SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBENVLOEDING.
n besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Kvind dit niet zo interessant eigenlijk, Pieter weet ook wel dat ze relative risk reduction bedoelen.quote:
Afgezien van dat is dat risicopercentage veel te hoog ingeschat, door alles..
Lijkt mij allemaal eerder 80% efficacy te zijn op ziekenhuisopname en de dood...
Besmettelijkheid zie je niks verschil."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Gaat wel aardig los daar in Amsterdam
Had volgens mij nog een aardig topic erover geopend
ff kijken of ik hem terug kan vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
https://video.twimg.com/e(...)_lFvVnQfM.mp4?tag=12quote:
Die agent "gooit" de hond op die gast die gebeten werd door die hond.
Rond 1:30 zie je het gebeuren."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Ja de politie zet honden in, geen idee wat dat met "schoonvegen" te maken heeft.
En op het Malieveld hebben we ook beeldmateriaal dat die pauper agent de hond zelfs op iemands arm wilt zetten die al op de grond ligt (!)![]()
En op Twitter zetten genoeg mensen hun masker af, die voelen zich in hun opinie niet beschaamd, en vinden het allemaal maar een goede zaak! Dat zijn je landgenoten.
Om nog maar te zwijgen over berhaupt die noodverordening mbt de demonstratie, wat is dat voorn onzin Halsema?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Gezellig knokken toch.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
en dan is het toch top dat niemand daar wat mee heeft gedaanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Politie had het wel naar zijn zin anders met verschillende geweldsmiddelen waaronder honden schilden en stokken.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan is het toch top dat niemand daar wat mee heeft gedaan
Had ik het water kanon al genoemd? Dat is ook een groot succes!
Mooie sfeerfoto:
Wat een achterlijke insinuatie. Kijk eens goed naar dat pallet: er ligt zand omheen, takjes bovenop, een berg blaadjes in de luwte van de stapel, die boom is beschermd, bordje met wegsleepregeling, etc. Met andere woorden: ze zijn daar gewoon aan het werk, en die stenen liggen er al langer dan vandaag of gister.quote:Huilen dan.![]()
![]()
Genoeg kanalen die offline worden gehaald, linkedin, facebook.... Youtube.... Sinds de nieuwe CEO van Twitter gaan ze er daar ook sneller in mee geloof ik.
Joe Rogan vertrouwd het niet.
George Gammon heb ik geblocked zien worden...
Robert Jenssen doet lekker zijn eigen platform...
Blackbox vertrouwd het niet, die hebben ook een video verwijderd gekregen door youtube...
Oja en Mollie ging opeens niet meer meedoen met de betalingen aan het platform blackbox... Weltschmerz had daar ook last van.
Heel normaal allemaal.
D66 schrapt wel even het referendum.... En Ollongren zat wel even te hinten op het ministerie van waarheid.
Martin Bosma kan het beter vertellen dan ik!
Martin Bosma, over ALLES wat er mis is met die corrupte zooi van D66.
[ Bericht 9% gewijzigd door ludovico op 02-01-2022 23:03:49 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Je hebt goed en fout, als hoge pieven binnen het apparaat voor de camera zitten te bagatelliseren over de gedragingen van politieagenten die nu wel vervolgd gaan worden door het OM... Tjah, sorry, dan verdient het ook een spotlight!quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wat heeft het OMT te zeggen over politieagenten danquote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hebt goed en fout, als hoge pieven binnen het apparaat voor de camera zitten te bagatelliseren over de gedragingen van politieagenten die nu wel vervolgd gaan worden door het OMT... Tjah, sorry, dan verdient het ook een spotlight!?
Huilen dan.![]()
Als je goed kijkt dan zijn het gevelstenen. Die zet een goede aannemer inderdaad per vierkante meter op een pallet in de openbare ruimte.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een achterlijke insinuatie. Kijk eens goed naar dat pallet: er ligt zand omheen, takjes bovenop, een berg blaadjes in de luwte van de stapel, die boom is beschermd, bordje met wegsleepregeling, etc. Met andere woorden: ze zijn daar gewoon aan het werk, en die stenen liggen er al langer dan vandaag of gister.
Dat is a) een overtreding zonder vergunning.
En b) zul je zo'n zeldzame prutser niet gauw vinden. Die zet het gewoon achter bouwhekken.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Whatever. Ze liggen er in elk geval al langer dan dat er vandaag van een demonstratie sprake zou zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zijn het gevelstenen. Die zet een goede aannemer inderdaad per vierkante meter op een pallet in de openbare ruimte.
En b) zul je zo'n zeldzame prutser niet gauw vinden. Die zet het gewoon achter bouwhekken.Huilen dan.![]()
![]()
Ik zeik de politie niet af, ik zeik die hooligans die een baan hebben gekregen bij de politie af. En de top van de politie die daar een hand boven het hoofd houdt, terwijl die gasten in de gevangenis thuishoren.quote:
Ik vertrouw ze niet eens een intern onderzoek meer toe, laat het maar een externe partij zijn die de laatste cent omdraait.
Serieus, als de top van je organisatie denkt dat wat we hier zien normaal is en okay, en niet vervolgd of onderzocht dient te worden, dan is het echt een understatement dat er iets aan de hand is bij de politie."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
Geen idee wie het moppie is, maar goed plan man, censuur van opositie.
Tis ook wel makkelijk dat je de geschiedenisboeken maar open hoeft te slaan op 85 jaar terug en dat daar een handleiding te vinden is!"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Klopt, buiten werktijden moeten losse bouwmaterialen en open containers afgedekt worden lees ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zijn het gevelstenen. Die zet een goede aannemer inderdaad per vierkante meter op een pallet in de openbare ruimte.
En b) zul je zo'n zeldzame prutser niet gauw vinden. Die zet het gewoon achter bouwhekken.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
De meest uitgebreide kritiek op de Pfizer trial studies tot nu toe genaamd 'THE PFIZER INOCULATIONS FOR COVID-19 / MORE HARM THAN GOOD' te vinden op https://www.canadiancovidcarealliance.org/
De videoversie: https://rumble.com/vqx3kb(...)-harm-than-good.html
De pdf versie: https://www.canadiancovid(...)-REV-Dec-16-2021.pdf
Hou zouden de factcheckers dit nog kunnen rechtlullen?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
falseflaggenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef -jos- het volgende:
De meest uitgebreide kritiek op de Pfizer trial studies tot nu toe genaamd 'THE PFIZER INOCULATIONS FOR COVID-19 / MORE HARM THAN GOOD' te vinden op https://www.canadiancovidcarealliance.org/
De videoversie: https://rumble.com/vqx3kb(...)-harm-than-good.html
De pdf versie: https://www.canadiancovid(...)-REV-Dec-16-2021.pdf
Hou zouden de factcheckers dit nog kunnen rechtlullen?
doen ze gewoon
alles wat buiten het narratief valt weg zetten als niet waar is erg gewoon gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb doorgaans die Jordan Peterson hoog zitten maar als ie nu dit soort statements gaat maken waar je vrij weinig zonder context uit kunt concluderen dan vind ik dit wel te kort door de bocht, Mocht het echt fout zijn dan moeten ze die agent zeker bestraffen maar dat moet eerst uit onderzoek blijken.quote:Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Shit kom ik er net achter dat ik een BNW fuik ben binnengeredenLaters en onthoud, na de prik komt de zonde!
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden. Dit hele topic staat vol ondertussen, maar ook vorig topic heb ik de hele dag vol zitten banjeren, met ronduit excessief politiegeweld.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans die Jordan Peterson hoog zitten maar als ie nu dit soort statements gaat maken waar je vrij weinig zonder context uit kunt concluderen dan vind ik dit wel te kort door de bocht, Mocht het echt fout zijn dan moeten ze die agent zeker bestraffen maar dat moet eerst uit onderzoek blijken.
Je gaat mij toch niet zitten vertellen dat, waar je beeldmateriaal ziet van agenten die mikken op hoofden... En honden die bijten en op mensen gegooid worden... N = 20 ondertussen, dat 20/20 "niet zijn wat het lijkt"
Doe niet naiief, het OM gaat ook al achter 2 agenten aan en de enige reden is dat ze die waarschijnlijk wl hebben kunnen identificeren, die overige voorvallen zijn die agenten anoniem en houdt de politie zelf de hand boven het hoofd."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Niet luisteren = aangespoord worden om te luisteren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden. Dit hele topic staat vol ondertussen, maar ook vorig topic heb ik de hele dag vol zitten banjeren, met ronduit excessief politiegeweld.Huilen dan.![]()
Mja ik heb altijd het gevoel dat er een x aantal mensen bij zo'n demonstratie de grens opzoeken en na tig waarschuwingen dan de klos zijn . Vervolgens zetten ze alleen die laatste paar tellen ingrijpen van de politie op twitter en dan heel hard schreeuwen hoe wij het nieuwe 'Hong Kong' of iets dergelijks zijn. Er zal echt soms iets gebeuren wat niet door de beugel kan maar veelal is het compleet overtrokken. Denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden. Dit hele topic staat vol ondertussen, maar ook vorig topic heb ik de hele dag vol zitten banjeren, met ronduit excessief politiegeweld.![]()
Ik gok wel dat er binnenkort een agent bij Op 1 zit met een mooi verhaal over die hond die blijkbaar trek had in een mensenvlees
Niet zo pompeuse hehquote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Niet luisteren = aangespoord worden om te luisteren.![]()
https://www.dailymail.co.(...)l-twitter_mailonline
A new study has found that those who are worried about the COVID-19 pandemic are slower at processing information, worse at retaining information and more likely to overestimate negative odds than their less anxious counterparts.
The study, conducted by McGill University and the Montreal Neurological Institute-Hospital, surveyed 1,500 Americans online from April to June 2020.
ik wist het![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook om ongelukken/diefstal te voorkomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt, buiten werktijden moeten losse bouwmaterialen en open containers afgedekt worden lees ik.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Tjah, beeldmateriaal genoeg... Politie slaat op hoofden, bij mensen die niet eens in de richting van de politie kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:46 schreef ThierryPicking het volgende:
Er zal echt soms iets gebeuren wat niet door de beugel kan maar veelal is het compleet overtrokken. Denk ik.
Ik gok wel dat er binnenkort een agent bij Op 1 zit met een mooi verhaal over die hond die blijkbaar trek had in een mensenvlees
En die honden worden gewoon op mensen gezet. Lijkt me ook niet echt een defensieve move."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het is ook geen verwacht gedrag van de politiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, beeldmateriaal genoeg... Politie slaat op hoofden, bij mensen die niet eens in de richting van de politie kijken.
En die honden worden gewoon op mensen gezet. Lijkt me ook niet echt een defensieve move.
en mensen zullen zo redeneren dat als je het niet verwacht dat er dus wel een aanleiding moet zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ja er zullen er vast zijn die stiekem eigenlijk wel een beetje een kik krijgen van geweld toedienen. Beetje als de vrijwillige brandweer die soms droomt van de pyromaanbaan. En zeker het personeelstekort zal zorgen voor minder screening bij de poort.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:49 schreef ludovico het volgende:
Tjah, beeldmateriaal genoeg... Politie slaat op hoofden, bij mensen die niet eens in de richting van de politie kijken.
En die honden worden gewoon op mensen gezet. Lijkt me ook niet echt een defensieve move.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Ik begin het te begrijpen... Het strookt niet met je wereldbeeld.... Snap het.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook geen verwacht gedrag van de politie
en mensen zullen zo redeneren dat als je het niet verwacht dat er dus wel een aanleiding moet zijn
Men is knettergek geworden van deze psychologische oorlogvoering met Covid."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
precies datquote:Op zondag 2 januari 2022 23:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik begin het te begrijpen... Het strookt niet met je wereldbeeld.... Snap het.
Men is knettergek geworden van deze psychologische oorlogvoering met Covid.
nu bedtijd![]()
Precies, mensen werken niet meer bij de ME vanwege de loon en hart voor de zaak, maar alleen nog maar omdat ze het leuk vinden om burgers legaal in elkaar te meppenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:53 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Nou ja er zullen er vast zijn die stiekem eigenlijk wel een beetje een kik krijgen van geweld toedienen. Beetje als de vrijwillige brandweer die soms droomt van de pyromaanbaan. En zeker het personeelstekort zal zorgen voor minder screening bij de poort.
Maar die staan dus met voorpret richting zondag hun knuppel op te poetsen. Dan hopen ze dat het zondag lekker uit de hand gaat lopen, die kans is groot. En dan hoppa die frustratie komt eruit en hopen dat ze niet gefilmd worden. Ofzoquote:Op zondag 2 januari 2022 23:55 schreef ludovico het volgende:
Precies, mensen werken niet meer bij de ME vanwege de loon en hart voor de zaak, maar alleen nog maar omdat ze het leuk vinden om burgers legaal in elkaar te meppenMja als het echt zo is hoop ik dat de politie het kaf van het koren weet de scheiden want er zijn een hoop goede agenten die echt iets willen betekenen
quote:
Zeker, ik denk dat het behoorlijk frustrerend moet zijn voor de ruime meerderheid van de agenten dat dit soort dingen gebeuren....quote:Op maandag 3 januari 2022 00:00 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Maar die staan dus met voorpret richting zondag hun knuppel op te poetsen. Dan hopen ze dat het zondag lekker uit de hand gaat lopen, die kans is groot. En dan hoppa die frustratie komt eruit en hopen dat ze niet gefilmd worden. OfzoMja als het echt zo is hoop ik dat de politie het kaf van het koren weet de scheiden want er zijn een hoop goede agenten die echt iets willen betekenen
Je kan je organisatie ook niet afvallen dan ben je je baan kwijt... Protesteren gaat ook niet echt.... Je loopt wel gewoon een soort van gevaar... Zeg het maar.
Als de stoet protesterende mensen gewoon een beetje aangesproken wordt op fout gedrag als ze dat tonen is er cht niet zoveel gezeik als dat we nu zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Als de oproerpolitie niet was komen opdagen was er geen vuiltje aan de lucht geweest maar dat kan natuurlijk niet want dat doet het niet goed in de media en de beelden op het journaal. Evengoed was het een mooie dag, veel mooie mensen op de been met niks kwaad in de zinquote:Op maandag 3 januari 2022 00:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat het behoorlijk frustrerend moet zijn voor de ruime meerderheid van de agenten dat dit soort dingen gebeuren....
Je kan je organisatie ook niet afvallen dan ben je je baan kwijt... Protesteren gaat ook niet echt.... Je loopt wel gewoon een soort van gevaar... Zeg het maar.
Als de stoet protesterende mensen gewoon een beetje aangesproken wordt op fout gedrag als ze dat tonen is er cht niet zoveel gezeik als dat we nu zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Dat FVD-tuig uit de provincie heeft weer lekker lopen rellen in mijn stad. Kutvolk.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Die ME’ers bedoel je?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:27 schreef Ulx het volgende:
Dat FVD-tuig uit de provincie heeft weer lekker lopen rellen in mijn stad. Kutvolk.![]()
De politie begon net als bij krakersrellen met slaan?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het is nog veel erger.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:29 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Rond 11-12 seconde zie je de agent met de stok op de hond slaan, omdat het hondje niet los wil laten.quote:Op maandag 3 januari 2022 03:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Satan kan zijn kont kussen, daar weet ik niets van en geloof ik niet in.
Waar ik wel wat van weet is de training van honden en in dit specifieke geval honden die getraind zijn als politie/leger honden.
En aangezien ik toch niet kan slapen heb ik besloten daar wat over te zeggen.
Deze honden worden simpelweg getraind op harder erop gaan als er meer commotie en geweld is. Op geen enkel moment is ‘slaan’ van de geleider een teken om te lossen.
De honden luisteren goed, maar niet perfect. Ze hebben eigen inzicht en hun instinct. Het is een fabeltje dat zo’n hond in een chaos situatie blij gaat zitten kwispelen als de gemiddelde golden als de geleider stop en zit zegt. Soms is er even nodig om ze te laten lossen.
Maar nooit en te nimmer is het gedoe wat deze geleider doet een stop teken voor de hond. In tegenstelling, het zegt ga door, doe harder en die geleider weet dat.
Je wordt niet zomaar een honden geleider bij politie of leger, ook het mens krijgt daarin een training (hondengeleider en met paarden is populair, niet elke Jan drol krijgt zo’n plaats. Ruime ervaring met de betreffende diersoort is een vereiste).
Geleider en hond zijn een team. Een geleider slaat zijn hond niet, niet als hij hem niet op wil porren voor meer, harder en vooral niet lossen, wat je dan ook ziet.
Deze honden zijn keihard, dat moeten ze ook zijn om dit werk te kunnen doen. Je wil geen hond die even rustig de tijd neemt om te kijken wie hem port, slaat of doet. Ze zijn getraind om te reageren op de kalmte of de aansporing van de geleider.
Een hond die nog even een keer extra zijn tanden erin zit of niet binnen een paar seconde lost is in een chaos situatie niet abnormaal. Had je maar het niet zover moeten laten komen dat de hond ingezet moest worden.
Maar deze hond wordt ‘verteld’ om door te gaan, om vast te houden. Wat de hond dan ook doet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als dat allemaal klopt is die user en al die gekken die er een like op geven knettergek vanwege dat hitsig taalgebruik omtrent zinloos geweld middels een hond.quote:
Zieke geesten. Ook is de politie ronduit corrupt dat zo een agent een hand boven het hoofd krijgt.
We zien 2 agenten vervolgt worden na al deze extreme uitingen.
En dan krijg je een nieuwsbericht later dat er mensen zijn die radicaliseren. Kijk gvd naar je eigen apparaat!!! Tot het hoogste niveau is er kanker in de organisatie.
Overigens plaatste Bart Maes een tweet waarin hij stelt dat het alweer een voorval is van een agent die zijn hond niet onder controle heeft. Random user met een hitsig verhaaltje is voor mij geen autoriteit. Ik zeg niet dat het niet waar is maar het is mij allemaal net een tandje of 666 te gek."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Heb jij die aflevering gezien waarbij er wordt getoond hoe politiehonden werden getraindquote:Op maandag 3 januari 2022 08:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als dat allemaal klopt is die user en al die gekken die er een like op geven knettergek vanwege dat hitsig taalgebruik omtrent zinloos geweld middels een hond.
Zieke geesten. Ook is de politie ronduit corrupt dat zo een agent een hand boven het hoofd krijgt.
En dan krijg je een nieuwsbericht later dat er mensen zijn die radicaliseren. Kijk gvd naar je eigen apparaat!!! Tot het hoogste niveau is er kanker in de organisatie.
Overigens plaatste Bart Maes een tweet waarin hij stelt dat het alweer een voorval is van een agent die zijn hond niet onder controle heeft. Random user met een hitsig verhaaltje is voor mij geen autoriteit. Ik zeg niet dat het niet waar is maar het is mij allemaal net een tandje of 666 te gek.
Op diverse filmpjes te zien inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:36 schreef Ulx het volgende:
De politie begon net als bij krakersrellen met slaan?
De meute staat er braaf te staan en uit het niets beukt de politie er ineens vol op los.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Precies vergeleken met dat zou je de politie zelfs te lief kunnen vinden.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:36 schreef Ulx het volgende:
De politie begon net als bij krakersrellen met slaan?Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Waar vindt een mens die filmpjes?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Op diverse filmpjes te zien inderdaad.
De meute staat er braaf te staan en uit het niets beukt de politie er ineens vol op los.Huilen dan.![]()
Telegram klokkenluiders voor vrijheid groep bijvoorbeeld.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
https://mobile.twitter.com/Ruptly/status/1477717348924669952
100% zeker nu dat die hond offensief gebruikt is als geweldsmiddel.
Hoe gaan we dat rechtvaardigen? Liep de man met een tas vol granaten?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Daar zit ik niet in.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Telegram klokkenluiders voor vrijheid groep bijvoorbeeld.Huilen dan.![]()
Ja, was het de moeite waard? Misschien vanavond eens kijken dan.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie wel lachen om Peter pannenkoekHuilen dan.![]()
Ik heb er niet naar gekeken?quote:Op maandag 3 januari 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie wel lachen om Peter pannenkoekWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Als je auswitsch vergelijkingen leuk vindquote:Op maandag 3 januari 2022 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, was het de moeite waard? Misschien vanavond eens kijken dan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan het weer even een tandje minder? Dank!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
De demonstranten zijn voor dat het uit de hand liep gewaarschuwd en aangesproken en kozen er voor toch te blijven. En daar de gevolgen van dus te aanvaarden. Je zou zelfs kunnen denken dat de demonstranten het er zelf dus op aan lieten komen? Of ze zijn gewoon dom bezig geweest?quote:Op maandag 3 januari 2022 08:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als dat allemaal klopt is die user en al die gekken die er een like op geven knettergek vanwege dat hitsig taalgebruik omtrent zinloos geweld middels een hond.
Overigens plaatste Bart Maes een tweet waarin hij stelt dat het alweer een voorval is van een agent die zijn hond niet onder controle heeft. Random user met een hitsig verhaaltje is voor mij geen autoriteit. Ik zeg niet dat het niet waar is maar het is mij allemaal net een tandje of 666 te gek.
https://www.at5.nl/artike(...)-dertig-aanhoudingenWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Russia state-affiliated mediaquote:Op maandag 3 januari 2022 09:27 schreef ludovico het volgende:
https://mobile.twitter.com/Ruptly/status/1477717348924669952
100% zeker nu dat die hond offensief gebruikt is als geweldsmiddel.
Hoe gaan we dat rechtvaardigen? Liep de man met een tas vol granaten?
Gosh...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dit impliceert dat agenten bij niet gehoorzamen meer dan het minimale geweld dat nodig is voor het doel mogen toepassen.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
De demonstranten zijn voor dat het uit de hand liep gewaarschuwd en aangesproken en kozen er voor toch te blijven. En daar de gevolgen van dus te aanvaarden.
https://www.at5.nl/artike(...)-dertig-aanhoudingen
Sterker nog een extreem geweldsmiddel als een bijtende hond mag je wel even gebruiken zo lichtvoetig.
Denk niet dat deze gevolgen afspraak zijn in onze samenleving, sorry, en zo wel was het tirannie."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
De politie heeft een geweldsmonopolie, die aan regels is gebonden..je kunt niet aan de hand van enkele seconden videobeeld bepalen of die regels geschonden zijn...quote:Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit impliceert dat agenten bij niet gehoorzamen meer dan het minimale geweld dat nodig is voor het doel mogen toepassen.
Sterker nog een extreem geweldsmiddel als een bijtende hond mag je wel even gebruiken zo lichtvoetig.
Denk niet dat deze gevolgen afspraak zijn in onze samenleving, sorry, en zo wel was het tirannie.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
De werkelijkheid is natuurlijk dat er een kleine groep mensen is die gewoon dachten lekker een dagje rellen op het Museumplein. Niet meer en niet minder. Jammer voor de demonstranten die met betere bedoelingen gekomen zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit impliceert dat agenten bij niet gehoorzamen meer dan het minimale geweld dat nodig is voor het doel mogen toepassen.
Denk niet dat deze gevolgen afspraak zijn in onze samenleving, sorry, en zo wel was het tirannie.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dat blijkt helaas ook uit de gewonde agenten en aanhoudingen voor verboden wapenbezit en mishandeling. Ik ga 'vreedzaam' demonstreren en ik neem m'n boksbeugel mee:quote:Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
De werkelijkheid is natuurlijk dat er een kleine groep mensen is die gewoon dachten lekker een dagje rellen op het Museumplein. Niet meer en niet minder. Jammer voor de demonstranten die met betere bedoelingen gekomen zijn..
Huilen dan.![]()
Tja daar lezen bepaalde mensen dus blijkbaar over heen?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat blijkt helaas ook uit de gewonde agenten en aanhoudingen voor verboden wapenbezit en mishandeling. Ik ga 'vreedzaam' demonstreren en ik neem m'n boksbeugel mee:.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
![]()
Het jaar is maar net begonnen, van start gegaan met een hoop zinloos geweld. Ik ben geschokt dat mensen het goedpraten, toejuichen, ervan genieten of erger toewensen, ik ben zelfs berichten tegengekomen dat men gehoopt had dat de hond zijn bot had doorgebeten want wappies zijn geen mensen. Wat is er gebeurd met deze lui?Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Of wuiven het weg als leugens van een dictatoriale overheid om zichzelf vervolgens gigantisch op te winden over de selectief geknipte fragmenten die je op de bekende (Russischequote:Op maandag 3 januari 2022 10:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja daar lezen bepaalde mensen dus blijkbaar over heen?) propagandakanalen tegenkomt.
Huilen dan.![]()
Nobody fucking cares om een paar gewonde agenten. Je doet het vak en kiest er zelf voor. Tevens zijn ze er voor de overheid en niet jou.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja daar lezen bepaalde mensen dus blijkbaar over heen?*Hosselcopter*![]()
Nou dat klopt dus gewoon niet. Ik ben in mijn leven best een paar keer zeer blij geweest dat er politie was. En niemand kiest een beroep om met een zooi relschoppende idioten die dodelijke wapens bij zich hebben in aanraking te komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nobody fucking cares om een paar gewonde agenten. Je doet het vak en kiest er zelf voor. Tevens zijn ze er voor de overheid en niet jou.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ze zijn weggestuurd een straat in en daar gaven ze gehoor aan. Vervolgens liepen ze daar in een fuik ME-ers en konden ze geen kant op.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
De demonstranten zijn voor dat het uit de hand liep gewaarschuwd en aangesproken en kozen er voor toch te blijven. En daar de gevolgen van dus te aanvaarden. Je zou zelfs kunnen denken dat de demonstranten het er zelf dus op aan lieten komen? Of ze zijn gewoon dom bezig geweest?
https://www.at5.nl/artike(...)-dertig-aanhoudingenDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Was jij er bij?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zijn weggestuurd een straat in en daar gaven ze gehoor aan. Vervolgens liepen ze daar in een fuik ME-ers en konden ze geen kant op.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ze zijn er op getraind toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou dat klopt dus gewoon niet. Ik ben in mijn leven best een paar keer zeer blij geweest dat er politie was. En niemand kiest een beroep om met een zooi relschoppende idioten die dodelijke wapens bij zich hebben in aanraking te komen.*Hosselcopter*![]()
Veelzeggende uitspraak.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nobody fucking cares om een paar gewonde agenten.Huilen dan.![]()
Denk het eigenlijk van niet. Iemand trainen om bijvoorbeeld een vuurwerkbom weg te koppen lijkt me lastig. En denk dat geweld in het algemeen tegen hulpverleners toegenomen is. En denk dat we er blij mee mogen zijn dat de politie er juist op getraind is niet te veel geweld te gebruiken.quote:Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Daar kan je best wel wat twijfels over hebben dus. De waarheid is dat de meeste Nederlanders toch een mate respect hebben voor de politie, en hulpdiensten. Maar die zie je niet op twitter of op het Museumplein.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
Niemand ligt er letterlijk wakker om-knip-. Wel om gewonde burgers.
[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 03-01-2022 12:32:53 ]Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dat is werkelijk wat jij ziet in die filmpjes?...quote:Op maandag 3 januari 2022 09:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
De werkelijkheid is natuurlijk dat er een kleine groep mensen is die gewoon dachten lekker een dagje rellen op het Museumplein. Niet meer en niet minder. Jammer voor de demonstranten die met betere bedoelingen gekomen zijn.
Heb je gekeken?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wat ik heb gezien is 1 serieus incident waarbij demonstranten van een verboden demonstratie de confrontatie opzochten met politie. En een paar incidentjes.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Het jaar is maar net begonnen, van start gegaan met een hoop zinloos geweld. Ik ben geschokt dat mensen het goedpraten, toejuichen, ervan genieten of erger toewensen, ik ben zelfs berichten tegengekomen dat men gehoopt had dat de hond zijn bot had doorgebeten want wappies zijn geen mensen. Wat is er gebeurd met deze lui?
Oke, van Halsema mag je alleen met de juiste huidskleur 'wild' demonstreren, maar op de dam indertijd werd dan ook geen politie opgezocht om mee te knokken.
Niet dat ik hiermee geweld wil goedpraten, maar het is een kwestie van spelen met vuur. En wie speelt met vuur hoeft geen krokedillentranen te komen huilen omdat ze zich verbrand hebben.![]()
Vaak is nog belangrijker zeker achteraf wat je dus niet ziet op die filmpjes? Maar dat is denk ik verder niet aan jou besteed.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is werkelijk wat jij ziet in die filmpjes?...
Heb je gekeken?Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Zo doen ze het altijd zeker met een demo tegen de maatregelen. Als dit niet was gebeurd was er helemaal niets aan de hand geweest en ook geen rellen. Een vreedzame demonstratie door "wappies" kan natuurlijk niet, want het beeld bij Henk & Ingrid moet natuurlijk in stand worden gehouden dat deze mensen geen knip voor hun neus waard zijn, daar er altijd gedonder van komt, het allemaal tuig en relschoppers zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zijn weggestuurd een straat in en daar gaven ze gehoor aan. Vervolgens liepen ze daar in een fuik ME-ers en konden ze geen kant op.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Gewonde burgers Relschoppers die willens en wetens de confrontatie opzoeken met de ME en vervolgens wat tikken krijgen. Ja ja, daar zal heel Nederland slapeloze nachten van hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
Niemand ligt er letterlijk wakker om . Wel om gewonde burgers..
[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 03-01-2022 12:34:46 ]Huilen dan.![]()
Vervelend is toch met deze redenatie dat je ook bepaalde demonstranten had die bijvoorbeeld verboden wapens bij zich hadden en dergelijke. Dus wie er dan precies wel en niet met vuur speelt kan je een verschil van mening over hebben?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:25 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien is 1 serieus incident waarbij demonstranten van een verboden demonstratie de confrontatie opzochten met politie. En een paar incidentjes.
Oke, van Halsema mag je alleen met de juiste huidskleur 'wild' demonstreren, maar op de dam indertijd werd dan ook geen politie opgezocht om mee te knokken.
Niet dat ik hiermee geweld wil goedpraten, maar het is een kwestie van spelen met vuur. En wie speelt met vuur hoeft geen krokedillentranen te komen huilen omdat ze zich verbrand hebben.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dat met vuur spelen werkt idd twee kanten op. Als je willens en wetens naar een verboden demonstratie gaat dan speel je in elk geval met vuur. Zeker als het klopt wat je zegt dat ze er met wapens naartoe gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vervelend is toch met deze redenatie dat je ook bepaalde demonstranten had die bijvoorbeeld verboden wapens bij zich hadden en dergelijke. Dus wie er dan precies wel en niet met vuur speelt kan je een verschil van mening over hebben?![]()
Hmm duidelijk mag zijn dat het vuren door de politie gelukkig achterwege is gebleven.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:30 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat met vuur spelen werkt idd twee kanten op. Als je willens en wetens naar een verboden demonstratie gaat dan speel je in elk geval met vuur. Zeker als het klopt wat je zegt dat ze er met wapens naartoe gaan.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: