abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2022 @ 21:40:06 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203016995
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:37 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Olivier is geen rekenwonder. :{
Waarschijnlijk jaagt hij op meiden die dit toch niet narekenen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203017202
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:35 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Klinkt als de redactie van Geenstijl :') Zijn dit echt zijn eigen woorden?
Blijkbaar wel. Hij zat in het bestuur van een studentenvereniging en daar stellen ze zichzelf voor. Zijn profiel is daar nu verwijderd maar iemand heeft het gekopieerd en onder de comments bij Boevennieuws neergezet. Als je op Boevennieuws opzoekt staat ook de naam van de studentenvereniging erbij maar die ga ik zelf niet plaatsen hier.
pi_203017307
quote:
17s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:45 schreef praadje het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Hij zat in het bestuur van een studentenvereniging en daar stellen ze zichzelf voor. Zijn profiel is daar nu verwijderd maar iemand heeft het gekopieerd en onder de comments bij Boevennieuws neergezet. Als je op Boevennieuws opzoekt staat ook de naam van de studentenvereniging erbij maar die ga ik zelf niet plaatsen hier.
Had je dit stukje info niet even gewoon bij betreffende post kunnen zetten? Maakt het wat duidelijker :)
pi_203017340
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Had je dit stukje info niet even gewoon bij betreffende post kunnen zetten? Maakt het wat duidelijker :)
Niet bij nagedacht. Ik zette alleen de bron neer totdat ik ging googlen en toen pas bij die studentenvereniging uitkwam.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:57:10 #105
38496 Perrin
pi_203017569
quote:
17s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:51 schreef praadje het volgende:
Dat is dus de studentenvereniging ;)

Edit; de naam op de foto hierboven is ook zijn Instanaam. Staat gewoon open.
Die zal wel spoedig dichtgaan, zodra zijn familie en/of advocaat de boel een beetje georganiseerd krijgt.
pi_203017618
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef Perrin het volgende:

[..]
Die zal wel spoedig dichtgaan, zodra zijn familie en/of advocaat de boel een beetje georganiseerd krijgt.
Zou wel beter zijn. Op FB gaat het nog erger tekeer.
  maandag 3 januari 2022 @ 22:25:21 #107
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_203018580
Heel benieuwd wat hier achter zit. Maarja met Thijs H. was dat ook al een groot vraagteken. Leek op het eerste gezicht ook geen mafklapper, totdat er meer info naar buiten kwam.

PBC zal deze Olivier ook wel even doorlichten als het moet.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_203018747
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:26 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Waar baseer je op dat 14 jarige meisjes interesse in (oudere) mannen hebben? Geldt dat niet hetzelfde voor 14 jarige jongens? Sommige hebben ook al een baard, zal ik ze dan ook maar benaderen?

Toen ik een 14 jarig meisje was had ik echt geen interesse in mannen die mijn vader konden zijn.ik vond jongens van 18-19 wel heel interessant maar dat zijn zelf nog pubers.
Ik lees alleen maar een verhaal van iemand die haar eigen egocentrische wereldbeeld poneert. Het tegendeel wordt regelmatig bewezen.
pi_203020041
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef Strijder_ het volgende:

[..]
Op mijn school niet hoor. Veel vriendinnen van mij in de leeftijd 15/16 die een 'relatie' hadden met jongens tussen de 20 en 30 jaar oud.
Waar in godsnaam ontmoette jouw vriendinnen die?
  maandag 3 januari 2022 @ 23:55:07 #110
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203021095
Hij heeft op het oog normale ouders. Het zal je kind maar zijn. :{
pi_203021512
quote:

[..]
Op mijn school niet hoor. Veel vriendinnen van mij in de leeftijd 15/16 die een 'relatie' hadden met jongens tussen de 20 en 30 jaar oud.
Als 15/16 jarige is het niet gebruikelijk om met een 30 jarige te gaan. Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik zie het (gelukkig) niet in mijn omgeving.
pi_203021519
Hoe gebruikelijk is het dat je als 30+-er nog bij een studentenvereniging zit?
pi_203021542
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef Tegan het volgende:
Hoe gebruikelijk is het dat je als 30+-er nog bij een studentenvereniging zit?
Dan loop je wel een beetje tegen het einde aan lijkt me. Volgens mij zijn je complete "jaarlagen" tegen die tijd weggevaagd.

En als je ouder begint is het ook maar een beetje kut zo een vereniging, want die groupies zijn 18-19, zit jij dan tussen met je 25 bijv.. Neejoh. Is niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203021558
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hou gewoon op met je bubbel van onwetendheid en naïviteit. Zwart-wit denker.
Ik kan mij wel herinneren dat ik als 15 jarige veel aandacht kreeg van 25+ mannen. Maar andersom was er geen interesse/behoefte.
pi_203021746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Mintymintyy het volgende:

[..]
Ik kan mij wel herinneren dat ik als 15 jarige veel aandacht kreeg van 25+ mannen. Maar andersom was er geen interesse/behoefte.
Ik had juist toendertijd (16-18) veel interesse in de categorie 23-28 :{, 16-22 vond ik veel te kinderachtig. En deze groep kwam ik gewoon tegen in de kroeg.

Het is absoluut een rand die ik opzocht, maar 14 en een leraar vind ik wel iets anders.
pi_203021766
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:32 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ik had juist toendertijd (16-18) veel interesse in de categorie 23-28 :{, 16-22 vond ik veel te kinderachtig. En deze groep kwam ik gewoon tegen in de kroeg.

Het is absoluut een rand die ik opzocht, maar 14 en een leraar vind ik wel iets anders.
Als... 17-21 jarige klinkt 30 gewoon als fossiel.
Nu ik tegen de 30 aanloop zou me dat de andere kant op echt geen ruk meer interesseren.
Maar mijn vermoeden is dat je wat raakvlakken mist maar de wereld is kleurrijker dan stereotypes.

En allicht gaat het je om andere zaken als je elkaar tegenkomt in de kroeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203021873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als... 17-21 jarige klinkt 30 gewoon als fossiel.
Nu ik tegen de 30 aanloop zou me dat de andere kant op echt geen ruk meer interesseren.
Maar mijn vermoeden is dat je wat raakvlakken mist maar de wereld is kleurrijker dan stereotypes.

En allicht gaat het je om andere zaken als je elkaar tegenkomt in de kroeg.
Ik heb nu als dertiger inderdaad 0 interesse in tieners, maar goed, niet helemaal eerlijk want ik val nog steeds op 'ouder'.

Ik wil het absoluut niet goedpraten verder dus ik zal dat niet doen, van beide kanten niet.
pi_203022202
De houding hoe ze gevonden is en de id naast haar
Lijkt mij maar ik ben geen profiler
Dat de dader toch een soort berouw/liefde voor haar had
Het is een misdrijf, maar denk geen voorbedachte rade..
Niet dat het dan ok is, maar maar lijkt meer dat er iets voorgevallen is waarbij de dader geflipt is, mogenlijk zijn eigen kracht niet kon..

Al met al is het zeer triest
pi_203022792
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 00:42 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ik heb nu als dertiger inderdaad 0 interesse in tieners, maar goed, niet helemaal eerlijk want ik val nog steeds op 'ouder'.

Ik wil het absoluut niet goedpraten verder dus ik zal dat niet doen, van beide kanten niet.
Het gaat dan ook niet om excuses maken. Betekent niet dat er geen oorzaken/redenen bestaan.
pi_203023082
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hou gewoon op met je bubbel van onwetendheid en naïviteit. Zwart-wit denker.
Persoonlijke aanval inzetten is niet nodig toch?

Ik begrijp namelijk wel waarom user vraagt/zegt dat je een man bent. Je bent zelf uiterst stellig in het gegeven dat voor tieners dit een soort maatstaf is en dat het de normaalste zaak van de wereld is dat een tiener date met een twintiger/dertiger. Alsook dat het gros de sociale normen niet naleeft als niemand kijkt.

Dat is wat mij betreft geen uiting van feitelijke kennis en bewijs dat jij niet in een bubbel zit, maar vooral een oordeel op basis van je eigen ervaringen en zoiets als "hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten".
pi_203023204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:31 schreef FYazz het volgende:

[..]
Persoonlijke aanval inzetten is niet nodig toch?

Ik begrijp namelijk wel waarom user vraagt/zegt dat je een man bent. Je bent zelf uiterst stellig in het gegeven dat voor tieners dit een soort maatstaf is en dat het de normaalste zaak van de wereld is dat een tiener date met een twintiger/dertiger. Alsook dat het gros de sociale normen niet naleeft als niemand kijkt.

Dat is wat mij betreft geen uiting van feitelijke kennis en bewijs dat jij niet in een bubbel zit, maar vooral een oordeel op basis van je eigen ervaringen en zoiets als "hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten".
Als je niet leest wat ik schrijf, waarom reageer je er dan op?

Quote letterlijk waar ik zeg dat het normaal is dat tieners met dertigers DATEN?
pi_203023225
Best gruwelijk relaas in DeStentor:

Lars vond overleden Esmee (14) in het park: ‘Ik wilde zo snel mogelijk hulp halen’

Personal trainer Lars Meesters was vrijdagochtend met twee klanten aan het sporten aan de Melchior Treublaan in Leiden toen hij het lichaam van de 14-jarige Esmee vond. ,,Je schrikt als je dat gezicht ziet waar geen leven meer in zit, maar toen wilde ik zo snel mogelijk hulp halen.”

Het was eigenlijk toevallig dat Lars vrijdag in het park aan het trainen was, omdat hij daar met zijn klanten normaal op maandagen komt. Het groepje zat op een stoepje, toen iemand met een hond hen benaderde. ,,Hij vroeg: ‘mag ik iets vragen, het is een beetje een rare vraag, maar er zit daar iemand tegen een boom en die reageert niet, ook niet als de hond blaft, willen jullie gaan kijken wat er aan de hand is?’” Lars stond onmiddellijk op. ,,Ik dacht er geen seconde over na en liep er direct naartoe.”

Tegen een boom gezet

Hij zag meteen dat het foute boel was. ,,Ze zat in een onnatuurlijke houding met uitgestrekte benen tegen een boom”, vertelt Lars. ,,Ik trok de capuchon naar achteren en zag dat er geen leven meer in haar gezicht zat. De klant stond achter me en deed van schrik tien stappen naar achteren. Ik schrok ook toen ik zag dat er geen leven meer in haar zat, maar ik wilde zo snel mogelijk hulp halen. Ik wiebelde aan haar arm, ze was koud en stijf en lag er duidelijk al een tijd. Het leek of iemand haar tegen de boom aan had gezet. Haar benen waren compleet uitgestrekt, maar haar hoofd was onderuit gezakt en zat bijna in haar lichaam.”

Lars kon geen sporen van geweld zien. ,,Ze had een dikke jas aan en witte schoentjes. Ik kon wel een markering op haar enkels zien, maar dat zegt niks. Ze was niet zichtbaar gestoken of gewurgd.” Esmee’s ID-kaart en treinkaart lagen naast haar op de grond. Lars belde 112 en binnen een mum van tijd was de politie ter plaatse.

https://www.destentor.nl/(...)hulp-halen~a2394d21/
pi_203023465
quote:

[..]
Jongens?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:10:02 #124
38496 Perrin
pi_203023507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:47 schreef myShizzle het volgende:

Hij zag meteen dat het foute boel was. ,,Ze zat in een onnatuurlijke houding met uitgestrekte benen tegen een boom”, vertelt Lars. ,,Ik trok de capuchon naar achteren en zag dat er geen leven meer in haar gezicht zat. De klant stond achter me en deed van schrik tien stappen naar achteren. Ik schrok ook toen ik zag dat er geen leven meer in haar zat, maar ik wilde zo snel mogelijk hulp halen. Ik wiebelde aan haar arm, ze was koud en stijf en lag er duidelijk al een tijd. Het leek of iemand haar tegen de boom aan had gezet. Haar benen waren compleet uitgestrekt, maar haar hoofd was onderuit gezakt en zat bijna in haar lichaam.”

Lars kon geen sporen van geweld zien. ,,Ze had een dikke jas aan en witte schoentjes. Ik kon wel een markering op haar enkels zien, maar dat zegt niks. Ze was niet zichtbaar gestoken of gewurgd.” Esmee’s ID-kaart en treinkaart lagen naast haar op de grond. Lars belde 112 en binnen een mum van tijd was de politie ter plaatse.

https://www.destentor.nl/(...)hulp-halen~a2394d21/
Misschien overleden aangetroffen na bijv drugsgebruik in zijn huis en in paniek daar gedumpt?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:28:07 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_203023773
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 08:47 schreef myShizzle het volgende:
Lars kon geen sporen van geweld zien. ,,Ze had een dikke jas aan en witte schoentjes. Ik kon wel een markering op haar enkels zien, maar dat zegt niks. Ze was niet zichtbaar gestoken of gewurgd.”
Tenzij Lars naast personal trainer ook een patholoog-anatoom is, zegt bovenstaande natuurlijk 0,0
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')