Klopt, buiten werktijden moeten losse bouwmaterialen en open containers afgedekt worden lees ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zijn het gevelstenen. Die zet een goede aannemer inderdaad per vierkante meter op een pallet in de openbare ruimte.
Dat is a) een overtreding zonder vergunning.
En b) zul je zo'n zeldzame prutser niet gauw vinden. Die zet het gewoon achter bouwhekken.
falseflaggenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef -jos- het volgende:
De meest uitgebreide kritiek op de Pfizer trial studies tot nu toe genaamd 'THE PFIZER INOCULATIONS FOR COVID-19 / MORE HARM THAN GOOD' te vinden op https://www.canadiancovidcarealliance.org/
De videoversie: https://rumble.com/vqx3kb(...)-harm-than-good.html
De pdf versie: https://www.canadiancovid(...)-REV-Dec-16-2021.pdf
Hou zouden de factcheckers dit nog kunnen rechtlullen?
Ik heb doorgaans die Jordan Peterson hoog zitten maar als ie nu dit soort statements gaat maken waar je vrij weinig zonder context uit kunt concluderen dan vind ik dit wel te kort door de bocht, Mocht het echt fout zijn dan moeten ze die agent zeker bestraffen maar dat moet eerst uit onderzoek blijken.quote:
Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden. Dit hele topic staat vol ondertussen, maar ook vorig topic heb ik de hele dag vol zitten banjeren, met ronduit excessief politiegeweld.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans die Jordan Peterson hoog zitten maar als ie nu dit soort statements gaat maken waar je vrij weinig zonder context uit kunt concluderen dan vind ik dit wel te kort door de bocht, Mocht het echt fout zijn dan moeten ze die agent zeker bestraffen maar dat moet eerst uit onderzoek blijken.
Niet luisteren = aangespoord worden om te luisteren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden. Dit hele topic staat vol ondertussen, maar ook vorig topic heb ik de hele dag vol zitten banjeren, met ronduit excessief politiegeweld.
Mja ik heb altijd het gevoel dat er een x aantal mensen bij zo'n demonstratie de grens opzoeken en na tig waarschuwingen dan de klos zijn . Vervolgens zetten ze alleen die laatste paar tellen ingrijpen van de politie op twitter en dan heel hard schreeuwen hoe wij het nieuwe 'Hong Kong' of iets dergelijks zijn. Er zal echt soms iets gebeuren wat niet door de beugel kan maar veelal is het compleet overtrokken. Denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:42 schreef ludovico het volgende:
Misschien ook tijd voor jou om wakker te worden. Dit hele topic staat vol ondertussen, maar ook vorig topic heb ik de hele dag vol zitten banjeren, met ronduit excessief politiegeweld.
Niet zo pompeuse hehquote:Op zondag 2 januari 2022 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Niet luisteren = aangespoord worden om te luisteren.
Ook om ongelukken/diefstal te voorkomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt, buiten werktijden moeten losse bouwmaterialen en open containers afgedekt worden lees ik.
Tjah, beeldmateriaal genoeg... Politie slaat op hoofden, bij mensen die niet eens in de richting van de politie kijken.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:46 schreef ThierryPicking het volgende:
Er zal echt soms iets gebeuren wat niet door de beugel kan maar veelal is het compleet overtrokken. Denk ik.
Ik gok wel dat er binnenkort een agent bij Op 1 zit met een mooi verhaal over die hond die blijkbaar trek had in een mensenvlees
Het is ook geen verwacht gedrag van de politiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, beeldmateriaal genoeg... Politie slaat op hoofden, bij mensen die niet eens in de richting van de politie kijken.
En die honden worden gewoon op mensen gezet. Lijkt me ook niet echt een defensieve move.
Nou ja er zullen er vast zijn die stiekem eigenlijk wel een beetje een kik krijgen van geweld toedienen. Beetje als de vrijwillige brandweer die soms droomt van de pyromaanbaan. En zeker het personeelstekort zal zorgen voor minder screening bij de poort.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:49 schreef ludovico het volgende:
Tjah, beeldmateriaal genoeg... Politie slaat op hoofden, bij mensen die niet eens in de richting van de politie kijken.
En die honden worden gewoon op mensen gezet. Lijkt me ook niet echt een defensieve move.
Ik begin het te begrijpen... Het strookt niet met je wereldbeeld.... Snap het.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook geen verwacht gedrag van de politie
en mensen zullen zo redeneren dat als je het niet verwacht dat er dus wel een aanleiding moet zijn
precies datquote:Op zondag 2 januari 2022 23:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik begin het te begrijpen... Het strookt niet met je wereldbeeld.... Snap het.
Men is knettergek geworden van deze psychologische oorlogvoering met Covid.
Precies, mensen werken niet meer bij de ME vanwege de loon en hart voor de zaak, maar alleen nog maar omdat ze het leuk vinden om burgers legaal in elkaar te meppenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:53 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Nou ja er zullen er vast zijn die stiekem eigenlijk wel een beetje een kik krijgen van geweld toedienen. Beetje als de vrijwillige brandweer die soms droomt van de pyromaanbaan. En zeker het personeelstekort zal zorgen voor minder screening bij de poort.
Maar die staan dus met voorpret richting zondag hun knuppel op te poetsen. Dan hopen ze dat het zondag lekker uit de hand gaat lopen, die kans is groot. En dan hoppa die frustratie komt eruit en hopen dat ze niet gefilmd worden. Ofzoquote:Op zondag 2 januari 2022 23:55 schreef ludovico het volgende:
Precies, mensen werken niet meer bij de ME vanwege de loon en hart voor de zaak, maar alleen nog maar omdat ze het leuk vinden om burgers legaal in elkaar te meppen
quote:
Zeker, ik denk dat het behoorlijk frustrerend moet zijn voor de ruime meerderheid van de agenten dat dit soort dingen gebeuren....quote:Op maandag 3 januari 2022 00:00 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Maar die staan dus met voorpret richting zondag hun knuppel op te poetsen. Dan hopen ze dat het zondag lekker uit de hand gaat lopen, die kans is groot. En dan hoppa die frustratie komt eruit en hopen dat ze niet gefilmd worden. OfzoMja als het echt zo is hoop ik dat de politie het kaf van het koren weet de scheiden want er zijn een hoop goede agenten die echt iets willen betekenen
Als de oproerpolitie niet was komen opdagen was er geen vuiltje aan de lucht geweest maar dat kan natuurlijk niet want dat doet het niet goed in de media en de beelden op het journaal. Evengoed was het een mooie dag, veel mooie mensen op de been met niks kwaad in de zinquote:Op maandag 3 januari 2022 00:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat het behoorlijk frustrerend moet zijn voor de ruime meerderheid van de agenten dat dit soort dingen gebeuren....
Je kan je organisatie ook niet afvallen dan ben je je baan kwijt... Protesteren gaat ook niet echt.... Je loopt wel gewoon een soort van gevaar... Zeg het maar.
Als de stoet protesterende mensen gewoon een beetje aangesproken wordt op fout gedrag als ze dat tonen is er écht niet zoveel gezeik als dat we nu zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |