abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202997674
Oeps niet gezien dat ik 'm sloot. Zit mobiel dus geen plaatje
We have far more in common than that which devides us..
pi_202997853
@Kaatje1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 2 januari 2022 @ 19:30:50 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202997875
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei dat lijkt me wel heftig ineens een week :D
pi_202997950
Het is nog een ontzettend pasgeboren concept hoor ik net _O-
Moest nog maar geen vrij aanvragen. Toch maar gedaan, want als het over een maand pas definitief wordt heb ik mijn rooster voor die periode al, en ik weet wie er dan moeite moet doen om te gaan ruilen….
Vakantie alsnog eruit gooien en collega’s blij maken met extra opties voor diensten is handiger. En mijn contract uren red ik sowieso altijd wel.

quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oei dat lijkt me wel heftig ineens een week :D
Ja :D. En niet omdat COVID.

SPOILER
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202997975
oh, maar ik zou daar ook niet zo blij mee zijn, Cat, zo zonder overleg. Dat soort dingen even overleggen lijkt me toch wel vrij handig?
pi_202998073
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, maar ik zou daar ook niet zo blij mee zijn, Cat, zo zonder overleg. Dat soort dingen even overleggen lijkt me toch wel vrij handig?
Ja, zou je denken he? Maar zo werkt het niet altijd.
Soms beweeg ik mee, soms lig ik dwars :+

Hoe is het met je kleine zieke?

Edit
SPOILER
pi_202998106
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, zou je denken he? Maar zo werkt het niet altijd.
Soms beweeg ik mee, soms lig ik dwars :+

Hoe is het met je kleine zieke?
Die heeft vandaag 2x een uur geslapen, en heeeeeeel veel televisie gekregen. Op het einde van de dag kreeg hij weer praatjes, maar ook nog steeds 39 graad koorts.

Logeeruitstapje naar m'n ouders maar minimaal 1 dag verplaatst. Even kijken of het opknappen doorzet.
pi_202998128
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Die heeft vandaag 2x een uur geslapen, en heeeeeeel veel televisie gekregen. Op het einde van de dag kreeg hij weer praatjes, maar ook nog steeds 39 graad koorts.

Logeeruitstapje naar m'n ouders maar minimaal 1 dag verplaatst. Even kijken of het opknappen doorzet.
Hopelijk knapt hij verder op zodat jullie even aan jezelf toe kunnen komen!
pi_202998386
Ohh week net de hele familie.. dat is wel intensief :+

Dat jij onweer had Cat. Zo ver zitten we niet van elkaar toch? Hier nog niks. Ben benieuwd wanneer het komt.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 2 januari 2022 @ 20:02:53 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202998449
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is nog een ontzettend pasgeboren concept hoor ik net _O-
Moest nog maar geen vrij aanvragen. Toch maar gedaan, want als het over een maand pas definitief wordt heb ik mijn rooster voor die periode al, en ik weet wie er dan moeite moet doen om te gaan ruilen….
Vakantie alsnog eruit gooien en collega’s blij maken met extra opties voor diensten is handiger. En mijn contract uren red ik sowieso altijd wel.
[..]
Ja :D. En niet omdat COVID.

SPOILER
Maand zou ik echt skippen. No way _O-
pi_202998579
Een maand. :D Hell no.
pi_202998613
Al komt dat vooral omdat de vakantiedagen maar zo beperkt zijn. Ik wil gewoon ook tijd samen en/of alleen overhouden. Als vakantiedagen geen probleem waren geweest, dan zou ik het al minder vervelend/zonde vinden.
  zondag 2 januari 2022 @ 20:13:21 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202998697
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Myraela het volgende:
Al komt dat vooral omdat de vakantiedagen maar zo beperkt zijn. Ik wil gewoon ook tijd samen en/of alleen overhouden. Als vakantiedagen geen probleem waren geweest, dan zou ik het al minder vervelend/zonde vinden.
Ja dat helpt ook niet mee inderdaad.
pi_202998829
quote:
Ik heb best fijne familie. Maar een maand lang met ze optrekken, dag in dag uit vind ik wel heel veel
We have far more in common than that which devides us..
pi_202998836
Hier net ook gigantisch veel regen en hard onweer...
pi_202998910
quote:
Als parttime werkende vrijgezel was dat voor eenmalig een minder groot bezwaar. Het zou een once in a lifetime familiereis worden. Zeker once in my lifetime want ook ik vind het VEEL. Een maand gaat het nu zeker niet meer worden door wat gezondheidsprobleempjes.
En deze reis is voor een huwelijksjubileum dus zeker ook geen jaarlijks iets. Kan ik wel handelen. Weekje luieren en zwemmen kan ik best.

Door COVID heb ik de extra gespaarde vakantiedagen uit 2019 telkens mee overgenomen, dus ook daar kan een week extra er wel vanaf.
pi_202998921
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohh week net de hele familie.. dat is wel intensief :+

Dat jij onweer had Cat. Zo ver zitten we niet van elkaar toch? Hier nog niks. Ben benieuwd wanneer het komt.
Het was kort maar hevig. En heel lokaal idd :Y
pi_202998978
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het was kort maar hevig. En heel lokaal idd :Y
De regen heeft ons nu wel gevonden.
pi_202999589
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
De regen heeft ons nu wel gevonden.
Mij ook. En ik moet eigenlijk de groenbak nog leegmaken in de grote container buiten. :(

Ik had het niet de hele dag moeten lopen uitstellen, maar ja. :')
pi_202999743
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mij ook. En ik moet eigenlijk de groenbak nog leegmaken in de grote container buiten. :(

Oh ja dat zul je altijd zien hč _O- gat in de buien zoeken.
pi_203000055
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je ervan :P

Ik heb vandaag wassen gedaan, weggevouwen én al mijn bed verschoond *O*
pi_203000258
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh ja dat zul je altijd zien hč _O- gat in de buien zoeken.
Ik dacht een klein gat in de buien te hebben, maar ben toch natgeregend. Ach ja. Het is in ieder geval niet koud.
  zondag 2 januari 2022 @ 21:26:44 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203000283
"niet koud" is wel een understatement zeg; vanmiddag 20 km gefiets met uk samen,, en het was gewoon warm..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203000376
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef fietsie het volgende:
"niet koud" is wel een understatement zeg; vanmiddag 20 km gefiets met uk samen,, en het was gewoon warm..
Ja, ik heb vanochtend in korte broek en korte mouwen hardgelopen. De laatste keer dat ik dat gedaan heb was geloof ik eind september. Bizar _O-
pi_203000398
Het weer is compleet in de war. Wel lekker de halve dag de deur open gehad, gisteren ook. Maar normaal is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')