net zo erg!
pi_203007460
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
:B
Jessie lach :o
  maandag 3 januari 2022 @ 12:07:03 #223
421867 greysbones
pi_203007461
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:06 schreef Hunter het volgende:

[..]
Net zo erg!
Oh ja en Liese
Die vond zichzelf daar ook geweldig in
  maandag 3 januari 2022 @ 12:07:44 #224
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203007469
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Al besproken :+
:@
pi_203007470
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef Hunter het volgende:

[..]
Deze lijkt de taal wel machtig te zijn, dat is al een verbetering
pi_203007478
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Oh ja en Liese
Die vond zichzelf daar ook geweldig in
pi_203007483
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef mario390 het volgende:

[..]
nouchine
nope. :D
  maandag 3 januari 2022 @ 12:10:07 #228
446112 mario390
pi_203007507
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
nope. :D
zij heet zo
  maandag 3 januari 2022 @ 12:10:12 #229
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203007508
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:05 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
rtl4 ook? zo zo
Was ook zo vorig jaar.
  maandag 3 januari 2022 @ 12:10:31 #230
446112 mario390
pi_203007510
nouchine heeft goed hout
pi_203007513
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:

[..]
zij heet zo
Dat gifje is van Geraldine.
pi_203007515
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:05 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
rtl4 ook? zo zo
Yep :Y
🎵
  maandag 3 januari 2022 @ 12:11:23 #233
446112 mario390
pi_203007529
ik heb alle belgse zender op

iptv maar of de stream ook is

moet ik erst zien
pi_203007533
Ah, het zooitje ongeregeld is hier inmiddels ook wel aardig compleet
pi_203007558
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:11 schreef Benny het volgende:
  maandag 3 januari 2022 @ 12:13:33 #236
446112 mario390
pi_203007559
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dat gifje is van Geraldine.
ja klopt dit is nouchine

maandag 3 januari 2022 @ 12:15:00 #237
446112 mario390
pi_203007576
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:13 schreef Hunter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
zij heeft mooie houtbouw
  maandag 3 januari 2022 @ 12:16:43 #239
421867 greysbones
pi_203007600
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef mario390 het volgende:

[..]
zij heeft mooie houtbouw
Hout kun je kappen *O*
pi_203007612
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:04 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
:B terror kitty :B
Die gaat wat slidings maken. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 januari 2022 @ 12:17:56 #241
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_203007615
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
kijken jij en je moeder ook weer?
ja we zijn weer van de partij ik ben al hier maar ma moet nog inkomen denk ik haha
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  maandag 3 januari 2022 @ 12:18:28 #242
446112 mario390
pi_203007619
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hout kun je kappen *O*
hout bedoelt mooie tiet
pi_203007624
Nouchine lijkt wat op Olcay Gulsen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 januari 2022 @ 12:19:04 #244
421867 greysbones
pi_203007626
Het is wel te hopen dat er wat meer pit in zit dit jaar
pi_203007652
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Het is wel te hopen dat er wat meer pit in zit dit jaar
Komt wel goed denk ik :D
🎵
pi_203007654
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:18 schreef mario390 het volgende:

[..]
hout bedoelt mooie tiet
pi_203007664
Ik hoop voor de stagiaire dat er geen vegan tussen zit. De vorige heeft denk ik nog steeds een trauma, omdat hij heel Amsterdam en omstreken moest afzoeken voor vegan producten.
pi_203007671
quote:

[..]
hout bedoelt mooie tiet
Wat ben je toch een poëet
  maandag 3 januari 2022 @ 12:22:45 #249
446112 mario390
pi_203007705
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik hoop voor de stagiaire dat er geen vegan tussen zit. De vorige heeft denk ik nog steeds een trauma, omdat hij heel Amsterdam en omstreken moest afzoeken voor vegan producten.
Ik hoop dat ze dat nu met die mini-mall beter oplossen.
  maandag 3 januari 2022 @ 12:24:19 #251
421867 greysbones
pi_203007715
quote:

[..]
hout bedoelt mooie tiet
Ze staat met een bolle rug om haar tieten groter te doen lijken
pi_203007745

Ieder geval een bad en een mooie gouden douche :s) Tis net een bordeel! ^O^
  maandag 3 januari 2022 @ 12:26:54 #253
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203007753
  maandag 3 januari 2022 @ 12:27:01 #254
15600 BB-King
Long live the King!
pi_203007757
Er schijnt een vrouw over de schutting te zijn geklommen. Wilde zich verstoppen in de hottub.

SPOILER
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_203007769
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:27 schreef BB-King het volgende:
Er schijnt een vrouw over de schutting te zijn geklommen. Wilde zich verstoppen in de hottub.

SPOILER
De tweelingzus van Kitty oO< >:)
SOONY
pi_203007771
Kitty is als je Els en Theo samenvoegt. Dat kan nog wel leuk worden.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 januari 2022 @ 12:27:51 #257
421867 greysbones
pi_203007772
quote:

SPOILER
_O- _O- _O-
pi_203007783
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:26 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]

Ieder geval een bad en een mooie gouden douche :s) Tis net een bordeel! ^O^
Patricia Paay kan zo naar binnen dus :P
SOONY
pi_203007789
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ze staat met een bolle rug om haar tieten groter te doen lijken
We zullen het pas kunnen beoordelen als ze in bad gaat. *O*
pi_203007802
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:28 schreef DKUp het volgende:
Patricia Paay kan zo naar binnen dus
:r _O- :r
pi_203007804
Maar je hoort overal dat het spannender moet worden.

Ik ben benieuwd.
SOONY
pi_203007835
Dat het spannender moet zeker, maar qua type deelnemers is het niet heel veel anders dan vorig jaar in ieder geval...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 januari 2022 @ 12:32:57 #263
446112 mario390
pi_203007838
quote:

SPOILER
:D _O-

ik geloof die zit nog soms
in de hot-tub _O-
pi_203007852
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:11 schreef Benny het volgende:
En grote smurf is er ook !!!
pi_203007880
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
En grote smurf is er ook !!!
  maandag 3 januari 2022 @ 12:36:17 #266
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203007883
Video hier dus niet te plaatsen met beeld.

https://www.instagram.com/p/CYQxn-SoDkU/
  maandag 3 januari 2022 @ 12:36:34 #267
421867 greysbones
pi_203007886
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:36 schreef Hunter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En de waterpomptang *O*
pi_203007888
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:15 schreef mario390 het volgende:

[..]
zij heeft mooie houtbouw
_O-
pi_203007891
Het is echt bizar hoeveel zin ik heb in de komende 3,5 maand BB BB op FOK!
  maandag 3 januari 2022 @ 12:39:04 #270
421867 greysbones
pi_203007905
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt bizar hoeveel zin ik heb in de komende 3,5 maand BB
Me2 lion
pi_203007924
Vera houdt van eerlijkheid, wij ook :B
SOONY
pi_203007931
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:30 schreef DKUp het volgende:
Maar je hoort overal dat het spannender moet worden.

Ik ben benieuwd.
Er is een winkeltje toegevoegd, is dat niet spannend genoeg? :{w
  maandag 3 januari 2022 @ 12:41:50 #273
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203007934
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:40 schreef DKUp het volgende:
Vera houdt van eerlijkheid, wij ook :B
Er moet nog een Bats in :B
pi_203007938
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:41 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
En de douche wordt af en toe koud.... Nou .. Poeh!!
pi_203007952
quote:

[..]
Mogen ze iedere week wat kopen :'(
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:41 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Er moet nog een Bats in :B
Oprechte Vlindeuwrrrrt O+
SOONY
pi_203007954
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Hunter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oe yes.
pi_203007960
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
En de douche wordt af en toe koud.... Nou .. Poeh!!
Gewoon standaard koud >:)
SOONY
pi_203007977
Er zal dit jaar vast wel een stel komen, dat ging vorig jaar nog al matig en nep :') :+
SOONY
pi_203007979
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De nieuwe gifjes zijn er
quote:

[..]
Hopelijk moeten ze de alcohol niet betalen of verdienen, want dan wordt het weer niks.
pi_203008004
De blaaijuh hihahomo *O*
SOONY
  maandag 3 januari 2022 @ 13:03:09 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203008145
Het lijkt wel allemaal erg op elkaar.
BB Portugal.

https://tvi.iol.pt/bigbrother/concorrentes
pi_203008160
quote:
Dimitri is de Nick van deze editie :D
  maandag 3 januari 2022 @ 13:04:55 #284
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_203008162
pi_203008172
quote:
Diep. Lange Frans vindt dit leuk.
  maandag 3 januari 2022 @ 13:06:07 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203008175
quote:
Hij heeft helemaal niets te willen.
pi_203008199
Dimitri is de Nick van deze editie :D
[/quote]

Dus altijd overal onder een dekentje liggen.
pi_203008209
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
pi_203008227
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
Peter is lekker zichzelf :P
SOONY
  maandag 3 januari 2022 @ 13:11:52 #290
421867 greysbones
pi_203008241
quote:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
Peter jerrel
  maandag 3 januari 2022 @ 13:15:28 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203008281
quote:
Dimitri => Nick
Grace => Zoey
Kitty => Els
Nouchine => Naomi
Peter =>
Secan => Ziko
Tobias => Michel
Vera => Liese
Precies, same old same old... allemaal lievvv,,, vreselijk :N
pi_203008289
Net het filmpje van peter gezien, mag ik al zeggen dat hij niet mijn favoriet is
  maandag 3 januari 2022 @ 13:18:51 #293
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_203008310
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:15 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Precies, same old same old... allemaal lievvv,,, vreselijk :N
_O-
  maandag 3 januari 2022 @ 13:19:17 #294
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203008315
Ik heb nog helemaal niets gezien.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203008337
Omdat er vorig seizoen behoefte naar was:
BB / Big Brother op Twitter
  maandag 3 januari 2022 @ 13:22:15 #296
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203008350
Hebben we al potentiele stelletjes? Gevoezel onder de dekens of in de douche?
  maandag 3 januari 2022 @ 13:22:30 #297
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_203008353
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:21 schreef Benny het volgende:
Omdat er vorig seizoen behoefte naar was:
BB / Big Brother op Twitter
BENNY! *O*
pi_203008374
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
Hebben we al potentiele stelletjes? Gevoezel onder de dekens of in de douche?
10 euro op Nouchine en Dimitri
pi_203008412
Sterker nog, wie weet zijn er op dit moment al stelletjes zich aan het vormen...maar ja, we weten niets want nog geen streams... :(
Allemaal cabaretteketet!
pi_203008413
allemaal vrijgezellen, of gaat er nog iemand scheiden na afloop
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 13:28:27 #301
18653 crew  D.
pi_203008415
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:24 schreef Benny het volgende:

[..]
10 euro op Nouchine en Dimitri
Dan ga ik voor Sercan die het bij Vera gaat proberen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo