In het filmpje in mijn link, vanaf 4.35quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik kan nergens een bericht of iets dergelijks vinden waarin de familie haar woede uitspreekt. Is dat op Facebook? Zijn insta?
Het intrigeert me wel. Wat doet hij in het bestuur van die studentenclub? 32 is wel bizar oud om bij een studentenvereniging te zitten. En wat een slecht geschreven tekstHoop voor het bevredigen van mijn eigen ziekelijke nieuwsgierigheid dat we nog eens wat horen over wat er is gebeurd. Misschien dat Bootcamp Lars nog een interview geeft, want hij scheen hem te kennen..
Ik had ook vreemde vibes bij die kerel, maar je moet niet vergeten dat het zien van een dood iemand veel met je kan doen. Als er dan ook nog eens een camera op je snufferd word gericht dan snap ik wel dat je er wat zenuwachtig bijstaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef leukerdje het volgende:
Ik heb een filmpje gezien van de man die haar heeft gevonden. Hij vertelde precies zoals hier boven gepost is hoe hij haar gevonden heeft. Echt ik kreeg een heel naar gevoel bij hem, misschien dat hij in shock was of zo, maar die ogen bleven maar draaien..
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20220104_81934700quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Fiets? Er was toch ook een treinkaartje? Dat lijkt dubbel.
Anderhalf jaar eerder zat ze waarschijnlijk nog op de basisschool.quote:
Ja, dat filmpje heb ik gezien, maar daarin werd niet genoemd wáár ze hun woede hebben geuit of wat ze hebben gezegd, anders dan dat ze boos zijn op de dader (logisch). Het zal social media zijn geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
In het filmpje in mijn link, vanaf 4.35
En er wordt gesproken over social media, maar ik weet niet welke.
Joh ik kom ook iedere dag bekenden tegen op straat. Als je als sportleraar in meerdere sportscholen werkt of hebt gewerkt ken je sowieso een aanzienlijk gedeelte van de populatie, iig van gezicht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Leiden is een grote stad met meer dan 100.000 inwoners. Het slachtoffer wordt bij toeval gevonden door een man die later verklaart dat hij de naderhand opgepakte verdachte kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en neemt dan ook nog de tijd ondanks dat hij gezien kon worden om der treinkaartje en id naast haar neer te leggen??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:16 schreef Perrin het volgende:
Om eens wat in het wilde weg te speculeren: slachtoffer fietste naar dader, dader gooit (te veel) ghb in haar drankje, zet vervolgens in paniek bewusteloos of reeds overleden slachtoffer buiten tegen de boom.
Vreemd feit idd. Wie weet is ze bijna bewusteloos daar terechtgekomen en had ze die in handen. Of is er iemand anders geweest die haar in een later stadium ook nog heeft geprobeerd te beroven en heeft die de rest van portemonnee meegenomen en die twee dingen laten liggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en neemt dan ook nog de tijd ondanks dat hij gezien kon worden om der treinkaartje en id naast haar neer te leggen??
Kwam ook in mij op. Wat als er een ander scenario is dan algemeen gedacht? Wie weet is Ollie wel onschuldig aan moord?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemd feit idd. Wie weet is ze bijna bewusteloos daar terechtgekomen en had ze die in handen. Of is er iemand anders geweest die haar in een later stadium ook nog heeft geprobeerd te beroven en heeft die de rest van portemonnee meegenomen en die twee dingen laten liggen.
portomonee neem je mee en die roof je leeg met snelheid en geweld ook dan leg je niet een iden een treinkaartje neerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vreemd feit idd. Wie weet is ze bijna bewusteloos daar terechtgekomen en had ze die in handen. Of is er iemand anders geweest die haar in een later stadium ook nog heeft geprobeerd te beroven en heeft die de rest van portemonnee meegenomen en die twee dingen laten liggen.
zie mijn spoilerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:32 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Kwam ook in mij op. Wat als er een ander scenario is dan algemeen gedacht? Wie weet is Ollie wel onschuldig aan moord?
Ja dat zag ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zie mijn spoiler
Dat denk ik dus ook
En die vermissing van die fiets is niet raar in deze buurt als leg je er 3 sloten om electrische fiets word binnen 3 sec ingeladen
Waar hij ook staat
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:20 schreef b_engeltje het volgende:
Kan het niet zijn dat ze nog niet overleden was toen ze tegen de boom is gezet of is gaan zitten?
Ik vind het naast leggen van de id en vooral het treinkaartje zo raar
Als je die in haar zak had gestop had men dat ook gevonden
In eerder genomen intervieuw zegt men dat het tussen hand en heup lag zou ze deze niet zelf uit der hand hebben laten vallen
Speculatie:Volgens de beschrijving zat ze met haar benen languit en verder ineen gezakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen waarschijnlijke houding als iemand nog een beetje bij bewustzijn is geweest. Laat meer denken aan iemand die is gesleept en geplaatst.
Als iemand nog gedeeltelijk bij bewustzijn is is het waarschijnlijker dat de benen opgetrokken zijn. Gebogen zijn iig. Met de benen languit en met de kin op de borst is onwaarschijnlijk.
Nu heb ik de houding niet gezien (en wil dat ook niet), maar ik acht het minder geloofwaardig dat ze zelf daar zo is gaan zitten, zelfs niet als het om het laatste beetje bewustzijn ging.Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
Ja die bestaan nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Bestaan er nog treinkaartjes? Zo ja, wat was de bestemming?
In een ander bericht hebben ze het over een foetus houdingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving zat ze met haar benen languit en verder ineen gezakt.
Dat is geen waarschijnlijke houding als iemand nog een beetje bij bewustzijn is geweest. Laat meer denken aan iemand die is gesleept en geplaatst.
Als iemand nog gedeeltelijk bij bewustzijn is is het waarschijnlijker dat de benen opgetrokken zijn. Gebogen zijn iig. Met de benen languit en met de kin op de borst is onwaarschijnlijk.
Nu heb ik de houding niet gezien (en wil dat ook niet), maar ik acht het minder geloofwaardig dat ze zelf daar zo is gaan zitten, zelfs niet als het om het laatste beetje bewustzijn ging.
Nee hoor, hetgeen je ook door leden uit die doelgroep is verteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:18 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat deze volkomen redelijke en nuchtere reactie reden is geweest voor allerlei onterechte bagger. Vreemd, want het klopt gewoon wat hier staat.
Gelukkig weet ik het fijne niet van houdingen als je sterft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
In een ander bericht hebben ze het over een foetus houding
Maar bij overlijden verslapt je lichaam eerst dus kunnen de benen wegglijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
verlekkerd????? Hij is een vrIend van mijn vriendin en is er helemaal kapot van , ga weg met je stomme insinuaties
quote:Op woensdag 5 januari 2022 01:55 schreef Eigenwhys het volgende:
Moeder heeft overlijdenskaart op FB gedeeld:
Zie je me boeie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 01:55 schreef Eigenwhys het volgende:
Moeder heeft overlijdenskaart op FB gedeeld:
ja, boeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 05-01-2022 10:11:44 ]
Gezien het treinkaartje waar sprake van is, zou je zeggen dat ie ergens bij een station staat. Maar wie weet bij het huis van de dader in de buurt, of gedumpt in het water, of gejat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 06:54 schreef NoXia het volgende:
Fiets:
Esmee's fiets is nog niet teruggevonden. Het betreft een matzwarte, elektrische Cortina damesfiets; model E-U4 transport met framenummer Co0001251294.
De fiets is voorzien van een grote, rieten mand met deksel en bruine gespen. Daarnaast had de fiets geen snelbinders, maar wel een insteek-kettingslot met rode letters van fietsenmaker Van Rossum. Van diezelfde fietsenmaker zat achter op het spatbord een sticker.
[ afbeelding ]
Onzin. Logisch redeneren, dat is het enige wat ik doe hier.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De insinuaties van Sjoukje hier zijn echt heel eng.
Ik zou hem bij onderzoek betrekken, beetje verlekkerd op zoek naar profiel van dader. Je ziet wel vaker dat de dader dichtbij in buurt blijft.
On a serious note: Het zou goed zijn als moderatie hier wat scherper op zit. Het is te genant voor woorden.
De rouwende ouders en naasten zitten zo in hun bubbel met het overleden meisje. Alles eromheen bestaat niet meer momenteel.quote:
Wil je even kopiëren en plakken? Is een abbo artikel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:18 schreef Kim-Holland het volgende:
..Omdat ik het meisje meermaals bij het huis van de verdachte heb gezien..
https://www.destentor.nl/(...)d-esmee-14~afa3f572/
Vast iets wat ze vaak zei, betekent natuurlijk zoiets als "Alsof het mij wat uitmaakt"quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat betekent de tekst "Zie je me boeie?"
https://www.ensie.nl/woordenboek-van-populair-taalgebruik/boeienquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vast iets wat ze vaak zei, betekent natuurlijk zoiets als "Alsof het mij wat uitmaakt"
Ja logisch, je vergeet dat ze omgekomen is door een misdrijf en er ontucht is gepleegd en dat er een verdachte is opgepakt die ze in beperking heeft gezet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef Perrin het volgende:
Meer speculatie: ze was die nacht te voet op weg naar huis en kwam er achter dat ze te laat was voor de laatste trein van Lammenschans naar Alphen (waar haar fiets staat?). Onder invloed van iets is ze tegen die boom gaan zitten en daar bewusteloos geraakt en uiteindelijk overleden.
Te voet naar huis lijkt me geen optie, dat is 3 uur lopen door een donkere polder.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef Perrin het volgende:
Meer speculatie: ze was die nacht te voet op weg naar huis en kwam er achter dat ze te laat was voor de laatste trein van Lammenschans naar Alphen (waar haar fiets staat?). Onder invloed van iets is ze tegen die boom gaan zitten en daar bewusteloos geraakt en uiteindelijk overleden.
Mogelijk ontucht toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja logisch, je vergeet dat ze omgekomen is door een misdrijf en er ontucht is gepleegd en dat er een verdachte is opgepakt die ze in beperking heeft gezet.
Dat laatste doet de politie natuurlijk zomaar, zonder enige reden. Gewoon omdat het kan. Ofzo.
_!
Mijn speculaties sluiten dat toch helemaal niet uit? Een minderjarige bijvoorbeeld een hoge dosis GHB geven en ontuchtige handelingen plegen, lijkt mij eigenlijk best een scenario dat aan alle bekend gemaakte feiten voldoet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja logisch, je vergeet dat ze omgekomen is door een misdrijf en er ontucht is gepleegd en dat er een verdachte is opgepakt die ze in beperking heeft gezet.
Dat laatste doet de politie natuurlijk zomaar, zonder enige reden. Gewoon omdat het kan. Ofzo.
_!
Vermoedelijk was ze van plan de trein te pakken maar kwam ze erachter dat de laatste trein naar Alphen al vertrokken was?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Te voet naar huis lijkt me geen optie, dat is 3 uur lopen door een donkere polder.
Een vriend van mij is helaas ooit onschuldig 2 weken in beperking geplaatst. Hij was verdacht van moord, had er niets mee te maken, had het slachtoffer zelfs nog nooit gezien. Hij kreeg nog net: excuses.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
_!
Abbo artikelen mag je niet kopiëren en plakken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wil je even kopiëren en plakken? Is een abbo artikel.
Niet wanneer het onderzoek al klaar is. Waarschijnlijk was de doodsoorzaak al snel gevonden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:44 schreef Tegan het volgende:
De uitvaart is zaterdag, is dat niet bizar snel voor het lichaam om al vrijgegeven te zijn aan de familie?
Grote kans dat deze apart van deze zaak gejat isquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien het treinkaartje waar sprake van is, zou je zeggen dat ie ergens bij een station staat. Maar wie weet bij het huis van de dader in de buurt, of gedumpt in het water, of gejat?
Dan is het fiets verhaal zo onduidelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vermoedelijk was ze van plan de trein te pakken maar kwam ze erachter dat de laatste trein naar Alphen al vertrokken was?
Bij de term door misdrijf om het leven gekomen denk je vaak wel aan geweld ook verwurging valt onder geweldquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijn speculaties sluiten dat toch helemaal niet uit? Een minderjarige bijvoorbeeld een hoge dosis GHB geven en ontuchtige handelingen plegen, lijkt mij eigenlijk best een scenario dat aan alle bekend gemaakte feiten voldoet.
Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen bekend dat ze door geweld om het leven is gekomen, denk je dat dat wel waarschijnlijk is?
Nee ze is door een misdrijf om het leven gebracht ...quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |