mee eensquote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Klerengod in de studio
Hij moet naar een inrichting
Met of zonder downsyndroom?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:10 schreef K_uit_h het volgende:
Wat vinden jullie van volwassen mensen met Max Verstappen-kleding?
WOESTquote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Matig, morgen Martijn Marcel en Koos dus.
Voor Arjen is alles een Tiny Housequote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Arjan in een Tiny House passen?
Ik zie dat eigenlijk echt nooitquote:Op zondag 2 januari 2022 20:10 schreef K_uit_h het volgende:
Of Bas Muijs!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Matig, morgen Martijn Marcel en Koos dus.
houw je bek over arjenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Voor Arjen is alles een Tiny House
Als je hem erin krijgt ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Arjan in een Tiny House passen?
Als ik een rondje door een willekeurige stad maak zie ik er zo 10, vol trots rond paraderen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk echt nooit
Mijn conclusie is dat ik in een beschaafde omgeving woon
In Friesland heb je helemaal geen steden.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik een rondje door een willekeurige stad maak zie ik er zo 10, vol trots rond paraderen.
Hetzelfde als volwassen vrouwen met een Hello Kitty verzamelingquote:Op zondag 2 januari 2022 20:10 schreef K_uit_h het volgende:
Kan ook iets zeggen over hoe vaak ik buiten kom jaquote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik een rondje door een willekeurige stad maak zie ik er zo 10, vol trots rond paraderen.
Of een omgeving met weinig Nederlandersquote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie dat eigenlijk echt nooit
Mijn conclusie is dat ik in een beschaafde omgeving woon
Elf stuks naar het schijntquote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In Friesland heb je helemaal geen steden.
Wat zien we hier precies?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Dit was de eerste vangst een paar dagen geleden.
[ afbeelding ]
Weet je wie er ook gek waren op uniforme kledij met een Oostenrijks tintje?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:10 schreef K_uit_h het volgende:
Integendeel!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of een omgeving met weinig Nederlanders
Ik zeg dan ook willekeurige stad.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
In Friesland heb je helemaal geen steden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |