SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Kaatje1Oei dat lijkt me wel heftig ineens een weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zondag 2 januari 2022 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me wel heftig ineens een week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, zou je denken he? Maar zo werkt het niet altijd.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, maar ik zou daar ook niet zo blij mee zijn, Cat, zo zonder overleg. Dat soort dingen even overleggen lijkt me toch wel vrij handig?
Die heeft vandaag 2x een uur geslapen, en heeeeeeel veel televisie gekregen. Op het einde van de dag kreeg hij weer praatjes, maar ook nog steeds 39 graad koorts.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, zou je denken he? Maar zo werkt het niet altijd.
Soms beweeg ik mee, soms lig ik dwars![]()
Hoe is het met je kleine zieke?
Hopelijk knapt hij verder op zodat jullie even aan jezelf toe kunnen komen!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die heeft vandaag 2x een uur geslapen, en heeeeeeel veel televisie gekregen. Op het einde van de dag kreeg hij weer praatjes, maar ook nog steeds 39 graad koorts.
Logeeruitstapje naar m'n ouders maar minimaal 1 dag verplaatst. Even kijken of het opknappen doorzet.
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is nog een ontzettend pasgeboren concept hoor ik net![]()
Moest nog maar geen vrij aanvragen. Toch maar gedaan, want als het over een maand pas definitief wordt heb ik mijn rooster voor die periode al, en ik weet wie er dan moeite moet doen om te gaan ruilen….
Vakantie alsnog eruit gooien en collega’s blij maken met extra opties voor diensten is handiger. En mijn contract uren red ik sowieso altijd wel.
[..]
Ja. En niet omdat COVID.
Maand zou ik echt skippen. No waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat helpt ook niet mee inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Myraela het volgende:
Al komt dat vooral omdat de vakantiedagen maar zo beperkt zijn. Ik wil gewoon ook tijd samen en/of alleen overhouden. Als vakantiedagen geen probleem waren geweest, dan zou ik het al minder vervelend/zonde vinden.
Ik heb best fijne familie. Maar een maand lang met ze optrekken, dag in dag uit vind ik wel heel veelquote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Myraela het volgende:
Al komt dat vooral omdat de vakantiedagen maar zo beperkt zijn. Ik wil gewoon ook tijd samen en/of alleen overhouden. Als vakantiedagen geen probleem waren geweest, dan zou ik het al minder vervelend/zonde vinden.
Als parttime werkende vrijgezel was dat voor eenmalig een minder groot bezwaar. Het zou een once in a lifetime familiereis worden. Zeker once in my lifetime want ook ik vind het VEEL. Een maand gaat het nu zeker niet meer worden door wat gezondheidsprobleempjes.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Myraela het volgende:
Het was kort maar hevig. En heel lokaal iddquote:Op zondag 2 januari 2022 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohh week net de hele familie.. dat is wel intensief![]()
Dat jij onweer had Cat. Zo ver zitten we niet van elkaar toch? Hier nog niks. Ben benieuwd wanneer het komt.
De regen heeft ons nu wel gevonden.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het was kort maar hevig. En heel lokaal idd
Mij ook. En ik moet eigenlijk de groenbak nog leegmaken in de grote container buiten.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regen heeft ons nu wel gevonden.
Oh ja dat zul je altijd zien hčquote:Op zondag 2 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mij ook. En ik moet eigenlijk de groenbak nog leegmaken in de grote container buiten.![]()
Ik had het niet de hele dag moeten lopen uitstellen, maar ja.
Ja, dat krijg je ervanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mij ook. En ik moet eigenlijk de groenbak nog leegmaken in de grote container buiten.![]()
Ik had het niet de hele dag moeten lopen uitstellen, maar ja.
Ik dacht een klein gat in de buien te hebben, maar ben toch natgeregend. Ach ja. Het is in ieder geval niet koud.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat zul je altijd zien hčgat in de buien zoeken.
Ja, ik heb vanochtend in korte broek en korte mouwen hardgelopen. De laatste keer dat ik dat gedaan heb was geloof ik eind september. Bizarquote:Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef fietsie het volgende:
"niet koud" is wel een understatement zeg; vanmiddag 20 km gefiets met uk samen,, en het was gewoon warm..
Ik heb gewandeld met een dun regenjasje aan voor het geval dat het ging regenen. Maar die kon in wezen ook wel uitquote:Op zondag 2 januari 2022 21:26 schreef fietsie het volgende:
"niet koud" is wel een understatement zeg; vanmiddag 20 km gefiets met uk samen,, en het was gewoon warm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Prepaid bedoel je? Ja hoor. Lebara levert volgens mij gratis sim kaarten. Wel af en toe gebruiken anders vervalt het nummer.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, bestaat er ook zoiets als een belkaartje met nr zonder abonnement voor smartphones?
Juist, daar is dat dus ook voor. Met papier rondlopen lijkt me lastiger.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Prepaid bedoel je? Ja hoor. Lebara levert volgens mij gratis sim kaarten. Wel af en toe gebruiken anders vervalt het nummer.
Wij hebben dat moeten doen voor die qr code voor mijn moeder.
Pre-paid bedoel je?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, bestaat er ook zoiets als een belkaartje met nr zonder abonnement voor smartphones?
Booster is volgens mij uiterlijk 12 uur later op de telefoon te zettenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist, daar is dat dus ook voor. Met papier rondlopen lijkt me lastiger.
En ik hoop dat ze de boel een beetje op tijd bijwerken, want ze hebben de booster pas a.s donderdag.
Ik las op een website dat het 10 werkdagen kon durenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Booster is volgens mij uiterlijk 12 uur later op de telefoon te zetten
Ik heb zondag de booster gehad, en woensdag erop gezet. Maar ik moest wel even naar beneden scrollen, zag 'm niet staanquote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las op een website dat het 10 werkdagen kon durenDie van mij staat er nog steeds niet, maar dat was via het zkh.
@:Myraela weet jij dat misschien?
@Molo gaf aan dat boosters die via de eigen organisatie gezet zijn vaak later (of niet?) op de app komen. Gaat blijkbaar via de bedrijfsarts en die gegevens koppelen is ingewikkeld. Of zo.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las op een website dat het 10 werkdagen kon durenDie van mij staat er nog steeds niet, maar dat was via het zkh.
Registratie bij de GGD gaat vaak snel, dezelfde dag. Maar bij sommige mensen lijkt het fout te gaan, maar dat zie ik niet supervaak voorbij komen.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:41 schreef Isabeau het volgende:
En je moet de werkgever schriftelijk toestemming hebben gegeven en -dat- moest de werkgever dan weer zelf regelen in de procedure.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
@:Molo gaf aan dat boosters die via de eigen organisatie gezet zijn vaak later (of niet?) op de app komen. Gaat blijkbaar via de bedrijfsarts en die gegevens koppelen is ingewikkeld. Of zo.
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld met een dun regenjasje aan voor het geval dat het ging regenen. Maar die kon in wezen ook wel uit![]()
Ik zie dat de communicatie in de familie bij @:Cat-astrophe al net zo goed en helder is als bij mijn familie. Lastig is dat. Wij gaan dus over 2 weken op wintersport naar het enige land wat de anwb aanwijst als zijnde 'Dicht voor vakantiegangers uit Nederland'. Pa heeft in de tussentijd wel een redelijke annuleringsverzekering genomen en ik moet nog een reisverzekering nemen. Niet álles wbt corona is dan gedekt, maar wel een boel.Pfff… lastige shizzle. Is er niet te praten over een ander reisland of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
In de app op document toevoegen klikken en inloggen via digid.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh ja, vandaag booster gehad. Hoe kreeg je dat ook alweer in de app?
App openen, naar een + gaan geloof ik, en dan scrollen naar de datum van de prik. Ik zag maar 2 data staan, 1e en 2e. Volgende dag nog maar twee maar toen bedacht ik dat ik misschien ook naar beneden moest kijken en jawel, daar was diequote:Op zondag 2 januari 2022 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh ja, vandaag booster gehad. Hoe kreeg je dat ook alweer in de app?
Nee, want hotel zelf geboekt zonder tussenliggende reisorganisatie.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pfff… lastige shizzle. Is er niet te praten over een ander reisland of zo?
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..][quote]Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
App openen, naar een + gaan geloof ik, en dan scrollen naar de datum van de prik. Ik zag maar 2 data staan, 1e en 2e. Volgende dag nog maar twee maar toen bedacht ik dat ik misschien ook naar beneden moest kijken en jawel, daar was die. Klikken en klaar
Dank dames!quote:In de app op document toevoegen klikken en inloggen via digid.
Niet annuleerbaar dan? Veel hotels hebben vrij standaard dat je tot kort van te voren gratis kan annuleren.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want hotel zelf geboekt zonder tussenliggende reisorganisatie.
Ja, een maand van te vorenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:51 schreef gcjoel het volgende:
Niet annuleerbaar dan? Veel hotels hebben vrij standaard dat je tot kort van te voren gratis kan annuleren.
En wat zegt de Oostenrijkse site? ANWB is niet altijd gelijk met wat landen zelf aangeven. Zou alleen wel erg lullig zijn als je in quarantaine zou moeten.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is 'de Oostenrijkse site'? En wat heeft de anwb hier mee te maken?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:
En wat zegt de Oostenrijkse site? ANWB is niet altijd gelijk met wat landen zelf aangeven. Zou alleen wel erg lullig zijn als je in quarantaine zou moeten.
En wat zegt Buza?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |