ho ho ho, dat is 't wel. Er is zelfs een motie aangenomen waarin gevraagd is om te handhaven op het verbod.quote:
https://veteranenplatform(...)j_demonstraties_.pdfquote:overwegende dat op grond van de artikelen 196 en 435c uit het Wetboek
van Strafrecht het dragen van militaire uniformen door burgers niet is
toegestaan;
overwegende dat op grond van artikel 435c uit het Wetboek van Strafrecht
het gebruik van het Rode Kruis-embleem door mensen die daartoe niet
gerechtigd zijn, verboden is;
Correct, maar zie jij complete en correcte tenuen? Dat is een beetje het punt anders kunnen we ook elke karpervisser wel gaan oppakken.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
ho ho ho, dat is 't wel. Er is zelfs een motie aangenomen waarin gevraagd is om te handhaven op het verbod.
[..]
https://veteranenplatform(...)j_demonstraties_.pdf
Waar?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:21 schreef Dunnevandale het volgende:
owwwik heb ook gediend als dienstplichtig kanonnier,vandaar mijn vraag/opmerking
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:18 schreef AchJa het volgende:
https://www.facebook.com/(...)K0T-GK1C&ref=sharing
Kaartvierkant, locatie, coordinaat...quote:
Dan moet je ongeveer van mijn lichting zijn geweest aangezien 12 ergens in 1994 is opgeheven volgens mij...quote:Nee geintje,12 Afdva in Oirschot
het veteranenplatform heeft zich wel gestoord aan het beeld van de nepveteranen. het is al strafbaar om alleen het jasje te dragen. het gaat er om dat je jezelf niet kenbaar maakt als militair. een jasje met 'politie' zou ook al direct een arrestatie opleveren.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, maar zie jij complete en correcte tenuen? Dat is een beetje het punt anders kunnen we ook elke karpervisser wel gaan oppakken.
Chauffeur TMD? Of die van de BTC?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:25 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
ben maar LARO chauffeur geweest dus niet zulke moeilijke vragen stellen hoor
Ze waren strafbaar, zie onder:quote:Op zondag 2 januari 2022 19:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
overigens hebben de nep-zorgmedewerkers wel hun jasje aangepast, die droegen sinds de ophef opeens de vlag van zwitserland in plaats van het rode kruis-embleem.
ik ben van lichting 92-10, de laatste lichting ne toen werd het onderdeel opgeheven. Ik chauffeurde de bedienaars van het KRT, dat waren 2 kanonniers en een wachtmeester.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chauffeur TMD? Of die van de BTC?
Dan moet je ongeveer van mijn lichting zijn geweest aangezien 12 ergens in 1994 is opgeheven volgens mij...
Ik ben opgekomen in Oirschot, daarna met gezwinde spoed door naar Seedorf, 41Afdva.
Ja, in de buurt dus, ik 93-4...quote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef Dunnevandale het volgende:
ik ben van lichting 92-10, de laatste lichting ne toen werd het onderdeel opgeheven. Ik chauffeurde de bedienaars van het KRT, dat waren 2 kanonniers en een wachtmeester.
Hahhaa lachen, met twee andere artilleristen!!quote:Op zondag 2 januari 2022 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, in de buurt dus, ik 93-4...
En TMD dus (Terrein Meet Dienst)...
Dan hebben we nu 3 artilleristen hier, @:Cobra4 was van 11Afdra...
Verkleden als journalist werkt niet en als militair ook niet…quote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef Starhopper het volgende:
Ooh! Blijkbaar gaan verkleed als militair om niet opgepakt te worden?
Valt dat dan even tegen![]()
[ twitter ]
93-4 Was lichting maart 1993.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:33 schreef Dunnevandale het volgende:
Hahhaa lachen, met twee andere artilleristen!!
Maar iets klopt er dan toch niet,toen ik afzwaaide is de 12e opgeheven, hoe kun jij dan van 93-4 zijn?
quote:
ahaaa okee op die fietsquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
93-4 Was lichting maart 1993.![]()
Dus toen opgekomen en toen bestond 12 nog. Jij bent als het goed is ergens eind '93 afgezwaaid dus ik zat redelijk in de buurt met mijn '94.
En zoals ik al zei ik kwam op in Oirschot voor de AMO in april gingen we naar Seedorf.
Hans "Generaal BD" Damen... Prima kerel. Werd toen hij nog actief was de "twittergeneraal" genoemd.quote:
Dat legt toch wat minder gewicht in de schaal dan Woestijnvos of zo.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hans "Generaal BD" Damen... Prima kerel. Werd toen hij nog actief was de "twittergeneraal" genoemd.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
@:DJMO
edit: hoeveel mensen zouden er zijn met 7 uit huis geplaatste kinderen
[..]
0 besef van de wereld ook. 5G wat al jaren aanstaat in Zuid-Korea, en ook nog eens een land wat het prima doet mbt corona.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
De 5G-expert
[ afbeelding ]
Jahoor, alle covid-klachten zijn direct te linken aan 5G.
En hoe brengt meneer Pieter deze onzin aan de man, via een 100 meter netwerkkabel?
Was ook een admeur he.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:40 schreef Hathor het volgende:
Dat legt toch wat minder gewicht in de schaal dan Woestijnvos of zo.
Niet direct, ik had verder niet zoveel met 12 te maken. De eigen schoolset van 41 was mee naar Oirschot.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:38 schreef Dunnevandale het volgende:
ahaaa okee op die fiets. ja klopt,ben oktober '93 afgezwaaid.
Maar dan ken je Kapitein R ook nog wel ( zal hier geen volledige achternamen plaatsen) en Opper M en de 1e Lt B.
okee duidelijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet direct, ik had verder niet zoveel met 12 te maken. De eigen schoolset van 41 was mee naar Oirschot.
En ze heeft ook alweer zin om kerstbomen in de hens te steken. Dat is ook opruiing.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Één van de wappie-veteranen is aangehouden wegens opruiing, volgens Eline van de Noordbende.
Ze riep ook op om langs te komen en vuurwerk mee te nemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:50 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
En ze heeft ook alweer zin om kerstbomen in de hens te steken. Dat is ook opruiing.
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Één van de wappie-veteranen is aangehouden wegens opruiing, volgens Eline van de Noordbende.
Is er opgeroepen om vooral NIET de deur van FVD te bekladden?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:08 schreef Starhopper het volgende:
FvD roept steeds op tot burgerlijke ongehoorzaamheid en verzet, maar dat telt alleen voor FvD blijkbaar? Als een ander burgerlijk ongehoorzaam is en zich verzet. Dan mag het niet
[ twitter ]
bekijk het andere filmpje maar, daar zie je een 'veteraan' flink uithalen naar een agent.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt mij dat we het plan hier uitgevoerd zien worden, maar weinig succes.
Als dit het is, mag je je ook weer afvragen wie er deescalerend aan het werk is geslagen.
Staat in de APV, en laat ik die van Amsterdam nou net niet uit mijn hoofd kennen..quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef GerryDV het volgende:
Mag je zo openbaar een vuurkorf aansteken?
Ik zou een verzameltopic wel kunnen waarderen met al die 'incidenten' er in en dergelijke. Gerangschikt op datum. Veteranendag Amsterdam 3-1-2022 bijvoorbeeld.quote:
Is dit bij het politiebureau?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef espri het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/614463316279171
Met een blikje bier in je hand schreeuwen tegen de agenten.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:06 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ja Flierbos in de Bijlmer, ze zijn allemaal zo dronken ale een tor
En als ze weglopen roepen dat ze voor het tribunaal komen. Weten ze dat Ieroeja vanwege dit soort uitspraken vast zit?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:07 schreef GerryDV het volgende:
Politieagenten uitdagen, een vuurkorf aansteken voor t bureau, auto's volledig op de stoep zetten...
Politie/ME is wel erg geduldig met ze. Ze beginnen ook steeds meer praatjes te krijgen. En dan straks janken zeker als er meer gearresteerd worden.
Ik denk dat deze mensen over het algemeen vrij weinig 'weten'. En dat ze ook niet heel erg lering hebben getrokken uit de afloop van vorige demonstraties.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En als ze weglopen roepen dat ze voor het tribunaal komen. Weten ze dat Ieroeja vanwege dit soort uitspraken vast zit?
Kwalbert schooit alles bij elkaar, heel zijn uitrusting incl. helm is bij elkaar gebietst, dat is het verdienmodel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
Die Albert zit echt de hele dag te schooien bij anderen om bier he.
Weet je wel wat een halve liter Export kost? Dat is haast niet te betalen met een uitkering, als je ook nog shag moet kopen en een helm.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
Die Albert zit echt de hele dag te schooien bij anderen om bier he.
Zodra ze stoppen met de live gaan ze hun medestrijders opruien als die weer wat gaan uitvoeren komen ze weer live, alles voor de likes...quote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef GerryDV het volgende:
Dat steeds live en dan weer niet-live gaan is wel irritant.
Precies, wij willen een stabiele livestream!!quote:Op zondag 2 januari 2022 20:12 schreef GerryDV het volgende:
Dat steeds live en dan weer niet-live gaan is wel irritant.
Denk niet dat dat berekend was... Zegt wel wat dat hij wat pijn voor lief neemt om iemand pijn te willen doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef Tengano het volgende:
Die kerel die dacht wel even zo'n ME'er even te kunnen aanpakken en vervolgens 5 andere collega's in zijn nek krijgt. Of die hont die zo'n wappie in zijn flikker beet. Dat zul je bij de NOS niet gauw te zien krijgen.
Ja daar staan ze nog een beetje droogquote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef Starhopper het volgende:
Ze staan nu aan de deur met hun dronken kop.
https://www.facebook.com/(...)eos/1246377602526005
Linkje?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:35 schreef Starhopper het volgende:
Kankerhoer en stinkhoer naar de politie roepenDie mag straks mee
Geloof het niet, zijn net weer ff bezig, dus klik een linkie aan en kijk of ze nog tikkies krijgen.quote:
Nicequote:Op zondag 2 januari 2022 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof het niet, zijn net weer ff bezig, dus klik een linkie aan en kijk of ze nog tikkies krijgen.
Ja echt he, dombo's, uitdagers, bloedzuigers.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:38 schreef spoilert het volgende:
Gaan klieren voor een CellencomplexScheelt weer vervoer voor de Politie...
Zitten daar genoeg cellen? Meteen opladen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:38 schreef spoilert het volgende:
Gaan klieren voor een CellencomplexScheelt weer vervoer voor de Politie...
Meer dan genoeg, voor heel Amsterdam Amstelland is dat de arrestantenlocatie...quote:Op zondag 2 januari 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten daar genoeg cellen? Meteen opladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |