Hans "Generaal BD" Damen... Prima kerel. Werd toen hij nog actief was de "twittergeneraal" genoemd.quote:
Dat legt toch wat minder gewicht in de schaal dan Woestijnvos of zo.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hans "Generaal BD" Damen... Prima kerel. Werd toen hij nog actief was de "twittergeneraal" genoemd.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
@:DJMO
edit: hoeveel mensen zouden er zijn met 7 uit huis geplaatste kinderen
[..]
0 besef van de wereld ook. 5G wat al jaren aanstaat in Zuid-Korea, en ook nog eens een land wat het prima doet mbt corona.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
De 5G-expert
[ afbeelding ]
Jahoor, alle covid-klachten zijn direct te linken aan 5G.
En hoe brengt meneer Pieter deze onzin aan de man, via een 100 meter netwerkkabel?
Was ook een admeur he.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:40 schreef Hathor het volgende:
Dat legt toch wat minder gewicht in de schaal dan Woestijnvos of zo.
Niet direct, ik had verder niet zoveel met 12 te maken. De eigen schoolset van 41 was mee naar Oirschot.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:38 schreef Dunnevandale het volgende:
ahaaa okee op die fiets. ja klopt,ben oktober '93 afgezwaaid.
Maar dan ken je Kapitein R ook nog wel ( zal hier geen volledige achternamen plaatsen) en Opper M en de 1e Lt B.
okee duidelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet direct, ik had verder niet zoveel met 12 te maken. De eigen schoolset van 41 was mee naar Oirschot.
En ze heeft ook alweer zin om kerstbomen in de hens te steken. Dat is ook opruiing.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Één van de wappie-veteranen is aangehouden wegens opruiing, volgens Eline van de Noordbende.
Ze riep ook op om langs te komen en vuurwerk mee te nemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
En ze heeft ook alweer zin om kerstbomen in de hens te steken. Dat is ook opruiing.
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Één van de wappie-veteranen is aangehouden wegens opruiing, volgens Eline van de Noordbende.
Is er opgeroepen om vooral NIET de deur van FVD te bekladden?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:08 schreef Starhopper het volgende:
FvD roept steeds op tot burgerlijke ongehoorzaamheid en verzet, maar dat telt alleen voor FvD blijkbaar? Als een ander burgerlijk ongehoorzaam is en zich verzet. Dan mag het niet
[ twitter ]
bekijk het andere filmpje maar, daar zie je een 'veteraan' flink uithalen naar een agent.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt mij dat we het plan hier uitgevoerd zien worden, maar weinig succes.
Als dit het is, mag je je ook weer afvragen wie er deescalerend aan het werk is geslagen.
Staat in de APV, en laat ik die van Amsterdam nou net niet uit mijn hoofd kennen..quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef GerryDV het volgende:
Mag je zo openbaar een vuurkorf aansteken?
Ik zou een verzameltopic wel kunnen waarderen met al die 'incidenten' er in en dergelijke. Gerangschikt op datum. Veteranendag Amsterdam 3-1-2022 bijvoorbeeld.quote:
Is dit bij het politiebureau?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/614463316279171
Met een blikje bier in je hand schreeuwen tegen de agenten.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:06 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ja Flierbos in de Bijlmer, ze zijn allemaal zo dronken ale een tor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |