Kan ook iets zeggen over hoe vaak ik buiten kom jaquote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik een rondje door een willekeurige stad maak zie ik er zo 10, vol trots rond paraderen.
Of een omgeving met weinig Nederlandersquote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk echt nooit
Mijn conclusie is dat ik in een beschaafde omgeving woon
Elf stuks naar het schijntquote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In Friesland heb je helemaal geen steden.
Wat zien we hier precies?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Dit was de eerste vangst een paar dagen geleden.
[ afbeelding ]
Weet je wie er ook gek waren op uniforme kledij met een Oostenrijks tintje?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:10 schreef K_uit_h het volgende:
Wat vinden jullie van volwassen mensen met Max Verstappen-kleding?
Integendeel!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of een omgeving met weinig Nederlanders
Ik zeg dan ook willekeurige stad.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In Friesland heb je helemaal geen steden.
Schattig?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hetzelfde als volwassen vrouwen met een Hello Kitty verzameling
Boomers met een New York Yankees petje. STOEPTEGELS.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
veel meer maar 11 met stadsrechtenquote:
Of Mickie Mousequote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen warm bad.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, achterlijk stuk vreten
Dit zei ik dus net ook al, geen reactie.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie plant er om 8 uur maandagochtend een overleg?
Sowieso overleg om 8 uur
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, achterlijk stuk vreten
Stiekem heeft hij het gewoon zelf gedaanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zei ik dus net ook al, geen reactie.
Dit probleem heb ik zojuist opgelostquote:Op zondag 2 januari 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
@:doevelaer en @:klaasweetalles liggen elkaar niet.
Dan moet je er ook nog een nachtcrème bijkopen ook! Ik ben benieuwd naar de marges op die cremes.quote:
hoe bedoel je wasquote:
Ik las dat @bondage ermee aan de slag ging!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:15 schreef fetX het volgende:
@:tagliano ik denk dat we die lijst vandaag en morgen wel kunnen vergeten trouwens.
399 euro op creme van 400 euro.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet je er ook nog een nachtcrème bijkopen ook! Ik ben benieuwd naar de marges op die cremes.
Hij zei niet wanneerquote:Op zondag 2 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat @:bondage ermee aan de slag ging!
In wat voor pauperhut leef jij danquote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik versta straks niets van het geluid bij het dartsen door alle regen hier op het dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |