Wtf wie zei dat?🤣🤣quote:Op maandag 3 januari 2022 10:57 schreef Flory het volgende:
[..]
"Ik ben een beetje als een paracetamol. Of je slikt mij door of je blijft een beetje zo pijn lijden."
![]()
Nou ja zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat de dikste persoon in het huis (Kitty) Mager als achternaam heeft
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Ach er zit een lifestylecoach bij, dus het kan veranderenquote:Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat de dikste persoon in het huis (Kitty) Mager als achternaam heeft
Dat was Patrick, toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ach er zit een lifestylecoach bij, dus het kan veranderen
Was toch Jeroen en Monaquote:Op maandag 3 januari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
Op Twitter suggereert er 1 dat Peter 1 van de niet gekozen kandidaten was toen Mike, Matt en Jerrel er in gingen?
Die net een burnout heeft gehad.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ach er zit een lifestylecoach bij, dus het kan veranderen
Sabientje.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
ik heb eik niet zo veel zin om 9 euro af te tikken voor een plus abo.
Iemand ervaring met een basic abo. Is dat te doen qua streams BB kijken?
Ja. Geen enkel probleemquote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
Ik kan het je vertellen zodra de streams het doenquote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
Helleuuu,
quote:Op maandag 3 januari 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan het je vertellen zodra de streams het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |